ایسنا نوشت:

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران از بهره‌مندی 8000 روستای کشور از اینترنت پرسرعت طی هشت ماه آینده خبر داد و گفت: در این راستا 300 روستای کردستان نیز برای بهره‌مندی از اینترنت پرسرعت شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کردستان، علی کارگزار امروز - دوشنبه - در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان، با بیان اینکه در راه خدمت به مردم کوچکترین اعمال می‌تواند بزرگترین ارزش‌ها را داشته باشد، اظهار کرد: مسئولیت فرصتی است که می‌توان از آن در راستای کسب رضای خدا تلاش کرد.

وی با بیان اینکه خدمت به خلق در راه خدا بالاترین نوع عبادت است، تصریح کرد: مردم کردستان مردمی ایثارگر هستند که در راه خدا جان و مال خود را فدا کردند، لذا لایق بهترین نوع خدمت هستند.

کارگزار با اشاره به اینکه بسیاری از نقاط دور افتاده به صورت استاندارد به نیازهای امروز دسترسی ندارند، گفت: باید تلاش کرد تا با استفاده از ارتباطات و فناوری های جدید بتوان با قیمت مناسب و کیفیت بالا ارائه خدمت کرد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از مؤلفه هایی است که فناوری توانسته در تسریع خدماتش نقش آفرین باشد، گفت: مخابرات با بسترسازی ارتباطات و فناوری توانسته با برنامه ریزی های مفید و سازنده به این سازمان کمک کند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات ثابت ایران با بیان اینکه یکی از علل مهاجرت روستائیان به شهر نبود اشتغال و منبع درآمد است، اذعان کرد: با بسترسازی های فناوری و ارتباطات می توان در روستاها زمینه های اشتغال و درآمد زایی را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در هشت ماه آتی 8000 روستای کشور از اینترنت پرسرعت بهره مند شوند، اظهار کرد: بودجه بندی و اعتبار این طرح تخصیص داده شده که پس از اخذ مجوز می توان این مهم را تحقق بخشید.

کارگزار افزود: در کردستان 300 روستا شناسایی شده که آماده دریافت خدمات اینترنت پرسرعت به صورت خانگی هستند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات ثابت ایران یکی از مشکلات پیش روی مخابرات استان را پهنای باند دانست و گفت: پهنای باند در انحصار مخابرات نبود و باید بنا به نیاز مشتریان سطح استان توسعه یابد.

وی در پایان آموزش عالی را یکی از حوزه های مهمی دانست که می توان با استفاده از خدمات آموزش آنلاین زمینه تحصیل برای بسیاری از افراد را فراهم کرد، یادآور شد: استان کردستان با دارا بودن پتانسیل‌های قوی می تواند پیشتاز این امر باشد.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =