وضعیت کنونی فلسفه در ایران بررسی می شود

خبرگزاری ایبنا نوشت:

سمینار «وضعیت کنونی فلسفه در ایران» با حضور سیدجواد طباطبایی و ضیاء موحد در موسسه پرسش برگزار می‌شود. بابک اجاقی، مدیر روابط عمومی موسسه پرسش، گفت: سمینار «وضعیت کنونی فلسفه در ایران» به مناسبت روز جهانی فلسفه که 30 آبان است، از ساعت 16 تا 18 پنجشنبه، 7 آذرماه در موسسه پرسش برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این سمینار سیدجواد طباطبایی، مدیرگروه فلسفه مرکز دایرةالمعارف بزرگ اسلامی و نویسنده چندین کتاب با موضوع تاریخ اندیشه سیاسی و فلسفه با موضوع «فلسفه سیاسی در ایران» سخنرانی می‌کند. همچنین ضیاء موحد، استاد و نویسنده فلسفه سخنرانی خود را با موضوع «وضعیت فلسفه تحلیلی در ایران معاصر» ارائه می‌کند.

اجاقی همچنین از برگزاری مراسم نقد و بررسی کتاب «ترجمه‌های فارسی شهریار ماکیاولی» نوشته سیدجواد طباطبایی خبر داد و افزود: یکی از کارهای موسسه پرسش، برگزار مراسم نقد و بررسی کتاب‌های استادان اندیشه و فلسفه است و در این راستا، کتاب جدید دکتر طباطبایی به زودی نقد و بررسی خواهد شد.

موسسه پرسش در تهران، خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، خیابان ساعی 1، شماره 7 واقع است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانند با شماره 88658603 تماس بگیرند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجوی فلسفه IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    «.... سیدجواد طباطبایی، مدیرگروه فلسفه مرکز دایرةالمعارف بزرگ اسلامی ...» مدیر گروه فلسفهٔ آنجا استاد علوم سیاسی است؟! این قدر کمبود اهل فلسفه داریم؟!
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۴
    0 0
    البته ریس آنجا جناب دکتر دینانی است که گویا مدتی است به دکتر طباطبایی تفویض نموده اند.