ایسنا نوشت:

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران از ارائه بخشنامه جدید بهزیستی کشور در ارتباط با رتبه‌بندی مهدهای کودک خبر داد و اظهار کرد: قرار است بر اساس این بخشنامه، مهدهایی که دارای ستاره هستند، افزایش شهریه در مورد آنها اعمال شود.

ملیحه تقی‌پور  با اشاره به اینکه بر اساس بخشنامه رتبه‌بندی مهدهای کودک، می‌توان از این طریق فرآیند انتخاب برای خانواده‌ها را تسهیل و روند کار را روان‌سازی کرد، گفت: مهدهای کودک ستاره‌دار به یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره تقسیم می‌شوند و قرار است علی‌رغم تعرفه‌های اعلام شده، یکسری مهدهای کودک بر اساس تعداد ستاره‌هایشان، افزایش شهریه داشته باشند تا درصدی به شهریه‌شان اضافه شود.

وی در مورد میزان تخلفات مهدهای کودک از ابتدای مهرماه امسال، خاطر نشان کرد: هنوز تعداد تخلفات مشخص نیست، اما بازدیدها در حال انجام است و گروه‌های نظارتی در حال سرکشی به مهدهای کودک هستند و به زودی گزارشات آنان ارائه خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران افزود: باید بدانیم که مهدهای کودک نیز در مورد افزایش شهریه‌هایشان در حال همکاری با سازمان بهزیستی هستند، چرا که بالا بردن شهریه عاملی است که والدین نتوانند کودکانشان را به مهد ببرند.

47232

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =