تسنیم نوشت:

شرکت ارتباطات زیرساخت دو نماینده خود در شرکت ایرانیان‌نت را تغییر داد و علی باقری چناری و اسدالله همتی را به عنوان نمایندگان جدید معرفی کرد و بر این اساس رحماندوست -مدیر عامل سابق این شرکت- جای خود را به باقری داد.
شرکت ارتباطات زیرساخت سهامدار بلوک ویژه 20 درصدی شرکت خدمات ارتباطی و الکترونیکی ایرانیان‌نت، با تغییر دولت و راهبردهای آن دست به تغییر نمایندگان خود در این شرکت زد و از سه نماینده‌ای که در هیات مدیره این شرکت دارد، دو نماینده را با مهره‌های جدید جایگزین کرد.

بر این اساس محمد علی رحماندوست و علی حکیم جوادی که تا پیش از این نمایندگان زیرساخت در این شرکت بودند جای خود را به ترتیب و براساس حکمی فوری-آنی در تاریخ 1392/7/27 به علی باقری چناری و اسدالله همتی دادند.

باقری پیش از این مدیر عامل مخابرات گیلان بوده و همتی نیز مدیر کل حراست زیرساخت است که از این پس در هیات مدیره ایرانیان‌نت حضور خواهند داشت.

ضمنا باقری با این حکم، جایگزین رحماندوست در سمت مدیر عاملی این شرکت شد.

علی حکیم جوادی که تا پیش از این نماینده زیرساخت در ایرانیان‌نت بود با درخواست بنیاد مستضعفان که سهامدار 20 درصدی است، جایگزین توفیقی در هیات مدیره این شرکت شد و مجددا به عضویت هیات مدیره این شرکت درآمد.

جلسه هیات مدیره این شرکت قرار است فردا برگزار شود.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 318552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =