قهرمان کشتی فرنگی المپیک می گوید خیلی از وعده های که به او داده بودند دروغ بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امید نوروزی قهرمان جهان و المپیک در رشته کشتی فرنگی دیشب مهمان تلفنی جواد خیابانی در برنامه نیمه سوم بود.او که دل خیلی پری داشت و سعی داشت تا در سه دقیقه حرف های دلش را بزند با گلایه از مسئولان ورزش کشور گفت:«آقایان تا وقتی که مدال می خواهند می آیند در اردوها و با ما حرف می زنند.وقتی مدال می آوریم می آیند عکس هایشان را می گیرند و می روند اما یکی از همین آقایان اصلا از خودش پرسیده است که امید نوروزی پس از 14 ماه دارد چه کار می کند؟یک نفر تماس تلفنی با من نداشته تا حالم را بپرسد.فقط از ما سوء استفاده می کنند.»
او در پاسخ به انتقاد حمید سجادی که گفته بود کشتی گیران پس از المپیک در مسابقات جام جهانی شرکت نکرده بودند این واکنش را نشان داد:«من نمی دانم چرا این حرف ها مطرح می شود؟ما برای یک تورنمنت درجه سوم از ایران رفتیم روسیه،پس باید بگویم که کم کاری نکرده ایم اما چرا در این مسابقات شرکت نکردیم؟زمانی که ما از المپیک آمدیم مسئولان به ما قول های زیادی دادند اما به ما دروغ گفتند.200 تا سکه به من داده اند اما آبرویم را برده اند!این سکه ها را 160 میلیون فروختم که پول بلیت رفت و آمدهای من در این چند اسل هم نمی شود.برای ما ماهی یک میلیون یا دو میلیون حقوق در نظر گرفته اند که یک ماه پرداخت می کنند و سه ماه نمی دهند.چرا بین ما و بقیه ورزشکاران فرق می گذارند؟این برای مملکت ما زشت است که در المپیک فقط 13 تا مدال داشته باشیم.مدیریت در ورزش سخت نیست.من به آقای عباسی وزیر ورزش سابق پیشنهاد دادم که برای رشته های ورزشی اولویت بندی کنید تا فرق آنها مشخص شود اما ایشان هیچ کاری نکردند.»
او در پاسخ به این سوال خیابانی که پرسید وعده هایی که مسئولان به شما داده بودند چه بود این واکنش را نشان داد:«آپارتمان،زمین،ماشین و خیلی از چیزهای دیگر.اصلا من این خانه و آپارتمان را نخواستم.من افتخار می کنم که سرباز ایران هستم و جانم را هم برای ایران می دهم.اگر ورزش ایران قرار است این طور پیش برود توصیه من به خانواده ها این است که اجازه ندهند فرزندانشان حرفه ای ورزش کنند.اصلا من یک سوال دارم؟می خواهم از مسئولان بپرسم که بودجه ورزش ما کجا می رود؟ما شان و شخصیت خودمان را حفظ می کنیم و برای گرفتن ماشین پشت در اتاق مسئولان نمی نشینیم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام EU ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    93 1
    احسنت
  • shz CH ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    112 0
    درود بر امید. مردم شیراز و ایران همه تو رو دوست دارن و این دوست داشتنشون از همه چیز با ارزش تره کاکو.
    • بی نام A1 ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
      8 66
      من که حالم ازش بهم میخوره پول پرست
    • ایرانی A1 ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
      57 0
      آقای بی نام مطمئن هستم که حتی برای تفریح ورزش نکردی. کاملا اطمینان دارم که نمی دونی که یک ورزشکاری چقدر باید وقت، انرژی و زندگیشو بذاره تا یک مدال بگیره. می دونی کشورهای دیگه چقدر هزینه می کنن تا یک مدال برنز تو المپیک بگیرن. می دونی همین آذربایجان چقدر به ورزشکاراش پول میده تا براش مدال بگیرن. واقعا برات متاسفم که در باره قهرمان ملی کشورت-کسی که هر جای دنیا بود طلا به پاش می ریختن - اینطوری حرف میزنی. درود بر امید نوروزی و تمامی دلاوران ایران زمین
    • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      21 1
      آقای بی نام تو حالت از خودت به هم بخورد که به یک قهرمان این طور توهین میکنی
  • بی نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    112 0
    این مملکت فقط به فوتبال میرسه چون توش بخور بخور زیاده و پولهای میلیاردی. خدا رو شکر تو اون رشته هم هیچی نیستیم
  • بی نام A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    9 39
    واي به روزي كه گدا معتبر شود.گر معتبر شود زخدا بي خبر شود.
    • بی نام A1 ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
      30 2
      خجالت نمیکشی اینجوری حرف میزنی،جای این قهرمانا باشی هم همینطوری حرف میزنی واقعا که
    • بی نام A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      2 0
      جناب دارا ، خودتو بذار جای کسی که همه عمرشو زحمت کشیده و چهارتا گرن کلفت ازش سواستفاده کردن که کارنامه مدیریتیشون رو درخشان کنن اون وقت باز هم حال شعرخوندن داری؟
  • لرستان IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    13 4
    امید جان بهت پیشنهاد میدم دیگه کشتی نگیر .برو فوتبال بازی کن پولدار میشی!!!!خخخخخخخخخخخخخخخ
  • علی رضا A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    15 0
    هر عملی که به طور وضوح باید اتفاق بیقته و نمیفته بی شک دارای منفعتی برای اون مسئولیه که انجامش نمیده. تمام!!!
  • سعید A1 ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    41 0
    درسته ما شیرازیا دوستش داریم . اما این واسش نون نمیشه . حرفش اینه !!
  • اکبر IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    27 0
    ارزش مدال آقای نوروزی در این شرایط خیلی بیشتر از مدال آوران سایر کشورها در شرایط مطلوب را دارد دوستی دارم که قهرمان دوچرخه سواری اسیا می باشد و تا امروز پاداشی که گرفته هزینه چهار لیوان شیر مصرف این چند سالش هم نمی شود!
  • خوژه A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    15 0
    به کسی که اسم این برنامه رو انتخاب کرده باید اللحساب 300تا سکه داد، نیمه اول نیمه دوم ثلث اول ثلث دوم حتی ربع اول ربع دوم میشد گذاشت. انگار که بگیم ثلث چهارم!!! ربع سوم درسته
  • صادق IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    14 1
    امید طی سالهای اخیر پر افتخارترین ورزشکار ایرانی است که نوانسته مدالهای طلای با ارزش بازیهای اسیایی پکن جهانی استانبول والمپیک لندن را کسب نماید مهم اینکه این افتخارات درطی دوسال بدست امد که خودیک رکورد محسوب میشود. مسئولین محترم توجه داشته باشند که حق وحقوق این قهرمان ارزنده را پیگیری نموده وپاسخگوی افکار عمومی باشند.
  • ایرانی IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    8 0
    پس به ورزشکارایی که میخوان برن تو کشور دیگه ای برای تیم ملی اون کشور مقام بیارن باید حق داد. چون اینجا به هیچی نمیرسن.
  • بی نام IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    1 5
    یعنی واقعا مشکل جوانان ورزشکار ما پوله نه واقعا پوله ؟ به حول و قوه الهی امروز اسم ایرانی که میاد همه با زنبیل گل میان جلوش !!!! (خبر نچاپی دیگه انلاین نمیخونم )
    • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
      3 0
      یعنی ورزشکارای ما فقط پول ندارن؟ آره خوب شما راست میگی ، اصلا حواسم به این فرشای قرمزی که 24 ساعت براشون پهنه نبود