بهار نوشت:

بسیاری از شهروندان تهرانی چند روز است صبحشان را با پوسترها و بنرهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» آغاز می‌کنند. این پوسترها در همه نقاط شهر هستند هر جایی که امکانی برای بهتر دیده شدن بوده یک پوستر «صداقت آمریکایی» نصب شده است. پوسترهایی که با طرح‌های متفاوت سعی در القای یک مضمون مشابه دارند: «آمریکا قابل اعتماد نیست.» «خانه طراحان انقلاب اسلامی» اعلام کرده طراحی این پوسترها را انجام داده است . همچنین موسسه فرهنگی- رسانه‌ای «اوج» هم از حامیان پوسترهای «صداقت آمریکایی» بوده است.

نمایندگان مجلس گفته‌اند در جلسه روز یکشنبه (فردا) این موضوع را در کمیسیون امور داخلی و شوراها بررسی می‌کنند. پیگیری‌های «بهار» برای تماس با طراحان پوسترها هم درنهایت به این نتیجه رسید که آن‌ها به‌زودی در بیانیه‌ای پاسخ منتقدان را خواهند داد. منتقدانی که نصب این پوسترها را اقدامی سیاسی علیه دولت روحانی می‌دانند و موافقان آن معتقدند که جامعه نسبت به موضوع مذاکره با آمریکا واکنش دارد و به این ترتیب واکنشش را نشان داده است.

حمیدرضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی سپاه با چنین دیدگاهی به «بهار» گفت: «من پوسترها را ندیده‌ام و درباره آن‌ها نمی‌توانم نظری بدهم اما در بحث اخیر مذاکره دولت با آمریکا نکته‌ای هست که موجب نگرانی جامعه و مردم شده و آن نکته این‌که فضای مذاکره و نرمش مورد سوءاستفاده قرار نگیرد و مبادا بعضی تصور کنند در این فضا می‌توان از ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام عبور کرد.»

به گفته معاون فرهنگی سپاه مردم ایران سال‌ها شاهد بی‌عهدی و عهدکشی از آمریکایی‌ها بودند و در نظر آن‌ها دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و این غیرقابل اعتماد بودن به مردم ثابت شده و حالا بخشی از این بی‌اعتمادی در پوسترهای اخیر نمایان شده است.

در ادامه نقد و نظرها، تعدادی از اعضای شورای شهر تهران دیروز نسبت به این پوسترها واکنش نشان داده و خواستار رویکرد هوشمندانه‌تر شهرداری در مسائل سیاسی شدند.

اما این پوسترها چطور و در چه شرایطی در تهران نصب شدند؟ پرسش‎‌هایی که یک‌نفر پاسخ‌های دقیقی برای آن ها دارد، محسن پیرهادی، مسئول بسیج شهرداری تهران که خودش می‌گوید: «طرح این پوسترها در راستای منافع نظام بود و من هم مانع نصب آن‌ها نشدم.» با او درباره جزییات نصب پوسترهای «صداقت آمریکایی»، گفت‌وگو کردیم‌:

آقای پیرهادی مجموعه بنرها و پوسترهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» در هفته گذشته در تهران نصب شد، گفته شده این تصاویر با حمایت شهرداری تهران نصب شدند، شما در این‌باره اطلاعی دارید؟
تعدادی از تشکل‌های خودجوش مردمی این پوسترها را طراحی و نصب کرده‌اند و پیش از این‌که نصب کنند به ما اطلاع داده بودند.

یعنی شهرداری تهران برای نصب این پوسترها مجوز صادر کرده است؟
شهرداری تهران نه؛ ما در بسیج شهرداری تهران اطلاع داشتیم و مانع از نصب این پوسترها و تصاویر نشدیم چون محتوای آن‌ها را خارج از سیاست‌های نظام ندیدیم.

چطور ممکن است این تعداد پوستر با این گستردگی بدون اطلاع مجموعه شهرداری در پایتخت نصب شده باشد؟
امکان دارد چون بسیج یک مجموعه مستقل در شهرداری است. اصولا تشکیلات بسیج در همه سازمان‌ها و نهادها از جمله در شهرداری تهران تشکیلات مستقلی دارند و به‌طور مستقل هم عمل می‌کنند. یک روز پیش از نصب پوسترها در جلسه‌ای به من گفتند که قرار است این کار انجام شود، نگران این بودند که ممکن است پس از نصب این پوسترها را جمع کنند یا هنگام نصب کسی مانع آن‌ها شود به همین دلیل با من صحبت کردند و من هم روند کلی کار را در راستای فرموده‌های مقام معظم رهبری دیدم و مانع نشدم.

شما مجموعه پوسترهای «صداقت آمریکایی» را پیش از نصب در سطح شهر دیده بودید؟
همه پوسترها را ندیده بودم، محتوا و رویکرد اصلی را می‌دانستم، موضوع را هم به ما گفته بودند بعد هم که در سطح شهر نصب شد، دیدم با عقیده من همسو است.

پس مجوز نصب این پوسترها را بسیج شهرداری تهران صادر کرده است؟
مجوز که نه، این‌طور نبوده که بسیج شهرداری به صورت مکتوب تاییدیه صادر کرده باشد، من دیدم کار خوبی انجام می‌دهند و مانع نشدم، گفتم اگر جایی به مشکل خوردید بگویید ما حمایت می‌کنیم.

در تهران برای نصب یک پارچه تبلیغاتی حراج فروشگاه‌ها مثلا در ابعاد 30 در 70 هم مجوز لازم است و اگر نباشد بلافاصله پارچه را پایین می‌آورند، این تشکل‌های خودجوش مردمی که شما می‌فرمایید برای نصب این همه پوستر آن هم با موضوع سیاسی دچار مشکل نشدند، چطور کسی به آن‌ها خرده‌ای نگرفته است؟
گفتم که ما از کلیت کار حمایت کردیم، به من گفتند و من هم گفتم هرجا با مشکلی مواجه شدید و اگر کسی مانع شد بگویید ما حمایت می‌کنیم.

چه تشکل‌هایی برای طراحی و نصب این پوسترها اقدام کردند؟
تعدادی از تشکل‌های مردمی و انقلابی که به‌طور داوطلبانه و خودجوش فعالیت می‌کنند. این کار با محوریت خانه طراحان انقلاب اسلامی و سازمان فرهنگی هنری اوج انجام شده که یکی از پیشگامان اقدامات فرهنگی و هنری با رویکرد ارزشی در کشور است، آن‌ها طراحی و اجرا را برعهده داشتند.

آقای پیرهادی آیا نصب پوستر و تبلیغات محیطی در تهران آن هم با مضامین سیاسی این‌قدر ساده است و سایر تشکل‌ها می‌توانند به این راحتی این تعداد پوستر را یک شبه در تهران نصب کنند؟
عرض کردم کسی حق کار بدون هماهنگی و بدون مجوز ندارد و من اصل کار را دیده بودم، تایید کرده بودم و الان هم مسئولیت این کار را می‌پذیرم. نصب هر تبلیغاتی در تهران ضابطه‌مند و قانونی است و البته که کسی نمی‌تواند در تهران هر پوستر و تبلیغاتی را نصب کند و باید مجوز بگیرد. در ارتباط با تشکل‌های دیگر هم اگر با شهرداری هماهنگ کنند ایرادی ندارد و می‌توانند در مناسبت‌ها از فضاهای محیطی تهران استفاده کنند. به‌هرحال سازمان فرهنگی و هنری اوج که در زمینه طراحی و نصب پوسترهای اخیر فعال بوده سازمانی با سابقه شناخته شده و در حوزه کارهای ارزشی خوشنام بوده است و به همین دلیل هم حمایت کردیم.

آیا بسیج شهرداری اجازه ورود به کار سیاسی را دارد؟ شما فکر نکردید این پوسترها می‌تواند به نوعی مداخله در پیشبرد امور سیاسی دولت باشد؟
به‌هرحال این پوسترها به مناسبت 13 آبان طراحی و نصب شده و ما این کار را خارج از وظایف ارزشی بسیج ندیدیم و به همین دلیل حمایت کردیم و مانع نشدیم. کار فرهنگی و ارزشی بسیج، صیانت از آرمان حضرت امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری است و هرجا که احساس تکلیف کنیم با هماهنگی مسئولان و نیروهای خودمان، اقدام و فعالیت می‌کنیم. این موضوع هم از روال عمومی برنامه‌ها و اقدامات بسیج خارج نبوده، گروه‌های مختلف ارزشی عموما به‌طور خودجوش طرح‌هایی را می‌دهند و شهرداری هم قسمت بسیج را می‌گویم مانع نشده چون این پوسترها را خارج از سیاست‌های نظام ندیده است.

آقای قالیباف هم از نصب این پوسترها اطلاع داشتند؟
فکر نمی‌کنم ایشان اطلاع داشته باشند و هماهنگی کلی با من انجام شده بود.

یعنی شما در این‌باره با آقای قالیباف مشورتی نکردید؟
خیر. موضوع این کار فرهنگی و ارزشی بسیج بود و طبق روال قبل انجام شد.

منتقدان این اقدام می‌گویند عده‌ای با طراحی و نصب این پوسترها درصدد افزایش فشارها بر تیم مذاکره‌کننده دولت بوده‌اند، نظر شما چیست؟
ما حمایت‌کننده دولت در مذاکرات هسته‌ای هستیم، حوزه تخصصی من روابط بین‌المللی است و حتما طوری عمل نمی‌کنیم که با حرکت دولت در این شرایط مغایر باشد یا آن را خنثی و تضعیف کند. به‌هرحال تا جایی که مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده حمایت ‌کنند ما هم در بسیج حمایت می‌کنیم اما حتما این نگاه در ما وجود دارد که باید پشتیبان دولت باشیم و هستیم اما درعین‌حال وظایف دیگری هم داریم که انجام می‌دهیم. من معتقدم برخلاف آنچه منتقدان می‌گویند، این پوسترها و حرکتی که انجام شده در راستای کمک به دولت برای پیشبرد مذاکرات بوده است. به‌هرحال دنیا باید بداند که دولت در چه شرایط داخلی در حال پیشبرد این مذاکرات است.

شما بازتاب‌های نصب این پوستر در رسانه‌های جهان را دنبال کرده‌اید؟
بازتاب‌ها را پیگیری نکردم اما اگر بازتاب داشته باشد خوشحال می‌شوم.

این اقدام انعکاس گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی داشته و بسیاری از تحلیل‌گران رسانه‌های غربی و عربی این موضوع را نشان‌دهنده حاکمیت چندگانه در ایران و نشانه تلاش افراطیان برای بر هم زدن مذاکره ارزیابی کردند، باز هم فکر می‌کنید این اقدام نقش کمکی به دولت داشته است؟
ایران در حال مذاکره با کشورها و قدرت‌هایی است که سابقه خوبی ندارند. این تحلیل‌ها هم طبیعی است چون آن‌ها می‌بینند که در این پوسترها چهره واقعی خودشان ترسیم شده و این‌طور واکنش نشان می‌دهند چون نگرانند که چهره واقعی آن‌ها برای مردم بیش از این آشکار شود. در چنین شرایطی قدرت رسانه‌ای آن‌ها به این سمت می‌رود که داخل کشور اختلاف ایجاد کنند. آنچه در این پوسترها ترسیم شده تنها بخشی از سابقه آمریکاست، قسمت بسیار کوچکی از جنایات آمریکایی‌ها که بر کسی پوشیده نیست. این پوسترها مساله مخفی و پنهانی را روشن نکرده‌اند. آقای اوباما بعد از مذاکره ایران را تهدید کردند که گزینه نظامی همچنان روی میز است در همین پوسترها هم می‌بینید که طرف مذاکره‌کننده آمریکایی اسلحه در دست دارد، این عین همان واقعیتی است که اتفاق افتاده است. نمونه دیگری که بخواهم مثال بزنم صحبت‌های خانم شرمن است که از طرف آمریکا در مذاکرات 1+5 با ایران حضور داشت، پس از مذاکرات در گزارش خود به سناتورهای آمریکایی گفت: به طرف ایرانی اعتماد ندارد، زیرا فریب و دروغ بخشی از ژن ایرانی‌هاست. این نشان‌دهنده نگاه توهین‌آمیز و از بالا به پایین آن‌ها به ایران است و این‌که همیشه می‌خواهند با پیش‌شرط سلطه و قدرت نظامی با ایران مذاکره کنند.

در این پوسترها طرف ایرانی که روبه‌روی نماینده آمریکا نشسته، تداعی‌کننده چهره آقای ظریف، وزیر امور خارجه دولت روحانی است، این تصویر را که دیدید چنین برداشتی نداشتید؟
من از این پوستر چنین برداشتی نداشتم و ندارم، به هیچ‌وجه بحث اشخاص یا دولت در میان نبوده است. لازم است از آقای ظریف که با وجود بیماری برای پیشبرد مذاکرات و در جهت تامین منافع ملی کشور به ژنو سفر کردند تشکر کنیم نه این‌که خدای نکرده بخواهیم ایشان یا تیم مذاکره‌کننده را تضعیف کنیم. تاکید می‌کنم آنچه ارائه شده در راستای فرمایش‌های مقام معظم رهبری است که فرمودند من به دولت آمریکا بی‌اعتماد هستم.

بعد از نصب این بنرها و پوسترها آیا تماسی مبنی بر مخالفت یا این‌که این تصاویر را از سطح شهر جمع کنید نداشتید، فرد یا افرادی به شما اعتراض نکردند؟
ما هیچ مخالفتی نداشتیم. اصولا نیروهای متدین و مومن و انقلابی و کسانی که نسبت به حرکت‌های جمهوری‌اسلامی و دشمنان کشور حساس و آگاه هستند از این حرکت‌های خودجوش استقبال می‌کنند البته ممکن است که افراد من باب سلیقه حرفی درباره گرافیک پوسترها داشته باشند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 319186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 156
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    وقتی اسم بسیج میومد ما یاد همت ها و باکری ها میافتادیم،چرا به اسم بسیج این کارو میکنید؟
    • امین A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      من فکر نمیکنم این اقا در جایگاهی باشند که بتوانند برای مردم ایران تصمیم بگیرند.
    • اشنا A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      بسیج و این همه منیت؟ من گفتم.. من نظرم این بود.. من مناسب دیدم
    • منصوری A1 ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      یک خانم راستگو ببین چه بلایی که سر یک کشور آورده.
    • بی نام A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      من نمی دونم این مردمی که این آقا و دیگر مسولان ازشون حرف میزنند کیا هستن؟؟ .به کی بگیم که 10%جامعه ما همه مردم ایران نیستن..بجای ما حرف میزنن بجای ما تصمیم میگیرند و بجای ما ....
    • mohamad A1 ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      بالاخره هم تو ایران و هم تو آمریکا مخالفانی برای مذاکره هست و بنر ها و فیلم های ضد ایرانی همین الانم کم ساخته نمیشه در آمریکا و به نظر من اگر مذاکره ای در کار باشه این چیزا روش تاثیر نداره و زیاد نگران نباشید.
    • قندنمک A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      اینجانب به عنوان یکی از مردم هر گونه تفویض! اختیار سخگویی از طرف اینجانب به این گروه را تکذیب مینمایم!
    • بی نام A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      570 6
      خنده داره که که ادعا می کنه متخصص روابط بین الملل هستش اما از بازتاب های بین المللی این اقدام اظهار بی اطلاعی می کنه!!!
    • بی نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      اين آقا چرا بر خلاف فرمايشات رهبري عمل كردند؟
    • هاتف IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      همت و باکری هم به مذاکره با آمریکاو خواهران اشراقی اعتراض دارند...
    • بی نام A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      33 6
      در این که هیچ وقت آمریکا حتی برای متحدانشم قابل اعتماد نبوده شکی نیست ولی در فضایی که مسئولین ما با هوشیاری و بدون بهانه دادن به دشمن در حال پیشبرد اهداف کشور هستن نباید با این کارها سنگ اندازی کرد
    • بی نام IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      77 3
      بسیج!!! چرا روزهایی که رفیقتون داشت این مملکت رو شخم میزد صداتون در نمیومد و کفن به تن بلبوردها نمیکردید!!! اون هم که 11 روز رفت تو مطبخ و صداش در نیومد عزیز!!!
    • فرهاد IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      1 3
      ببخشید دوست عزیز شما فکر میکنید اگه همت ها و باکری ها بودند الان چی کار می کردند که حالا ناراحت شدید. مطمئن باش این اقدام در مقایسه با آنچه سابقه همین شهیدان در طول زندگی پر برکتشان نشان می دهد بسیار ناچیز بوده است. لطفاً وقتی می خواهید یاد شهدا بیبفتید فقط به اسمشون اکتفا نکنید، کمی هم در زندگی شان تفکر کنید تا اینجور موقع ها جا نخورید!
    • بی نام IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      3 1
      فرهاد : ببخشید دوست عزیز شما فکر میکنید اگه همت ها و باکری ها بودند الان چی کار می کردند همت و باکری معنای نرمش و جفتک رو خوب می فهمیدند.
  • توران IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    هر حركت ضد مردمي و غير قانوني اسمش شده خود جوش مواظب باشيد اقايان مسئول اين لنگه كفش نهايتا به پيشاني خودتان خواهد خورد و انوقت است كه نه پشتيبان مردمي داريد و نه قدرت جلوگيري .
    • بی نام A1 ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      برو عزیز من! دو هزار نفر افتادین تو این سایت مردم مردم میکینین؟از وقتی دولت روی کار اومده همه قیمتا دوبله سوبله گرون شده و ما هم هیچ اثر مثبتی از اون تلفن و مذاکره و نرمش و ...روی اقتصاد مملکت ندیدیم شما دیدین اطلاع بدین.
    • م IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      جناب بی نام! توقع نداری که سر دو ماه همه چی آروم بشه؟ مگه زودپزه برادر من؟ منفی ها رو بشمار تا بفهمی اقلیت کیه
    • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      قیمت را احمدی نژاد گرون کرد نه روحانی.در ضمن اگه قیمت دلار رو نگاه کنی می فهمی پایین اومده یا نه
    • بی نام اول A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      نخیر زود پز نیست! اما همین جناب روحانی در تبلیغات انتخاباتی و در گفتگوی ویژه خبری به صراحت گفتند برنامه 100 روزه برای اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار دارند انشاالله که این وعده ایشان برای اغوای مردم و جمع آوری رأی نبوده باشد!!
    • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      جنب م! یک خبر خوش دیگر از دولت: عیدی سال 93 نسبت به عیدی 92 تغییری نخواهد داشت. تازه اگر کم هم بکنند حرفی نیست چون اینجوری که از این دولت پیداست حق و حقوق قشر متوسط به پایین جامعه براش اهمیتی نداره.
    • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      اقای م ، شما فقط در اینجا اکثریت هستید ولی در جامعه اقلیت هستید ( در ضمن رای اوردن اقای روحانی بیانگر این نیست که همه تفکرات شما را قبول دارند )
    • بی نام A1 ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      269 5
      بسیج از کجا منبع مالیش تامین میشود که ابه خودش اجازه میدهد با این هزینه سنگین بیلبردها جایی همه فکر کند
    • م US ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      62 2
      جناب آقای بی نام! درافشانی هات تموم نشد؟؟ شما از کجا خط می گیری دوست من؟ ما فقط تو این سایت اکثریتیم؟ وجدان خودتو قاضی کن و برو تو خیابون از مردم بپرس! اونجا دیگه خبرآنلاین نیست؛ اونجا بطن جامعه است. ببین اونا با حرفای بنده موافقند یا جنابعالی، دوست من، ببین هنوز دو ماه نشده که آقای روحانی با رای قاطع مردم رئیس جمهور شدن ، ببین که چجوری یه عده که منافعشون بدجور با تحریم ها گره خورده ، اینجوری دارند سنگ جلوی پای آقای روحانیو تیم مذاکره کننده که قطعا اختیار تام دارند میندازه، و میگه این بیلبوردها به نظر " من" مناسب بودند ، "من" تصمیم گرفتم ، "من" تایید کردم! یکی نیست به این آقا بگه شما چکاره این مردمی؟ ؟برو برادر من ، برو کمی دورو اطرافتو ببین، سرتو عین کبک تو برف نکن
    • بی نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      15 1
      اتفاقا دو هزار نفر در يك روز براي يك سايت خبري توي اين همه سايتهاي خبري فكر نمي كنم رقم كمي باشه! شما تعداد نفراتي كه هر روز به سايت كيهان و رجانيوز سر مي زنند رو مي دوني؟! فكر نمي كنم 50 نفر هم بشوند.
    • بی نام A1 ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      0 1
      حتي اگه اقليت باشيم حق داريم حرفمون رو بزنيم يا نه؟عجبا!
  • سعید A1 ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    پسر جون ، خلاف امنیت ملی عمل کردی . جمعش کن .
    • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      امنیت ملی رو شما تشخیص میدی؟!
    • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      آزادی بیانه، دوست نداری نگاه نکن!
    • ahmad IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      361 6
      برادر عزیز بی نام 9:54 که طرفدار آزادی بیانی، شما به نمایندگی از خودجوشان بگو چرا آزادی بیان فقط تو همین زمینه ها و یا تو زمینه هولوکاست باید باشه؟ قبلا از حسن توجه سپاسگزارم
    • بی نام IR ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      362 4
      جناب بی نام دومی لطفا بفرمایید این چه جور ازادی بیانی هست که بطور خاص در اختیار قشر خودجوش و لنگه کفش پرتاب کن است و الباقی حق استفاده از این ازادی بیان رو ندارند ؟!
    • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      414 4
      آزادی بیان دیگه، منم میخوام یه پوستر در حمایت از مذاکره با امریکا نصب کنم. پولشم نقد میدم. میشه؟؟
    • سمیه A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      295 2
      بی نام جون ما هم نظراتی داریم. آزادی بیانتون به ما هم اجازه بیان نظراتمونو میده؟!!!!
    • شهروند A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      282 2
      بي نام جون خوشم مياد به امثال شما كه ميرسه آزادي بيان محترم شمرده ميشه!!!
    • بی نام GB ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      42 3
      صلح صلح شعار ماست . گفتگو افتخار ماست
  • پ-ژ A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    688 4
    ببخشید چرا به جاری ریش پرفسوری، شخصی با ریش کامل یا بدون ریش نگذاشتید. حرف شما خیلی با واقعیت همخوانی ندارد. من اگر جای شما بودم با شجاعت می گفتم منظور تیم آقای روحانی هست.
    • علی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      78 7
      ما به آقای روحانی رای داده ایم و اگر مطالباتمان برآورده نشود بی اعتمادی و شکاف عظیمی بوجود می آید. پس لطفا برای ما تعیین تکلیف نکنید
  • بی نام IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    اقاي قاليباف اگر رئيس جمهور ميشد ان وقت هركسي هر كاري دلش ميخواست ميكردد
  • بی نام IR ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    شما دارید خودتون رو در مقابل خواست اکثریت قاطع مردم قرار می دید و این عاقبت خوبی براتون نداره !
    • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      این یک خیال خامه که شما اکثریت باشید ، ( اگر اقای روحانی رای اورد دلیل نمیشه که خودتون را اکثریت بدانید چون خیلی از این بسیجی ها هم به روحانی رای دادند )
    • عشق وطن A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      169 2
      حرف حق تلخه عزیزم نمی خوای بشنوی گوشاتو بگیر( به بی نام خاکستری )
    • چی بگم؟ A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      133 1
      آنکس که خواب است را می توان بیدار کرد اما آنکه خود را به خواب زده هرگز... ( بی نام دوم ببین )
    • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      194 1
      با وجود جلیلی، یه بسیجی چرا باید به روحانی رای داده باشه؟
    • بی نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      43 1
      چرا این خودجوش هارو جمع نکردند...
    • بی نام A1 ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      1 17
      من بسیجی به روحانی رای دادم
    • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      12 0
      به فرض كه خود ِ بسيجي ها(و حتي خود ِ جليلي!) هم به روحاني راي دادند پس چرا حركاتي ازشون سر ميزنه كه مخالف با شعارهاي انتخاباتي ِ روحاني هست؟(از جمله همين حركت)
  • محمد A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    510 4
    ما قبلا فکر می کردیم کار شهرداری مربوط به امور شهری است از اسمش هم همین برمیاد ظاهرا وظیفه ای جدید به شهرداری محول شده و اون هم رصد امور بین الملل است.البته با توجه به اینکه سیاستهای کلی با تایید مقام رهبری است حال باید سشوال کرد که با توجه به این سیاست این دخالت شهرداری چه معنایی میده
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    526 4
    ببخشید این نیروهای خودجوش کاری به اوضاع بد اقتصادی مردم ندارن پوستری چیزی نیست در این رابطه ؟
  • بی نام A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    485 4
    از شما بزرگتر تو ایران وجود ندارد؟
  • عماد A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    573 5
    این خود جوش ها سوختشون چیه که اینجوری میجوشن؟
    • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      179 0
      سوخت هسته ای:-)
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    406 3
    خوب حالا برداره،يعني چي حالا بسيج شهرداري شده ،براي ملت دولت؟؟؟؟؟!!!؟؟؟ وتصميم گيرنده؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    377 5
    بخدا مملکت رهبر داره رئیس جمهور داره مجلس داره خواهشا" بگذارید در مواقع حساس مثل شرایط فعلی حرف اول و آخر را مسئولین عالی رتبه ممکلت بزنند و هر کسی مفسر و تریبون نشود انقدر جو ندهید یعنی همه ضد انقلاب شدند و چند نفر با جهت گیری خواص دلسوز مملکت هستند
    • فدایی رهبر IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      63 6
      ای ول حرف دل ملت رو زدید.. شیر مادرت حلالت
  • حميد IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    311 3
    ....اصولا تشکیلات بسیج در همه سازمان‌ها و نهادها از جمله در شهرداری تهران تشکیلات مستقلی دارند و به‌طور مستقل هم عمل می‌کنند. من نگرفتم چي مي گه اگه كسي موضوع رو گرفت به ما هم بگه.
    • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      203 0
      يعني خودجوش هركاري كه بخوان انجام ميدن.
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    347 3
    واقعا مملکت جالبي داريم ... يکسري از نهادها به خودشون حق ميدن در هر موردي اقدام کنن و هيچ کاري به قانون و مصالح ملي ندارند. هرچند در نهايت خودشون ضرر مي کنند.
    • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      80 0
      موندم پشتشون به کجا گرمه که اینقدر راحت هر کاری دلشون بخواد می کنن و هیشکی جلودارشون نیست .. یه بوهایی میاد .. یعنی قضیه خیلی بودارتر از این حرفاس !! اینکه چند تا آدم عادی بیان سرخود و ضد منافع ملی این کارارو بکنن و نهادهای امنیتی با اونا برخورد نکنه خییییییییییییییییییلی بوداره !!
  • علی IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    335 7
    استفاده ازامکانات دولتی برعلیه سیاست دولت که بارای 18 میلیونی انتخاب شده و موردحمایت رهبرمعظم انقلاب هم هست تخلف است.
  • احمد A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    310 3
    در این عبارت دقت کنید:(.... بعد هم که در سطح شهر نصب شد، دیدم با عقیده من همسو است.)ایشان چگونه خودشان را معیار حقیقت قرار داده اند!!!
  • javad A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    223 3
    با سلام ببینید اصلا موضوع بحث این نیست که ما قراره با امریکا مذاکره کنیم یا آمریکا 30 ساله که نشون دشمن ملت یا .... مهم اینه که این مملکت اونقدر داره از خط قانون خارج میشه که مسئول بسیج یه سازمان در سطح کلان مملکت یه حرکتی انجام میده و نه اینکه کسی اونو باز خواست نمیکنه بلکه از عملکردش دفاع میکنه.آخه برادر من این کشور مگه رهبر و رییس جمهور نداره که نیروهای خود جوش مردمی تشخیص میدن که چی منافع کشور یا کی دشمنه.
  • بی نام IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    251 5
    جمع کنید تروخدا، همش میگن مردم مردم چی میدونید از حال روز مردم ، شما نمیزارید مردم حرف بزنند، شما برو تو کوچه خیابان با مردم حرف بزن بعدا این حرف هارو بفرمایید چند نفر مثل خودتون اطراف تونن فکر میکنید همه ، همون افراد دورتونن، برید قشر ضعیف تر از خودتونو ببینید برید قوی تر از خودتونو ببینید بعد بیاید نظر خود جوش بدید
  • رضا RU ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    205 3
    این بی اعتمادی دوطرفه است . به آن ها هم حق بدهیم که به ما اعتماد نداشته باشند. راستی اگر چنین بنرهایی را آن ها هم در هر هایشان بزنند آن وقت شما چکار می کنید؟
    • مرتضی IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      4 19
      آقا رضا نیاز به بنر زدن نیست معاون وزیر امورخارجه و نماینده شرکت کننده در 1+5 علناً مردم ایران ار فریبکار می نامد به نظر شما در اینجا اعتماد معنا دارد ؟؟؟!!
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    233 2
    "تشکل خود جوش" ، بابا کی خودجوش ها اینقدر پول دارند و کی خرج این کارهای بیخود می کنند، تا آنجایی که ما می دانیم تشکلهای خود جوش معمولا به کارهای "خیریه" و عام المنفعه می پردازند.
  • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    229 4
    اگه من و دوستام یک گروه خود جوش تشکیل بدیم و از حرکات اخیردیپلماسی دولت حمایت کرده و پوستر و بنر پاپ کرده و در سطح شهر نصب کنیم ایا ایشان باز حمایت می کند؟... حرکات خود جوش فقط باید در راستای عقیده یک عده اقلیت باشد
    • مرتضی IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      2 120
      جناب بی نام اگر شما و دوستانتان پیرو برخی از نمایندگان مجلس ششم هستید که بعید می دانم دنبال دفاع از حرکت اخیر دیپلماسی باشید و اگر هم در راستای حمایت ار منافع کشور و دولت می خواهید کاری انجام دهید بد نیست کمی غیر مقرضانه به مسائل جاری در گفتگو ها و این پوسترها بنگرید تا صداقت امریکایی برای شما هم مشخص شود .
  • بی نام A1 ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    272 4
    با نصب این پوسترها دل بنیامین نتانیاهو را شاد کردید
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    328 3
    می شد در مورد صداقت روسها و چینیها هم پوستر بچسبانیم؟؟؟؟!!!!!! ما حاضریم بصورت خودجوش اینکار را انجام بدیم
  • شهروند IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    312 3
    من که راضی نیستم یک ریال از عوارض و مالیاتم رو به اینا بدن . البته اگر اعتقادی باشد به حلال و حرام . . . .
    • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      من راضیم هرچی دوست دارید از عوارض من خرج اینجور کارها بکنید
    • یحیی 19 IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      35 1
      بی نام عزیز تو که عوارض و مالیات که نمیدی تازه حقوقتم از عوارض و مالیات ماها پرداخت میشه
  • هدایت IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    266 2
    آقای قالیباف منتظر واکنش شما هستیم. بالاخره این آقا جزوه نیروهای شماست .تاییدی؟ تکذیبی؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      47 4
      مگر نخواندی گفت ما نیرو های مستقلی هستیم دیگر آقای قالیباف چه کاره است؟
    • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      53 0
      آقاي قاليباف بايد مسئوليتش رابپذيرد
  • ساسان EU ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    201 2
    از کلیه دولتمردان به خصوص شهردار محترم خواهش میکنم که بهتر است از خود قاطعیت نشان دهید و اجازه ندهید هر کسی در هر مقامی بجزدر حیطه وظایف خود در سایر موارد دخالت کنند .
  • سلیمان حیدرپور A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    255 4
    آقای رییس بسیج سلام، دیپلماسی الفبای خودشو داره و حیله و فریب بخش جدایی ناپذیر آن است. حتما ماجرای حضور مولا علی در میان تصمیم گیرندگان دشمن در تاریکی شب را شنیده اید. آیا این کار آن حضرت صداقت است یا فریب دشمن؟ شمایی که افراد باسوادی در اطراف تان ندارید تا یک بیلبورد انگلیسی درست کنه چگونه متوجه فریب آمریکایی های انگلیسی زبان را متوجه شدید؟ مطمئن باشید ظریف اگر آمریکایی ها بیشتر فن فریب را بلد نباشه دست کمی از آنها نداره. پس اجازه دهید دوستانی که قلبشان برای این وطن می تپد بدون حضور غضنفرها ، کار دیپلماسی را به پیش ببرند.
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    245 4
    متاسفم از این اقلیتی که برای ما اکثریت تصمیم می گیرند!!!این رای و انتخاب مردم ایران نبوده و نیست...
    • بی نام A1 ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      جهت اطلاع شهردار با یک واسطه از طرف مردم انتخاب میشه!
    • بی نام A1 ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      31 1
      شهردار...!چه ربطی داره به مسئول بسیج؟
    • بی نام EU ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
      4 0
      واقعاً آقای گودرزی چه ربطی به شقایق خانوم داره!!!
  • نفیسه A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    159 1
    به خدا جای تاسفه یه عده تصمیم میگیرن عمل میکنن اسمشم میزارن خود جوش مردمی مگه ما رییس جمهور نداریم که هر کی هر کاری دلش مد خواد میکنه
  • بی نام A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    139 1
    معلوم نیست که رئیسه هر کس در هر جایگاهی که هست هر کاری که دوست داشته باشه واسه خودش انجام میده
    • بی نام DK ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      85 0
      ای بابا تو این مملکت رئیس جمهور چی کارس ؟!!
  • مهدی IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    153 3
    به صورت کاملا خــــودجوش و توسط نهادهای مــــردمــــی!!!!!
  • بهروز IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    146 2
    اینجا یک نفر تصمیم می گیره اون طرف فکر می کنن چه تشکیلات عظیمی پشت سر این بیل بوردها بوده ! بابا این شهر صاحب نداره ؟ همینطوری الکی خودجوش ها می تونن هر چی خواستن نصب کنن روی در و دیوار واقعا اینقدر کشکه ؟
  • جواد A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    104 4
    این نیروهای خود جوش تو 8 سالی که "مملکت" و" اقتصاد" و "ابهت نام ایران" را خراب کردند کجا بودند چرا پوستری طراحی نکردند؟! اگه این جریانهای "خود جوش" جوششان پائین بیاد کشورمان آباد خواهد شد انشاالله!
    • بی نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      0 0
      اگه زودتر بخار بشن راحت میشیم !
  • مرتضی IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    9 154
    خیلی از دوستان به جای آقای زیبا کلام و سفارت سوئیس مسئولیت حفاظت از منافع آمریکا را به عهده گرفته اند ؟ بد نیست کمی هم به اصل ماجرا توجه کنید شخصی با مسئولیت سیاسی و مستقیم در مذاکرات به کل ملت ایران توهین می کند و می گوید فریب و دروغ بخشی از ژن ایرانی‌هاست اما همین حافظین منافع ( البته جناب زیبا کلام برای اولین بار انتقاد کردند ) سکوت اختیار کرده و یا می گویند بد ترجمه شده و سوء تفاهم است ولی وقتی آقای پیرهادی صریحاً اعلام می کنند که هیچگونه نظر منفی در خصوص فعالیت دولت ندارند و فقط نظرشان بی صداقتی دولت آمریکا بوده ، دوستان حافظ منافع این همه اظهار فضل می نمایند البته نه به دولت ایران بلکه ؟؟؟!!!
    • خشایار IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      102 2
      هر کسی دوست داره نظرشو بگه ، 8 سال شما تموم شد که صدای مخلفارو خفه می کردن
  • بی نام A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    139 4
    اى بابا مگه اكثريت مردم به روحانى راى ندادن
  • من A1 ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    85 1
    من تایید نمیکنم
    • بهروز IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      5 65
      ببخشید چی را تایید نمی کنید؟
  • مهدی A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    179 3
    اینجاست که یه عده نظر داشتن قالیباف باید عوض می شد و نظرشون درست بود
  • بی نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    120 0
    به كلام الله مجيد قسم، مرگ بر امريكا گفتن اينها صادقانه نيست اين افراطيون حاظرهستند اين دولت در مذلكرات هسته اي شكست بخوره اما امريكا نه.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    108 0
    پولی که واسه این کارا حروم میکنین پول ملت ایرانه که از این حیف و میل کردنا ناراضیند
  • وحید IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    108 0
    مرد حسابی خود جوش چیه؟؟؟؟؟
  • مهدی A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    107 4
    خودجوش را خیلی خوب آمدی جناب پیرهادی!
  • بهلول IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    72 2
    دوستان عزيز لطفا" اينقدر در مورد اكثريت مظلوم نمايي نفرماييد. اكثريتي كه يكپارچه نباشه و دم به ساعت با يه حرف و وعده ، رنگ!! عوض كنه ، محكومه كه زير دست اقليت باشه. چون اگه راستشو بخواين چه خوشمون بياد و چه نياد اين اقليت خيلي متحد و يكپارچه عمل ميكنن. درست برعكس اكثريت متفرق و ملون!!
  • بی نام IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    84 0
    واقعا بی قانونی تا کجا که یک شخص به خودش اجازه میده تو شهری مثل تهران هر بیلبوردی رو که دلش میخواد تو سطح شهر نصب کنه بعد شهرداری هم ازش بی اطلاع باشه به هر حال اینها همه از صدقه سری رئیس جمهور گذشته است که بی قانونی رو تا این حد گسترش دادن
  • بی نام A1 ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    69 0
    خبر خوبی بود ،با این نوع اطلاع رسانی ها مردم خود قضاوت میکنند وراه عقلانی را انتخاب می نمایند .
  • بي نام A1 ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    70 0
    معني خودجوش را هم فهميديم. راستي پول و هزينه اين كارهاي خودجوش را كي ميده و از كجا مياد؟ غير از اينكه از جيب مردم بدبخت و بيت المال داره ميره؟ مگه ميشه اين همه پوستر تو اتوبانا بدون هماهنگي و سازماندهي نصب بشه؟
  • سعید IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    94 1
    مشکل این مملکت اینه که یه عده خودشون رو قیم مردم میدونند و به خودشون اجازه میدن جای مردم فکر کنن و جای مردم تصمیم بگیرند وبعد اسمشو بگذارند حرکت خودجوش مردمی واقعا که ...
  • رامین IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    9 92
    دوستان خوبم سلام. الکی دعوا نکنین. این موضوع دقیقا مبین جامعه چند صدایی است که برای پویایی یک جامعه خیلی خوبه. اما قضیه رو یه جور دیگه هم ببینیم بد نیست: ببینین آمریکائیها دارند سیاست چماق و هویج رو برای ما پیاده میکنند. یعنی یه تعدادشون میگن ایران داره اصلاح میشه و تحریمهارو برداریم(که مطمئنا دارن شوخی میکنن)یه تعداد دیگشون هم میگن باید با زبان تند با ایران صحبت کنیم و تحریمهارو بیشتر کنیم و گاها اعلام میکنند که باید با ایران بجنگیم. خوب عزیزان من وقتی اینها از این بازیهاخوششون میاد چرا ما باهاشون همین بازی رو ادامه ندیم؟؟ بعضی از ما بگن که طرفدار رابطه ایم بعضی ها هم بگن علاقه ای نداریم به این ارتباط. حداقل حسن اینکار اینه که تصور باطلی نسبت به ما نخواهند داشت که عطش ارتباط با آمریکا داریم
    • بی نام A1 ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      100 0
      یعنی می فرمایید گروه خود جوش دیگری می تواند راجع به مسایل کاملاً مخالف ،پوستر نصب کند .
    • نظري A1 ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      88 0
      ما دنبال عطش رابطه با آمريكا نيستيم ، مردم دنبال يك زندگي و رفاه نسبي كه حداقل درخواستشان مي باشند هستند ، حال كليد دست يابي به اين درخواست مشروع هر چه بخواهد باشد ، سنگ اندازيهاي داخلي مصداق عدم آسايش و آرامش براي يك زندگي خالي از تنش و فقر و گرفتاري و ... مي باشد
    • بی نام A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      22 1
      نظر بدی نیست آقا رامین ، ولی زمانی که بنده و شما به این سادگی راهکارهای دیپلماتیک و بازیهای سیاسی ارائه میدهیم قطعا بدانید که آنها خیلی حساب شده تر و پیچیده تر بازی میکنند. بهتراست که مراتب را واگذار کنیم به اهلش که همانا سیاسیون و در راس آنها دولت محترم و منتخب ملت میباشد . امیدوارم که در دستیابی به حقوق ملت شریف ایران موفق و پیروز باشند .
  • محمد EU ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    110 1
    اين خودجوش كشته منو،بابا زير اين خودجوشارو كم كنين يهو ته ميگيرنا!
  • بی نام IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    134 4
    ایا امثال من که موافق مذاگره با آمریکا هستند می توانند به صورت خوجوش بیلبورد نصب کنند؟
  • حمید IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    115 0
    از دو حال خارج نیست یا این کار با هماهنگی قالیباف صورت گرفته که در اینصورت باید قالیباف پاسخ گو باشد یا بدون هماهنگی با قالیباف صورت گرفته که باید آن فرد اخراج شود...................
  • حسن A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    105 2
    (تعدادی از تشکل‌های خودجوش مردمی این پوسترها را طراحی و نصب کرده‌اند) صاحب نداره اینجا؟؟؟کدوم مردم آخه؟؟؟ بالای سر ما چی میبینی برادر؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    54 1
    از مصاحبه ایشان چنین برمیآید که هر کاری که دلش بخواهد انجام میدهد !
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    40 0
    تشکل خود جوش مردمی!!!!
  • مهدي IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    35 0
    اینجانب هم همانند دوستمان به عنوان یکی از همين مردم كه ناخواسته وكيل داريم هر گونه تفویض اختیار كلي جزيي مقطعي محدود نامحدود بالاموضوع با موضوع بلا عزل و ... را از طرف اینجانب به این گروه را قوياً تکذیب مینمایم!
  • احمد IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    40 1
    چرا کسی به این فکر نمی کنه که این سازمان فرهنگی هنری اوج چه سودی می بره از این ماجرا؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    68 1
    اینطوری که به نظر میاد شورای شهر و شهردار زیر نظر ایشان کار میکنن.عجب
  • بی نام A1 ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    78 1
    "...تعدادی از تشکل‌های خودجوش مردمی این پوسترها را طراحی و نصب کرده‌اند..." !!!! باز هم استفاده ابزاري از واژه مردم!
  • بردیا A1 ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    38 2
    جالب اینجاس که رئیس جمهور مملکت رو بعنوان نماینده مردم ایران قبول ندارن، اونوقت خودشون رو سخنگوی مردم میدونن. کلاً اینقدر اوضاع شیر تو شیره که هر کدخدایی ادعای پادشاهی میکنه.
  • سما IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    54 1
    نخیر این بیلبورد یه فیلم جدیده.به زودی درسینماهای تهران وشهرستان ها.
  • لیلا IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    72 2
    آقا مردم که محتاج نون شبشونن پس گروههای مردمی! چطور پول و امکان و مجوز کارهایی با این وسعت رو در سطح یک کلان شهر دارند!!؟
  • محمد جواد A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    85 2
    مگه اینجا مملکت ملوک الطوایفی است؟!
  • گازانبر A1 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    67 1
    قضیه جالبیه از پول مردم بیلبوردی رو نصب میکنند که طبق نظر سنجی با تفکر همون مردم در تضاده!!!
  • زهرا A1 ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    72 2
    توی مدرسه ماژِیک برای نوشتن نیست اون موقع پول این پوستر ها را کی داده
  • محمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    36 1
    مشکل اینجاست که تو ایران هر کسی برای خودش مستقل است . خودجوش تصمیم می گیرند که بنرهایی که با امنیت ملی و سیاست خارجی ما در ارتیاط هست در آستانه دور بعدی مذاکرات هسته ای به صورت کاملأ خودجوش و مردمی ! در نقاط مختلف شهر نصب شوند .
  • بی نام A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    29 1
    انقلاب ما به رهبری امام خمینی با هدف تعالی انسانیت و پرهیز از دروغ بود اما گاه افرادی که معلوم نیست چه جایگاهی دارند سعی در به انحراف کشیدن انقلاب طبق تفکرات خود دارند برادر عزیز: خودجوش معنا و مفهوم نداره مردم رایشان را داده اند و طبق خواست ملت باید امور کشور جلو برود کاری که شده اگر از طرف یک عده از مردم باشه که قطعا خلاف قانونه چون طبق نظرسنجی ها خلاف تفکر اکثریت بوده اگر شما اقلیت معتقدید که نه حق با شما است اون موقع اسمش رو چیز دیگه ای میذارن که بیان نمیکنم به هر حال حرکت خودجوش وسایر واژه ها مثل خون شهدا را بهانه نکنید لطف ا این حرکتها دیگه نخ نما شده اگر خودجوش بوده هزینه اش رو کی داده؟میشه بفرمایید؟
  • بی نام IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    39 1
    واقعا جالبه که ما مردم همچین مجوز ایی صادر میکنیم اونوقت خودمونم بیخبریم
  • بی نام A1 ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    47 1
    خبر انلاین لطفا بررسی کنید ببینید هزینه این بیلبوردها رو چه کسی د اده بیاد دفاع کنه خودش
    • amir IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      14 1
      چی بیاد بررسی کنه از کی ...پولش از کجا تامین شده ....هه هه هه از شهرداری دیگه داداش ...
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    44 1
    انتخابات های بعدی قضیه این بیلبوردها و اصولگرایان و ...خیلی جالب میشه ما نصب نکردیم؟ کی نصب کرد؟ نمیدونیم! شاهکارهای خانم الهه راستگو رو ببینید ما همون موقع گفتیم این خلاف تفکر مردم رای دادنها درست نیست
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    14 0
    رییس جمهور و دولت با این مخالفن 99 درصد مردم هم مخالفن ولی هیچکس زورش به یه آقایی که الان اولین باره اسمش رو شنیدم نمیرسه... چرا اینجا اینطوریه؟!
  • بی نام A1 ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    8 0
    اخه اینها چه مردم خودجوشی هستند ما اونها رو نمیبینیم؟توی انتخابات که ملت به روحانی رای دادن الان این بساط باز چیه؟اینها بیان بگن به صورت واضح خودشون رو معرفی کنند بالاخره کار غیر قانونی که ظاهرا نکردن نباید ترسی داشته باشند بفرمایند بنده و ایشون و فلانی قلکهامونو شکستیم بیلبورد نصب کردیم خیلی هم خوب مردانه بیایند خودشان را به ملت معرفی کنند.
  • بهمن A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    14 0
    به این میگن مملکت باحال !!!!!!!!!!!!!!! با چه بچه بازیهائی مملکت به بحران کشیده میشه . خیلی خوبه ها نه؟ تفریح خوبیه
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    37 1
    میشه تابلو "صداقت روسی" را هم به همین راحتی نصب کرد؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    11 0
    دوستان عزیز خودجوش: 1-تا کی قرار است اینگونه توجیه کردنها ادامه داشته باشد؟ 2-ایا میخواهید ب خواست ملت احترام بگذارید یا نه؟ 3-هزینه بیلبوردها را چه کسی داده؟ 4-خودتان را معرفی کنید ملت بیشتر اشنا شوند با شما عزیزان 5-هر جامعه ای تا حدی این رفتارها رو تحمل میکنه 4 سال پیش درگیری ها و مشکلات رو به یاد بیارید بترسید از ناراحت شدن مردم این کارها خلاف امنیت ملی ما است نکنید این کارها رو اینها پای نظام نوشته میشه بعدا هزینه اش پرداخت میشه 6-این بهانه های خودجوش بوند و خودسر بودند نمیدونم بچه ها بودند و...اینها ذره ای خریدار نداره حرکتهای خودجوش فقط زمان جنگ برای حمایت از رزمنده ها بود. 7-بنده به عنوان یک نفر از مردم اصلا از شما و کارهایتان رضایت ندارم و خواهان پیگیری مدعی العموم هستم
  • محمد A1 ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    26 2
    خانم راستگو که ظرفیت کار تشکیلاتی نداشتی و به دروغ در مجموعه اصلاح طلبها بودی ، این نتیجه کارته خانوم
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    1 52
    از روزی بترسید که آمریکا و دشمنان از ما تعریف کنند .
    • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
      3 0
      پ ن پ زمانی که تهدید و تحریم مون کردند باید خوشحال باشیم !مثل اینکه این هشت سال به بعضی ها خیلی خوش گذشته.
    • شهاب IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      0 0
      حتی اگر از روی عوام فریبی و ریا و تظاهر از ما تعریف کنن؟
  • حمید A1 ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    6 19
    عزیزان مخالف و موافق لطفا اتحاد و یکدلی رو رعایت کنیم...اینکه آمریکا دستش به خون مردم ما بصورت مستقیم و غیر مستقیم آلوده است که حرفی درش نیست...دولت محترم هم اگر مذاکره میکنه بخاطر منافع ملی هست و نه تسلیم شدن...اجازه بدیم طبق فرمایش جناب دکتر روحانی موافق و مخالف نظراتشون رو بدن...این آقایون هم یه حرف سیاسی رو به زبان هنر زدن اینکه این همه ناراحتی نداره!!!!
    • بی نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      12 0
      حرفهای دیگر سیاسی رو هم میشه به زبان هنر گفت عایا؟
    • مرتضی IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
      7 0
      حرفها می زنید حمید خان پس زنده باد نظر مخالف چی می شود ؟؟؟!!!
  • بی نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    37 1
    اگر این شخص رو بر کنار می کردن جلوی این قبیل کارهای خودسرانه گرفته میشد و بقیه حساب کار دستشون میومد
  • مسعود A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    11 0
    تازمانی که اامسال شما خودتان را قیم ما مردم میدونید از جانب ما فکر میکنید و صلاح ما را بیشتر از خودمان میدانید و دستتون هم واسه خرج کردن ازجیب مردم باز هست وای به حال ما
  • بی نام GB ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    14 1
    خانم راستگو تحویل بگیر. دستت درد نکنه شما و دوستان و شهردارتون گل می کارید و. باید خار درو کنیم
  • بی نام A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    13 0
    اين آقا چرا از طرف خودش از طرف بسيج براي مردم نظر مي دهد مگه اين آقا وكيل مدافه مردمه ايران رهبر داره دولت داره مجلس داره خودشون در مورد اين سياست ها نظر مي دهند من مي گم چرا بعضيا كاسه داغ تر از آش شدند آخه چرا البته من خودم بسيجي ميدونم و با اين كار سرخود مخالفم
  • مهدی IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    15 0
    بنده هم بعنوان احدی از مردم ایران به هیچ وجه حق تصمیم گیری در چنین مواردی را با امثال آقای پیر هادی تفویض نمی کنم
  • علی A1 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    15 0
    اون پولی که تو باهاش پوستر چاپ میکنی پول مردمه شهر تهران است که گرفتید. شهرداری که بودجه نداره. با چه حقی پولی که باید خرج خدمات شهری بشه برای اینکار هزینه میکنی.
  • بهداد A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    12 3
    خوب چرا مصاحبه را دقيق نمي خونين اين بابا كه گفته هزينه اجراي اين كار و طراحي پوسترها با موسسه اوج و طراحان انقلاب اسلامي بوده !! هي مي نويسين از پول شهرداري ، كجا گفته از پول شهرداري؟ يك نفر هم پيدا شده كه اومده قبول مسئوليت كرده و پاي كارش ايستاده اينطوري يك كاري كنين كه پشيمان بشه ، حالا اشتباه ديگه اينقدر توهين و تخريب براي چي؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    11 0
    " چون محتوای آن‌ها را خارج از سیاست‌های نظام ندیدیم. " پس این آقا شخصاً مرجع تصمیم گیری در راستای تشخیص سیاست های نظامند و مقتدرانه هم این را اعلام میفرمایند ، لذا: یا متولیان قانونی نظام در این مورد اعلام نظر کنند در غیر اینصورت از این ببعد برای " تشخیص چهارچوب های نظام " به حضرت ایشان رجوع خواهیم کرد.
  • بسیجی مخلص IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    14 0
    به نظر شما مردم چرا به روحانی رای دادند ؟ مطمعنا به خاطز قیافه نبوده.با مردم همنظر بود
  • بی نام A1 ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    15 0
    یک بساز و بفروش میشناسم 5 روزه دستور نقشه میگیره. اونم از شهرداری که فرآیند عادیش چند ماه طول میکشه! چرا این آقا با فسادهایی که در سطح شهرداریه برخورد نمیکنه!
  • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    16 0
    تشکل‌های خودجوش دیگه.همیشه آرزوم بوده این ملت خودجوشو ببینم از نزدیک.ولی قسمت نمیشه چون تو کوچه بازار و تاکسی و دانشگاه و ... همه خواستار پایان دادن به این وضع تو کشور هستن و خبری از خودجوشها نیست
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    26 1
    واقعا اگرحرفهای این آقادرست باشد که آقای قالیباف اطلاع نداشتند! بایدبرای جناب دکتر ومدیریتش برمجموعش افسوس خورد چون بااین لحنی که این آقاصحبت کردند ظاهرا ایشون شهردارن وآقای قالیباف نیرو.لطفا نظرمو بذار.ممنون
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    18 0
    خبرانلاين رسالتت را كامل كن نام ومحل بودجه طراحان را بنويس!
  • بی نام IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    13 1
    خواهشا مسئولان مملکت سری هم به این سایت ها بزنند و از نظرات مردم مطلع شوند چون مردم را ه دیگری برای ابراز نظرات خود در اختیار ندارند . نه بیلبوردی نه تجمعی هیچی فقط همین جا را دارند . پس بیایید و از نظرات آگاه شوید. خبر آنلاین لطفا این نظر را بگذار.
  • مسعود IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    7 0
    من فقط میدونم این مرتکه داره چرت و پرت میگه چون تا الان فقط مردم دارن زجر میکشن نه امثال اون آقا که فقط حمایت کرده.اگه رهبری داره حمایت میکنه از مذاکرات پس چرا امثال شما افراطیون تیشه به ریشه این مذاکرات میزنید................................................لطفا دروغ نگید
  • بی نام IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
    13 1
    این حرفارو ول کنید اقا چرا رای نمیگیرن ها این موضوعی که به شخص یا گروه مربوط نمیشه به کل مردم بستگی داره من که میگم بلی ها هرکی دوس داره ارتباط برقرار شه لایک کنه ای کاش 2روز ی این خبر توی سایت باشه تا همه بفهمن چه خبره