برخی اخبار از آغاز دوباره سفرهای استانی در دولت یازدهم حکایت دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز گذشته نماینده شهرضا به نقل از رئیس جمهور از آغاز سفرهای استانی خبر داد. {اینجا} محمد شریعتمداری، معاون اجرایی دولت نیز وعده داده قرار است این سفرها با آرایش و نگرشی ویژه آغاز شود و آن‌گونه که وی تاکید می‌کند جنس این سفرها از لحاظ کمی و کیفی بسیار با سفرهای احمدی‌نژاد و دوستانش متفاوت خواهد بود. {اینجا}

سفرهای استانی از سال 84 در دستور کار دولت​های نهم و دهم بود.

کاربران محترم می​توانند در بخش​ کامنت​های این خبر پیشنهاداتشان درباره "ضرورت و هدف از سفرهای استانی در دولت یازدهم" را اعلام کنند.

/1729

 

کد خبر 318705

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 140
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    اتمام طرح های نیمه تمام دولت قبل
    • از شیراز US ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      به نظر من نیازی به این سفرها نیست.چون چیزی جز هزینه نداره.فقط چند تا طرح تصویب میشه و اجراش میافته به 20 سال آینده !!!!!!! و این یعنی مردم باید 20 سال زجر بکشن ! نمونش اجرای مترو شیراز. که دستاوردی جز کندن خیابانها و اضافه شدن چاله چوله و زشت کردن چهره شهر شیراز، نداشته و نخواهد داشت!
    • بی نام IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      144 1
      اتمام طرح ها خوبه اما به شرطی که پول بیت المال الکی دور ریخته نشه، استان دار که داره از طریق اونا پیگیری کنه کار هارو ، ایا بعضی وقت ها سرزده برن تا تشریفات الکی و پر هزینه رو دست دولت نذاره
    • مرضیه A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      45 0
      البته باید دید این طرحها چی هستن؟! اگه مفید و لازم بود اجرایی بشه. چه بسا تعدادی از این طرحها غیر کارشناسی باشن.
    • محمد A1 ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      72 0
      بهتره اختيارات بيشتري به استانها داده بشه و دولت نماينده ويژه اي براي پيگيري كارهاي هر استان قرار بده چه دليلي داره براي كشيدن يك نهر آب و يك افتتاح طرح يك تيم چند صد نفره از شهري به شهر ديگه برن اين سفرها جز نيمه تعطيلي شهرهايي كه بهشون سفر ميشه و هزينه هاي زياد محافظت و اقامت چيزي نداره. يعني اگه رئيس جمهور نره كلنگ افتتاح طرحي رو بزنه نبايد طرحي افتتاح بشه؟ البته سفرهاي استاني در حد بازديد و ديدار با مردم ميتونه مفيد باشه
    • محمد IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      75 7
      طرح هاي دولت قبل آبكي بود . ارائه طرح پيشرفت بر اساس فرهنگ تاريخي و سليقه مردم هم شهر .
    • کرمانشاه IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      64 1
      بجای اینکار....استانداران قابل اعتماد با قدرت قائم مقامی (واقعی)بگمارند....آنطور که حضور دولت در استانها همیشه باشد نه لختی چند....
    • محسن ص IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      79 3
      من نمیدونم چرا باید حتما ایران گردی کنن تا مملکت اباد بشه؟؟؟ مگه وزیر کشور نداریم ؟ مگه استانداران را وزیر انتخاب نمیکنه ؟ مگه وظیفه استاندار مشخص نیست؟؟ بجای سفر مستقیم بهتر نیست گزارش بخواهیم؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      70 0
      اصلا لازم نیست هر سفر چند میلیارد خرج داره؟این پول رو بدنمناطق محروم بدن بشاگرد بدن روستاهای استان های محروم بدن مدرسه درست کنند
    • بی نام A1 ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      19 9
      جمع کردن رای برای دولت دوازدهم!!!
    • بی نام IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
      2 22
      احمدی نژاد مچکریم
    • علی A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
      14 0
      لازم نیست به استانها برود عملکرد استانها را کنترل کند .
    • neshan IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
      1 0
      در سفرهای استانی تاکید بیشتر باید روی مدیریت و نظارت بر روند اجرای پروژه ها و عملکرد بخش های دولتی و خصوصی باشد. در زمانی زندگی می کنیم که ابزار های مولتی مدیا به کمک آمده و حضور فیزیکی مهم نیست و خیلی از اقدامات را میتوان مجازی راهبری نمود.
  • محسن A1 ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    147 0
    اولا نیازی به اینگونه سفرها با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه نیست دوما با نصب یک ال سیدی یا ایجاد دفاتر ارتباط مستقیم می توان به مشکلات مردم در شهرها رسیدگی کرد.
    • بی نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      همين كه مسئولين از جايگاه بالاي خودشون دل بكنند و به مناطق محروم سفر كنند و درد مردم را بفهمند خودش خيلي ميتونه مفيد باشه.
    • بی نام A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      42 0
      منم موافقم! اولا تو این کسری بودجه ای که دولت میگه 70 هزار میلیارد تومنه! این سفرهای استانی هزینه های سرسام آور بی فایده ای داره که بدعتش از دولت استاد مدرس و تئورسین تغییر مدیریت جهان!!! گذاشته شد.میشه سفر رفت ولی نه با ی ایرباس 300 نفری فول مسافر!!!10 نفر مدیر اجرایی برن برای پیگیری از طرف رئیس جمهور.فقط تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی گویا 150 سال زمان میبره با این بودجه فعلی تازه اگه هوس طرح جدیدی در سر نباشه!
    • با نام! A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
      6 0
      جناب آقای بی نام که گفتی "مسئولین از جایگاه بالا دل بکنن. . " مگه فکر کردی تو سفرهای استانی در جاهای پست اقامت داشتن و نون خشک میخوردن که بخوان بفهمن مردم محروم چی میکشن؟ اگه هزینه این سفرها خرج طرح های نیمه کاره همون استان بشه فکر کنم رضایت خلق و خدا تامین میشه!
  • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    162 3
    در دولت قبل اين کار با اهداف و روشهاي پوپوليستي انجام مي شد و هزينه زيادي براي استقبال پرداخت مي شد و مردم را با صرف هزينه از جاهاي مختلف استان جمع مي کردند. اميدوارم اين کار تکرار نشود.
  • بی نام US ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    106 8
    شما نظر بدهید/ هزینه سفرهای استانی در دولت یازدهم را چه کسی باید بدهد؟؟؟!!!
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    28 10
    رسیدگی به مشکلات محرومین ومستضعفین خصوصا بی خانمانها
  • محمد رضا IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    76 1
    هيچي برن از اين مصوبات الكي تصويب كنن بودجه هم براش تصويب نكن شايد الكي خودش يه كارخونه يا جاده يا بيمارستان درست شد
    • بی نام US ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      57 1
      آفرین محمد رضا. اینقده از این مصوبات تصویب شده که نگو و نپرس ............... واقعا حیف این همه هزینه که برای این سفرهای پر خرج هدر میره
  • بی نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    43 1
    اگر رییس جمهور می خواهد برای مردم سخنرانی کند باید به این صورت باشد که مشکلات استان را با آنها در میان بگذارد و درخواست راهکار از سوی مردم استان نماید. اینطور نشود که هزارتا نامه درخواست وام و کمک توی کیسه بریزد. باید مردم را وادار به حل مشکلات استان با کمک خودشان کرد. در ضمن شکایت مردم از افراد ذی نفوذ استان باید جمع آوری شود.در بقیه موارد مثل اجرای طرح ها لزوما نباید رییس جمهور برود. کار فرهنگی باید صورت بگیرد.
  • محمدجواد IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    87 1
    با ماشین ساخت ایران بروند تا هم با جاده ها و وضعیت آنها آشنا شوند و هم اینکه بی دلیل از این خودروهای آشغال حمایت نکنند بلکه راضی شوند تا تعرفه واردات خودرو را کاهش بدهند تا مردم هم مانند خودشان بتوانند خودروی بهتری سوار شوند!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    42 1
    سفر کاروانی راه نیندازند و ارقام و بگیر و ببند نباشد و در کل دروغ نباشد هرچه باشد صداقت مشگلات را ببینند با جیبشان بسنجند بعد وعده و وعید بدهند کارهای زیر بنایی مانند راه آهن - صنعت - کشاورزی اولویت اول باشد
  • sadegh IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    13 74
    قانع کردن مردمی که به شعار اعتدال و عقلانیت ایشان رای دادند ولی درحال حاضر شاهد تورم کم سابقه عزل و نصب های بدون پشتوانه علمی و سیاه جلوه دادن همه کارهای انجام شده در 8 سال گذشته و هیاهوی سیاسی بدون نتیجه در روابط دیپلماتیک هستند
    • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      44 5
      همين كارهايي كه اين دولت تا الان كرده اگه 8 سال پيش انجام ميشد الان اوضاعمون اين نبود! وقتي كار سياست خارجي رو با كاغذ پاره خواندن تحريمها و صحبتهامون به اينجا رسونديم و گره كار رو اينقدر كور كرديم توقع نداشته باشيد يك روزه همه چي حل بشه! درسته تورم وگراني هنوزم هست اما يك درصد يك درصد پايين آمدن تورم و ارز خيلي بهتر از افزايش ماهي 4 درصدي نرخ تورمه بعضيا ظاهرا فراموش كردن در اواخر مهر پارسال دلار حتي به 4000 رسيد صف برنج و مرغ و روغن و ماراتن گرونيها از كجا شروع شد و البته بعضيا هم گويا دوست ندارن مشكلات حل بشه تا بيان انتقادهاشون رو بيان كنن
    • لطفا چاپ كنيد A1 ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      23 1
      هموطنان اين بازيهاي حزبي و جناحي رو كنار بذاريد پيشرفت كشور به نفع همه جناحها و مردمه فكر نكنيد اگر اين دولت موفق نشد يا تخريب شد مردم فردا ميان به مخالفان اون و حزب ديگري راي ميدن بلكه ممكنه از كل اونها سلب اعتماد كنند و نااميد بشن موفقيت يك دولت موفقيت كل نظام و در نتيجه احزاب هست و به پاي همه نوشته ميشه همونطور كه دود شكست به چشم همه ميره
    • بی نام A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
      3 2
      تو که راست میگی ، تو به جلیلی رای دادی... اینقدر مردم مردم هم نکن مردم به روحانی رای دادن چون از همه کارهای 8 سال گذشته خسته شده بودند.
    • علیرضا IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
      0 1
      آقا صادق تا کی میخوای با تعصب حرف بزنی و تصمیم بگیری؟! اولا که گرونی چیزی نیست که یه شبه درست بشه. هر وضعی هم که الان میبینی نتیجه کارای دولت قبلی و ازون بدتر حمایت بی چون و چرا ازش بوده. ثانیا کدوم عزل و نصب؟؟؟ دو نفر آدم که مردم از دستشون بیچاره شده بودن کنار گذاشته شدن. رییس جمهور!! قبلی نیومده رییس 10 12 تا دانشگاه رو عوض کرد
  • محمود IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    49 2
    به نظر من هیچ دلیلی وجود نداردکه ریئس جمهور به استانها سفر کند زیرا هزینه سفر ایشان هم از نظر امنیتی وهم از نظر اقتصادی بالاست وبجز تعطیلی چندروزه هراستان دستاورد دیگری ندارد بهتر است تیمی منسجم از طریق وزیرکشور با همراهی خودشان این کار را به عهده بگیرند زیرامسئول مستقیم استانداران وزیر کشور هست که میتواند با هماهنگی با مسولانی که مستقیم با مشکلات مردم درگیر هستند مثل بخشداران ،فرمانداران واستانداران و استفاده از نظرات کارشناسی جهت رفع مشکلات راه حل های مناسب پیدا ودر هیئت دولت نظرات کارشناسی را مطرح وتصویب نمایند.
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    25 2
    نیار نیست همه اعضای دولت بروند. باید برنامه ریزی شود تا رئیس جمهور بصورت دوره ای و در فواصل چند ماهه به استنها سفر کند و وزرا براساس وظایف بخش خود بیشتر سفر کنند و از روند اجرای کارها آگاه شوند.
  • hossein A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    20 0
    فقط سرو سامان دادن به كار جوانان و استخدامي جوانان در ادارات و جلوكيري از رابطه بازي در ادارات. همين جوانان حامي اصلي رييس جمهور محبوبمان بودن
  • بی نام EU ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    47 1
    سفر استانی ضرورتی ندارد مهم برنامه ریزی برای مهار گرانی و تورم و ایجاد اشتغال به صورت عملی و واقعی است ونه آمارهای اعلامی غلط و گول زننده باید با واقعیت زندگی کرد ونه توهم و خیال اندیشی مسئولان استانی میتوانند وضعیت موجود را لحظه به لحظه گزارش دهند پس وقت گذاشتن رئیس جمهور در سفرهای استانی جزء تلف کردن وقت و از دادن فرصت برنامه ریزی و تحمیل هزینه تاثیر بسزایی نخواهد داشت
    • بی نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      18 1
      آفریننننننننننننننننننننننن
  • بی نام GB ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    18 0
    توجه به کارخانجات و واحد های تولیدی وسعی در برطرف کردن مشکلات آنها
  • مهراب A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    35 1
    دولت قبلي كه چشم بسته به استانها قشون كشي مي كرد . مثل اينكه كارواني را يك كور رهنماست .سفر مهم نيست مهم اين است كه بنشيند مشكلات مردم را مطالعه و درمان كند .
  • ابراهیم IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    18 4
    یه سر هم به ارومیه بزنن ببینه چه بلایی داره سر آذربایجان عزیز میاد.
  • فاقرو ما میسره A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    1 20
    سیرو فی الارض فانظرو کیف کان عاقبه المکذبین پیشنهاد می شود سفرهای استانی یک در میان داخلی و خارجی داشته باشند تا عاقبت مکذبین و اصولا اینکه مکذبین ماییم یا آنها را بتوانند در کتاب خاطرات دوران ریاست جمهوریشان تحریر نمایند.
  • سفر استانی پیشکش A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    7 19
    از جناب روحانی که همواره میگوید اقتصاد کشور ویران شده و از این حرف ها..خواهشمندیم برای جبران کسری بودجه حقوق کارمندان دولت و خودشان را سی درصد کم کنند بعد از مردم بخواهند یارنه هایشان قطع شود ما چند میلیون حقوق بگیر دولت و چند میلیون نظامی داریم ابتدا باید اونا پیش قدم بشن تا مردم حرف هایتان را باور کنند
  • ساسان IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    23 0
    یکی لطف کنه به زبون ساده برام توضیح بده اینهمه دستگاههای عریض و طویل اعم از استانداری و فرمانداری و بخشداری و ... چکاره اند مگه اینا نماینده های دولت نیستند حتما باید وزرا برن از نزدیک مشکلات و کمبود و را ببینن تا شاید یه فکری بکنند
  • مرضیه A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    16 0
    اشتغال کار اشتغال کار اشتغال کار...
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    24 0
    عوام فريبي محض
  • آریا IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    14 0
    دولت باید هزینه های جاری خود را کاهش دهد و اولین آن همین لغو سفرهای استانی است. مردم به تنهایی نباید بار کمبود بودجه را به دوش بکشند.
  • حميد IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    14 0
    احياء سازمان برنامه و بودجه مهمترين اولويت دولت بايد باشد. به نظر من تنها نكته اي كه مي توان در نظر گرفت ديدار با نخبگان هر استان آنهم نه به صورت گزينشي بلكه بر اساس عملكرد هاي علمي يا اقتصادي يا فرهنگي جهت استفاده از نقطه نظرات آنها در جهت پيشرفت همان استان است.
  • بی نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    25 0
    چنانچه در اینده خیلی نزدیک چنین سفرهایی صورت بگیرد بسیار مزحک خواهد بود چرا که دولت فعلی نه پول دارد نه اعتبار مالی نه میتواند خرابکاریهای گذشته را جبران کند فقط داغ مردم تازه میشود احمدی نژاد کاری کرد کارستان تا 10 دولت بعدی نمتوانند تعهداتش را عملی کنند و البته مورد تشویقهای ویژه هم قرار گرفت مانده بود جایزه نوبل کاردیرینی جهانی هم بگیرد
  • nam IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    16 1
    به نظر من که دلیلی نداره که دولت واسه افتتاح یا تصویب چندتا طرح چندین نفر رو هم با خودش ببره و مردم هم نامه بنویسن که مشکلات ما اینه هر چند این نامه ها خونده می نشود...
  • محمدرضا غريب نواز A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    13 1
    نظر بنده در خصوص اين است كه اتمام طرح هاي نيمه تمام در اولويت باشد به طور مثال در شهرضاي اصفهان سه دهه از آغاز عمليات اجرايي پرو‍‍ژه فاضلاب شهري ميگذرد وهنوز اين طرح در بسياري از نقاط شهر اجرا نشده است ويا عمليات احداث دانشگاه دولتي و ورزشگاه قدس شهرضا وهمچنين رسيدگي به وضعيت اشتغال جوانان و............ به هر حال اميدواريم با درايت و سخت كوشي مجموعه مسئولان شاهد رشد وآباداني شهرهاي مختلف كشور باشيم
  • محمدي IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    26 0
    اگردولت ادعا ميكند كه نماينده همه مردم است در همه نقاط ايران از طريق دهداريها وبخشداريها وشوراهاي اسلامي متواند مشكلات مردم را بررسي وجوابگوئي نمايد نيازي به هزينه اي اضافي براي سفرهاي استاني نمي باشد كليه هزينه هاي امنيتي وتشريفاتي بدوش مردم ميگذارند وتازه وعده هاي توخالي وطرح هاي بي برنامه هم ميدهند بهترين راه همين است
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    44 0
    آقا گوشمان از حرف پر شده.عمل کو؟
  • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    30 1
    قرار نیس هر کار اشتباهی که دولت قبل انجام داد تکرار بشه!!!!! البته نه به این معنا که هیچ وقت به استانها مسافرتی صورت نگیره
  • الیمی A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    1 26
    باید طوری عمل کنند که آمریکاییها و اسرائیلیها خوشحال نشوند چون میتونه تاثیر زیادی در مختل کردن کارهای رئیس جمهور در استان های مختلف داشته باشه . نظریه پرداز الیمی
  • زنبور A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    18 0
    توجه به امکانات شهر ایجاد کارخانجات در شهرستانهای محروم توجه به محیط زیست
  • بی نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    32 1
    عوامفريبي
  • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    14 0
    به نظر من استاندارها در استانها نماينده اي از دولت هستند و تيمي كه انها براي مديريت استاني دارند ،نياز به سفر هيات دولت به استانها را مرتفع مي سازد . چه بسا معني اين سفرها اين باشد كه استانداران و مديران مياني استاني توانايي لازم را ندارند . وظيفه رييس جمهور و اعضاي هيات دولت تصميم گيري هاي كلان كشور است و مديران استاني بايد نيازهاي استان ها را تعريف كنند و براي انها برنامه ريزي كنند . احداث جاده ، ورزشگاه ، بيمارستان و.... به صورت موردي كار و وظيفه وزرا و هيات دولت نيست . اين سفرها فقط صرف هزينه است
  • محمد رضا A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    11 0
    اگر هدف رفع مشكلات است ايرادي ندارد اگر مثل سفر دولت قبل است گرفتن نامه دادن مبلغي پول به تعدادي ازمردم و........وعملكرد مثبت ارائه دادن بي فايده است پس بهتر است در همان يايتخت بمانند
  • بی نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    30 1
    این سفرها بیشتر تبلیغاتی است. برای همین سودمند نیست.در سفرهای استانی نباید مردم رو دنبال یه ماشین کشید و شهر رو به تعطیلی کشاند.
  • بی نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    35 1
    از تهران هم میشه کشور رو اداره کرد. این کارها سود شخصی داره
  • امیر IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    34 1
    به نظر بنده اصلا نیازی به این سفرهای پرهزینه نیست. امروز با استفاده از تکنولوژی های تصویری و غیره می توان با مردم ارتباط مستقیم داشت.
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    16 0
    در این دوره که راحت مردم متیوانند مشکلات را از طریق اینترنت مطرح کنند چه دلیلی داره که سفر استانی داشته باشیم با ان همه هزینه که دانش اموزان مدارس را از دزس وکلاس باز کنند ویه اجبار ببرند برای استقبال به نطر من در سایت دولت یا ریاست جمهور قسمت طرح مشکلات گذاشته شود تا مردم مشکلات خود را از این سایت به اطلاع دولت برسانند ویا اینکه در سایت تمام وزارت خانه ها قسمت مشکلات مردمی گذاشته شودتا مردم مشششکل خود را مطرح کنند واین پلی بین مردم ومسولین است
  • کارتال IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    4 20
    جمع کردن نامه های مردم
  • محمدجواد A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    11 0
    سفر سرزده باشه و ملت الکی صف نکشن تو خیابون بیان سرکشی کنن از طرح ها و ادارات ببینن دارن چیکار میکنن
  • بی نام A1 ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    17 0
    ایجاد کارخانه های کوچک درمناطق محروم تر تا هم رفع بیکاری بشه هم از مهاجرت بی رویه جلوگیری بشه
  • بی نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    16 1
    بگن به فکر ملتیم ولی مردم که بهترذ می دونند
  • بی نام A1 ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    19 1
    اول پروژه های نیمه تمام رو کامل کند.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    26 1
    هدف سفر استانی عوام فریبی است هر دولتی انجام دهد فرقی نمی کند
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    20 1
    اگردولت دولت باشه ازپشت میزدرتهران هم میتونه کارهاروردیف کنه دوره این کارهای نمایشی گذشته دیگه
  • ميثم IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    23 1
    در زمان دولت آقاي خاتمي وزرا هركدام بدون همراهي هيئت دولت و بطور جداگانه به فراخور اينكه در كجاي كشور به حضورشان نياز بود به آن نقطه سفر مي كردند بدون اينكه كسي خبردار شود و يا حتي خبرنگاري را با خود ببرند به نظرم اگر باز سيستم به همان روال قبل برگردد كه الزامي به حضور همزمان هيئت وزيران در يك نقطه خاص كشور نباشد بهتر و به صرفه تر و كابردي تر است
  • بی نام NL ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    25 0
    من نمیدونم سفرهای استانی چه سودی دارند؟من که تا کنون نشنیده ام دولتمردان کشورهای پیشرفته مانند امریکا انگلستان فرانسه ژاپن و...به سفر استانی در کشورشان بروند.به جای سفرهای استانی بهتر است مدیریت ها و بازرسی ها تقویت کنند
  • اميد IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    10 0
    فقط بايد بپردازه به كار و كار و كار. و بحث اشتعالزايي در شهرستانها.......
  • ناشناس IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    20 0
    به نظر من اگه رئيس جمهور از همان مركز مشكلات را پيگيري ورفع نمايند بهتر است ومردم راضي تر هستند.سفرهاي استاني با توجه به تجربه دولت گذشته سودي نداشت هيچ بلكه هزينه زيادي را به مردم تحميل نمود.
  • مهربان توسی A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    11 0
    بررسی کاستیهای شهرها وطرحهای درحال انجام و مشخص شدن اولویتهای موردنیاز هرشهر و منطقه
  • ایرج شیبانی A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    10 1
    ما که نظرمونو دادیم وتیک نمایش داده شود رو هم زدیم ولی مثل اینکه شما هم گزینشی عمل میکنید ونظرمون رو نمایش ندادین.بازم ممنون چیکار کنیم داره بدقولی عادت میشه واسه ملت بخصوص رسانه ها
    • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
      0 0
      عزیزم اون تیک مال ایمیل نه نظر!
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    21 0
    اول برن کنار دریاچه ارومیه جلسه بزارن
  • بی نام A1 ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    24 0
    سیاحتی
  • بی نام GB ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    27 0
    مثل دولت قبل، گردش و تفریح و افزایش روحیه بخاطر استقبال مردم!
  • نادر IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    8 0
    دولت قبل از هر کاری باید ثبات اقتصادی وارامش اقتصادی را به کشور برگرداند تا مردم باارامش بتوانند زندگی کرده وبرای اینده خود وکشور برنامه ریزی کنند ساختن چند پل وراه ساختمان و...زیاد کار مشکلی نیست ولی اگر یک اقتصاد پویا ومردمی پر تلاش داشته باشیم همه چیز درست می شود باید کاری کرد که کار وسرمایه سالم ارزش داشته باشد در هشت سال قبل خیلی از افرادثروت مند شدند وخیلی ها که سر شان به کارشان بود یکدفعه متوجه شدند که سرمایه شان به یک سوم کاهش پیداکرد جه پیرمردان وزنانی بودند که برای مرگشان مقداری پسنداز کرده بودند که درحال حاضر با ان سرمایه یک جا قبرهم نمی شود خرید دولت مردان باید با بازرسی های سرزده به اهدالف خودشان برسند نه با قشون کشی وگرفتن امار بی ارزش وهمه چیز را خوب نشان دادن
  • حقوق بگیر دولت IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    6 0
    طوری می گین حقوق کارمندای دولت را کسر کنید انگار که چقدرما حقوق میگیریم, عزیز خودت حساب کن ماهی 500000هزار تومان با این گرونی, البته حقوق بگیر داریم تا حقوق بگیر!!
  • بی نام IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    16 1
    طرح اهداف احمدی نژاد به زبان دیگر
  • خانم عكاس IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    9 0
    به نظر من نماينده اي از طرف رييس جمهوري كه خدا را ميشناسه بياد سركشي كنه بهتر از قشون كشي تواخبار بگن مسكن مهر افتتاح شد ولي نميگن كه فاز 4شهر سهند تبريز مردم را از اجاره نشيني به گدايي رساند هر چه داشتن دادن ولي هنوز انشعابات ندارن يك سال هم از زمان تحويل كه در قرارداد قيد شده گذشته
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    8 0
    وقتی ریس شرکت یا کارخانه و یا مدیر جایی هستی باید گاهش اوقات سر زده بری و رسیدگی کنی . خصوصا اونجا که احتمال می دی حساب کتابت نمی خونه یا تولید داره می لنگه. بر همین اساس هم دولت باید اول ببینه مشکل دقیقا کجا هاست و مصل یک مدیری یک شرکت خصوصی ( و نه دولتی) رفتار کنه ! سر زده برن - البته واقعا سرزده- به ادارات ، بیمارستانها ، داروخانه ها، موزه ها، دادسرا ها ، مراکز نگهداری از ایتام و سالمندان . بازدید از طرح هایی که خوابیده. لازم هم نیست قشون کشی کنن یک بار وزیر یک بار معاون رئیس جمهور .
  • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    9 0
    بیهوده بیهوده بیهوده!!! پس استانداران و فرمانداران و بخشداران و شهرداران و ... چه کاره ان؟؟ خب گزارش بخواین ازشون. والا الان تو دوره اطلاعات سفر شهر به شهر رئیس جمهور معنی نداره! یعنی از اون کارای احمدی نژادیه!!!
  • مجید از مراغه IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    8 0
    سفرهای استانی دولتهای نهم و دهم بوجود اورنده مشکلات اقتصادی فعلی است . دولت اقای روحانی اگر قرار است به سفر های استانی برود باید از کلنگ زنی و وعدهای اقتصادی شدیدا اجتناب کند و فقط و فقط باید ضمن حضور در کنار مردم با انها تجدید بیمان کرده و به تندروها و افراطیها نشان دهد که مردم چی میخواهند
  • بی نام A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    8 0
    هدف سفرهای استانی باید گردش و تفریح برای هیات باشد برنامه سفر پیشنهاد میکنم بهار فارس خوش میگذرد تابستان آذربایجان زمستان سواحل جنوب پاییز هم شمال وعده هم میشه داد ولی هر جا کف هورا بیشر بود وعده ها هم بیشتر باشه موفق تر
  • صادق A1 ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    8 0
    تفریح و سرگرم کردن مردم به سخنرانی که این وزیر چه کند آن استاندار چه کند خلاصه ما موندیم چرا این حرفها را برای مردم می زنند و چرا به خود مسئولین نمی زنند
  • شهاب A1 ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    11 0
    این نوع کارهای شعاری و پوپولیستی هر چی در این دولت کمتر باشه بهتره
  • بی نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    17 2
    غیر از اینکه خرج بر می داره چیز دیگه ای نیست. نمیگم همه اما مثل آقای ظریف مسئولان دیگه هم می تونن از طریق شبکه اجتماعی برنامه هاشونو به مردم بگن و در خیلی موارد پیش اومده که آقای ظریف به خیلی از مشکلات جوانانی که در پُست ایشان نظر می دهند جواب داده. به خدا همین هم واسه من دلگرمیه.
  • راستین راشدی A1 ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    10 1
    4سال سفر دوره ای رفسنجانی/8سال سفر دوره ای خاتمی و8سال سفر دوره ای احمدی نژاد،تو این مدت هیچی ندیدم که دیگه بخوام چیزی وکاری از این آقا انجام بگیره.همش گشت وحرف کشک...
  • بی نام IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    10 0
    ترا به خدا دوباره راه نیفتید شهر به شهر بوجه مملکت بدید دست یک عده مقداری ازآن به چند نفر بدهند بقیه پول بزارن جیب خودشان
  • شیرعلی A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    9 0
    این کارها غیر از عوام فریبی چیزی نیست امروز عصر ارتباطات است از هر جا میشه بطور زنده با هر نقطه از کشور ارتباط ویدیویی برقرار کرد تازه استاندار نماینده ی وزیر کشور تو استان هست دلیلی برای سفر های استانی نیست
  • پیله رودی IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    8 0
    مردم شریف روستای پیله رود نه اب اشامیدنی دارد نه گاز دیگر شما زحمت نکشید بیایید ما به شما اعلام می کنیم شما زحمت کشیده دستور لازم صادر فرمایید با تشکر
  • مرد آزاده IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    11 0
    با سلام . بهتر آن است که یک سایت بنام سایت ملت یا مردم راه اندازی شود و برای هر استان یک صفحه اختصاصی دیده شود و در هر صفحه زیر شاخه ای برای شهر و روستاهای آن استان دیده شود تا مردم وارد آن قسمتها شده و کامنت بگذارند و یا طرح پیشنهاد یا مشکل نمایند و آنگاه دولت می تواند از میان این مطالب ارایه شده تا حد زیادی به نیازها و مشکلات هر شهر و استان پی ببرد و برای انجام طرحهای مختلف برای هر استان می توانند رای گیری از طریق سایت انجام دهند. سفرهای استانی بصورت محدود ، کوتاه، سرزده هر 2 سال یکبار الزامی می باشد.
  • علی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    11 0
    بنظر من اینگونه سفرها کاملاً بی اساس و ظاهر سازی است.فرقی هم نداره توسط کدام دولت و شخصیت انجام شود.
  • عادل شریفی توبنق IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    12 0
    باعنایت به مشغله کاری جمهور ، انتظار داریم سفر های استانی رییس جمهور در جهت ارزیابی فعالیت مدیران استانی باشد و مثل سابق منجر به تعطیلی مدارس و ادارات دولتی جهت خوش امد گویی و ایجاد جو هیجانی نباشد و رییس جمهور از فرصت استفاده کرده و جهت رفع مشکل عموم تلاش نماید که اگر چنین شود دیگر امارهای غیر واقعی در استانها تحویل رییس جمهور داده نخواهد شد و اعتماد عمومی زیاد می شود
  • دایی رضا IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    7 0
    رئیس جمهور نیاز نیست زیادسفربره.چون اگه جایی هم بره مسئولان بخاطراینکه خودشون توانا نشون بدن شایدمشکلات منعکس نکن ورئیس جمهور هم که نمیتونه خودش همه جاسربزنه.مشکلات بیشتر مناطق شبیه هم وازدور هم معلوم هستن.بیکاری.بی پولی.گرانی مسکن کم شدن هرروزه اقلام سبدخانواربنحوی که سبدش مونده.................................... .سفرلازمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    9 0
    امیدوارم مانند دیگر نظر سنجیهاتون برآیند نظرات رو هم در یک مطلب منتشر کنید شاید مسئولین تجدید نظر کنن
  • سيناگلرخ A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    2 0
    نظرمن اين هست كه رئيس جمهورمحترم سفرهاى كه انجام ميدن فقط درحدحرف ووعده ووعيدهنباشه كه مثل بعضى هاطرهايى بدهندوبعدبگن كه اين طرح قبول نشده يابخان حرف هاووعدهاى خودوتيم محترمشون بخان توجيح كنن،روراست بامردم باشن واگرقول يا وعده اى به اين مردم خوب وبا تعصب ميدن عملى بشه ومن نظرم بيشترروجوانان خوبمون هست كه مسأله مسكن جوانان مشخص كنن كه مشكلى بالاترازاين نيست ودوم مسأله اشتغال جوانان پيگيرى بشه وسوم به بچه هاى بى سرپرست بپردازن واين مسأله باپيگيرى ودستورسفارشى نصبط به اين عمل انسان دوستانه بدن ومن ازهمينجاازرئيس جمهورمحترم ميخام كه مسائلى كه ذكركردم ازايشان ميخام كه انشالله عملى بشه باتشكر.
  • بی نام A1 ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    11 1
    سفرهای استانی در زمان احمدی نژؤاد نشان داد که فقط نوعی سرگرم کردن مردم است هر استانی مسئول دارد مسئولان استان گزارش همه چیز را میتوانند به رئیس دولت و وزرا بدهند تا به مسایل و مشکلات رسیدگی شود ضمن این که بیهوده مثل احمدی نژاد و وزراش از بیت المال این همه هزینه نشود تازه دولت یازدهم یک صندوق پاک پاک از پاکترین دولت(دهم) تحویل گرفته !!!!
  • بی نام A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    4 0
    در تهران و شهرستانها هر وزیر و مسئولان زیر رمجموعه اش میتوانند در سالن های اجتماعات یک روز را بگذارند و مردم هم بیایند مشکلاتشان را به استاندار- فرماندار - بخشدار وبگویند و از شهرستانها هم به وزرا و مسدئولین هر اداره گزارش وشد این بهترین راه است!
  • بی نام DK ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    13 0
    تمركز زدايي از تهران به ديگر شهر ها و از شهر ها به روستا ها. بحران بسيار بزرگي در ايران در شصت سال گذشته اتفاق افتاده كه سيل روستاييان وارد شهر ها و از آنجا به تهران آمدند و البته از تهران به خارج از ايران. طبق اطلاعات مركز آمار،‌در سال 1330 جمعيت روستايي ايران حدود 70 درصد و الان حدود 30 درصد است و اين يعني فاجعه براي كشاورزي و حتي ديگر صنايع كشور. متاسفانه فعاليت هاي انجام شده در منطقه 22 تهران و ساخت شهرهاي جديد در نزديكي شهرهاي بزرگ و اخيرا مسكن مهر به نظر مي رسد كه اساسا هيچ اراده اي براي پرداختن به روستاها و مساله تمركز زدايي وجود ندارد.
  • آریا ایرانژاد A1 ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    11 0
    دولت باید نمایند مخفی به مناطق کشور بفرستد و مشکلات کشور را شناسایی کند و همچنین از طریق تکنولوژیهای جدید و از طریق تعریف شاخصها پیشرفت برای هرمنطقه لیاقت مسئولان را اندازه گیری نماید
  • ایرانی IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    1 0
    با سفرهای استانی کاملا مخالفم, مخالفم از اینکه هر روز رئیس جمهور و وزیراش راه بیفتن اینور و انور و بعد وقتی که برمی گردن تهران تا مدتی بخوان استراحت کنند نمی دونم دقیقا کی می خوان کار کنن. اونا استاندارا، فرماندارا و بخشدارها رو واسه رسیدگی به شهرستانها و روستاها انتخاب کردن هر ماه از اونا گزارش بخوان نه اینکه واسه افتتاح ی جوی آب هم برن فلان روستا این کار فقط هدر دادن سرمایه مملکته که آخرشم منجر به کسر بودجه میشه.
  • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    2 0
    دیگه قول ساختن ورزشگاه را ندهد
  • كا حسين A1 ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    2 0
    فقط شيره ماليدن به سر مردم است كه با اين كار آنها را سرگرم كنند بجاي اين سفر ها فكري به حال اين گراني كنند آيا مسئولين هم از بازار خبر دارند از لباس ، كفش ، مواد خوراكي و0000
  • جواد IR ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    1 0
    بند یک کارمند اجرایی هستم و از همه کم وکاستیهای مربوط به خودم که می بایست طبق دستورالعملها در یک منطقه باشد اگاهم .نیازی نیست با وعده های توخالی به مردم وعده بدهند ودر انها توقع ایجاد کنندودر نهایت آنها را به مسئولین مربوطه ارجاع دهند. وقتی میگویم از نظر قانونی امکان پذیر نیست مردم به جان مسئولین شهر یا استان می افتند و مشکلات بیشتر از آنی که هست میشود.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    0 0
    صرفا دیدار با مردم و شنیدن صحبتهای مردم و دیدن مشکلات ایشان از نزدیک.
  • بی نام IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    6 0
    دولت جای اینکه این همه هزینه کنه تا حرف دل مردم رو بشنوه.خوب الان دنیای تکنولوژیه .یک سایت ایجاد کنه مردم حرف دلشون رو اونجا بهشون بزنن.
  • عباس A1 ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 0
    بجای صفرهای استانی فعلابهتراست استانداران راعوض کنندتافرمانداران وبخشداران هم عوض بشن مخصوصادراستان قزوین هنوزانگاردراستان قزوین دولت تدبیروامیدسرکارنیامده است
  • بهار EU ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    2 0
    سفرم نرفتن عىب نداره فقط مخارج دندون پزشکى روببرن تو بىمه خوب مىشه
  • ف.ر IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    3 0
    فكر مي كنم رفتن به استانهاي مختلف براي شروع و رسيدگي به كارها و مشكلات و طرحهاي نيمه تموم و ...در اين تقريبا ابتداي كار، بد نيست. ولي سفرهاي پشت سر هم به استانها، گول زدن و توهين به شعور مردمه. ملت دارن عذاب مي كشن و سختي مي بينند و بعد دولت بياد تند تند به استانهاي مختلف بره و كلي هزينه كنه كه آخرش چي بشه. به جاي هزينه به سفرها، بهتره همون مبالغ رو به هر استان مربوطه بدند تا باري از دوش مردم برداشته بشه، خيلي بهتره.
  • نمازي IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    6 0
    والله اگر اصلا سفر نكند و در فكر سامان دهي به مملكتي كه در دولت قبل مردمش اين همه از نظر اقتصادي و به تبع آن از بعد عقيدتي و... به دردسر افتاد و دچار ابهاماتي از نقطه نظر مسائل عقيدتي و... گرديد ثوابش خيلي خيلي بيشتر خواهد بود.
  • ايراني IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 0
    بجاي اين سفرهاي بي فايده چند كارخانه مولد اشتغال زا بزنند كه لااقل چند جوان بيكار مشغول بكار شوند دلم ميخواد اين دولت تدبير و اميد يك نفر را بگذارد هزينه هاي سفرهاي قبلي را محاسبه و اعلام كند تا مردم ببينند با پول بيت المال چه كرده اند
  • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    3 0
    چگونه است كه دولت نهم ودهم اين سفرهارا انجام مي داد همه ميگفتند حيف وميل بيت المال است و اين سفرها چه سودي دارد و... حالا آقايان مي خواهند سفرهاي استاني راكليد بزنند ‌‍‍
  • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    7 0
    اگه قرار بود با سفرهای استانی مشکلات مردم رو کسی حل بکنه تو اون 8 سال حل کرده بود . حل که نشد هیچ فقط با وعده های بی اساس مردم رو فریب دادند
  • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 0
    رييس جمهور محترم اگر براي اداره مملكت برنامه داشته باشند قطعا " باوعده دادن در سفرها موافق نيستند چرا كه وعدهاي موردي و تصميمات آني اصول برنامه ها را به هم مي ريزد
  • حسن IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    7 0
    ازدولت های کشورهای پیشرفته یادبگیرید.آیا آنها سفرهای استانی دارند؟
  • بی نام A1 ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 0
    به نطر من برای افتتاح طرح های بزرگ وملی در هر شهر هم نیازی به سفر استانی نیست ومسولین هر استان مثل شهردار یا استاندار هر استان می توانند ان طرح را افتتاح کنند چه رسد به سفر استانی از نوع احمدی نزاد با ان استقبال های نمایشی به جای این هزینه مالی وزمانی که صرف سفر استانی میشود مسولین وقت خود را صرف مشکلات مردم بکنند خیلی بهتر است
  • رضا ف A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    3 0
    به نظر من بهتر است به جای سفرهای استانی ناظرانی قوی در هر استان انتخاب وهر از گاهی جابجا بشوند واز این همه اصراف وهزینه های بی خود وبی جهت اجتناب شود
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    6 0
    مثل دولت سابق در صدد عوام فریبی نباشد و واقعا" مشکلات مردم و استان راحل نمایند.
  • صادق EU ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 0
    وقتیکه استاندار ، نمایندگان مجلس در استانها و شهرها فعالیت میکنند و گزارش به دولت مرکزی میدهند ، دیگر سفرهای استانی هیئت دولت جز هزینه گزاف و عوام فریبی چه سود دیگری دارد ؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 0
    نتایج سفر استانی:گرفتن وقت کار از مدیران واستانداران استان ،هزینه های اضافی ،اتلاف وقت مردم ،قشون کشی مردم ،کمک های 50هزارتومانی به افراد مشکل دار،مصوبات غیر قابل اجرا،تشکیل کمیته های استقبال از چند ماه قبل از سفر ،تعطیلی ادارات ومدارس جهت استقبال
  • بی نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 0
    سفر نكنند
  • موسی A1 ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    6 0
    به نظرم همین هزینه سفرهای استانی دولت رو بدید مردم خودشون سفربرن خیلی بهتره پوسیدیم تو خونه...
  • علی IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    0 0
    پیشنهاد : قبل از سفر هیات دولت ، از مردم آن استان خواسته شود که درخواستهای قانونی خودشان را در قلب نامه به ادارات و نهادهای مربوطه محلی جهت رفع و رجوع آنها بدهند و رونوشتی از آن را به فرمانداری محل تحویل نمایند ودر ادامه کارشناسان کلیه وزارتخانه های همراه رییس دولت 10 روز در شهرستانها بمانند و اجرای درخواستهای مردم را از ادارات مربوطه پیگیری نمایند.
  • بی نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    4 0
    لازم نيست از استانها بازديد داشته باشند بهتر است با تقويت دستگاه هاي اداري استانها، تصميم گيري در حيطه استان را به خود انها واگذار كنند اين يعني تمركزدائي
  • مصطفی A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    3 0
    اگه میخان واقعا برا مردم کار کنن سرزده برن به استانها و وضعیت ادرهجات بررسی کنن اونوقت...
  • هموطن IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    6 0
    دولت اگر قرا ر است با سفر های استانی مدارس را تعطیل کند هزینه های کلان برای نصب بنر و خوشامد گویی جمع کردن ملت از شهر های مختلف برای دویدن دنبال ماشین رییس جمهور کارها سخیف اینچنینی خرج شود بهتر است همان تهران بماند سفر استانی نرود
  • همشهری IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    5 0
    از این سفرها زیاد داشتیم چی عایدمون شد!؟فقط حیف و میل کردن پولهای بیت المال اگه واقعا میخواهید کاری بکنید باید از بیکاری جوانان و اشتغال زایی شروع بشه که بعید میدونم این دولت هم بتونه کاری پیش ببره
  • بی نام A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    12 0
    8سال دولت قبلی رفت سفر.خوردوخوابیدوگشت.چیشد؟چه تغییری توزندگی مردم بوجوداومد؟بغیرازتورم وفشارچندبرابربه مردم مگه چیزی عایدمردم گشت؟نیازی بسفرنیست.به ولله دقیقامیدونن مردم ازچی درعذاب وسختی اند.اگه خداوپیغمبری میشناسن هرجایی که هستن ازهمونجا بدبختی مردم رفع ورجوع کنن.نیازی به سفرهای میلیاردی نیست
  • مجتبی IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    1 0
    سفر استانی میخوایم چیکار سفر باید هر چی که باشه ی فایده ای برای مردم اولا" از لحاظ اقتصادی داشته باشه وگرنه با سفرهای روتین و صرف سخنرانی و ملاقات کاری انجام نمیشه
  • بی نام OM ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    2 0
    به جای سفرهای پرهزینه، سیستمهای نظارتی باید گسترش کنند تا هم نیازسنجی درستی بشه و هم روند انجام کارها مورد بررسی و پایش قرار بگیره. بهتر از اینها اینه که به استاندارها اختیارات بیشتری برای اداره و ارتباطات اقتصادی داده بشه. نمیگم ایالتی شدن بلکه یک چیز شبه ایالتی و با اختیارات اقتصادی بیشتر تا استانها بر اساس توانمندی بومی خودشون بتونن رشد کنند.
  • بی نام A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    1 0
    اجرای طرح های درست دوره های قبل
  • بی نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    0 0
    من با سفرهاى استانى به شيوه دولت قبل مخالفم! بايد كارها اصولى انجام شود استانداران ونماينده هاى مجلس نمى توانند نيازها را منتقل نمايند؟ خوب ادم لايق وكاربلد استخدام كنند وتعدادى بازرس عادل. حالا رئيس جمهور نمى داند سيستان يا فارس يا...... مشكل دارند بايد يك عده ٤٠ نفرى بروند تا متوجه شوند؟
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    1 0
    سفرهابايدكم هزينه بدون اطلاع قبلي .حتي المقدوربه مناطق محروم .مشكلات روستاها دراولويت باشد چون واقعادرچندسال گذشته روستاهاخالي شده بعضي شهرهاوبخش هاي نوپاتشكيل كه واقعابودجه روستاهارابخودمي كشند چون به اسم روستا بودجه مي گيرندودرشهرهاومراكزبخش ها هزينه ميكنند
  • بیکار A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
    1 0
    سلام.یکی ازمشکلات مهم کشور اشتغال است.نظرات متفافتی گفته شده .بهترین روش برای ایجاداشتغال:کلیه کارخانه هاوصنایع کوچک وبزرگ حتی درشهرک های صنعتی از سه شیفت کاری به چهارشیفت کاری تبدیل شود.این قانون باید هم دربخش دولتی وهم دربخش خصوصی اجرا شود.این قانون باید اجباری باشد.دولت هم باید یک سری معافیت هارابرای کارفرماها درنظر بگیرد.بعدازثبات کار درکشور این قانون برگرددبه اول.
  • بی نام A1 ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    0 1
    جالبه وقتی ولیعهد انگلیس ازدواج کرد صدا و سیما چقدر تو بوق و کرنا کرد که وای هزینه های میلیونی برای عروسی خرج شده حقوق محافظا چقدر شده خرج فلان چیز چقدر شده ولی باور کنید تمام اون مخارج به اندازه هزینه یه سفر استانی دولت قبل هم نیود از رییس جمهور محترم خواهشمندیم تمو مش کنند سفر استانی به هیچ دردی نمی خوره و فقط خرج روی دست مردم میگذاره
  • بی نام A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    1 1
    کارهای احمدی نژاد را تکرار نکنند.اون سفرها هوچی گری و عوام فریبی بود.یک عده ای پشت سر راه انداختن مشتی مردم چاپلوس رو پشت ماشین دواندن واقعا خجالت اور است . در کشورهای دیگر هزاران طرح عظیم افتتاح میشه در بارش اینقدر تبلیغ نمی کنن. وظیفه دولت افتتاح این طرحها است . به حکایت رسیدن امام علی به شهر انبار در عراق نگاهی کنید . دویدن مردم در پشت سر امام باعث ناراحتی آن بزرگوار شد. و به مردم فرمود اینقدر خود را خوار و ذلیل نکنید. وظیفه دولت کار است . کار کردن برای مردم است .
  • نجفی از بابل A1 ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    1 0
    سفر استانی فقط برای مناطق محروم موافقم البته با کمترین هزینه
  • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    1 0
    پي بردن به مشكلات مردم رو ميتوان از راههاي كم هزينه تري هم بدست آورد سفرها ي استاني پرهزينه و وقت گير ميباشد

آخرین اخبار