میرزاجانپور: خوشحالم اعتماد ولاسکو را جلب کردم

مجتبی میرزاجانپور در اولین تجربه ملی‌‌اش نتیجه بدی نگرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هر چند نوسان داشت و در پست خودش هم بازی نکرد. دریافت‌کننده تیم‌ ملی والیبال دیروز به تنهایی 13 امتیاز برای ایران گرفت. او حضور در جام قهرمان قهرمانان را تجربه خوبی می‌داند: «در اولین تجربه تیم ‌ملی خودم را نشان دادم. بازی در تورنمنتی با سطح بالا تجربه بزرگی برایم بود.»
برای او مهم بازی برای تیم ‌ملی بود: «برایم مهم نبود جلوی چه تیمی بازی می‌کنم. سعی کردم بهترین بازی‌ام باشد. همیشه دوست دارم در زمین خودم باشم و بازی خودم را انجام دهم. من با بازی مقابل ایتالیا اعتماد ولاسکو را جلب کردم.» او از این تجربه راضی است: «من از آن تجربه و کار خودم راضی‌ام. هر چند بچه‌ها به من خیلی کمک کردند و با حمایت‌های آنها به اینجا رسیدم.» او نبود امیر غفور را فرصتی برای خودش می‌داند: «من دوست نداشتم که امیر غفور مصدوم شود تا من به جای او بازی کنم. از طرفی برایم مهم نبود در پست دریافت باشم یا پشت خط ‌زن. مهم بود که بتوانم به تیم ملی کمک کنم. وقتی امیر غفور مصدوم شد منم در پست او اجازه بازی پیدا کردم. فکر می‌کنم بیشتر از اینکه شانس باشد فرصت بود.»
او حالا می‌داند که می‌تواند: «با بازی در جام قهرمان قهرمانان باور کردم که می‌توانم در تیم‌ ملی حرفی برای گفتن داشته باشم. البته در پست دریافت‌کننده به خاطر تعداد زیاد رقبا کار سختی دارم. به‌ هر‌ حال من هم نباشم بقیه هستند.»
او که در تیم نوجوانان یک بار دیگر به جای امیر غفور بازی کرده اما هیچ وقت دلش نمی‌خواهد پشت خط‌ زن بماند: «من در زمان ست کوویچ وقتی سرمربی تیم نوجوانان بود، با مصدومیت امیر غفور به پیشنهاد ست به جای او بازی کردم. خوب هم پوئن گرفتم. همان موقع ست کوویچ پیشنهاد تغییر پست را به من داد اما قبول نکردم و گفتم والیبال را با بلندزن شروع کرده‌ام، نمی‌خواهم پشت خط زن باشم. دوست ندارم برای همیشه در این پست باشم. خوشم نمی‌‌آید. می‌خواهم همیشه دریافت‌کننده باشم. درست است که اسپک می‌زنم اما دریافت را بیشتر دوست دارم.»

251 41 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    34 3
    ایول
  • بی نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    4 1
    شیربچه بابلیه دیگه:)
  • فازی IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
    0 1
    هیییییییییییییییییی