ایسنا نوشت:

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از تخلیه دو مجتمع مسکونی در پی ریزش خیابانی در بلوار هاشمیه این شهر خبرداد.

آتش پاد سوم رضایی دراین‌باره گفت: در پی اعلام وقوع حادثه نشست خیابان در بلوار هاشمیه به سامانه 125 آتش نشانی مشهد، ستاد فرماندهی ماموران امداد و نجات و حریق ایستگاه‌های ۲۵ و ۲۳ را به محل حادثه واقع در هاشمیه ۹۱ اعزام کرد.

رضایی با بیان اینکه این حادثه موجب ترکیدگی و نشت شدید آب و گاز در محل شده بود، گفت: آتش نشانان با کمک ماموران سازمان‌های آب و گاز، نشت آب و گاز در منطقه را مهار کردند؛ اما با توجه به نشست خیابان تا ورودی دو مجتمع مسکونی و ایجاد ترک هایی در دیوار این دو مجتمع مسکونی آتش نشانان برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه 50 خانواده ساکن در آنها را تا ایمن سازی کامل محیط تخلیه کردند.

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد درباره علت بروز این حادثه افزود: بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد تا مشخص شود که گودبرداری مجاور خیابان یا سستی خاک منطقه عامل بروز این حادثه بوده است.
به گفته وی سال گذشته نیز همین قسمت خیابان دچار ریزش و یک سواری دچار حادثه شده بود.
47282

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    16 0
    دستشون درد نکنه که جلوگیری کردن از حادثه ....خب حالاکه50خانواده ساکن رو تخلیه کردن اونوقت کجابهشون جا دادن توی این سرما؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    5 24
    لابد اين حادثه هم كاره قاليبافه ! تعجب كردم خبر انلاين اينو ربط نداد به قاليباف !!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۲
    25 0
    وقتي بدون مطالعه و بررسي نوع خاك ,كوه رو خراب مي كنند و تبديل به زمين و فروش اون مي كنند همينه!!!!!!!
  • ولى A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    کلآآخراى بلوار هاشميه چون نزديک کوهه آبگيره و باعث نشت خاک ميشه
  • بابک کمالی A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
    0 0
    با سلام از آنجا که بنده در متن این جریان بوده و هستم ضمن تقدیر از پرسنل زحمت کش آتش نشانی و اتفاقات گاز و آب و فاضلاب و برق که در مهرماه 91 (حادثه ریزش اول این معبر) و نیز مهرماه 92 ما را در جمع کردن این حادثه تنها نگذاشتند و سرعت عمل و کارایی فوق العاده ای داشتند به اطلاع میرساند تنها علت عدم بروز حادثه جانی هوشیاری پرسنل انتظامات و تاسیسات مجتمع مسکونی کیان(معروف به دارایی) بوده و در حین بروز حادثه و پس از آن قبل از حضور کلیه این عزیزان سکنه بواسطه مدیران مجتمع به بیرون از واحدها هدایت شده و ایشان در تیر ماه 92 احتمال بروز حادثه را کتبا به مسئولین ذیربط خاطر نشان کرده بودند