وزیر دادگستری گفت: آنچه در این روزها و در قالب گفت‌وگوهای ژنو صورت گرفته بهترین اقدامی است که می‌توانسته انجام شود و بهترین دستاوردی است که می‌توانستیم به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،حجت السلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در جمع کارکنان و بسیجیان وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در طول سالهای گذشته در کنار توسعه و رشد دانش هسته ای ایران در سایر علوم و فنون نیز به رشد و تعالی دست یافته ایم، و این در شرایطی است که تحریم ها و فشارهای غرب در این خصوص روزبه روز بیشتر شده و چهره و اثر واقعی تحریم ها در ماههای اخیر در حال عیان شدن بود.
مهمترین سخنان وی بدین شرح است:
• قدرتهای بزرگ به تبع دارا بودن دانش و قدرت جهانی خود را ملاک و آینه حق دانسته و نمونه بارز این منطق را می توان در حق وتو که حقی ناعادلانه است مشاهده نمود و متاسفانه در برابر این امر تحمیلی چاره و گریزی وجود ندارد.
• وظیفه اصلی تا زمان رسیدن به شرایط مطلوب و نقطه آرمانی، تلاش برای دستیابی به حق بیشتری در عرصه جهانی و لاجرم کاهش امکان تجاوز دشمنان است که در شرع مقدس نیز تاکید شده است.
• آنچه در این روزها و در قالب گفت‌وگوهای ژنو صورت گرفته بهترین اقدامی است که می توانسته انجام شود و بهترین دستاوردی است که می توانستیم به دست آوریم و معتقدم هیچ امکان بیشتری برای دسترسی در این موقعیت برای ما وجود نداشت.
• نسبت به نوع نگاه بسیجی و رفتار بسیجی هرچه بیشتر صحبت کنیم در جهت بهبود شرایط موثرتر خواهد بود و این تنها تکراری بر تاریخ یا صرفا یک نگاه ایده آلی یا آرمانی یا مباهات به افتخارات و دستاوردها نیست، بلکه یک نیاز جدی برای زندگی امروز و ادامه حیات و حرکت مان است.
• ایران سالهاست که جزو 5 کشور اول دنیا در سرم سازی و علوم بیولوژیک است و علیرغم توان تولید و به کارگیری سلاح شیمیایی در جنگ تحمیلی، بر اساس امر امام و رهبری معظم هرگز از این موقعیت استفاده نشده است.
45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =