فارس نوشت:

جزئیات اجرای حکم و علت محکومیت 16 اعدامی استان سیستان و بلوچستان را همراه با اسامی محکومان منتشر شد.

سحرگاه روز 4 آبان امسال 16 محکوم به اعدام در استان سیستان و بلوچستان به دار مجازات آویخته شدند.

اجرای این احکام تنها یک روز پس از حادثه شهادت 14 مرزبان در منطقه سراوان به دست یک گروهک تروریستی رخ داد.

این تقارن به واسطه شیطنت رسانه‌های غربی نوعی اقدام تلافی جویانه قلمداد شد اما این در حالی بود که محکومانی که به دار مجازات آویخته شدند پیش از وقوع این حادثه از سوی مراجع قضایی محکوم شده بودند.

این در حالی است که با نگاهی به احکام صادر شده برای این افراد و همچنین اظهارات رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان این واقعیت را نمایان کرده و شیطنت غربی ها را برملا خواهد کرد.

در این پرونده به ترتیب:

1- ناظر ملازهی فرزند حبیب

2- مهراله ریگی ماهرنیا فرزند نظر

3- عبدالوهاب ریگی فرزند محمدرضا

4- حبیب اله ریگی نژاد شورکی فرزند محمد

5- سعید نارویی فرزند میرزا

6- حامد وکالت فرزند عبدالحکیم

7- سلمیان میائی فرزند جان محمد

8- احمد بهرام زهی فرزند گل محمد

همگی به اتهام محاربه، افساد فی الارض از طریق عضویت و همکاری در گروهک جندالشیطان و مشارکت موثر در حوادث تروریستی سالهای اخیر در استان سیستان از سوی دادگاه انقلاب محکوم شدند.

این نکته حائز اهمیت است که براساس قانون این افراد به احکام صادر شده اعتراض کرده و پرونده‌شان در دادگاه تجدید نظر مورد بررسی قرار گرفته است.

ذکر این نکته در خصوص معدومین مربوط به گروهک تروریستی لازم است که حکم نامبردگان مدتی قبل به قطعیت رسیده است و لازم الاجرا بوده لیکن به جهت احتمال فراهم شدن شرایط بهره مندی این افراد از رأفت و عطوفت اسلامی به اجرا در نیامده بود.

از سوی مسئولان قضایی بارها اعلام شده بود که امکان بهره مندی آنها از این شرایط به دو عامل: ابراز ندامت و پشیمانی از عملکرد سابق خود و تغییر رویکرد گروهک تروریستی در مقابله با مردم بی دفاع بستگی دارد.

حجت الاسلام حمیدی عنوان کرده بود لیکن اقدام اخیر گروهک تروریستی جندالشیطان و بازماندگان مفلوک این گروهک در به شهادت رساندن مظلومانه مدافعان از مرزهای کشور و اجرای کمین بر سر راه آنها یکبار دیگر وابستگی آنها را به ایادی استکبار و اصرار به انجام حرکات مذبوحانه و تروریستی علیه نظام اسلامی را به اثبات رساند و زمینه بهره مندی عوامل دستگیر شده و محکوم را از رأفت و عطوفت اسلامی منتفی ساخت و لذا احکام صادره به مرحله اجرا درآمد.

اما در این میان 8 نفر دیگر از محکومان نیز به دار مجازات آویخته شدند که جرائم آنها عمده قاچاق مواد مخدر بوده است.

1- اعظم گرگیج فرزند گمشاد به اتهام حمل و نگهداری مسلحانه 20 کیلو هروئین

2- داود میربلوچ زهی فرزند عبدالرشید به اتهام حمل و نگهداری 15 کلیو هروئین

3- حسن رضایی فرزند میرزا به اتهام حمل و نگهداری 20 کیلو هروئین

4- حبیب توتازهی فرزند محمد اکبر به اتهام حمل و نگهداری 133 کیلو هروئین و 9 کیلو مرفین

5- ناصر شه بخش فرزند محمد حسن به اتهام حمل و نگهداری 10کیلو هروئین

6- احمد دهمرده فرزند خدا رحم به اتهام حمل و نگهداری 13 کیلو هروئین و 50 کیلو تریاک

7- حسین براهویی فرزند فیض محمد به اتهام حمل و نگهداری 8 کیلو هروئین و 33 کیلو تریاک

8- نجیب اله بهادری فرزند امیر به اتهام حمل و نگهداری 5کیلو هروئین

۴۷۴۷

کد خبر 319966

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 67
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RS ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    133 2
    خشونت خشونت میاره این راهش نیست
    • ملانصرالدین A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      63 0
      آره خوشنت خوشنت میاره به شرطی که با یه آدم حسابی ودارای عقل سلیم ومنطق طرف باشیم نه با برادران سلفی که جای مغزتوکله شون خاک اره ست
    • بی نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      6 2
      من مخالف اعدام جانی نیستم ولی نباید اجرای قانون بوی تلافی بگیره. نباید خشم و عصبانیت در اجرای عدالت و قانون دخالت داده بشه. باید به عقلای اونها بیشتر میدان داد اینجوری میدان از دست افراد جاهل وتحریک کنندگانشون گرفته میشه. عـــقـــل بـــا عـــقــل دگــر دوتــا شــود نــور افــزون گــشــت و ره پــیــدا شــود نــفــس بــا نــفــس دگــر خــنـدان شـود ظـلـمـت افـزون گـشـت و ره پـنهان شود
    • مجید IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      3 0
      ترسو
    • مرتضی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
      3 0
      شما که میگی خشونت خشونت میاره اگه عین من تو این استان زندگی میکردی میدونستی که باید اعدامشون کنن یکی از دلایل نا امنی و ترور و حوادث تروریستی همین قاچاقچی های موادن بی شک باید اقدام قاطع بشه باهاشون
  • رضاآنلاین DE ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    275 1
    اعدام این آدمکش هاکاردرستی بوداگه اعدام نشن خیلی هارومیکشن
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    144 1
    تشکر تشکر.
  • امین A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    438 3
    دلیل غیر منطقی هست که یک روز بعد از حادثه تروریستی مجرمان اعدام شوند
    • امیر A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      120 1
      کجاش غیرمنطقی بودبایدبیشترآدم میکشتن که منطقی بشه؟
    • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      83 1
      مقابله به مثل بوده باهوش
    • بی نام RO ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      52 0
      اگر صبح 4 ابان به رادیو گوش می کردید شما هم می فهمیدید تلافی جویانه هست یا نه!!!!
    • مهدی و پویا A1 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      44 3
      واقعا" باید افرادی را که در اعدام این گروه ضد اسلام تا الآن تعلل کرده اند بازخواست شوند ترحم در قبال این سلفیان برابر است با از بین بردن رابطه خوب سنی و شیعه پس این افراد آدم کش و تند رو باید اعدام شوند چه سنی و چه شیعه . اینها به جهان اسلام ضربه می زنند .
    • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      12 0
      منفی به بی نام اول! مگه ما هم مثل اونا قبایل بدوی هستیم که دستگاه قضاییمون مقابله به مثل کنه! ما می توانیم فرمان حمله نظامی صادر کنیم و کل منطقه رو از وجود این اشرار پاکسازی کنیم
    • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      17 0
      من کاری به درست و غلط بودنش ندارم...ولی همون روز صبح در رادیو ایران مجری گفت:این اقدام تلافی جویانه بوده است..
    • برادرشهید A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      13 2
      امین خان اتفاقاخوب شدکه 24ساعت بعدازبه خاک کشیدن بچه های مظلوم ایران اونهاروبسزای اعمال کثیفشون رسوندن بگذاربدونن که ما ازخون پاک بناحق ریخته شده عزیزامون نمیگذریم اون بچه هارفته بودن مرزبانی که شماراحت بدون نگرانی ازاینکه ریشت به دووجب میرسه یانه اگرنرسه بری بیرون سلفی هابکشندزندگی کنی
    • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      12 3
      آقای بی نامه 12:20، کجای دنیا برای مقابله به مثل حرکت تروریستی یک گروهی، یه عده دیگه رو می‌کشن؟
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    72 0
    بابا جون برا این بنده خداها اشتغال درست کنید تا نرن سمت این مسائل آخه وقتی شما تا حالا یک بار هم به محل زندگی آنها نرفتین نمیتونین اظهار نظر کنید شما اگه یکروز برین تو محل اونها زندگی کنی از زندگی سیر میشن از قدیم گفتن فقرکه از در بیاد داخل......از پنجره میره بیرون قوه قضاییه هم مقصر نیست اونها روزی 100نفر را هم اعدام کنن باز هم مشکل بیکاری وفقر اقتصادیه که ربطی به قوه قضایه نداره امیدوارم یکی از حرفام دردش بگیره شما فکر میکنین همون سرباز بنده خدایی که شهید شده(روحشان شاد) بعد از سربازی یا با اعتقاد قوی با فقر دست و پنجه نرم میکرد وسالم زندگی می کرد ویا........ امیدوارم متنم تاید بشه تا یکی بخونه
    • رضا ازرشت A1 ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      20 0
      ببخشیدجناب بی نام حتی توبزرگترین شهرهای ایرانم فقروبدبختی زیاده الان مگه تهرانی هاوتبریزی هاواصفهانی هاباتورم وگرونی دست وپنجه نرم نمیکنن مگه جوونهاشون بیکارنیستن مشکل جانورانی که شمابهشون بنده خدامیگیداینکه مثل آب خوردن آدم میکشن بقدری تفکراتشون عجیبه که نگوهرچندبهبوداوضاع اقتصادی منطقه قطعا ازنا امنی ورشداین آدمکشهاجلوگیری میکنه
    • رجب A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      26 0
      ببخشیدیعنی چون کارندارندمیرن ازسربیکاری جوون مردم روکه رفته سربازی به خاک وخون میکشن هرچنداین بخش ازنظرتون روقبول دارم که فقراین گرفتاریهارومیاره
    • بی نام A1 ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      4 0
      واقعا اگر یکی از افراد خانواده شما را می کشتند باز می گفتید حق با آنهاست جوان مردم مسئول فراهم کردن شغل برای آنهاست
    • بی نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      5 1
      آقای رجب منظور اون عده هستن که قاچاق مواد مخدر کردن نه اون قاتلا. من هم میگم بی عدالتیه که دونفر که یکیش 100 کیلو هرویین داشته و یکیش 5 کیلو هرویین هردو اعدام بشن و مجازاتشون اندازه اون قاتلا باشه.
    • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      5 0
      اینها تروریست بودن و اعدام شدن چه ربطی به فقر داشته؟.
  • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    76 0
    مجرم بایدمجازات بشه
    • سید IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      1 1
      اعدام میشدند نه حالا وبا عصبانیت
  • تبریزی A1 ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    27 0
    اعدام اینهاکاردرستی بوداصلا نبایدناراحت شداینهادقیقالنگه ی گروه های القاعده ایی هستندکه جنایاتشون توسوریه آدم روحیران میکنه اینها رختن خون شیعیان روحلال میدونن با اینها فقط بایداززبان زورحرف زدچون منطقی ندارند
  • بی نام IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    73 0
    باید همه شون رو کشت خصوصا از اون گروه اولی ! خدا به پدر و مادر 12 تا سرباز و دو تا افسری مه شهید شدند صبر بده
  • پیام IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    29 0
    دلیلشم نمیگفتید میدونستیم که بیخوداعدام نشدند.ممنون
  • ميثم IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    13 0
    هيچ وقت نبايد شرايط اكنون ايران رو با شرايط كشورهاي توسعه يافته حال حاضر دنيا مقايسه كرد. همين كشورهاي پيشرفته كه ميگن اعدام خلاف حقوق بشر هستش سالها پيش در زماني كه كشورهايي در حال توسعه بودن به مراتب اعدام هاي بيشتري داشتن. تسليت به خانواده هاي 14 شهيد عزيزمان.
  • محمدازساری A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    35 0
    واقعاتعجب کردم چرابرای اینها میخواستن رافت اسلامی بدن
  • داد A1 ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    28 0
    هونطورکه بدن انسان وقتی دچارتموربدخیم میشه بایداون روازبین برداعدام این افرادهم برای سلامت جامعه وحفظ امنیت لازم بود
  • ناشناس A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    44 0
    اعدام اوناکاردرستی بودبابا اینامثل منو شماکه فکرنمیکننداینامیگن چون ریشت کوتاه توکافری چون کافری بایدبمیری
  • آنا A1 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    21 0
    خدالعنتشون کنه چطورتونستن اون سربازهارووحشیانه شهیدکنندمنتظرانتقام ملت ایران باشیددرضمن خوب کردین اعدامشون کردین اگه آزادمیشدن تمام ایران روبه آتیش میکشیدن
    • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      2 0
      کدوم انتقام ، تا تونستن که محکوم کردن !! اگه یک حرکتی ایرانیها انجام میدادن این جور مسائل دیگه تکرار نمیشد .
  • یارعلی A1 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    15 0
    بایداعدام میشدن این کساییکه میگن نبایداعدامشون میکردن بدنیست توجه کنندکه اینها اصلانمیدونن حقوق بشرچیه اینهاماشینهای جنایتندبه لحن بیانیه هاشون دقت کنیدببینیدچقدرافکارپوسیده ایی دارندلعنت برتروریستها
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    31 0
    پایان دادن به زندگی یک فرد بخصوص وقتی خانواده ای به او وابسته باشد بسیار دردناک است. شکی نیست که اعدام این افراد تلافی جویانه بوده است والا قبلا" یا با فاصله ای منطقی با جنایت تروریست ها صورت میگرفت. شهادت مرزبانان غیور این مرز وبوم به دست گروههای اسلامی تندرو جنایتی هولناک و نابخشودنی است ولی امیدواریم در اعدام متهمیی که ارتباطی با این عمل نداشته اند عجولانه تصمیم گرفته نشده باشد.
    • رضا ازرشت A1 ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      13 0
      بی نام برای اونهادلسوزی نکن شک نکن که بی ارتباط نیستن باقاچاق کثافتی بنام موادمخدربه داخل کشورومعتادکردن جوانان ایرانی اونهاروتغذیه مالی میکردن
    • بی نام IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      8 2
      شما از كي در جريان دادگاه و اعلام حكم اين افراد بودين كه ميگين شكي نيست تلافي جويانه بوده ؟! اينكه تاريخ اعدام اين افراد مصادف با اين عمل وحشيانه بوده كه دليل نميشود. خانواده اين افراد از همان زماني كه اينها پا به اين كار كثيف گذاشتن ميدونستن آخرشون چي ميشه البته اگه خانواده اي داشته باشن چون اكثرا اينجور افراد به خانواده ارزشي قائل نيستن.
    • رضا ازرشت A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      4 0
      بی نام معلومه زیاددرباره این گروه هامطالعه نداری گروه های تروریستی شرق ایران یکی ازراه هایی که تغذیه مالی میکنندازطریق همین قاچاقچیان موادمخدراست
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    12 0
    ای خدا بابا اینا دیگه کین؟!!! این همه مواد مخدر!!!!!!! خدایا هیچی برا گفتن ندارم!!!!!!!
  • بلبلی A1 ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    8 0
    معیاردینداری ازدیدگروه آدمکش جیش العدل1اگرریش کسی به قاعده دووجب نبوداومسلمان نیست ومرتداست وخونش وناموسش حلال است2اگرکسی کله اش تیغ نکرده باشدیا استغفرلله فشن باشداودیگر100%کافراست وخون ونامسش حلال است3اگرکسی لباس پاک بتن داشت ولباسش چرکین نبوداوسست ایمانست وبازهم خونش وناموسش حلال است4اگرکسی سواددانشگاهی داشت اوحتماکافراندرکافراست چون سواددرهمان حدخواندن ونوشتن دوم ابتدایی بس است وخون وناموسش حلال است5اگریه مفتی پیداشدن گفت دندون اسب 20تاست یه نفررفت یه اسب خماری رودیددندوناش روشمردودیدبیشترازبیستاست اونیزمرتدبوده وخون وناموسش حلال است6زن راخداآفریدتابچه بدنیابیاوردودیگرهیچ حقی ندارداگرکسی معتقدبه حقوق زن است کافروخون وناموسش حلال است7قاچاچ موادبرای کسب معاش شبه ایی ندارد
    • بی نام A1 ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      2 3
      اینایی که نوشتی سندی هم براش هست؟ واقعا" یک همچین عقایدی دارند؟ اگر اینطوریه باید اینها و رهبرانشون رو به اردوی کار اجباری برد و اجازه ازدیاد نسل را ازشون گرفت. البته عقاید افراد آزاد است به شرط اینکه به آزادی و امنیت دیگران صدمه ای وارد نکند که در مورد ایشان چون حکم مرگ دیگران صادر شده است صدق نمیکند. البته در قم خودمون هم برخی علماء دینی و مریدانشون عقایدی نزدیک به ایشان دارند.
  • یوسف IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    11 0
    یه سری امکانات ببرن سر مرز که اوضاع انقدر به هم ریخته است این سربازی که میره از من وتو محافظت کنه به راحتی نمیره الان تو قرن 21 هستیم
    • عباس آقا A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      1 0
      خودم تازه ازخدمت برگشتم بخدادلم کباب شدم وقتی خبرشهادت اون بچه هاروشنیدم خدا ازجیش العدل نگذره
  • احمد IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    28 0
    خود دادستان زاهدان اعلام کرد اینها را به تلافی آن 14 نفر اعدام کرده ایم آن وقت شما میگین که به واسطه شیطنت های رسانه های خارجی بوده.
    • محمدازساری A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      5 0
      اگه تلافی جویانه هم کاربسیارخوبی بودحداقل مرحم دل مادران داغداراون سربازهای بیچاره ست
  • کهریزک A1 ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    12 0
    اعدام حقشون بودچقدراززندگی هاروباموادمخدرنابودکردن خدامیدونه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    8 0
    اصلا چرا از اول اجرای حکم اعدام اینها به تعویق افتاده بوده؟؟ منتظر بودن تا شاید جماعتی که حیوانیت تو ذاتشون هست و شستشوی مغزی شدن سر عقل بیان؟؟ حالا هم که طلبکار شدن.
  • جواد A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    10 0
    اعدام 8 نفر اول درست بود؛ اما جرم 8 نفر دوم که اقدامات تروریستی نبود. البته منظورم این نیست که 8 نفر دوم باید آزاد می شدند، به نظرم حبس ابد بهتر بود.
    • بی نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
      10 0
      اصلا 8 نفر دوم هم حکم اعدام داشته اند ولی اجرای حکمشون تابع ضوابط قانونی نبوده و از روی احساس انجام شده! فرق دستگاه قضایی با مردم اینه که نباید از روی احساس عمل کنه! حضرت علی هم قبل از شمشیر زدن (تازه وسط میدان جنگ نه در مقام قضا) اندکی درنگ میکرد
  • takpar IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    8 0
    حقشون بود باید به رگبار میبستنشون تا میفهمیدن چه غلطی کردن.خدا همه ی سربازای وطنمون ایران رو در پناه خودش نگه داره.
  • علي GB ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    2 0
    من كلا با اعدام مخالفم چه برسه به اعدام براي تلافي ! ولي گاهي فكر مي كنم پس با كسي كه چندتا سرباز بچه سال رو رديف مي كنه و تير خلاص به مغزشون مي زنه و تازه فيلم هم مي گيره و با افتخار به دنيا نشون ميده چه كار بايد كرد ؟!!!! حيف اسم حيوون كه رو اين آدما بذاريم !
  • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    1 0
    یعنی بمب تعقل هستند بعضیها
  • فرهاد IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    4 0
    دوستان عزیز که به اعدام این کافران اعتراض دارید؟؟؟آیا تو مرز خدمت کردید؟؟؟آیا میدونید همین افراد به خون سربازای این کشور تشنه هستند؟؟؟اگه ذره ای تو حکم این کافرا سستی بشه فاجعه ی دوباره سه باره رخ میده دوستی که نشستی پشت رایانت داری از حقوق بشر حرف میزنی و مینویسی حق اون مادری که بچش با گلوله ی این کافرا شهید شده یا با موادی که این مجوسا تکثیر کردن نابود میشن چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟نمی دونم شیعه هستی یا نه اما میدونی حکم جونت از نظر این کافرا چیه؟؟؟؟فقط مرگ مرگ به چه دلیلی؟؟؟شیعه بودن... امیدوارم بیشتر نگاه عمیق داشته باشی تا با گوش دادن به دو سه تا رسانه ی غربی حرف اونارو طوطی وار هجی نکنی
  • بی نام IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    5 0
    نحوه اعلام اعدام که تداعی انتقام جویی و در تلافی انها را می کرد درست نبود
  • صادق A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    4 0
    من خودم زاهدانی هستم اقدام کاملا درست و بجا بود اگر کوتاهی از نظر برخورد با این افرادصورت بگیرد هیچ کس جز اشرار نمی توانند در این استان زندگی کنند یادتان باشد این استان با افغانستان و پاکستان هم مرز هست به خانواده شهدای عزیزمون هم تسلیت میگم و به عنوان یک زاهدانی در مقابل بقیه مردم ایران بسیار شرمنده هستم که میزبان خوبی برای فرزندانشان نبودیم
  • مسعود IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    10 0
    در شرع اسلام. مقابله به مثل نداريم.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    3 0
    اگر ادعای آقایان در مورد ساخت پهپادها درست باشه الان موقع استفاده هستش باید در مناطق مرزی به پرواز در بیاد که در قرن 21 از چهار تا تروریست نتوانند این طوری ملتی رو عزا دار کنند و ضمنا ما در این مرزها نیاز به سرباز آموزش دیده و ورزیده داریم نه سرباز به صورت اجباری و غیر ورزیده و متخصص در امور نظامی و باید در مناطقی که خیلی نمیشه کنترل کرد از دیوار حائل استفاده کرد که کار مرسومی در دنیاست و در آخر در این مناطق باید از پست میانی استفاده کرد که در زمان تعویض پست محل پست خالی نماند مثلا اگر هر پست 6 ساعت هست نفر پست میانی 1 ساعت قبل و بعد از تعویض پست در محل باشد تا هنگام تعویض پست محل دچار مشکل امنیتی نشود هر چند کار سختی است ولی از شهید شدن عزیزانمان سخت تر نیست
  • مسعود IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    7 1
    جواب بدی رو نباید با بدی داد.
  • بندری FI ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    2 0
    من ساکن بندرم کار جوونای بندر هم مثل بلوچا قاچاقه ولی قاچاقه کالا و سوخت . این قاچاقچیان از روی بیکاری نیست . پرده خونه قاچاقچی سوخت تو روستای گچین بندرعباس که خیلیهاتون انجا رفتید پنجاه میلیون تومان خریده شده است این قاچاقچی بخاطر نصف پول پرده خونه اش به نیروی انتظامی حمله میکند و میکشدش
    • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
      2 1
      واقعا كار درستي بوده كه اعدامشون كردن چون بلاخره از دار ودسته اينهت بودند كه شبانه بچه هاي مارو كشتند
  • بي نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    3 0
    كارتون درسنه حقشونه
  • jamshid A1 ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    1 0
    با توجه به اینکه احکام این افراد از قبل وحتی روز اعدامشان نیز مشخص گردیده بود این امکان هست که اشرار شب قبل با برنامه استفاده تبلیغاتی دست به این عملیات زده باشند.به هر حال هرگونه اقدامی در سیستان نیازمند بررسی ورایزنی اطلاعاتی است.
  • بی نام IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۹
    2 0
    به هر نیتی بوده ، جنایت کار باید به سزای اعمالش برسد
  • ايراني A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    2 0
    عزيزان، هم وطنان، دوستان ،اينقدر باهم در اظهار نظر جدل نكنيد همديگر را محکوم یا تایید نکنید ۰ هر مملکتی قانون دارد مجری قانون دا رد وکارها هم طبق قانون پیش میرود ۰ خوب وبدش هم گردن مجریان قانون خداوند انشااله به مجریان عادل وقاطع سلامتی وتوفیق روز افزون عنایت بفرماید
  • علی A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۰
    2 0
    ادم شروروقاچاقچی بی ناموس بایدبه هرروشی که شدکشته بشه تمام
  • عضو سپاه پاسداران IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    1 0
    انجام این اعدام حتی در صورت تلافی جویانه بودن کاملا صحیح بوده و باید به گروه های تروریستی این موضوع ثابت بشه که ما در جواب اون ها از هیچ گزینه ای کوتاه نمی یاییم به امید نابودی همه دشمنان ایران و اسلام
  • الی IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    1 1
    خیلی هم خوب شد که اعدام شدن. چند روز پیش به خاطر شیشه یه مادر و یه بچه سه ساله رو در حوالی ما سلاخی کردن. زیاد به احساسی بودن یا نبودن اعدام فکر نکنید چون اونا به اینطور سلاخی شدن مردم فکر نمی کنن و فقط به پول فکر میکنن. من دلم برای اونا نمی سوزه به داداشای گلی فکر میکنم که میرن سربازی و حالا بر حسب شانس مرزبان میشن و جنازه هاشون واسه خانواده هاشون میاد. دلتون واسه اینا نمی سوزه و از 10 تا بی فطرت حمایت میکنین؟ تجاوز میکنن ، قتل میکنن، سلاخی میکنن! آخه این حکم دیگه فکر کردن نداره ! قاضی کسیه که سریع الاجرا باشه

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین