فارس نوشت:

محمد عباسی، وزیر سابق ورزش و جوانان در واکنش به گزارش 100 روزه حسن روحانی که شب گذشته به طور زنده پخش شد و صحبت‌هایی را درباره موفقیت‌هایی ورزشی اظهار داشت، با انتشار بیانیه‌ای پاسخ رئیس جمهور را داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی

 

کارنامه دوساله تشکیل وزارت ورزش و جوانان (افتخاراتی استثنایی برای تاریخ ایران تقدیم به رهبری فرزانه و ملت عزیز)

در این هفته با برگزاری آخرین تودیع و معارفه در دولت جدید که به تعبیر رئیس جمهور محترم،آ خرین وزیر کابینه از کوچه پر پیچ و خم پارلمان عبور کرد.

از اینکه بالاخره وزارت ورزش و جوانان توانست متولی داشته باشد، جای خرسندی دارد. برای وزیر جدید (جناب آقای دکتر گودرزی) آرزوی توفیق داشته، همان‌طور که در جلسه تودیع عرض شد. همکاری با ایشان را وظیفه و شکرانه نعمت خدمتگزاری و فرصت کسب تجربه این ایام می دانم. رسم این است که در پایان گزارشی اجمالی ارائه گردد تا حاصل خدمت گروه کثیری از خادمان نظام اعم از مدیران، مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران، قهرمانان و سایر همکاری‌های انجام شده از سایر ارکان دولت، مجلس شورای اسلامی به طریقی به سمع و نظر ملت عزیز برسد.

به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تلاش و همت جوانان رشید ملت، قهرمانان و مربیان عزیز ایران اسلامی، درخشان‌ترین موفقیت‌های ورزشی درطول تاریخ ایران (قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی) بعد از تشکیل وزارت ورزش و جوانان تا کنون اتفاق افتاد؟ که ذیلا اهم آن اشاره می گردد:

*در المپیک 2012 که در لندن برگزار گردید فرزندان این ملت؛ با کسب 4 مدال طلا - 5 نقره و 3 برنز در مجموع 12 مدال افتخار دریافت داشتند و در مسابقات پارالمپیک با کسب 10 طلا- 7 نقره- 7 برنز در مجموع 24 مدال دریافت نمودند.

*رتبه ایران در المپیک از ردیف 59 جهان به 17 و در پاراالمپیک به 11 جهان ارتقاء یافت (برابری می کند با مجموع مدال‌های سه دوره المپیک)

*ورزش بانوان ضمن اینکه برای اولین بار 8 سهمیه در المپیک در یافت شده نفر ششم تیر اندازی المپیک توسط یک بانوی ایرانی کسب شد.

*کسب مدال نقره ورزشکار دوومیدانی ایران (احسان حدادی)

*در طول تاریخ ایران برای اولین بار تیم ملی فوتبال کشور به عنوان سرگروه به جام جهانی راه یافت و راه یابی نوجوانان فوتبالیست به جام جهانی و صعود تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا برای 2015 در استرالیا

*برای اولین بار تیم ملی والیبال کشورمان ضمن پیروزی بر کشورهای قدرتمند ورزشی که سالها قهرمان بلامنازع جهان بودند به لیگ جهانی راه یافت. آخرین موفقیت های فرزندان ملت را در ماه اخیر در جام بین قاره ای شاهد بودیم.

*برای اولین بار تیم ملی وزنه برداری ایران ضمن توفیق در المپیک در تاریخ 55 ساله رقابت های قهرمانی آسیا موفق شد از عنوان قهرمانی خود دفاع کند و کسب 3 مدال جهانی در این رشته

*برای اولین بار تیم ملی کشتی کشورمان با اقتدار آمریکا و روسیه را شکست داد و در کشتی آزاد و فرنگی در جام جهانی دو سال پی در پی قهرمان جهان شد.

*در تکواندو نایب قهرمان جهان و بعد از چهل سال قهرمان جهان در کره جنوبی (مقر دائمی فدراسیون جهانی تکواندو)

*کسب دو مدال جهانی در تیراندازی

*صعود به 8 قله بالای 8000 متر دنیا و فتح بلند ترین برج صخره‌ای جهان (ترانگو)

* کسب مدال مسابقات قهرمانی ژیمناستیک جوانان آسیا و کسب 3 مدال قهرمانی شطرنج نوجوانان و جوانان

* نایب قهرمانی در رشته موتور کراس در آسیا و کسب نایب قهرمانی جوانان تنیس روی میز بانوان

*کسب دو مدال طلای توسط جانبازان و معلولین در شنا و قهرمانی کاراته در جهان

*درخشش تیم فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای در امارات با عبور از روسیه، برزیل و ایتالیا برای اولین بار

*نایب قهرمانی ووشو در جهان برای سومین بار و در اسکی روی چمن برای اولین بار ایران نایب قهرمان جهان شد

* در ورزش همگانی با افزایش قریب صد در صد و افزایش دوبرابری ورزشکاران سازمان یافته

*برای اولین بار تعداد رشته های حاضر و مدال آور کشور علاوه بر رشته های مطرح مانند کشتی و وزنه برداری و تکواندو به تعداد گسترده تری در سایر رشته ها مانند تیر اندازی، قایق رانی، بوکس، دوو میدانی ،کوه نوردی وکبدی و ژیمناستیک و ... مخصوصا در رشته های تیمی که همواره مورد تقاضا بوده است از جمله والیبال، فوتبال و بسکتبال درورزشهای در حال رشد و مطرح قاره ای و جهانی تسری یافت.

*در تنوع پراکندگی ورزش قهرمانی برای اولین بار قهرمانان ورزشی در بین 16 استان کشور بروز کردند.

*در مجموع در فاصله تشکیل وزارت ورزش تا کنون در حدود 3500 مدال در میادین ورزشی کسب شده است که قابل توجه است.

نتایج مربوط به الپیک رابطه ما را با سایر کشورها اینگونه ترسیم می‌کند که: در آمریکا لاتین فقط کوبا از ایران جلوتر بود. در آفریقا هیچ کشوری، در آسیای میانه فقط قزاقستان و در کل آسیا کره جنوبی، چین و ژاپن و در اروپا فقط 8 کشور از ما جلوتر قرار گرفت و در جهان اسلام اولین کشور قرار گرفتیم.

این در حالی است که تحلیل گران جهانی نوشتند ایران تیم شگفتی آفرین جهان بوده است و به عنوان کاروان پاک مورد توجه قرار گرفت (به لحاظ عاری بودن از موضوعات دوپینگ و..)

این افتخارات موجب شد که ادعا کنیم ضمن رضایتمندی رهبری عزیز از جوانان این ملت که در چندمین نوبت بزرگواریشان موجب دلگرمی دست اندرکاران ورزشی کشور شد، آیا هیچ رویدادی را در این چندین ساله سراغ دارید که در این حد ملت را شاد کرده باشد؟

ضمن به‌جا دانستن نگرانی مسئولان و نمایندگان شریف ملت در ضرورت ایجاد اماکن ورزشی برای جوانان که البته سعی شده است با جدیت و صرفه در همان مقداری را که دولت و مجلس محترم برای بخش ورزش و جوانان مقرر داشته اند، اقدامات ارزشمندی شکل بگیرد. امیدوارم در بودجه های سنواتی به این مهم توجه بیشتری گردد اما با همه این کاستی ها لازم است به اطلاع برسد که از بدو تشکیل سازمان تربیت بدنی تا سال 57 فقط 677 مکان ورزشی در کشور ایجاد شده است و ازسال 57 تا سال 84تعداد 3346 مکان ورزشی ایجادشد.اما از سال 1384 تا کنون بیش از 5000 مکان ورزشی ایجاد. (یعنی بیش از دو برابر همه دوره های گذشته.)

همچنین قبل از انقلاب اسلامی فقط 27 مکان ورزشی روستایی در کل کشور ایجاد شده بود که از بعد از انقلاب تا سال 84 تعداد 431 مکان احداث گردید اما از سال 84 تا کنون 3355 مکان ورزشی در روستاها ایجاد شده است.(یعنی حدود بیست برابر گذشته)

با اذعان به اینکه در وظایف قانونی امور جوانان در حدی که برای این ساختار تکلیف تعیین شده است، همکاران ما تمام وظایف را به بهترین شکل ممکن دنبال کرده اند.

علاقمند بودم مطابق تجربه مواردی را در حل موضوعات مربوط به جوانان مخصوصا معیشت و نیازهای شغلی و اجتماعی آنان که قانون هم اعتبارات و هم وظایف آن را به سایر دستگاه‌ها سپرده است، ارائه نمایم که از قاعده گزارش خارج و ان شاءالله در صورتی که توسط سیاستگذاران کشور در دستور کار جدی قرار بگیرد موارد جمع‌بندی شده تقدیم خواهد شد.

اما با اینکه بنا نداشتم وارد مسائل حاشیه ای شوم و اساسا به نسبت بعضی از دوستانم خودم را خوشبین به تدابیر رییس جمهور جدید می دانسته و همواره ضمن دعای خیر برای توفیق مسئولان جدید، تصمیم دارم به عنوان کسی که سالها به لطف الهی در تدریس و تحقیق و مجلس و دولت اندوخته هایی را کسب نموده ام در کمک به این عزیزان دریغ نکنم؛ اما از شنیدن مصاحبه دیشب جناب آقای دکتر حاج آقای روحانی رییس جمهور محترم در ضمن گزارش صد روزه شان (که به تعبیر بعضی از رسانه ها در عوض گزارش کارهایی که در این فاصله کار دولت در رفع مشکلات به ویژه مسائل معیشتی و اقتصادی مردم از جمله جوانان کشور بیشترین وقتشان را به نقد و اتهام به دولت قبل گذراندند) متعجب تدبیر سخنانشان شدم. در مورد سایر امور اهل فن و مطلعین باید پاسخ دهند. اما در اندازه ای که جناب آقای روحانی در مورد ورزش فرمودند؛ اجازه می خواهم ضمن عرض خسته‌نباشید به محضر ایشان و ملت عزیز عرض کنم که اولا وزیر ورزش معرفی شده چند روزی است که کارشان را به عنوان وزیر دولت یازدهم شروع کردند. قرار شد همه کمک کنیم. این تاکید رهبری عزیز است. همان‌طور که در گزارش فوق آمده است که همه جهان ورزش تصدیق می کنند. اصل موفقیت های بزرگ و غرور آفرین ورزش ایران مربوط به قبل از شروع کار وزیر دولت یازدهم است. مخصوصا این دو سال و سایه تدابیر آن که تا این دو روزه همان برنامه ها ادامه دارد. وزیر دولت یازدهم به تعبیر خود ایشان تازه از کوچه پر پیچ و خم پارلمان گذشته و این هفته رسما شروع می کنند (بعید است ایشان ندانند که مقدمات، آمادگی و برنامه های مربوط به ایام گذشته است.) به طریقی را که در طول تاریخ کشور سابقه ندارد. حال ایشان کدام موفقیت ورزشی را به تدبیر خودشان منتسب می کنند. آیا سراغ داریم در این دو ساله هیچ اقدامی به اندازه موفقیت های ورزشی که شرح آن فوقا اشاره شده است، ملت و رهبری را با این اندازه خوشحال کرده باشد؟

بسیار علاقمندم که پس از این با تدابیر و حمایت دولت جدید از ورزشکاران و نهاد های ورزشی ادامه این توفیقات را شاهد باشیم.

ثانیا ایشان در مطالبشان ضمن اینکه این موفقیت ها را به خودشان منتسب می کنند، تدبیرشان را هم برداشتن سایه سیاست از ورزش تلقی کردند. تعابیر مشابهی هم در برداشتن سایه امنیت از فرهنگ و مدرسه و دانشگاه به کارگرفتند. می خواهم به محضرشان عرض کنم ضمن اینکه به وجود، خدمات و زحمات نیروهای امنیتی و سیاسی نظام افتخار می کنیم و از خداوند می خواهیم ما را با نیروهای با اخلاص فداکار کشور محشور کند، اما همگان می دانند که بر خلاف سابقه خود ایشان و تعداد زیادی از همکارانشان که از صبغه سیاسی امنیتی برخوردارند نه این خادم کوچک ملت و نه برادران عزیزم وزرای سابق اندیشمند فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم و آموزش و پرورش به جز سابقه معلمی و تحقیق و تدریس در مدرسه و دانشگاه و افتخار بسیجی بودن، از آن سابقه هایی که ایشان مردم را می ترسانند، نداشته ایم. اتفاقا ضمن احترام به برادران معرفی شده غالب کسانی را که ایشان به عنوان وزیر ورزش معرفی کردند و مورد استقبال مجلس قرارنگرفت، یا مستقیما شغل امنیتی داشتند یا آنطور که نمایندگان مخالف گفتند در همراهی جریانات سیاسی نزدیک به فتنه متهم شدند. پس ایشان کدام سایه سیاسی را برداشتند و قصد داشتند کدام جبهه را بر ورزش کشور جایگزین کنند؟

به هر حال همانطور که عرض شد همه این افتخارات جوانان رشید این ملت، تقدیم به رهبری فرزانه انقلاب و ایران اسلامی است که فقط به لطف خداوند سبحان نصیب گردید که بار دیگر از درگاه بیکرانش شکر و سپاس می گوییم. بدین وسیله از همه عزیزانم مخصوصا ورزشکاران و جوانان رشید ملت، مربیان، مدیران استانی و شهرستانی و ستادی، روسا و مسئولین فدراسیون ها و هیئت های ورزشی کشور، رییس جمهور محترم و سایر همکارانم در دولت سابق و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که بنده و همکارانم را در این مسیر یاری کردند سپاسگذارم. همه ما خودمان را خادم ملت دانسته و در سایه رهبری های ولی امر مسلمین دری اری رسانی متولیان فعلی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. ان شاء الله از این به بعد هم شاهد توفیقات برتر باشیم.

به امید عزت و سرافرازی روز افزون ایران اسلامی

خادم ملت، فرزند کوچک رهبری

محمد عباسی وزیر سابق ورزش و جوانان

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 121
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • majid A1 ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    خبر آنلاین چرا نامه کاملو نگذاشتی سر و ته شو بریدی رفتی ولی بدون باید جوابی هم برای اون دنیا داشته باشی
    • بی نام A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      7 0
      مجید ازت خوشم میاد، هی میای نظر میذاری و کلی منفی می گیری و بازم هستی؟!
    • فريد A1 ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      1 2
      دلش خواسته!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    490 8
    هر نتیجه ای به بار اومده با غیرت ایرانی ورزشکاران بوده نه کار و تلاش شما...برای نمونه همه دیدن که تو فوتبال میخواستید چیکار بکنید آقای وزیر سابق!! کلا نمیدونم چرا به بهترین فرد کابینه قبلی هم بدبینم
    • عزيز IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      10 0
      چرا بد بينى ؟!!! اگه كارنامه ى اعلام شده از طرف آقاى عباسى رو باشگاه رئال مادريد ببينه ايشون اولين وزير لژيونر ميشه !!!
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    ای کاش جناب عباسی که روز اول در جمعی اعلام کرده بودند علاقه ای به ورزش ندارند به این نکته توجه می کردند موفقیت های به دست امده حاصل تلاش سالیان متمادی است که توسط مدیران لایقی همچون یزادنی خرم..صفایی فراهانی..طالقانی..و...است.وگرنه حاصل مدیریت ایشان بلاتکلیفی فدراسیون ها مختلف و وضعیت اسفناک کشتی است...البته برخی مسائل دیگر که به مرور مشخص خواهد شد.اقای عباسی شک نکنید بخش مهمی از گزارش دوم روحانی به تخلفات و مشکلات این حوزه اختصاص خواهد داشت.
    • سعید RS ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      24 0
      سه دوره قهرمانیه تیم ملی تو جام ملتهای اسیای رو یادت رفت بگی عباسی جاان!!!!!!!!!!
    • روح الله A1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      26 0
      اگه خیلی مردی برو بشو وزیر ورزش افغانستان ببین میتونی برنز آسیا رو هم به دست بیاری پروفسور........
  • بهزاد IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    تازه اگه تو نبودی بیشترم میشد
    • امیر IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      دمت گرم داش بهزاد
    • بی نام FI ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      سپاسگذار؟!!!
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      واقعا این پیروزی های ورزشی رو نتیجه وزارت خودش میدونه!؟!!
    • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      ورزش در اين سالها مثل توپ سرگرداني بود كه از طرف مردم شوت شده بود به سمت دروازه و وزارت ورزش سابق هم مثل باد مخالفي بود كه با تمام سعيي كه كرد نتونست از پيشروي توپ جلوگيري كنه قبول كه دولت جديد در شتاب توپ تاثيري نداشت اما مثل مهاجمي عمل كرد كه دم دروازه با يه بغل پا توپ رو گل كرد پس آقاي عباسي يادتون باشه كه نقش شما فقط مثل باد مخالف بود و بس.
    • بی نام IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      جناب وزير آقاي روحاني كه در كمال خضوع عرض كردند :"ما كه در اين مدت كوتاه كاري براي ورزش نكرده ايم" خوب يعني اين افتخارات مربوط به دوران شماست. ديگر اين همه كوفتن چيست؟؟؟
    • بهزاد IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      44 4
      تهیه این نامه حداقل 1 تا 2 روز کاری زمان میبره! این دوستان ساده لوح دولت قبلی چون فکر می کردند ممکنه دکتر روحانی در مصاحبه اش روی پیروزیهای ورزشی مانور بده این رو قبلا آماده کردن. منتهی دیشب دکتر اصلا ادعایی راجع به مسائل ورزشی نداشت. ولی اینا حیفشون اومده این مثنوی هفتاد من کاغذ رو منتشر نکن. گناه دارن.... بذار خوش باشن
    • علی 666 IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      28 0
      اقا این عباسی که میگن کجاست نشونش بدین به من
    • محسن A1 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      35 2
      بهش بگین بره با بزرگترش بیاد تا بهش بگم. راستی بگم! بگم!
    • بی نام IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      11 47
      تدبیر دولت جدید با حرفهای دیشب اقای روحانی رفت زیر سوال.
    • حميد IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      33 4
      روحاني مچكريم
    • بی نام A1 ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      آقاي عباسي به دل نگير برادر ديشب آقاي روحاني كل خدمات و پيشرفتهاي دولت قبل رو يكشبه زير سوال برد بدون اينكه نقد فني و منطقي داشته باشن حالا چه انتظاري داري مي‌خواي دو سال تو رو زير سوال نبره
    • بی نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      272 8
      فکر کنم اشتباهی گرفتی آقای عباسی. من نشنیدم آقای روحانی بگن افتخاراتی که در دوره 100 روز به دست اومده از آنه خودش چه برسه به اینکه افتخارات 2 ساله و 8 سال رو مال خود کنه. ... راست گفتند گه درخت هرچه پربار تر سر به زیر افکنده تر.
    • وحید A1 ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      26 1
      به آقای وزیر بادانش دولت قبلی بفرمایید : سپاسگذار غلط است ، زین پس بنویسند سپاسگزار؛ وبعد راجع به حمایت از کارنابلدان دولت قبل که با رآفت رهبری عزیز وملت بزرگوار ایران اینقدر جسور شده اند که با وجود افتادن پرده از روی بی تدبیریهای همان دولت مورد نظر این باسواد حتی برای متعصب ترین حامیانشان ؛به خود اجازه اظهار نظر میدهند ، فعلآ به جای این خرده فرمایشات در پی عذر خواهی از ملت بزرگ ایران باشند.
    • بی نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      0 16
      حق و انصاف در حرف های شما و آقای روحانی موج میزنه!!!!!!!!!!!!!!
    • هادی A1 ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      3 0
      واقعا که ...
    • بی نام A1 ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      11 0
      اینها از رو نمیرن . مملکت تو این 100 روزه جون گرفته این پیروزی ها هم حاصل همین امید هست
  • مهرداد IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    653 7
    شما همون قدر که تعاونیها را در این مملکت سرو سامان دادید کافیست ؟ باعث افتخارتان باید باشد که حاصل زحمات چندین ساله یک تعداد جوان ایرانی وغیور مرد در دوران صدرات شما ببار نشست ،شما هم مثل آن مرد متوهم (محمود جون ) نکند خیال میکنید حضور شما مسبب ان توفیقات بوده ؟ هنوز لجبازی هایتان را که باعث تهدید و تحریم بسیاری از فدراسیونها شده بود از یادمان نرفته است....از منظری دیگر هم میشود اینطور دید که از بس در ان 8سال حرفی و عملی که قابل دفاع باشد نداشتید متوصل به افتخارات تعتدادی جوان شدید که مطمئن هستم اکثر آنها شما را قبول نداشته و ندارند .......
  • بی نام A1 ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    262 3
    افتخارات ورزشي بيش از همه نتيجه زحمات طاقت فرساي ورزشكاران بود نه مديريت امثال جنابعالي كه با سوء مديريتتان باعث دل آزردگي مدال آوران جهاني و قطع همكاري آنان شديد.احسان حدادي محمدبنا كل تيم وزنه برداري و نمونه هاي ديگر گواه ماجراست.انشالله ملت مجال ديگري براي ادامه نابودي سرمايه هاي ملي به شما و باندتان نخواهند داد.
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    271 8
    تو دیگه چیزی نگوو
  • علیرضا IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    343 4
    جناب آقای عباسی ای کاش تریبونی پیدا میشد تا کارهایی رو که تو، و اون آقای احمدی نژاد به ورزش این کشور، الالخصوص ورزش هایی مثل فوتبال، وزنه برداری و کشتی روا داشتید رو هم اعلام می کردن، تا همگان چهره شما رو ببینند و بشناسن
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    470 9
    خوب دکتر روحانی هم که گفت دولتشان برای ورزش کار خاصی نکرده پس جناب عباسی از چی شاکی شده که نامه نگاری راه انداخته؟؟شاید میخواد باقی حرفهای روحانی در مورد دولت قبل رو ماستمالی کنه!!!
  • علی هوشمند A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    المپیک که مدیون اقای بنا بود وایشان ربطی به مدیریت شما نداشت درضمن موفقیت های اخیر کسب شده مثل فوتبال ساحلی و...را که دردوران اقای دکترروحانی اخذ شده راهم که به نام خود می زنیدعجب. ضمنا این موفقیت های اخیر فوتبالی مثل حضوردرجام جهانی فوتبال را هم مدیری بدست آورده که شما خواستیددر انتخابات فدراسیون فوتبال با انواع لطایف الحیل برکنارش کرده ونیروی مدنظر خود را جای او بگذارید اما با سماجت وتدبیر به موقع و صحیح آقای اقای کفاشیان نقشه تان نقش براب شد حالا دارید اون موفقیت ها را هم بنام خود سند می زنید جل الخالق و... بس کنید آقا این بازی با کلمات را مردم دیگر طی این 8سال روششما را با گوشت وپوستشان حس کرده و دیگر تا ابد طرف شما ها نخواهند آمد کمال بی انصافی است زیرسئوال بردن دکترروحانی
    • رفیعی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      4 0
      حرف دل منو زدی دمت گرم
  • رضا ل ل A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    374 7
    تازه تو از تعاونی اومدی اینطوری شد اگه نبودی ببین چی میشد . در ضمن در مورد تعلیق ها و .... هم میفرمودید .
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    180 5
    نتایج وسریع سند زدی؟ از اونجاهایی که سیاست و وارد فوتبال کردید هم بگویید!
  • بی نام RO ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    268 6
    روحانی که خودش گفت من برای ورزش کار خاصی نکرده ام. چرا به این آقا برخورده؟
  • مینا A1 ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    324 7
    آخه رور رو برم، احسان حدادی که خودش واسه خودش مربی گرفته بود و کار کرده بود، خودش با هزینه خودش....اونوقت موفقیتش رو به پای خودت میزنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    202 3
    ميخام به جناب عباسي بگم كه اگر ميشد 2 ساله ورزشكار براي قهرماني المپيك تربيت كرد چرا خارجي ها برنامه هاي چندين ساله دارن و اينقدر هزينه ميكنن بيان اينجا از روش ما پيروي كنن. در مورد چند برابر شدن ظرفيتهاي ورزشي هم فكر كنم اون چيزي كه رو كاغذ وجود داره رو ايشون اعلام ميكنن چون در اطراف ما كه از اين خبرايي كه ايشون ميگن نبوده فقط چند طرح كلنگ خورده و نيمه تمام رها شده رفته حالا اگه حرف ايشون رو هم قبول كنيم اين چند برابر شدن به چه قيمتي بوده؟قيمتها از سال84تا92حدود8تا10برابر شده كه ايشون بهتره اينطرف قضيه رو هم نگاه كنن.در مورد تعليق فدراسيون ها هم كه ديگه همه خبر دارن
    • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      213 4
      توجه داشته باشید که دولتمردان دولتهای نهم و دهم فرسنگها با منطق فاصله دارند
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    353 7
    بيچاره عباسي در يک حوزه اي وارد شد و اظهار نظر کرد که اکثريت مردم ايران مثل کف دست اتفاقاتش رو مي شناسند. عباسي جان خودت رو خراب کردي بيشتر.
  • بی نام A1 ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عباسی یادت باشه، «روحانی» سرورته؛ دوستت دارم رییس جمهور دوستت دارم
  • عدالت علوی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    185 4
    آقای عباسی آقای روحانی نفرموده که آدمهای سیاسی یا امنیتی رو وزیر نمیکنه گفته حاکمیت سیاست و امنیت را بر فعالیتها برمیدارم. یعنی آدم سیاسی یا امنیتی که وزیر شده حق نداره کار سیاسی یا امنیتی در زیر مجموعه اش بکند. این با فهم شما از سخنان رئیس جمهور تفاوت دارد از زمین تا آسمان
  • بی نام A1 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    واقعا یه عده نمک نشناسن کم کم روحانی داره چهره واقعی شو نشون میده اخه هر ادم عاقلی میفهمه که دیشب نیت چیز دیگه ای بود دولت قبل کشور رو نابود کرد قبول .ولی ورزش تو این 8 سال متحول شد و به دولت جدید هم ربطی نداشت
    • با نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      149 7
      آقای بی نام... کدوم تحول؟؟ تحول درافول تیم ملی؟تحول در حذف تیمهای پایه از حضور درجام جهانی؟تحول در افت کیفی وکمی فوتبال؟تحول در جایگاه تماشاگران درورزشگاه ها؟تحول در برگزاری مراسم اهدای جام یا تقدیر از حماسه آفرینان ملبورن؟تحول در پرداخت به فساد فوتبال؟تحول در رشوه گیری و تبانی؟تحول در چی؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      108 4
      خدایی متحول شد به فنا رفت
    • زورو A1 ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      8 0
      این آقای بی نام دکتر محمود احمدی نژاد است که پس از تحویل ریاست جمهوری برای خبرآنلاین کامنت میگذارد!
  • رنجبر EU ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    69 2
    ایشان ناراحت اینست که چرا به زعم خودشان با این همه موفقیت ابقا نشده است .اما طبیعیست که هر دولتی بایک جمع هماهنگ بهتر میتواند به اهداف وبرنامه های خود برسد انشا ا.. ایشان در مصادر دیگر منشا حدمت شوند. البته درصحبت های اقای روحانی توفیقات ورزشی را به حساب دولت خودشان واریز نکردند
  • بی نام A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    179 4
    جالبه ایشون موفقیت والیبال یا المپیک رو که یک کار چند ساله بوده، به نام خودش سند زده! خوب اگه اینجوری هست موفقیت در جام بین قاره ای والیبال و ساحلی نیز در دوره شما نبوده که!
  • شاهین EU ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    93 3
    آقای عباسی شما که این عنوانها کسب ننموده اید ؟ بازیکنان این عنوانها کسب نموده اند؟ شما تیم فوتبال سحلی در سال های گذشته چه برایشا کرده اید قهرمانی قهرمانی است چه فوتبال باشد چه فوتسال ؟ چه مبلغی به فوتبا لیها دادهای و چه مبلغی به فوتسالیها ؟
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    117 2
    اقای روحانی که گفت برای ورزش کاری نکرده و وزیر ورزش هم تازه رای اورده ولی شور و نشاط جوانان باعث این موفقیتها شده است
  • مهران IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    149 3
    از افتخارات هشت ساله دولت شما این بود که خرداد 88 بازیکنان ملی پوش فوتبال رو بی وطن و خائن خطاب کردین و موجب خداحافظی فوری هاشمیان و مهدوی کیا از تیم ملی شدین.برای کنترل یک بازیکن محبوب افراد سیاسی رو به عنوان مدیر باشگاه دولتی انتخاب کردین و در طول این 4 سال به بدترین شکل ممکن بهش اهانت کردین.خبرانلاین اگه خودت حرفای آقای روحانی رو که می گن افراد باید آزادی بیان داشته باشن قبول داری کامنتم رو منتشر کن.آقای عباسی فکر می کنن با دسته ی کورا طرفن.
  • فوزول محله IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    116 1
    جناب آقاي عباسي، اگه موفقيت‌ها و كسب مدال‌ها رو بحساب خودتون مي‌ذارين، انتظار طبيعي اينه كه بخاطر لحظات تلخ (مثلاً شكست‌هاي ورزشي، ماجراهاي دوپينگ، بي‌برنامگي‌ها و ...) هم از ملت عذرخواهي كنين راستش گزارش شما هم بد نبود ولي هرچي خوندم نديدم چيزي نوشته باشين كه از اقدامات شما حرفي به ميون بياره، فقط موفقيت‌هايي كه پيش‌تر هم بدون وزارت ورزش كسب مي‌شده بعنوان «افتخارات» ياد شدن. ندادن بودجه‌ي مصوب به فدراسيون‌ها و باشگاه‌ها هم كه از قلم افتاده بود
  • بی نام IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    143 4
    كاش يه خط هم راجب بلاتكليفي ورزشگاه نقش جهان و ميانرود شيراز مينوشتيد !!!
  • شهریار اهوازی GB ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    124 3
    دقت کردین همه وزرای قبلی هم از لحاظ غرور کاذب و هم ازلحاظ ادعا و حتی از نظر قیافه های عبوس و در هم شبیه هم هستندالبته بجز رییس کلشون که از نظر قیافه خوش قیافه و ازنظر ادعا بی ادعا بود !!!!!!!!!!باور کردین ها ها ها بخندین
  • بی نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    88 4
    مطابق نظرات ايشون ( جناب آقاي عباسي ) ، افتخارات گذشته مال ايشونه ، افتخارات آينده هم از آن ايشون . اونهم با دو سال سابقه وزارت . بسي لذت برديم از نحوه استدلال اين آقاي مدير زاده .
  • علی IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    105 3
    آقای روحانی صریحا دو یا سه بار گفتن موفقیتهای ورزشی مربوط به ما نیست چرا خوب گوش نمی کنید بعدش بیانیه بدید زمانی که وزیر بودین هم اینجوری به مسائل رسیدگی می کردین؟درضمن هنوز باخت به عربستان - المپیک قبل -حذف تیم امید - حذف بچهگانه ی سپاهان - از دست دادن کرسی های ای اف سی و.. یادمون هست.
  • علی A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    206 7
    خواهشا وزرا آقای دکتر احمدی نژاد دیگه نظر ندن کارنامتون مشخصه بسه دیگه
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    108 4
    آقا خدایی یه درخواستی از خبر آنلاین دارم ... یه قسمتی تو سایتتون بزارید که فقط اونجا خبرها و افاضات این احمدی نژاد و وزیران ش رو منتشر کنید ...که هر کی دوست داشت کابوس رو مرور کنه بره اونجا .
  • میلاد A1 ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    247 6
    جناب عباسی آب رو بریزید همون جایی که سوخته. چه حالی میده با ادبیات خودتان جوابتان را بدهیم.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      12 1
      دمت گرم - كلي خنديدم
    • بی نام A1 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      16 2
      لطفا از این ادبیات استفاده نکنید زیرا در شأن شما مخاطب خبر آنلان نیست این الفاظ شایسته همان کسی است که از این حرفها زیاد میزد
  • نوید IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    123 2
    اگه جلیلی میشد رییس جمهور تیم ملی فوتبال شکست سنگینی از کره میخورد بعد میرفت پلی آف میخورد به پست اروگوئه و باقی قضایا... بچه ها روحیه شون عالی بود که اون کارو کردند آقای عباسی..
  • حسین IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    105 1
    اقای محترم اگر شما معلم بودی پس چرا این پست رو قبول کردی احتمال یادتون هست بعد از المپیک چه بلایی سرکشتی فرنگی و وزنه برداری اومد تا جای پیش رفتید که مدیر باشگاه ومربی برای باشگاههای بزرگ تعیین می کردید مشک ان است که خود ببویت نه انکه عطار بگویید
  • حسین IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    141 3
    احسان حدادی؟؟؟واقعا که!!خوبه اون بنده خدا با پول و علاقه خودش به اینجا رسیده!!
  • رامین A1 ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    167 2
    آخه با چه رویی به خودت اجازه می دی که به رییس جمهور منتخب ، که مردم با انتخاب ایشون نشون دادند که برای توهمات امثال شما ذره ای ارزش قائل نیستند نامه می دی و زحمات و غیرت فردی بازیکنان و مربیان رو برای خودت سند می زنی؟؟؟؟!!!
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    85 3
    اینایی که گفت چه ربطی به ایشون داشته!؟ گیرم که ربطم داشته باشه، صعود به عنوان سرگروه به جام جهانی میشه افتخار!!!!!؟ خوبه امثال "پله" و "پلاتینی" فارسی نمیتونن بخونن...
  • ماهان A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 0
    کاش از افتخاراتی میگفت که میتونستیم به دست بیاریم و به خاطر بی تدبیری دولت قبلی از دستشون دادیم. یکی دو تا هم نیست!
  • یاسر A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    همون قدر که زحمت کشیدی دستت درد نکنه ؛ ولی نه بیش تر .
  • يونس A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    اين اقايان فكر ميكنند به پا قدم كارها درست ميشود چون سواد درستي ندارند
  • هادی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    روحانی که گفت واسه ورزش کاری نکردیم فقط سایه سیاست رو از سرش کم کردیم!!
  • بی نام A1 ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    بعله آقای وزیر سابق من آنم که رستم بود پهلوان!
  • بی نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 1
    ایران ورزش قهرمانی نداره...این مدالهایی رو هم که بعضا بدست میاد یه عده افراد نابغه کسب میکنن نه اینکه سرسرمایه گذاری روشون باشه..........
  • شیخ A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 0
    سوال من از شما این است که اگر برای جوانان این مملکت مفید بوده اید چرا این جوانان شیرینی کامشان را در دولت آقای روحانی یافته اند و در انتخابات به ادامه شما رای ندادند ؟ این هم سوال های دیگر ما . بیش از ده فدراسیون در پایان کار شما بدون مدیر بودند . تیم ملی کشتی را که دیدیم با چه وضعی راهی مسابقات کردید . که اگر نبود جیب برخی برای کمک همان هم نمیرفت . قبل از المپیک و اتفاقاتش را که یادتان نرفته ؟
  • بی نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1 4
    ما از شما متشکر نیستیم.
  • مهدی A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 0
    بهترین قاضی برای این مطلب که تاثیر آقای عباسی و دولت 8 ساله احمدی نژاد بر ورزش ایران چه بوده است خود ورزشکاران و افتخار آفرینان می باشند که در کمترین زمان به بهترین جواب می رسیم پس خواهشمندم تمام ورزشکاران و اعضای تیمهای ملی والیبال -فوتبال - فوتسال-فوتبال ساحلی - کشتی آزاد و فرنگی - بسکتبال- تکواندو- دو و میدانی خصوصا احسان حدادی -ورزشهای رزمی - ورزشی بانوان و غیره در قالب یک پرسشنامه جامع و استاندارد در مورد نقش بی بدیل این آقایان اظهار نظر کنند و جواب آنها را (به صورت درصدی) منتشر کنید
  • ایمان US ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1 1
    آقای ممیزی محترم کامنت های خبرآنلاین...خواهش میکنم این کامنت به نام ایمان رو دیگه بذارش...دارم به بعضی چیزا شک میکنما!!! من به نام غریبه...ناشناس...و...میذارم نمایشش نمیدی...حالا به اسم خودم گذاشتم...ببینم چیکارمیکنی
  • مژگان A1 ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 1
    مثل اينكه گزارش ديشب خيليها روسوزونده همين كافيه برامون زنده باد روحاني
  • بنده خدا IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    احسنت به عباسی و کلیه کابینه قدیم و شخص دکتر احمدی نژاد.مسکن مهر .افزایش حقوق بازنشستگان.قدم اول هدفمندی با وجود تحریم شدید.پایه گذاری پزشک خانواده.سفر های استانی.خودکفای بنزین. و در نهایت انرزی هسته ای و غنی سازی 20 درصد گوشه ای از فعالیت محمود احمدی نژاد است.لذا از حامیان دولت محترم جدید میخواهم زمانی که دولت جدید فقط توانایی انجام یک مورد را از موارد فوق داشتن به دولت قبلی بتازند
    • علیرضا A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      11 0
      بنده خدا- خودکفایی گندم و جشن خودکفایی رو از قلم انداختی
  • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    52 1
    نه تنها ایشون ورزش کشور را به نظر خودشان متحول کردند قبل از ورزش در وزارت تعاون بودند که باید مشکلات مسکن مهر و بانک توسعه تعاون رو که به دلیل استخدام بی رویه دوستان و آشنایان ایشان و تخلف استخدامی در مرز ورشکستگی می باشد را به افتخارات ایشان اضافه کرد .
  • اسماعيل A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    56 0
    پيشنهاد مي كنم در باره اين متن مطلب "چرا مردم به روحانی می گویند «مچکریم »اما به شما «نه»؟ " را بخوانيد جالب است.
  • بی نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    52 1
    ایشون هم مثل رفیقشون الف - ن بلدند عدد بچینند کنار هم و پز آمار بدن! آخه 3000 تا سالن ورزشی روستایی وزن یک ورزشگاه مثل آزادی رو داره ؟کامنتهای قبلی هم که گویای واقعیتهاست. و در ضمن گزارش آقای روحانی چنان شفاف بود که جای هیچ شکی باقی نگذاشت و درد دل همه مردم از 8 سال گذشته بود و نیز مردم را امیدوار کرد که حرکت بسوی آبادی و عمران آغاز شده است.چشم حسود کور.
  • رضا EU ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    64 0
    ایشان گویا یادشان رفته کشی گیران نوجوان ایران درمغولستان بخاطر نداشتن پول هتل و ضبط پاسپورتشان توسط هتل سرگردان مانده بودند
  • بی نام IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    عباسي مچكريم
  • بی نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    به نظر میرسه با این پاسخ طولانی آقای عباسی یا دیشب تا صبح بیدار بوده ویا اینکه از قبل خودشو آماده کرده برادر ایشون که مثل شما و رییس دولت شما که نیست همه موفقیتها رو به خودش منتسب کنه و هم شکستها رو به دیگران ایشون گفت ما اصلا کاری برای ورزش نکردیم
  • واقعا که IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    آقا تو خوبی.آفرین به شما اگه نبودی این مدال ها نبود که.احفت مدال سند.بچه مردم رفت مدال گرفت اینا افتخار دارن
  • بی نام A1 ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 0
    اَي بابا بيخيال ملت شين ديگه ، نخوايم از دولت قبلي بشنويم بايد كيو ببينيم!!
  • مهسا A1 ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 0
    بیشین بینیم بابا! دکتر روحانی که گفت این افتخارات به دولت ما مربوط نمیشه! فقط گفت امید و آرامش جامعه تاثیر گذاشته که واقعنم تو ورزشکارای ایرانی اینجور مسائل خیلی تو روند عملکردیشون تاثیر میذاره! روحیه داشته باشن عالی بازی میکنن، روحیه نداشته باشن خراب میکنن
  • شاهین IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1 7
    آقای روحانی دیشب همه حقایق را نگفت واقعا وانمود میکنه که صادقه اصلا آدم صادقی نیست
  • كاوه IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 0
    جناب عباسي تمام اين موفقيتها نتيجه كار مديران قبلي ميباشد و شما كمترين سهمي كه نداري كه هيچ بلكه اگر شما (همينطور سياست دولتتان) نبود شايد خيلي بيشتر از اين مدال كسب ميشد هنوز يادمان نرفته كه چطور در نزديكي هاي شروع المپيك روساي فدراسيونها را تعويض كرديد و جو رواني و بدي را براي دست اندر كاران و ورزشكاران ايجاد كرديد
  • مهدی A1 ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    ورزش رشد کرد چون با تاسیس وزارت نو پای ورزش و نظارت جدید دستتان کوتاه تر شد ، شما که اینقدر کارتون رو خوب بلدید چرا تو ما بقی امور مملکت وا موندید !!!
  • ایمان IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    روحانی مچکریم. ظریف هم دوسش داریم.
  • شویلاشت A1 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1 7
    چیه هی نظر میدین اون هم از روی احساس و جناح البته اگه کامنت منو خبر چاپ کنه. بنده خدا راس میگه اگه دولت نهم و دهم بیشترین درآمد از اول انقلاب داشته بیشترین عملکرد رو هم داشته خدا رو در نظر بگیرین بعد به مردم تهمت بزنین
  • اصلی IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 1
    جالبه یکی دیگه زحمت کشیده برده شب وروز تمرین کر ده و یه مربی با هزار زحمت توانسته اموزش بده اونوقت این اقا شده مدعی .شما اگر هم کاری کردی وظیفه داشتی درقبالش حقوق انچنانی گرفتی باید برای ورزش مملکت کاری میکر دی .شما اگه خیلی ادعات میشه باید توهر شهر ایران ورمیداشتی چند باشگاه ورزشی خوب می زدید که جوانها اینقدر به اعتباد کشیده نشن.چه مدعی هستند بعضی ها
  • بی نام A1 ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 1
    اتفاقا موفقیتهای کسب شده تو همین صد روز ثابت کرد که نبود امثال عباسی تو راس وزارت ورزش چقدر مثبته ؟
  • محمد رضا GB ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    آقای عباسی شما کجا موفقیت و پیشرفت کجا معلومه شما انتقاد پذیر هم نیستی!
  • بهروز A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    یکی از ایشون بپرسه دانشگاه هاوایی کجاست؟
  • رضا A1 ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    اون کوهنوردایی هم که بی امکانات و پشتیبانی شما جونشون رو از دست دادن رو حساب نکردی جناب وزیر سابق.
  • بی نام SE ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 1
    بیایید ببینید چرا ما میبریم؟ برای اینکه حالا هدف داریم. شعار و کارهای کودکانه نداریم.
  • اسدی A1 ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 2
    می گم ماشا... به آقای عباسی. یعنب این همه مدالو قهرمانی رو به تنهایی خودش گرفته نه؟ چی میکنه عباسی...
  • بی نام IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 1
    بهداد سلیمی در ورزش از نگاه دو عنوان کردند برای رفع مشکل پیش امده خدمت اقای عباسی رفتیم و ایشان عنوان کردند من در مشکل شما دخالت نمی کنم و این عدم دخالت باعث نگرفتن 4یا5 مدال گردید. این مدیریت شما بوده .اردوی تیم ملی بخاطر بی پولی لغو شد .این مدیریت شما بوده . مگر کشتی گیران فرنگی و ازاد در برنامه نگاه سه عنوان نکردند وزرات ورزش به هیچ یک از تعهداتش عمل نکرد . و همین عدم انجام تعهد شما باعث قهر انان از اردوی تیم ملی شد و ایران را از چندین مدال طلا و نقره محروم کردجناب عباسی اگه موفقیتی در ورزش بوده فقط و فقط بخاطر غیرت بازیکنان بوده و نه مدیریت شما
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    5 1
    بابا تو دیگه کی هستی مگه جز برکناری روسای موفق و تعلیق فدراسیونها کاری دیگه ای هم شما کردی!!!!! عجب! موفقیتهایی که بخاطر برنامه ریزی 10 ساله بوده رو به خودش وصل کرده بابا تاریخ مصرفتون تموم شده دست بردارید
  • بی نام A1 ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 1
    ما که میدونیم شما مردک دکتراتون رو چجوری گرفتی! ملت هم میدونند شما چه خدمات ارزنده ای برای ورزش داشتی!!!!! بس کن بابا
  • بی نام A1 ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 1
    در زمان شما بیشترین توجه به فوتبلا شد و کمترین توجه به سایر رشته ها! نتایج انهم معلومه
  • بی نام A1 ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 1
    حالم به هم خورد
  • بی نام A1 ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    افتخارات اقا تختی رو یادت رفته بنویسی!!!! همچنین بردن تیم امریکا در سال 98 و .... بابا تو دیگه کی هستی! حالا بفرض که همه اینها کارتو باشه ما چی کار کنیم!!!!
  • بی نام A1 ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    1 9
    افتخاراتی که در دوره وزارت ایشان بدست آمده بی سابقه است. اینکه کسانی نمی خواهند واقعیات را ببینند و وارونه نمایی می کنند باعث تاسف است.
  • رکسانا IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 1
    خُب، بنده خدا راست میگه: ورزش کشور رو متحول کرد. نابودی و... هم یک نوع تحوله!
  • سارا IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 0
    توروووووووو خداااا حالا که یه چند روزیه اعصابمون آرومه بازم عکس و بیانیه های دولتمردان!! دولت قبلی رو نذارین که دوباره تشنج میکنیم!!!!!!!!!!!!!
  • گیلانی A1 ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 0
    جناب آقای عباسی در اینکه زحماتی کشیده شد شکی نیست. این پیروزی ها مدیون زحمات فدراسیون ها، مربیان ، خانواده ورزشکار و خود ورزشکار بوده است. شما هم تا توانستید با روسای فدراسیونها درگیر بودید و حتی کل ورزش رو به تحریم بود (امیدوارم یادتان نرفته باشد) از طرفی در طی این 2 سال چه کاری برای فراگیر شدن ورزش در عموم مردم شده اید. آیا مردم از سلامت جسمی برخوردارند. چقدر ورزش را در میان مردم سوق دادید. لطفا کمی واقع بین باشید. بیشتر طلای ما توسط کشتی و آن هم توسط یک مرد استثنایی به نام بزرگ مرد ایران یعنی بنا به دست آمد که بعد از این اتفاق بزرگ، او را خانه نشین کردید. آیا شما موفق بودید. در ایجاد هرج و مرج در فدراسیون ها و حذف بزرگان در موفق بودن شما کاملا موافقم.
  • ---- EU ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 5
    من اصلا مخالف حرف هاي دكتر روحاني نيستم ولي اين هم نه درست است ونه انصاف كه همه ي اين 8سال را نفي كرد ولي يادمان نرود كه بنيتن گرذاري وزارت ورزش وجوانان كه بود وچه كسي بود كه خوليو ولاسكو و كارلوس كي روش را اورد دولت قبل هم اشتباهاتي 100درصد داشته اما همه ي اين 8 سال منفي نبوده
  • بی نام A1 ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 1
    آقای عباسی ارزشهای شما رو چی؟ لولو برد ...
  • بی نام IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 0
    آقای بنده خدا منظورت مسکن مهر بی امکانات و تو بیابونه؟منظورت هدفمندی بدون کاروتحقیقه که الان تو پرداختش موندن؟ یا منظورت بنزین غیراستاندارده که حاصلش آلودگیه الانه یا سفرهای استانی که همش وعده بودو به قول روحانی 30 درصد عمل شده و یا شایدم گل سرسبد دولت قبل مذاکرات موفق هسته ایه که 8 سال مردم رو به فلاکت رسوند؟ ازاین که با این حرفات موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردی ممنونم
  • علی A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
  • مهدی بابک زنجانی اینا IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 0
    یه خورده خجالت هم خوبه یه نگاهی به کامنتا ونظرمردم بکن اقای عباسی واقعاباچه رویی دوباره اظهارنظرمیکنیدهرموفقیتی توورزش بدست اومده ازتلاش خودورزشکاراومربییا بوده نه شما خیلی رو دارید-راستی برای پوشش کاراتون لطفا ازرهبری خرج نکنید
  • وحیدm.s.r A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    7 0
    هیچکس هیچ کاری نکرده . ورزشکارها بودن ک زحمت کشیدن.ایران پر از استعداد ورزشیه اکه همین اقایون بزارن این ورزشکارها دنیا را تسخیر میکنن.
  • فرزاد A1 ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    3 0
    تعداد كم ورزشگاهها در قبل از انقلاب جدا از اينكه جمعيت كمتر از نصف حالا بود اما نكتهء مهمتر اينست كه كيفيت ورزشگاهها مخصوصاً مجموعهء ورزشى آزادى تا به حالتكرار نشده و هنوز بهترين است ، ما بايد ياد بگيريم انصاف را رعايت كنيم ولى ... اين حرفها شايد ربطى مستقيم به موضوع نداشت اما بايد ميگفتم
  • رضا A1 ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    4 0
    وزیرورزش مردی که رفته بدان واگاه باش که 8سال زندگی مردم و100سال از عمرکشور با بی تدبیری وخودخواهی منم گویی وحیف و میل بیت المال محمود ارادانی و امثال شماهرررفت بگذارید زخم ها التیام پذیرفته ومردم شماها فراموش کنند.
  • سید جلال کرابی US ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    2 3
    ما هم از این شیخ سیاست انتظار داشتیم بعد از انکه دکتر احمدی نژاد به دیدار شان رفتند وتبریک گفتند واظهار همکاری طبق خواسته رهبری را نمودند ایشان با روی باز عمل به حرف خودش نه ، به حرف رهبری کند،لاکن ایشان نشان دادند برای عزیز نمودن خودشان باید دیگری را کوبید که این اشتباه است .عدالتخواهی دکتر بود که اورا دوست داشتنی در نزد مردم جلوه میدهد وهمکارانش را نیز.
  • بی نام GB ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    1 0
    مرسی ...یکم واقع گرایی خوب چیزیه
  • یک معلم بازنشسته A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    2 0
    جناب آقای عباسی اگز کار برای خدا بوده هیچ غصه وناراحتی ندارد اما اگر برای این بوده روزی آن را به رخ دیگران به کشی وای به حال مان داستان بهلول وساختن مسجد را حتما همه ما شنیده ایم وشما سیاستمداران بهتر می دانید انشاله که شما جزو سازنده آن مسجد نباشید والسلام
  • بی نام IR ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    0 0
    چیه اقای عباسی چشم ندارین یه وزیر دیگه ایی راببینی