ایسنا نوشت:

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، در مراسم تقدیر از اکبر نیکزاد و معارفه مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید اردبیل در مجتمع فدک اردبیل، گفت : هیچ سمت و جایگاهی برای هیچ کسی ماندگار نیست و باید مسئولان تلاش کنند در مدت فعالیت خود خدمات ارزشمندی به مردم عزیز کشور انجام دهند.

وی با بیان این‌که بنده حامل سلام گرم دکتر روحانی رئیس جمهور کشور به مردم عزیز استان اردبیل هستم، افزود: مجید خدابخش رای اعتماد قاطع هیئت دولت را برای سمت استانداری اردبیل کسب کرد و مایه مباهات بنده بود که این شخص توانمند را در جلسه هیئت دولت معرفی کردم.

رحمانی فضلی، همدلی و نقش موثر نمایندگان مجلس در معرفی لیست افراد توانمند برای سمت استانداری در استان ها را یادآور شد و تصریح کرد:مشورت با نمایندگان مجلس به هیچ وجه بعد سیاسی نداشته است؛ چراکه اعتقاد بنده بر این است که با مشورت می توان افراد توانمندتری را انتخاب کرد.

وزیر کشور، تعامل با مردم و مسئولان دیگر دستگاه ها و پاکدستی را ویژگی اصلی استانداران انتخاب شده دولت اعتدال عنوان و خاطرنشان کرد:این جابجایی‌ها به معنای ناکارامدی استاندار قبلی نیست، بلکه به معنای تغییر نگرش و رویکرد دولت نسبت به دولت قبلی می باشد و در حقیقت تجلی این تغییر ملت عظیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری بودند.

رحمانی فضلی با بیان این‌که استانداران فعلی همکاری و همدلی بسیار مطلوبی با بنده در دیوان محاسبات داشته‌اند، افزود:استانداران جدید باید اعتدال را مبنای کار خود قرار داده و باید به دور از جناح بازی ها و سیاسی ها نیروهای شایسته را انتخاب کرده و در مسیر توسعه استان و کشور خود قدم بردارند.

/29295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    اقای استاندارنگفتندکی فرمانداران راعوض میکنند