نسیم نوشت:

جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور وزیر اطلاعات برگزار شد. حجت‌الاسلام علوی در این جلسه توضیحاتی را درخصوص استعلامات درباره برخی انتصابات در وزارت علوم بیان کرد.

حجت اله درویش پور، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام این خبر افزود: وزیر اطلاعات در پاسخ به سوال نمایندگان مبنی به استعلامات وزارت علوم در راستای انتصابات دراین وزارت خانه گفت وزیر علوم از وزارت اطلاعات استعلام هایی را انجام داده است.

درویش پور تصریح کرد: وزیر اطلاعات بیان داشت پاسخ وزارت اطلاعات به بیشتر استعلامات در وزارت خانه علوم مثبت بوده و تنها 5 الی 6 نفر استعلاماشان منفی بوده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:وزیر اطلاعات همچنین در خصوص انتصاباتی که در وزارت خانه علوم انجام شده ولی استعلامی از وزرات اطلاعات گرفته نشده است نیز بیان کرد که در این زمینه باید وزیر علوم پاسخگو باشد. از افرادی که استعلام آنها منفی بوده تنها چند نفرشان در وزارت خانه علوم پست هایی را در اختیار گرفته اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگانی که در کمیسیون حضور داشتند و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از پاسخ وزیر اطلاعات قانع نشدند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 322989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی اصغر A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    جای بسی تاسف است که یک وزیر حتی نتواند بدون ترس از عواقب موهومش معاونهای خود را منصوب کند .
    • بی نام IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      مگه کشور حریم شخصی وزیره که خودسر افرادی که وزارت اطلاعات دولت خودتون تاییدشون نکرده را پست بهشون بده؟!!! واقعا متاسفم.
    • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      جای بسی تاسف است که کسی که استعلامش منفی است و دارای پرونده اطلاعاتی است را منصوب می کند!
    • میثم عبدیان FI ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      222 9
      جای تاسف بیشتر اینکه نماینده ای که با 5 تا 10 درصد شهر خود به مجلس راه یافته خود را نماینده کل ملت میداند و گستاخانه برای وزرا تعین تکلیف می کنن اون ها نه در زمینه مسائلی که به نفع مردم است بلکه در مسائلی که مربو به گروه بندی خودشان و حذف گروه های رقیب است.
    • بی نام IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
      3 25
      جای بسی تاسف است که کسانی که حامی دولت راستگویان هستند حتی به قانون اساسی هم توهین می کنند جناب آقای عبدیان بروید قانون اساسی را بخوانید بعد اظهارنظر بفرمایید!! نماینده به محضی که نماینده شد، نماینده کل ملت است
    • بی نام IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      8 0
      تاسف آنجاست که با توجه به پرونده مشهود مرتضوی و کهریزک کسی از وزارت اطلاعات استعلام نکرد و تمام قد پشتش ایستاد و همین نمایندگان دولت قبل رو بازخواست نکردند الان مدعی العموم شدن اینها همش جنگ های سیاسیست کسی به حال این ملت داره دل نمیسوزونه!
  • بی نام A1 ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    201 4
    بعد کدوم کمیسیون به لحن زننده و بی‌ادبانه آقای زاهدی و اظهاراتشون مورد دکتر فرجی دانا رسیدگی میکنه.... کاش مجلس یک کمیسیون رسیدگی به ادب و تربیت هم داشت......
  • وحيدي A1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    149 4
    از وزير اطلاعات و علوم خواهشمنديم به هيچ عنوان به آن دسته از نمايندگاني كه به دنبال شكست سياسي و ناكارآمد كردن دولت روحاني هستند باج ندهند و بدانند اين آقايان همانطور كه سوابقش نشان داد درد مردم ندارند بلكه درد مقام دارند تا انشاله مردم در انتخابات بعدي مجلس تكليف خود را با آنان روشن كنند.
  • بی نام A1 ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    مگر آقايان كه اتصاب شدند ايراني نيستند يا جزوه بمب گذاران واسلحه به دستان و گروهك ها بودند كه نبايد پست داشته باشند . هر كارمندي كه از گزينش اداره مر بوط پاسخ مثبت گرفته و استخدام شده حق پست هم دارد .
  • بی نام CA ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    14 2
    هیچ پرونده قضایی در مورد افراد منصوب شده وجود ندارد. تمامی افراد منصوب شده استاد دانشگاه می باشند. با این استدلال دوستان مجلسی، اگر کسی نتیجه استعلامش منفی بوده است، می بایست در دو سه سال اخیر از دانشگاه اخراج می شده است، چون با این استدلال وجود چنین شخصی برای نسل دانشجوی آینده کشور نیز خطرناک است!! با این نگاه به خوبی مشخص می شود که به کاربردن عنوان فتنه گری تنها دستاویزی شده است برای عده ای تا با ایجاد نفاق در میان نیروهای ازشمند و با تجربه انقلاب جدایی اندازند.