در واکنش‌به معرفی‌سجادی‌به‌مجلس/امیر‌حسینی‌:رویکرد‌آنها شایسته‌سالاری‌است،او می تواند رای بگیرد

دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای ابراز امیدواری می کند تا سجادی با تعداد رای بالا وزیر ورزش شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سید امیر حسینی دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای با اشاره به معرفی سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش به مجلس شورای اسلامی می گوید:«نکته مهمی که در این معرفی وجود دارد این است که سجادی از خانواده بزرگ ورزش است.به عقیده من هر کس که می خواهد وزیر ورزش شود باید علاوه بر ارحجیت،توانمندی و مقبولیت هم داشته باشد.نگاهی به سابقه سجادی نشان می دهد که او از دل همین ورزش رشد کرده است و تا اینجای کار،کارنامه اش تمام ورزشی بوده است.او از چهره های انقلابی است و علاوه بر ورزشکار بودن مسئولیت های مختلفی را هم در آموزش و پرورش،مدیر کل تربیت بدنی این وزارت خانه،کمیته ملی المپیک و ...را داشته است.ضمن اینکه در دوران آقای خاتمی هم ایشان معاون وزیر آموزش و پروش هم بوده اند.»
حسینی این را گفت و ادامه داد:«از دیدگاه من سجادی دارای اهلیت،تخصص و شایستگی در امور مدیریت است.در کارنامه او سوابق اجرایی هم به چشم می آید و باید بگویم که انتخاب ایشان به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس،احترام به جامعه ورزش بوده است.من برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در مجلس شورای اسلامی با تعداد رای بالا به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود.»
او با بیان اینکه برنامه ریزی در ورزش نیازمند پروسه ای ده ساله است می گوید:«برنامه ریزی در توسعه ورزش نیاز به برنامه ای جامع دارد.برای رسیدن به برنامه ای موفق باید 10 ساله عمل کرد.سجادی با شناختی که من از ایشان دارم می تواند با تیمی کارآمد پایه ریز برنامه های اصولی باشد تا ورزش ایران در آینده موفقیت های بیشتری را به چشم ببیند.»
اما آیا سجادی در مجلس رای اعتماد می گیرد؟حسینی در این مورد هم حرف می زند و می گوید:«رویکرد مجلس شایسته سالاری و مبتنی بر تخصص است.آرزوی من این است که ایشان در مجلس رای اعتماد بگیرند تا قطار ورزش هر چه زودتر روی ریل بیفتد.ما علاوه بر مشکلات مالی در ورزش رویدادهای مهمی را پیش رو داریم.رویدادهایی مثل بازی های آسیایی که به نظر من اهمیت زیادی خواهد داشت.من باز هم امیدوارم تا سجادی با تعداد رای بالا در مجلس بتواند به عنوان وزیر ورزش انتخاب شود.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    3 0
    تا سه نشه بازی نشه! مجلس لطف کنه این رو هم رای نده! ورزشی که همش درگیری و زدوبند هست بهتره وزیر نداشته باشه. سردار رویانیان بهترین گزینه برای ورزش, یک مدیر جهانی. علی دایی رئیس فدراسیون. شیرینی مدیر تیم های ملی.
    • بی نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
      3 0
      اسم بابک زنجانی را از قلم انداختید یک جایی هم برای ایشان پیدا کنید !! هنوز باور نکردید دولت تغییر کرده همه اینهایی را که نامبردید باند دولت قبلی بوده اند
  • بی نام IR ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    0 0
    يكي از بهترينها براي ورزش گزينه شده است لازم است كه اين كانديد در مجلس از شايستگاني براي پست هاي كليدي وزارتخانه نام ببرد كه سابقه همكاري با ايشان را در شركت تجهيز وسايل ورزشي نداشته باشند در غير ان مشكل در اخذ راي خواهد داشت زيرا عملكردشان در ان دوران اظهر من شمس است