کشف شواهد جدید درباره علت مرگ بازیگر جوان هالیوود

یک گزارش جدید نشان می‌دهد بریتانی مورفی بازیگر فیلم‌هایی چون «بدون سرنخ» و «8 مایل» به طور طبیعی نمرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گزارش جدید آزمایشگاه خصوصی کارلسن تا حد زیادی آنچه پدر بریتانی مورفی مدت‌ها به آن مظنون بود تایید می‌کند: اینکه دختر بازیگرش و همسر او نه به دلایل طبیعی، بلکه به خاطر مسموم شدن از طرف یک نفر که تصمیم داشت آن‌ها را بکشد، مرده‌اند.

دنی سایلهایمر مدیرکل آزمایشگاه گفت: «این گزارش صادقانه تنظیم شده و انتشار آن حق قانونی موکل ما بود. فقط همین را می‌توانم بگویم.»

مادر مورفی صبح روز یکشنبه 20 دسامبر 2009 مورفی را در خانه خود در حالی پیدا کرد که بی‌هوش بود. سایمن مونجک، نویسنده و کارگردان و همسر مورفی با پیراپزشکان تماس گرفت، اما او پیش از انتقال به مرکز پزشکی سدارز- سینای در 32 سالگی درگذشت. پنج ماه بعد مونجک هم درگذشت.

آنجلو برتولوتی، پدر مرفی همان زمان گزارش اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک لس آنجلس کانتی را درباره اینکه دخترش و همسر او به دلایل طبیعی مرده‌اند - ذات‌الریه و کم‌خونی - نپذیرفت.

او شکایت کرد تا اجازه دسترسی به نمونه موی دختر خود را پیدا کند و از آزمایشگاه کارلسن خواست به دنبال نشانه‌های مسمومیت باشد.

اکنون آزمایشگاه به این نتیجه رسیده که مورفی احتمالا توسط فردی با نیت مجرمانه، مسموم شده است. برابر با گزارش آزمایشگاه بدن مورفی هنگام مرگ آغشته به آلومینیوم، منگنز، باریوم و دیگر فلزات سنگین بوده است.

اد وینتر، سخنگوی اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک گفت اداره او تا روز دوشنبه با پدر مورفی تماس نداشته و فعلا نمی‌تواند در این زمینه اظهار نظر کند.

سلیون جوزف، افسر اداره پلیس لس آنجلس هم گفت انجام اقدامات بیشتر به نظر اداره تحقیق در مرگ‌های مشکوک بستگی دارد.

مورفی متولد 10 نوامبر 1977 در آتلانتا در ایالت جرجیا آمریکا بود. او کار بازیگری را از سال 1991 با بازی در سریال «مورفی براون» آغاز کرد.

مورفی پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی دیگر با بازی در کمدی رومانتیک «بدون سرنخ» در سال 1995 به شهرت رسید. او در این فیلم به نقش وردست آلیشیا سیلورستون ظاهر شد.

از دیگر فیلم‌های مطرح او می‌توان به «دختر، از هم گسیخته» در کنار آنجلینا جولی در 1999 و فیلم سال 2002 «8 مایل» اشاره کرد که در فیلم آخر نقش دوست اِمینم - خواننده رپ - را داشت.

او در چند فیلم انیمیشن از جمله «فوتوراما»، «سلطان تپه» و «پاهای رقصان» به عنوان صداپیشه حضور داشت.

thewrap / هجده نوامبر / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    عجیبه هنوز کسی نیومده کامنت بزاره کارشناسی کنه. یه دو سه نفرم فارغ التحصیل فیزیک و شیمی نیومدن نظر بدن. عجیبه واقعا. هم وطنان بیکار نشستید چرا
    • ن A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      31 11
      دیگه قاضی القضات اینجاست که همه رو قضاوت کنه احتیاج به بقیه نیست ...من فقط نمیدونم چطوری چهار سال طول کشیده تا جواب آزمایش حاضر شه خب قاتل که الان خودش رسونده به مریخ مطمئنن ... من نمیفهمم واقعا یعنی همون موقع تو تشریح نتوستن بفهمن بدن آغشته به این همه سم بوده ...مگه میشه دوتا آدم سالم و جوون یهو هردوشون باهم اونم بدلیل ذات الریه و کم خونی بمیرن ؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      42 3
      یه نظر نوشتی دیگه کسی جرات نمیکنه نظر بده.خخخخخخخخخخخخخخ. جدید بود. ندیده بودم کسی با نظر جلو نظر دادن بقیه را بگیره. خوشمان آمد
    • بی نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      21 3
      خوب مثلن منه شیمیدان اینجا چه نظری باید بدم؟!!!
  • موسوی IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
    2 11
    الان این خبر چه ریطی نداری شما خبر کم میارید
    • بی نام A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۸
      8 1
      داداش چی گفتی الان؟ خودت فهمیدی؟
  • علی A1 ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    3 0
    حیف شد من تازه شناختمش.بازی هاش واقعا خوب بود و نقشای درام رو عالی بازی میکرد.صد در صد قتله و مطمئنا کار همون دستای پشت پردس
  • آیسو A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    قتله ولی فقط 32سالش بوده