محمدرضا پهلوان دبیرکل فدراسیون فوتبال محمد دادکان که به بخش خط قرمز برنامه ورزش از نگاه 2 رفته بود گفت دادکان خبر برکناری اش از ریاست فدراسیون فوتبال را از شخص بلاتر شنیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ محمدرضا پهلوان رئیس اسبق فدراسیون و دبیر این فدراسیون در دوره محمد دادکان که به آیتم خط قرمز برنامه ورزش از نگاه 2 رفته بود خاطرات جالبی از روزهای دعواهای دادکان و علی آبادی گفت. او برای اولین بار طرح کرد که دلخوری های این دو از دلخوری دادکان از علی آبادی شروع شده است و رئیس فدراسیون فوتبال از علی آبادی دلخور بوده است که چرا بعد از گرفتن مشورت از رئیس تشکیلات فوتبال ، افراد دیگری را منصوب کرده است. او بعد از این به بازی ایران و کاستاریکا اشاره کرد که چطور مسئولان سازمان وقت ورزش نگذاشتند مهمانان فدراسیون وارد جایگاه ویژه شوند و البته مهمتر اینکه رئیس وقت وزارت ورزش اصرار داشته 3 یار کلیدی تیم ملی در جام جهانی حاضر نباشند. او در این باره گفت:«علی آبادی می گفت دایی ، گل محمدی و سهراب بختیاری زاده را با خود به جام جهانی نبرید. اصرار داشت اما دادکان می گفت شما حق ورود به مسائل فنی را ندارید. »

او در ادامه درباره روز برکناری دادکان گفت :« این دعوا ها ادامه داشت ، آقای علی آبادی می خواست برود جایگاه ویژه اما فیفا که رئیس سازمان تربیت بدنی را نمی شناخت اما او زیر بارش نمی رفت. یا رفته بود هتلش را در هتل پرتغال گرفته بود که فیفا مانع شان شد. ولی در بین دو نیمه بازی ایران و آنگولا آقای بلاتر به دکتر دادکان گفت شما را برکنار کردند . دادکان این خبر را از ایشان شنید اما ماند و تیم را جمع کرد. همه مشکلاتی که فوتبال ما در آن دوره تجربه کرد به دلیل تصمیمات علی آبادی بود از دعواهای بازیکنان تا عدم صعود تیم ملی.»

او خاطره ای هم از دهداری داشت و گفت وقتی تیم ملی در قطر سوم شد غصه داشته اما شادروان دهداری به او گفته بود:« تو به عدالت خداوند اعتقاد داری؟ اگر اعتقاد داری باید قبول کنی ما فقط با بنیاد شهید بازی کردیم اما عربستان 40 تا بازی دوستانه قبل از این بازی داشته باید قبول کنیم که خدا ، خدای انها هم که زحمت کشیدند هست.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 321786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارش EU ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    288 0
    خدا رحمت كنه مرحوم دهدارى رو كه همچين جهانبينى داشته و به دوراز تعصب جانب حق و انصاف رو گرفته.
  • مهران IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    73 4
    آقای علی آبادی هم از یه جای دیگه دستور میگرفت
  • بی نام IR ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    56 1
    یک حرف درست زده باشه همین بوده.
  • بی نام DE ۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    86 2
    معلومه وقتي رييس جمهور يك مملكت دست تو هر سوراخي مي كنه بايد هم حال و روز ورزش كه نه ... همين باشه
  • بی نام A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    171 1
    جالبه 2 تا گل ایران رو هم یحیی و سهراب زدن تو جام جهانی اون دوره
  • نوید IR ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    59 12
    امثال دهداری و ممد بنا و کورش باقری تو این مملکت قدرشونو نمی دونن!
    • بی نام A1 ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۴
      3 0
      کوروش باقری؟؟؟ به لطف شمالیها شد کوروش باقری... براری و بهادر مولایی تو این دوره بهداد سلیمیٍ،سجاد و محمد پور تو دوره ی قبل. هر چند استثنایی مثل کیانوش رستمی هم هست.
  • بی نام IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    97 1
    این آقای علی آبادی توی خود رایی به رئیس قبلیش گفته زکی. یادمون نرفته که همزمان تمام پستهای ورزش از ریاست سازمان تربیت بدنی، کمیته ملی المپیک، فدراسیون فوتبال، و ریاست هیئت مدیره پرسپولیس و استقلال را با هم میخواست
  • بی نام A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    99 2
    اميدوارم هر چه زودتر علي آبادي رو از كار بركنار كنند.
    • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
      14 1
      ای بابا دلت خوشه! هر وقت شیرینی رو برکنار کردن علی آبادی هم برکنار میشه. کلا تو مملکت ما هر کس کارو برعکس انجام بده و خرابکاریش بیشتر باشه پست و مقامش بالاتر و پابرجا تر هست. خوشا به حالشان.
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    154 2
    بالای نیمی از لطمه ای که فوتبال ایران تو این چند ساله خورده توسط آقای علی آبادی بوده...
  • خيسا A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    110 2
    واقعا لذت ميبرم از اين درايت رئيس جمهور قبلي با اين انتخابات عالي در راس ورزش كشور . بايد بهش مدال داد . ولي خودمونيم باز اقاي علي آبادي چه آدم خوبيه كه حالا داره خيلي از بد بختياي ورزش رو ميندازه گردن احمدي نژاد . دمشون گرم ، عجب ملت رو ساده فرض كردند . خدا كنه خيلي بيشتر از اينا مشتشون واسه مردم وا شه شايد يه خورده دلمون خنك شه .
  • بهمن IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    196 2
    علی آبادی بایستی بخاطر لطماتی و ضررهایی که به ورزش ایران وارد کرده است جوابگو باشد ! وقتی کسی بدون اینکه تخصصی داشته باشد از ورزش گرفته تا صنعت نفت را دوره می کند و همه جا خرابکاری می کند آنوقت بایستی به چه کسی ایراد گرفت ؟ همان شخص یا کسی که او را بر سر آن پستها گذاشته است ؟
    • بی نام A1 ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      78 0
      رفته هتل هم رزرو کرده ...عشق سفر خیلی از مدیران رو بیچاره کرده که هم حق ماموریتش بالاست و هم خیلی چیزای دیگرش ...این علی آبادی هم تو نفت کار کرد هم ورزش و هم شیلات من نمیدونم تخصص این آقا چیه یعنی انقدر سوادش بالاست که من بعید میدونم ...
    • محسن بوشهری IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
      41 1
      نکته جالبش اینه که ایشون راحت پست میگیره اما 3 وزیر پیشنهادی با تمام لیاقتشون باید پشت در مجلس بمونن
  • بی نام A1 ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    94 2
    اينارو بايد بياريد محاكمه كنيد اين كه نميشه هر مدير بياد خراب كنه بعدش أنر أنر بچرخه و به ريش مردم بخنده
  • بهنام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    26 0
    خدا دهداري را رحمت كند. روحش شاد.
  • بی نام IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    13 0
    روح دهداری شاد و روح انهایی که مملکت را باین روز انداختند تا ابد در عذاب
  • بی نام IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
    17 0
    جداُ چگونه میشود از امثال احمدی نژاد گذشت با وجود این همه ادم ذی جود او علی ابادی را رئیس ورزش کشور کرد کرد کسی که چپ و راستش را هنوز هم نمیشناسد خدا از این ادمها نگذرد مگر ظلم حتما باید این باشد که اسلحه بگیری و کسی را بکشی