۰ نفر
۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴

تسنیم نوشت:

 منابع غربی و برخی شخصیت‌های آمریکایی از جمله سفیر سابق آمریکا در عراق از ادامه حضور بشار اسد در قدرت خبر داده است.
روزنامه نیویورک تایمز در مطلبی درباره سوریه آورده است: "همه طرفداران و مخالفان نظام سوریه خواستار استراتژی‌های جدید برای پایان دادن به بحران سوریه هستند و آنها بر این باورند که واقعیت غیر قابل اجتناب، ماندن بشار اسد در قدرت حداقل در برهه کنونی است."

رایان کروکر سفیر سابق آمریکا در سوریه، عراق و افغانستان به این رسانه گفت: "بشار اسد کنارنخواهد رفت."

وی افزود: "دیدگاه من با ترس و بیزاری در واشنگتن روبرو است بر این پایه استوار است که ما به گفتگوهای بیشتر با شخصیت‌های نظام سوریه نیاز داریم."

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    27 46
    تنها كشوري كه نتونستند حاكميتش را ساقط كنند فكر كنم همين سوريه بود و همين كه به قدرت ايران پي بردند خودش جاي اميدواري داره.
  • بچه گلباف کرمان و طرفدار مس کرمان A1 ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    20 37
    کسانی که علیه اسد نمره منفی میدهند طرفداران وهابیتی هستند که با شعار آزادی،یک شیعه اجازه ندارد در کنار مسجدالحرام سر بر مهری بگذارد که خون فرزند رسول خدا بر آن ریخته شده.پس وهابی ها و طرفدارانشون شعار دمکراسی و آزادی ندهند
    • بی نام A1 ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
      13 16
      اونایی که منفی میدند دلشون از جای دیگه پره میخان عقده هاشون رو با منفی دادن به بشار بیچاره خالی کنند.باید کمی واقع بین باشیم.
    • بی نام A1 ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
      13 9
      . لعنت بر تروریسم وهابی و دیکتاتوری سکولار اسد هردو باهم ! شما دنیا رو سیاه سفید میبینید. گروهی از مردم هستند که هم با دیکتاتوری موروثی مادام العمر اسد مخالفند هم با سلفی ها و وهابی های آدم خوار. شما فکر میکنید همه مثل شما باید مجیز اسد را بگویند.
  • بی نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    18 21
    به امید نابودی کامل گروه های وحشی در سوریه و همه جای جهان. نمیشه هم طرفدار ازادی و دمکراسی اگاهانه بود و هم طرفدار طالبان و القاعده و ترکیه و عربستان و وحشی های ضذتمدن. یا ازادی یا وحشیگری