۰ نفر
۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۵

ایسنا نوشت:

سیف الاسلام قذافی در اولین مصاحبه خود از بیش از یک سال گذشته اعلام کرد که اوضاع جسمانی‌اش خوب است.

به گزارش شبکه خبری روسیه الیوم، سیف الاسلام قذافی، پسر معمر قذافی، دیکتاتور مخلوع لیبی در مصاحبه‌ با شبکه لیبیایی "العاصمة" در پاسخ به سوالی درباره اوضاع جسمانی خود گفت: شکر خدا، حالم خوب است.

وی پیش از انجام مصاحبه اعلام کرد تنها به سه سوال که "آیا حالش خوب است"، "با چه کسی ملاقات می‌کند" و "ترجیح می‌دهد در چه مکانی مجازات شود" پاسخ می‌دهد و در غیر این‌صورت حاضر به مصاحبه نیست. وی همچنین درباره سوال دوم اعلام کرد با شبکه "العاصمة" مصاحبه می‌کنم.

پسر دیکتاتور مخلوع لیبی در ادامه و در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقال وی از الزنتان به طرابلس تصریح کرد؟ آیا الزنتان داخل لیبی و یا خارج از آن است؟ هیچ فرقی میان الزنتان با طرابلس وجود ندارد.

بنا به گزارش این شبکه لیبیایی اوضاع جسمانی سیف الاسلام خوب به نظر می‌رسید، اما وی دندان‌های جلویی خود را از دست داده بود و زمانی که صحبت می‌کرد، انگشت سبابه‌اش را جلوی دهانش میگرفت و تلاش می‌کرد تا انگشتان قطع شده‌اش که در جریان حمله ناتو به لیبی قطع شد، را مخفی نگه دارد.

سیف‌ الاسلام در پایان تاکید کرد که تمایل دارد در شهر "الزنتان" که از زمان بازداشت در نوامبر 2011 در آنجا در حبس به سر برده است، محاکمه شود.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =