فارس نوشت:

وزیر اطلاعات تأکید کرد که رویکرد اصلی فعالیت‌های این وزارتخانه، رویکرد فرهنگی بر اساس ارزش های دینی و اخلاقی و جاذبه محور است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات استان قم، تأکید کرد: ایجاد و احساس امنیت برای افراد جامعه از اهداف وزارت اطلاعات است.

وی بر همین اساس متذکر شد که «احساس ناامنی به شکوفایی استعدادها و اقتصادی ضربه می‌زند».

وزیر اطلاعات اظهار داشت: در نگاه قرآنی اساس شکوفایی اقتصادی استقرار و ثبات امنیت است که ریشه در فرهنگ جامعه دارد.

وی تفاوت نهاد امنیتی جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها را فرهنگ محور بودن آن بر اساس ارزش های دینی اخلاقی و قرآن عنوان کرد.

حجت‌الاسلام علوی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران نخستین و تنها نهاد اطلاعاتی در دنیاست که بر اساس اخلاق و ارزش های دینی عمل می کند؛ موضوعی که در دنیا عکس آن رایج است.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه نگاه اطلاعاتی در قم باید نگاه فرصتی باشد، گفت: هنر مسئولان امنیتی اینست که از این فرصت کامل ترین بهره را ببرند.

حجت‌الاسلام علوی همچنین با قدردانی از زحمات مدیر کل سابق اطلاعات استان ابراز امیدواری کرد مدیر کل جدید، با همکاری و تعامل نزدیک همه مسئولان در ماموریت‌های محوله‌ توفیق یابد.

استاندار قم نیز در این مراسم تلاش گسترده سربازان گمنام امام زمان (عج) و اعضای شورای تامین استان را بسترساز خدمت رسانی عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ذکر کرد.

کرم‌رضا پیریایی عملکرد مسئولان امنیتی و اطلاعاتی استان را بسیار خوب ارزیابی کرد.

دراین مراسم، «موسوی» به عنوان مدیر کل جدید اطلاعات استان قم معرفی و از خدمات «نجاتی» مدیر کل سابق قدردانی شد.

23/212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 323414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =