روزنامه رسالت در مقاله ای با تاکید بر اینکه وزارت خارجه در پی خشنودکردن 1+5 است نوشت:

*دوستان ما در وزارت امور خارجه، انگار متوجه نیستند که آنچه در حال پیشبرد آن هستند، مهم‌ترین مذاکرات نیم قرن اخیر این کشور است، خصوصاً که همه چیز بوی بد می‌دهد، و تمام دنیا، این بوی بد را استشمام کرده‌اند. این مردم حق دارند بدانند که در این مذاکرات چه می‌گذرد، خصوصاً که همه چیز بوی بد می‌دهد، و تمام دنیا، این بوی بد را استشمام کرده‌اند. این روزها، تمام دنیا پر است از هیاهوی ذلت و سر تعظیم فرود آوردن ما در مقابل آنها. معتقدم که حتی اگر نتیجه این مذاکرات مثبت هم باشد، نفس تحقیر جهانی ملت ایران توسط نمایندگانی که مردم خودشان را نامحرم شمردند، زشت و ... و ... و ... است.

*نفس بیان عنوان «محرمانه» در مورد چنین مذاکراتی که تا این اندازه با تقدیر و سرنوشت ما ایرانیان گره خورده است، و تا هم اکنون، حیثیت ملی ما را به قدر زیادی دچار آسیب کرده، موجب حتک[=هتک] حرمت ملت ایران است، خصوصاً که رئیس جمهور در همان ایام به دانشگاه تهران برود و از آزادی بیان و نقد بگوید.

1717

کد خبر 319795

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    58 4
    بايد محرمانه باشد هتك حرمت كاراي كيهاني و رسالتي مي باشد
  • آرش IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    46 5
    محرمانه بودن نه براي مردم بلکه براي سياستمداران تندرو و طرفداران خودجوش آنهاست!
  • عباس A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    39 5
    مردم نامحرم نیستند احساس هتک حرمت هم نمیکنند. ما مردم خواهان محرمانه ماندن مذاکرات بوده ایم. چرا که عده ای دست در دست اسرائیل، کمر همت به نابودی این آب و خاک بسته اند
  • بی نام A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    37 6
    آقا من جزو مردم هستم یا نه ؟! اگر من جزو مردمم و به آقای روحانی رای دادم بهشون اعتماد دارم نمی خوام بدونم چی می گذره . مشکلی دارید؟!والا به علی با این کاراتون.
  • بی نام IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    14 5
    عزيزم محرمانه كردن كه امثال نتانياهو نتونند تو كار ها سنگ بندازند نكنه تو دلت اين رو ميخواد و ميخواي نتانياهو و همفكراش رو بازي سوار بشن
  • اريايي IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    28 6
    اقاي رسالت شما نه مردمي نه نماينده مردم در ضمن بويي كه شما ميگوييد ما مردم چيزي احساس نميكنيم شايد بو از خود شما باشد!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    23 3
    از دوستان اصولگرا که عزم خود را جزم کرده اند به هر قیمتی شده اجازه ندهند این مذاکرات به نتیجه برسد عاجزانه استدعا داریم یک بار و فقط یکبار دست از این بازیهای حزبی برداشته و با توجه به وضعیت وحشتناک اقتصادی کشور و مردم از خدا بترسید و اجازه بدهید منتخبان واقعی مردم و نه شما ... در این باره تصمیم بگیرند .
  • بی نام IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    18 2
    آزادی بیان؟ ای بابا رسالت جان تو که خودت میدانی سالهاست فرد مورد نظرتان در ایران به دیار باقی شتافته و برای اینکه کسی هم نتواند بر سر مزارش گریه کند در یک جای مجهول دفنش کرده اند.پس لطفا هر کی میگه نون و پنیر ، شما رسالت جان ......آره
  • بی نام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    13 3
    نگاه کن داداش اولا اون بوی بد مال شامته یا بگرد ببین اطرافت کسی ......... و دوما اگر این مذاکرات به قول خودت محرمانست تو از کجا فهمیدی که ما داریم سر تعظیم فرود میاریم سرنوشت این مذاکرات به سرنوشت همه بستست ولی به 2 شکل جدا برای ما مردم درست شدنش یعنی بهبود زندگی ولی برای شما یعنی قطع نون
  • غضنفر A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    18 3
    عزت اون زماني است كه شرمنده زن و بچه نباشي عزت زماني معنا داره كه برا پول دارو و درمان عاجز و درمانده نباشي عزت ماله وقتي كه فساد 3000 ميليارد توماني و رانتخواري و فساد تو كشور نباشه ايناس كه بوي بد ميده
  • بی نام A1 ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    13 3
    این رسالت واقعا معنای ازادی بیان رو نفهمیده یا خودش رو زده به نفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    15 2
    از کی تا حالا رسالت طرفدار آزادی بیان شده؟
  • محسن IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    13 2
    خجالت بکشید.....ازادی بیان به این معنا نیست مذاکراتی به این مخمی که 10 سال بی نتیجه بوده برای مردم در کوچه و بازار جار بزنند که هر کس برای خودش یک نظر کارشناسی بدهد! ازادی بیان یعنی همین که روزنامه رسالت و کیهان هر چی دلشان میخواهد تهمت و دروغ و افترا و.... به دولت در غالب نقد!!؟؟؟ میگویند و هیچکس هم کاری به آنها ندارد ! چیزی که در دولت دهم اگر اتفاق می افتاد تا الان 10 بار روزنامه ها لغو امتیاز شده بودند و یا نویسنده های آنها زندان بودند...............
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    12 2
    برادران رسالتی چرا یکبار هم به تیم قبلی اعتراض نکردند که چرا متن پیشنهاد غربی ها در الماتی 2 را فاش نکردند فاش نشدن ان پیشنهاد تا کنون چه مفهومی دارد جز اینکه دو طرف ان را محرمانه می دانند ثانیا برادران مثل اینکه اصلا قبول ندارند که دشمن ستون پنجمی هم دارد که در لباس خودی قصد تخریب دارد ایا درست است که مثلا در یک عملیات نظامی قبل از اجرای ان با این توجیه که مردم محرمند ان را افشا کنیم و دشمن را بیدار وهوشیار ثالثا همه می دانند که چیزی به نام تلکس ویژه هم دارد که اخبار ان محرمانه است یک بار هم که شده برادران با همین توجیه اگر می شود متن ان خبر ها را هم منتشر کنند اخه مردم که محرمند پس دیگه نباید تلکس ویژه واخبار سری داشته باشیم
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    14 3
    آقا بوي بد مياد شما دماغت و بگير ، به مردم چي كار داري ، اينقدر فتوا ميدين مردم راضين ، ميفهمين !!
  • بی نام IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    12 2
    مثل اینکه این محرمانه ماندن مذاکرات بدجوری دل دوستانمان را در رسالت و کیهان به درد آورده است ها!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 2
    اینگونه عملکرد شما و به جای مردم تصمیم گرفتنها و جلو تر از رهبری حرکت کردنها حتک حرمت به مردم است نه محرمانه ماندن مذاکراتی که همیشه و در تمام ادوار مخفی بوده روزی را ببینید که مردم با عصبانیت در روزنامه تان را تخته کنند
  • بی نام GB ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    9 2
    یا خودتون رو به نفهمی زدید یا واقعا نفهم هستید و یا شعور مردم رو کم فرض کردید . فقط خجالت بکشید همین .
  • حميد A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 2
    بابا يك بچه 7 ساله هم فرق بين آزادي بيان و محتواي يك مذاكرات فني- تخصصي هسته اي كه مي بايد پشت ميز مذاكرات بحث بشه و نيازي نداره كه بياد كف خيابونا و بيليبوردش تو سطح شهر نصب بشه را مي دونه.
  • حميد IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    9 2
    آخي بميرم شما هم حساس به اين بوهاي بد.
  • علی اصغر A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    15 2
    کیهان رسالت خجالت خجالت
  • علی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    10 2
    روزنامه رسالت و کیهان خجالت، خجالت
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    6 1
    اگر اینطوریه بیان برنامه های وزارت اطلاعات رو هم خدمتت ملت شریف و خودجوش علنی کنن. بردار محترم نویسنده انگار متوجه نیستی با این تحلیلت چطور واژه آب قطه رو برای خودت سزاوار کردی
  • بی نام A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    4 2
    خداوکیلی چیزی راجع به اون مذاکرات نگفته هتاک خطاب میشه . اگه گفته بود چه انگی بهش می چسبوندند؟
  • كاظم IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    0 11
    به امريكا بگوييد از ما عصباني باشد چرا كه ما اهل كوفه نيستيم
  • بی نام IR ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 2
    وقتي يكي هي ميگفت "بگم بگم" ولي "نگفت" اون چي بود ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 2
    دوست داره به شما چه
  • بی نام IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 2
    شما آزادي بيان را با آزادي اطلاعات امنيتي قاطي كرده ايد!!!! آزادي بيان آنجا معني پيدا ميكند كه يك فيلم ساخته شده با مجوز دولتي پس از مدتي اكران با هياهو ممنوع ميشود!
  • حميد IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    10 2
    طبق نظرسنجي هاي مختلف و معتبر حدود 80 درصد همين مردمي كه شما از آنها مي گوييد موافق محرمانه بودن مذاكرات هستند. دموكراسي يعني همين.
  • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 2
    چرا الان رسالت و کیهان شدن دایه عزیز تر از مادر برای ملت ایران.؟ چرا وقتی ملت از بدبختی و فلاکت نفسشون بالا نمی امد کسی حرفی نمی زد؟ چرا وقتی برای ایرانی جماعت حرمت و احترامی قائل نمی شدن کسی بوی بد به دماغش نمی خورد؟ ما به دستگاه دیپلماسی اعتماد کامل داریم و مطمئن هستیم کاری نمی کنن که به حیثیت و غرورمان لطمه ای وارد بشه. شما نمی خواد نگران باشید.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    5 2
    شما زیاد نگران نباش با تدبیر وامید انشاا... درست میشه.به نتیجه فکر کن عجله نکن.
  • بی نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 2
    چه ربطی به آزادی بیا داره! همین که این روزنامه نظر خودشو راحت داره میگه، میشه آزادی بیان دیگه
  • مادح IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    9 2
    حرف بسیار بی ربطی است آزادی بیان با مسائل محرمانه یک مذاکره قیاس مع الفارق است
  • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    5 1
    منفی بافی!
  • رضا IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    10 1
    وقتي يك دولت خود را پاك ترين و عدالت محور ترين دولت مينامند و بزرگترين دزدي ها ، اختلاس ها ، رانت ها و ... در آن دولت اتفاق ميفتد ، اون رو چه ميتوان ناميد؟ اصلا نامي براش اختراع شده تا حالا؟؟
  • هاشم A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    2 2
    آخه ... چه ربطي به شقيقه داره ؟
  • بی نام IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    4 2
    به روزنامه رسالت باید گفت ار انجا که معتقد به ازادی بیان هستید وچیزی بعنوان محرمانه وجود ندارد لطف کرده ومذاکرات تیم قبلی را چاپ کنند تا مردم بدانند چه کسانی با چه گفتمانی کار ایران را به اینجا کشانده اند.
  • فرهاد A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    6 2
    هجمه های افراطیون نسبت به رئیس جمهور داره هر روز بیشتر میشه. ضمن اینکه حمایت اصلاح طلبان هم کمتر شده. چون هیچکدوم به ارزش اعتدال پی نبردن. واقعا اگر از روحانی حمایت نکنیم همون احمدی نژاد حقمونه.
  • ایرانی CN ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    21 2
    فقط خدا میدونه رسالت و کیهان چقدر دارن میسوزن که تا الان هنوز نفهمیدن جریان مذاکرات هسته ای چیه!!! آقا من به عنوان یک ایرانی به تیم ایران اعتماد کامل دارم و نیازی به و وکیل وصی بودن جریانات همیشه مخالف داخلی هم ندارم...
  • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    7 2
    البته دوستان رسالت به قدری از درک و فهم مفاهیم عاجزند که نمی‌فهمند آزادی بیان غیرمحرمانه کردن گفتگوهای دیپلماتیک ــ یا اونطور که رئیس‌جمهور سابق فکر می‌کرد برگزاری جلسات گفتگو جلوی دوربین ــ نیست، آزادی بیان یعنی امکان نقد حاکمان ــ که روزنامه رسالت معنقده چنین کاری کفر محضه ــ و امکان بحث در مورد همون مسائلی که به خاطرش روزنامه بهار رو دادگاهی کردن... هر زمان امکان آزادی بیان در این مسائل برقرار شد اون وقت برید گیر بدید که چرا مذاکرات محرمانس.
  • پوریا IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    10 1
    کیهان کم بود اینم اضافه شد .
  • امین RS ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    10 0
    خودتم میدونی حرفت مسخره است روزنامه رسالت و آزادی بیان!!
  • حسين A1 ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    4 2
    تحقير؟! ذلت؟! سر فرود آوردن؟! تعظيم؟! زشت؟! آزادي بيان؟! تا وقتي معني و مصداق اين مفاهيم انتزاعي مشخص نباشد كل اظهار نظر انجام شده بي معني است.
  • بی نام A1 ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    3 5
    دمت گرم .
  • بی نام A1 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    16 1
    رسالت جان! امیدوارم تا فلان جات بسوزی!!!! آزادی بیان شما رو همه میدمنن یعنی چی!!!!!!!
  • آرمان A1 ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    10 2
    مـــــــــــــــــــــا مردم میخوایم که محرمانه بمونه ، به شما ها چه؟ (گفتم " ما "چون میدونم خیلی هم عقیده ام هستن)
  • علي IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    14 1
    نشر و وجود روزنامه رسالت هم هتك حرمت مردم ايران است.
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    5 2
    میشه ساکت شین و فضای کشور رو متشنج نکنید؟ کیهان کم بود رسالت هم اضافه شد. مرگ بر جهالت و افراط
  • بی نام A1 ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    8 1
    واقعا این موتلفه ها و روزنامه رسالت چرت می نویسند.
  • 111111111111 A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    57 1
    شما شدی مدافع آزادی بیان؟ !خوب نیست آدم هرجایی که به نفعشه از بعضی مفاهیم استفاده کنه .دوست عزیز ایا شما یکبار هم که شده از تخلفان برخی از دستگاهها که نقض ازادی بیان میکنند نوشتید .از حقوق زندانیان و خانواده هایشان از سردرگمی دانشجویان ستاره دار نوشتید ننوشتید که هیچ انهایی هم که نوشتند را هم به خوشحال کردن بیگانه متهم کردید. اون موقع این ازادی بیان کجا بود. من یه سئوال دارم ایا مقامات ارشد نظام و در راس اونا رهبری در جریان کار نیستند؟ حتما هستند پس من یه خواهش می کنم رک و راست بیا بگو من با روحانی مخالفم هرکارم کنه من میگم اشتباهه چرا از ازادی بیان و مردم واینجور وازه ها استفاده میکنی؟
  • حسام + 10 IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    63 2
    آیا در زمان جلیلی مذاکرات 1+5 به طور زنده از صدا و سیما پخش می شد که حالا مدعی شدید؟
    • بی نام A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
      16 0
      دمت گرم ... پس در 8 سال گذشته که میلیارد میلیارد دربی خبری مردم ناپدید شد بارها ملت مورد هتک حرمت قرار گرفتند. ..
  • 1400 A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    2 2
    به اعتقاد من تيم دكتر روحاني هر كاري بكنه باز هم يه روزنامه تندرو مثل ... هست كه ايراداتي را به اون وارد بدونه. حتما با بنده موافقيد كه بازخورد خبر مذاكرات مي تواند اثراتي را بر جامعه بگذارد حال آنكه هنوز هيچ چيز به قطعيت نرسيده است. اگه خاطرتون باشه به محض پايان مذاكراتي كه در دولت گذشته انجام ميشد با وجود اينكه اونها هم همه مسائل را اشكارا بيان نمي كردند قيمتها بي دليل روند صعودي پيدا ميكرد .
  • نوید A1 ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    24 4
    من از آقای روحانی واقعا تشکر میکنم ----- روحانی مچکریم (ایشون به گونه ای فضای جامعه را ساختند که روزنامه رسالت از واژه "آزادی بیان" استفاده میکند.) برادر عزیز در روزنامه رسالت : 1- بد نیست یه سر به آرشیو روزنامه خودت و دوستانت بیاندازی، تا متوجه بشی با این واژه کلاً بیگانه ای.. 2- هتک حرمت مردم ؟؟؟؟ اونموقع که مردم داشتند (و دارند) تاوان ندانم کاری تیم مذاکره کننده رو پرداخت میکرد و تنها چیزی که از مذاکرات نتیجه گیری میشد، زمان جلسه بعدی بود؛ از نظر شما "هتک حرمتِ" چه کسانی شده بود ؟!!!!!
    • بی نام IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
      10 1
      عزيزم ميگن گ... رو هرطوري بندازي 4 چنگولي مياد زمين. اونها تو دوره قبل ميگفتن امنيت ملي
  • سلیمان A1 ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    2 0
    سردبیر محترم رسالت سلام. من نیز از ذلت جهانی ایران رنج می برم ولی این ذلت در زمانی آغاز شد که نامه هایرییس جمهور اصولگرا شما به سران کشورهای جهان بی پاسخ ماندند. توهین به رییس جمهور اصولگرا در دانشگاه کلمبیا ذلت ایران بود. آزادی ملوانان انگلیسی با آن افتضاح ذلت بود. آن مواقعی که اکثریت کرسی های سازمان در اعتراض به سخنان نسنجیده رییس جمهور اصولگرا خالی می شدند ذلت بود. و اما در باره روابط نوین دولت اعتدال گرا با جهان یک رویکرد تایید شده توسط بالاترین مقام کشور است. شما که حامی دو آتشه ولایت فقیه هستید براساس آیه صریح سوره صف حق جلو زدن از رهبر را ندارید. اگر می خواهید بلای مک فارلین دوباره تکرار شود مذاکرات را به رسانه های بکشید.
  • بی نام EU ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    0 0
    دمت گرم رسالت

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین