۰ نفر
۲ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸

تسنیم نوشت:

 دفتر حزب حاکم اسلامی تونس در شهر کف در ادامه ناآرامی‌های این کشور به آتش کشیده شد.
 دقایقی پیش خبرگزاری فرانسه از به آتش کشیده شدن دفتر حزب حاکم اسلامی تونس در منطقه کف خبر داد.

این در حالی است که طرفداران حزب النهضه اسلامی حزب حاکم بر تونس شب گذشته تظاهراتی در خیابان حبیب بورقیبه در پایتخت این کشور در محکومیت حمله افراد مسلح به نیروهای امنیتی در سیدی بوزید برگزار کردند.

گفتنی است تظاهرات کنندگان مخالف دولت شب گذشته در میدان القصبه چادر زدند و برخی منابع از درگیری آنها با تعدادی از افراد که گفته می شود از طرفداران حزب النهضه هستند خبر دادند.

26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    1 0
    حقیقت این هست که دمکراسی خشک و خالی و بدون علم و اگاهی چیزی جز بدبختی برای مردم کشورهای گوناگون ببار نمیاره. شاید این حقیقت تلخی باشه که ماها نخوایم قبولش کنیم ولی بهرحال حقیقت ، حقیقت هست. اگه دمکراسی به شکلی که تا الان توی دنیا اجرا شده میتونست کاری انجام بده تا الان داده بود و مردم جهان شاهد اینهمه گرسنگی و بدبختی و ناامنی نبودند. چیزی که اروپا و کشورهای پیشرفته رو به جلو برده علم و دانش و اگاهی به حقوق انسانی هست نه دمکراسی دروغین و توخالی که براحتی و در یک هیاهو میتونه خیلی راحت به ضد خودش تبدیل بشه و نه تنها باعث پیشرفت نشه بلکه پسرفت و بدبختی بیشتر ببار بیاره.
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    1 0
    اینروزها وقتی نام دمکراسی را میشنوم به جای خوشحال شدن به وحشت می افتم که باز کدام ملت را میخواهند بدبخت کنند ! کدام وحشی ها را قرار است به جان مردم بیاندازند و ...