ایسنا نوشت:

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس با رد ادعاهای مطرح شده در خصوص استفاده از اطلاعات مشترکان اینترنت پرسرعت گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و نیاز بازار اینترنت پرسرعت به اندازه‌ای زیاد است که نیاز به اقداماتی از این دست وجود ندارد.

سیدحمید حسینی در پاسخ به اظهارات شرکت شاتل، مبنی بر این‌که مخابرات استان فارس برای شرکت‌های خصوصی فعال در زمینه‌ی اینترنت پرسرعت مشکل ایجاد کرده، با بیان این‌که تمامی مراحل تخلیه خط و رانژه در شرکت مخابرات استان فارس به صورت مکانیزه انجام می‌شود و به هیچ وجه دسترسی به اطلاعات مشترکان در این سیستم وجود ندارد، افزود: در صورتی هم که گزارشی از سیستم گرفته شود شرکت مقابل نیز در جریان گرفتن این گزارش قرار می‌گیرد.

وی در خصوص این‌که آیا در حال حاضر مخابرات فارس به صورت مستقیم اقدام به فروش ADSL می‌کند یا خیر گفت: مخابرات فارس فروش ADSL را در استان به پیمانکار واگذار کرده است و ما فقط بر نحوه‌ی بازاریابی و فروش آن‌ها نظارت داریم.

وی افزود: در زمینه‌ی نحوه رقابت و بازاریابی فروش نیز خود ما نیز حساسیت داریم و معتقدیم باید در فضایی سالم و به دور از هرگونه رفتار ضد رقابتی به تعهدات خود نسبت به سایر شرکت‌ها عمل کنیم.

وی هم‌چنین گفت: در حال حاضر براساس ابلاغ سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از زمان درخواست رانژه از سوی شرکت‌ها ما کمتر از ۷۲ ساعت درخواست آن‌ها را انجام می‌دهیم.

حسینی گفت: این درحالی است که مخابرات استان فارس در این زمینه هزینه‌ی ۵۰۰۰ تومانی راه‌اندازی و تخلیه ویژه را از شرکت‌های خصوصی تاکنون نگرفته است.

مدیر روابط عمومی مخابرات فارس افزود: تاکنون هیچ نامه‌ای و یا مدارکی در این خصوص از سوی شرکت شاتل به مخابرات ارائه نشده و ای کاش پیش از رسانه‌ای کردن موضوع مدیران شاتل این قضیه را از روال اداری پیگیری می‌کردند.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 324832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پرسپولیس IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    34 0
    اگر ما تو شیراز هستیم و میبینیم که هر رانژه واسه هرشرکتی مثل پارس انلاین و شاتل و ... به زور و 1 هفته طول میکشه ولی رانژه خود مخابرات فارس 2 روزست
    • رکسانا IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
      13 0
      شاتل بعد تغییر مدیریت و واگذاری از ....به یک شرکت جدید، دیگه مثل سابق نیست. اینترنت رایگان شبانه را برداشته و در ضمن تلفن های پشتیبانی و... هم مشغوله و کسی پاسخگو نیست. امیدوارم مسئولین شاتل این نظرات رو بخونن و ترتیب اثر بدن.
    • بی نام IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      9 0
      کدام شرکت سرویس شبانه رایگان با کیفیت خوب به مردم ارایه میدهد ؟؟؟؟وایمکس که افتضاح است ---شرکت adsl هم اگر زیاد دانلود شبانه انجام دهید سرعت شما به یک سوم کاهش پیدا میکند.