فارس نوشت:

عباس پالیزدار گفت:‌نظام جمهوری اسلامی ایران با متهم در هر جایگاهی برخورد می‌کند و فرد متهم هم باید پاسخگو باشد.

عباس پالیزدار پس از خروج از دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاضی پرونده به ما گفته که نباید جزئیات پرونده و جلسه دادگاه را اطلاع‌رسانی کنیم.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران بر این تاکید دارد که متهم در هر جایگاهی که قرار داشته باشد، باید با آن برخورد شود و باید به عنوان متهم پاسخگو باشد.

پالیزدار جلسه امروز دادگاه را رضایت‌بخش دانست.

گفتنی است، سعید مرتضوی پس از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران حاضر نشد.


درخواست عجیب یک متهم برای دریافت مدال

مصطفی ترک همدانی وکیل پالیزدار در خصوص جلسه دادگاه گفت:‌ ما تا ساعت 8 شب در دادگاه بودیم و پس از آن دادگاه خاتمه یافت اما مرتضوی برای رسیدگی به پرونده دیگری در دادگاه ماند.

وی ضمن قدردانی از دادستان تهران، به دلیل رسیدگی به این پرونده، گفت: من از دادستان تهران تشکر می‌کنم که عزم خود را جزم کرده تا به این گونه پرونده‌ ها رسیدگی کند و در این زمینه موقعیت شغلی افراد مورد توجه نیست و بدون هیچ رعایتی افراد را احضار می‌کند.

وکیل پالیزدار تصریح کرد: معمولا دادسراها تا ساعت 15 باز هستند اما امروز بازپرس تا پاسی از شب منتظر مرتضوی ماند و همین اقدام جای تشکر دارد.

ترک همدانی در خصوص اظهارات مرتضوی در جمع خبرنگاران مبنی بر اینکه صددرصد تبرئه می‌شود و به جای محکومیت باید به او مدال دهند، گفت:‌کدام متهم است که در مورد خود بخواهد غیر از این صحبت بکند البته من بعید می‌دانم که متهمی بخواهد تقاضای مدال داشته باشد و من نمی‌دانم که وی چطور این صحبت را کرده است.

وی با تاکید بر اینکه بازپرس دستور داده تا اطلاعات دادگاه منتشر نشود، گفت: من از رسانه‌ها تشکر می‌کنم چرا که همکاری خوبی با ما داشته‌اند.

وی افزود: البته مرتضوی در جایی اعلام کرده که وکلا به رسانه‌ها خط می‌دهند و اظهار داشته که خبر برگزاری این دادگاه را از رسانه‌ها شنیده است، بنابراین من به عنوان وکیل از رسانه‌ها قدردانی می‌کنم.

ترک همدانی افزود: چرا که رسانه‌ها باعث شدند تا مرتضوی از جلسه بازپرسی مطلع شود و در دادگاه حضور پیدا کند که این به معنی نقش مهم رسانه است.

وی در پایان در خصوص جلسه بعدی دادگاه گفت: هنوز مشخص نیست که جلسه بعدی این دادگاه چه زمانی برگزار شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    91 1
    دويست هزار تومان جريمه كافي نبود ؟ چرا دست از سرش بر نمي داريد . ورشكست شد بيچاره ذليل مرده