فارس نوشت:

دبیرکل حزب‌الله لبنان سفارتخانه‌های آمریکا را لانه جاسوسی علیه متحدین آمریکا دانست و تاکید کرد پهپادهای آمریکایی هر ساله هزاران غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند.
به گزارش شبکه تلویزیونی المنار لبنان؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی خواستار همکاری مردم لبنان با موانع ایست و بازرسی نیروهای امنیتی در بخش‌های مختلف لبنان شده و از آنها خواست تا اقدمات و تدابیر امنیتی در مراسم عاشورای حسینی را نیز تحمل کنند.

وی در سخنانی خود در اولین شب از محرم الحرام در مجتمع سید الشهدا در الرویس واقع در ضاحیه جنوبی بیروت به شرایط امنیتی کشور و منطقه و چالش‌های موجود اشاره کرد که اتخاذ تدابیر امنیتی را لازم الاجرا کرده است.

نصرالله بر ضرورت حسن همجواری با گروه‌ها و طایفه‌های مذهبی دیگر تاکید کرده و از برپا کنندگان مراسم عزاداری نیز خواست تا وضعیت مردم را در عزاداری ها رعایت کنند و صدای بلندگوها را به خارج از حسینیه‌ها انتقال ندهند.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران در سال 1358، سفارتخانه‌های آمریکا در سراسر جهان را لانه جاسوسی علیه متحدین و دوستان و دشمنان آمریکا دانست و تاکید کرد پهپادهای آمریکایی هر ساله هزاران غیرنظامی را هدف قرار می‌دهند و این یک واقعیت است.

نصرالله در مورد شرایط امت اسلام در جریان سال گذشته گفت که با افزایش چالش‌ها و عقب نشینی از فرصت‌ها و ایجاد فتنه‌های پی در پی، امت اسلام اوضاع دشواری را پشت سر گذاشته است.

دبیرکل حزب الله لبنان به جنگ فراگیر علیه امت اسلامی و در کمین بودن دشمن اشاره کرده و گفت مسلمانان مسئولیت بزرگی برای حفاظت از عظمت دین و اسلام و حفظ جایگاه آن در جهان دارند و قوی‌ترین این حضورها در رفتار و اقدامات منتسبان به این دین است.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    5 2
    امریکا جاسوس جهانی و حامی تروریست ها از هر گروه و فرقه ای که در جهان باشند. پرونده امریکا در طی تمام این سالها جز سیاهی و مبارزه با ازادی خواهی نبوده و نیست. هر جا که تروریست تندرویی باشد امریکا دست دوستی به سویش داراز کرده و اماده ی حمایت است برعکس هر جا حرکتی برای ازادی باشد امریکا دشمن نخست و اماده ی سرکوب.
  • بی نام IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    4 1
    چون نیک بنگری همه سفارت خانه های کشورهای دیگر هم در حال جاسوسی اند.
  • محسن IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    3 3
    هر کشوری برای منافع خودش اینکارها رو انجام میده. ما هم انجام دادیم و میدیم ولی نه به اندازه آمریکا