کیهان در ستون خوانندگان خود نوشت:

ضمن تشکر از تیم هسته‌ای کشورمان باید قبول کنیم آنچه به دست آمده است دستاورد تلاش‌های صورت گرفته در گذشته است. اگر غنی‌سازی 20 درصد صورت نمی‌گرفت تیم فعلی هسته‌ای با کدام برگ برنده می‌توانست سر میز مذاکره حاضر شود و چانه‌زنی کند.

 این روزنامه همچنین از قول یکی دیگر از خوانندگان خود نوشت: اگر مقاومت و پایمردی ملت در دفاع از حق هسته‌ای خودش نبود امروز ابرقدرت‌ها حاضر به کنار آمدن با برنامه غنی‌سازی کشورمان نبودند. آمریکا به طور علنی اعتراف کرد ایران در شرایط تحریم 19 هزار سانتریفیوژ ساخته و در صورت ادامه فشار پیشرفت خود را ادامه می‌دهد. غرض اینکه این ایستادگی و مقاومت است که باید آن را ستود.

/27212

کد خبر 324922

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 88
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 1
    با برگ برنده ای به نام شعور
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 2
    5 درصدش هم زیادی بود
  • محمد A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 1
    اگر غني سازي بيست درصد را انجام نميداديم و مذاكره هم زودتر ميكرديم نه تنها تحريهاي مختلف نميشديم بلكه سرمايه ملي و پول و اقتصاد بهتري داشتيم الان بايد جبران خسارتهايي رو كه با غني سازي بدست اومده ميخواهيم چگونه جبران كنيم؟ جرات داريد چاپ كنيد
  • عرشیا A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 1
    اینها همش سفسطه است .تیم مذاکره کننده با درایت و منطق تونست به این توافق برسه نه با پشتوانه اورانیوم با غلظت 20 درصدی !!!
  • زهرا A1 ۰۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    10 0
    شما نگران نباش با درایت آقای ظریف اون موقع هم چاره ای پیدا می شد
  • یاشار IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 2
    کیهان عزیز !!! اگر غنی سازی 20% انجام نمی شد ما تحریم نمیشدیم !!! خیلی موضوع پیچیده ایه ؟
  • بی نام IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 1
    اون موقع دیگه احتیاج به چاته زنی نبود
  • عقیق A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    16 1
    کیهان : آنچه که بدست آمده حاصل دستاوردهای دولت گذشته است !!!!!!!!!!!!!!!! اشتباه نکن آقای شریعتمداری آنچه دستاورد دولت احمدی نژاد می خوانید کشیده شدن پرونده هسته ای ایران به شورای امنیت و در پی آن اعمال تحریمهای کمرشکن بود و تمام مشکل دولت جدید برداشتن همان تحریمهاست که حالا باید امتیاز بدهیم تا ماحصل بی تدبیری جناب احمدی نژاد و تیم مذاکره کننده ایشان (جلیلی) است .
  • بی نام IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 6
    راست میگوید و جای تامل دارد.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    19 2
    چقدر جالب صورت مسئله را عوض کرده است! اگر غنی سازی 20% نبود مطمئناً اینقدر تحریم هم نبود، و صد البته دیگر مذاکراتی در کار نبود که بخواهند برگ برنده داشته باشند!
  • علیرضا RO ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 1
    اگر غنی‌سازی 20 درصد صورت نمی‌گرفت بسیاری از تحریم هایی پی در پی که امروز در تلاش برای حذف تنها قسمتی از انها هستیم اصلا تشکیل نمیشد
  • مهرداد IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    5 4
    بالاخره ی حرف حساب زدیا آفرین
  • بی نام A1 ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    10 2
    اگر غنی سازی 20 درصدی انجام نمی شد تحریمها هم اینقدر گسترده نمیشد که نیاز به مذاکره برای رفع آنها باشد .
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    12 1
    جالبه برا يك كار ٢ميليارد دلاري حضرات ١٢ميليارد دلار خرج كردن،ده سال هم هست منتظر كشور برادرو دوست و مسلمان روسيه هستن كه بياد راه بندازه كه هيچي.زيبايي تحريم ها اينجاس كه پول نقد خودمونو بلوك كردن ما هم سر لج و لجبازي كلي خرج كرديم حالا برا رسيدن به پول خودمون دوباره بايد خرج كنيم و اين چرخه ادامه دارد.در هر حالت هزينه داريم ميكنيم ،ماديش كه اينجوري معنويشم كه با كره شمالي يكي داشتيم ميشديم اين است تفاوت كشورهايي كه ديپلمات پرورش ميدن با كشوري كه انقلابي و ايدئولوگه
  • بی نام GB ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 1
    باسلام خداوکیلی رو میخواد این حرفا رو بزنی حرف و حدیث های قبل از مذاکرات شما جنابان یادمان نرفته حالا که دیدین همه دارن تایید میکنند ،اینطوری دست پاچه شدین
  • سید IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 2
    برادر حسین استاد در توجیه است وخود نکات ذیل را بهتر از همه می داند چون از اخبار مگو و پشت پرده خبردارد. 1- با چه ادبیاتی سخن گفتن مهم است. 2- چقدر هزینه می کنید مهم است . 3- چرا باید پرونده به شورای امنیت می رفت؟ 4- چه بلایی سر مردم می آید مهم است. 5- یر اساس قانون بین الملل انرژی صلح آمیز حق ماست و تمام دنیا قبول دارد اما ما چرا شاخ و شانه می کشیدیم ؟ شفاف سازی نمی کردیم ؟ پس .... نکات بسیر است و حوصله کم
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 2
    شايد اگه اول اعتمادسازي مي كرديم اصلا به اينجا نمي رسيد كه تحريم بشيم!!!
  • خلیج همیشگی فارس A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 1
    حرف های آقای کیهان از منظری دیگر: 1. اگر بی تدبیری ها و گفتار نسنجیده ی رئیس دولت های نهم و دهم و آتیش بیاری های روزنامه ی شما نبود چانه زنی ما بر سر عضویت در سازمان تجارت جهانی (از شروط ایران برای مذاکره سال 82) بود نه توقف تحریم های بیشتر. 2. البته قبول دارم که همیشه مردم باید جور بی خردی و دگم بازی های افراد و رسانه هایی چون شما را در زندگی شان تحمل کنند وشما با رویی باز (فراتر از سنگ پای قزوین) آنرا به مقاومت تعبیر می کنید. آیا 500 برابر شدن نرخ تورم را در سفره ی خانواده تان احساس کردید؟ آیا به عنوان یک پدر و نان آور جلوی فرزندت سرشکسته شده ای که نتوانستی کمترین توقعشان را برآورده کنی؟ عاقبت کشور با تز قرون وسطایی شما کره شمالی بو د: فقر و فساد مطلق. راستی آیا انقلابشان صادر شده است؟
  • امير A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    148 9
    اگر غني سازي 20 درصدي نبود، ديگر تحريمي هم نبود كه بابتش نياز به مذاكره وجود داشته باشد.
    • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      7 27
      من از ميزان اطلاعات شما تعجب مي کنم تحريم مال 20 درصد نبود. مال ايراني بودن بود
    • بی نام IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      10 3
      ولی من از میزان ا ط ل ا ع ا ت شما تعجب نمیکنم!
  • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    خبر آنلاین چرا همیشه شریک گناه کیهان میشی؟
    • علی IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      16 0
      کیهان فقط میخواد چیزی بگه !!!! همیشه و هر مذاکره ای بر اساس داشته ها ی طرفین برگزار میشه اینکه میگه اگر اینو نداشت با چی می خواست مذاکره کنه نشان از ..... کیهان است
    • میثم IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      16 1
      ملت تا صد سال دیگه که نمیرن خبرهای کیهان رو بخونن. خبرآنلاین اطلاع رسانی میکنه ببینیم دنیا دست کیه.کی چی میگه.
  • کرمانی IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    بخاطر همون ۲۰ درصده که این تحریم ها امد سراغمون!!! یعنی اینووو نمیدونی کیهان جان
    • مسیحا IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      15 0
      کیهان چی هست؟!!!!!!!!!
  • فرورديني A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    280 5
    اگر غني سازي 20% نبود خب معلومه ديگه مذاكره اي لازم نبود ميرفتند يه چايي ميخوردند برميگشتند.
  • sahar IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    یکی نیست به این کیهان بگه آخه دوست عزیز اگه از همون اول غنی سازی 5% بود الان وضع مملکت اینجوری نبود جواب 8 سال جوونی ما که از دست رفت و کی میخواد بده؟ الان تازه شرایط شده مثل سال 84
    • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      واقعا شده مثل 8 سال قبل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باید 8 سال دیگه بدبختی بکشیم تا بشه مثل 8 سال قبل!!!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      9 34
      پس چرا زمانی که آقای روحانی مسئول تیم مذاکرات بود همین 5 درصد را هم نداشتیم؟ شما منظور کیهان را نمیفهمید.
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    129 6
    اینکه حرف تازه ای نیست خود دکتر ظریف در مذاکرات به طرف غربی گفتند تحریم ها تعداد سانتریفیوزها را از 200 به 19000 عدد رساند. سوال این است آیا قبل از این راهی وجود نداشت که با هزینه کمتری پای میز مذاکرات نشست ؟
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    ول کن جان مادرت
  • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    استاد کیهان! اگر غنی سازی 20% انجام نمی شد و اگر دوستان قبلی اندکی درایت داشتند که این همه تحریم به ملت تحمیل نمی شد که حالا بخوایم برای برداشتنشون چانه زنی! کنیم. - لطفا منتشر کن
    • احمد IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      97 6
      دقیقا همینطور است. مثل این است که بگوییم: مهمترین عامل طلاق در ایران ازدواج است!!! خوب اگر غنی سازی نداشتیم دیگه تحریمی نبود که بخواد برداشته شه و کیهان باهاش پز بده!
    • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      18 62
      پس چرا زمان خاتمی فعالیتها تعلیق شد؟!!! یعنی اون دولت هم درایت نداشت؟
    • بی نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      34 15
      تحریمها قبل از غنی سازی 20درصد شروع شد...
    • كامران IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      15 36
      جناب بي نام تحريم ها ربطي به ٢٠٪ نداشت مگر ما از سال ٥٧ اورانيوم٢٠٪ توليد ميكرديم و خبر نداشتيم!
    • بی نام A1 ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      42 8
      كيهان چرا راه درور ميري اصلا مينوشتي اگر تحريمها وضع نميشد دولت با كدام برگ برنده ميخواست مذاكره كند؟
    • با هنر A1 ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      5 12
      استاد بی نام! یعنی نظرت اینه که ما از ترس تحریمهای آمریکا باید از پیشرفت دست بکشیم تازه به گفته آقای روحانی علت اصلی تورم در جامعه ما مسکن مهر بوده ! نه تحریمهای آمریکا ! خودش گفت مگه نشنیدی!با این حساب اول باید بریم با مسکن مهری ها به توافق برسیم که قسط وام خونه هاشون زود بدن تا تورم جامعه حل بشه! وگرنه با توافق با آمریکا مشکل اقتصاد حالا حالاها حل نمیشه ! میترسم آخرش نه سانتریفیوژ بچرخه نه چرخ اقتصاد! در ضمن به نظر من این اوباما بود که با چراغ سبز جدید ایران قضیه رو جمع کرد چون به گفته آقای ظریف در مجلس ،دولت قبل تو آلماتی پیشنهادات بهتری داده بود و امتیازات بیشتری داشت میداد و آمریکا قبول نمیکرد ! یه خورده بیشتر فکر کنید!
    • امید A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      5 5
      بله این درسته که تحریم های شورای امنیت قبل از غنی سازی 20 درصدی بود ولی تحریم های کمر شکن 2 سال اخیر که کشو رو به مرز فروپاشی اقتصادی برد از زمانی آغاز شد که ما در سال 1390 غنی سازی 20 درصدی را شروع کردیم و در کل عدم توافق با غرب و لج بازی و ماجراجویی باعث شد که تحریم های سخت گیرانه علیه کشور ما تصویب بشه و این برگ برنده ای باشه در دست غرب و حالا در قبال متوقف کردن بسیاری از برنامه ها غرب تنها بخشی از تحریم ها رو لغو کرده و اجازه داده ایران مقداری از اروانیوم زیر 5 درصد رو که غنی کرده نگه داره به شرطی که مقدارش زیاد نشه و هیچ امتیاز دیگه ای به ایران نداده. این یعنی اینکه تحریم ها برگ بنرده در دست غرب بود برای فشار به ایران. خودتون رو به خواب نزنید دوستان.
    • امير تبريز اوغلي ضد لنگي و كيسه A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      6 11
      خوب يا بد اين 20 در صد به دست اومد اونم با بيش از 10 سال تحريم كه منو شما كشيديم با از دست دادن 5 دانشمند هسته اي. اما روحاني اومد دو دستي تقديم كرد................
    • بی نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      2 5
      یعنی میگی زمان خاتمی که همه چیو تعطیل کردن تحریم نبودیم!!!
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    حتما اگر 90 در صد غنی شاری می کردیم غیر از اینکه تحریمها مون رو بر میداشتن خودموتن تحریمشون می کردیم .
    • بی نام A1 ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      غنی شاری ؟ خودموتن ؟ یه کم با طمانینه بیشتر بنویسین .حالا اگه کامنت اول هم نشد عیبی نداره .
    • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      26 10
      انصافا جواب منطقی دارید به کیهان بدید؟
    • بی نام A1 ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      7 20
      دوست عزیز حداکثر غنی سازی فلز اورانیوم تا حالا 20 درصد بوده شما چه طور میگی 90 درصد
  • بی نام A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    137 7
    "دستاورد تلاش‌های صورت گرفته در گذشته" تحریم ها است. اگر تلاش های گذشته باعث انزوای ایران نشده بود چهار تا قطعنامه علیه ایران صادر نمی شد. دستاورد تلاش های گذشته بدهی عظیم دولت به نظام بانکی و خالی بودن خزانه ی دولت است
  • رضا IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    97 7
    اگرغني سازي 20درصدانجام نمي شدتحريمي وجودنداشت؟؟؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    114 3
    والا اگه احمدی نژاد هنوز رئیس جمهور بودبدون توجه به تحریمها و عواقب دیگر اینکار ،غنی سازی تا 140 درصد هم ادامه پیدا می کرد..از نظر او اینکار خیلی مهم بود و قطار هسته ای بی ترمز!
  • حمید A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    108 3
    خود گویی و خود خندی...!!! اگه این لجبازی ها و غنی سازی های بدون مذاکره و اعتمادسازی نبود. همچنین تهدید سایر کشورها انجام نمی شد، که اصلا نیازی به این مذاکرات سخت و فشرده نبود و این همه فشار روی مردم نبود.
  • مهراب FI ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    187 7
    اگر شرط حصول چنین توافقی غنی سازی 20 % بود چرا دوستان دولت قبلی نتوانستند به توافقی دست پیدا کنند. غنی سازی که همون موقع هم بود
  • ج A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    104 6
    کیهان جان !!!! غنی سازی همانطور که حقمان بود وهست مدیریت آن هم حق این ملت بود و هست . اگه غنی سازی 20% نبود تحریم هم نبود و بالطبع برا چانه زنی هم موردی نبود .پس مشکل در مدیریت کردن آن بود
    • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      5 14
      شما نمیفهمی منظور کیهان چیه؟ یعنی اگر 20 درصد انجام نمیدادیم غربی ها این دفعه میگفتند 5 درصد را متوقف کنید مانند زمان خاتمی.
  • مجید EU ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    148 8
    اگه غنی سازی 20 درصد انجام نمیشد قبلا دلار هنوز 800 تومن بود.
    • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      7 14
      شوخی می کنی؟
  • بی نام IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    13 1
    اه اه 20 درصدی که نمی دونیم چیکارش کنیم بابا دنیا پرشده از انژی های نو بفهم بفهم
  • سعید IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    14 2
    اگه اشتباه متوجه شدم بگین اشتباهه: تحریم های جدی و اتحاد بین المللی علیه ایران از زمان غنی سازی ۲۰ درصد شروع شد ما رفتیم مذاکره کردیم که ۲۰ درصد رو تعلیق کنیم برای رفع بخش کوچکی از تحریم ها در نهایت ما ۲۰ درصد غنی سازی نمیکنیم و اقتصادمون هم نابود شده و کلی هم تحریم علیه ما مونده! جناب کیهان اون موقع که ما ۲۰ درصد رو آغاز نکرده بودیم و اقتصادمون با اروپا نزدیکی زیادی داشت برگ برنده داشتیم. ولی الآن دست ظریف خالی بود و با دست خالی این دست آوردها رو بدست آورد.
  • بی نام IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    97 5
    نفسشون ازجای گرم درمیاد!!
  • فرهاد EU ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    حرف حق تلخه
  • مجید IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    108 6
    چرا همیشه این کیهان پارازیت میده هر کی میدونه به من بگه
    • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
      22 0
      منافع منافع مجید جان دلبندم
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    9 1
    تازه اگر تمام تحريمها را هم بردارند شديم " نقطه سر خط" و برگشتيم سر خانه اول
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 2
    شما هم مي دانيد مردم به اسم كيهان حساسند
  • بی نام A1 ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 2
    تو كارتون گاليور يه آقاي مخالف بود كه همش مي گفت من مي دونستم و الان كيهان مثل اونه هنري نداره.
  • بی نام RU ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 2
    20% رو با چی عوض کردیم جناب شریعتمداری؟ به حذف شهریاری ها؟نمیشد همون اول بگیم این رو نمیخوایم تحریم هم نکنید که کنار هم میرفت؟
  • vahid A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    6 3
    خدایا یک بار یک حرف حساب از دهان کیهان شنیدیم. کیهان جان نمیری الهی که فهمیدیم تو هم بلدی دو کلام حرفِ مثبت بزنی. بله که من هم با کیهان موافقم. و اینکه ما دیگه تولید کننده انرژی هسته ای با درصد 20 بودیم باعث شد دنیا مطمئن شود که ما میخواهیم به صلح برسیم و حتی حاضریم چیزی که بهش رسیدیم و الان برای مصارف صلح آمیز لازمش نداریم تولید نکنیم. تا دنیا بسیار به ما مثبت تر نگاه کند که چیزی که میتوانیم و تکنولوژی آنرا داریم نمیخواهیم و کنار میگذاریم تا وقتی که لازم داشته باشیم. آن هم برای دارو، نیروگاه و نه بمب و جنگ و دشمنی با دیگران/
  • بی نام IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    3 4
    آری! تازه نمی تونستیم بریم با جان کری دست بدیم و به اوباما تلفن بزنیم.
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 1
    تیتر کیهان مثل این میمونه کسی که با ماشینش تصادف شدید کرده و اتاق ماشین کاملاً از بین رفته بگه اگه تصادف به این شدیدی نبود که بیمه اینقدر پول بابت خسارت نمیداد !!!!!!
  • محمد IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 1
    خبر آنلاین ، چقدر کارت به کارت کنم هر روز صبح اعصاب مارو با انتشار اخبار کیهان بهم نریزی؟
  • سامان IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 4
    دوستان توجه داشته باشند اگه غنی سازی 20 درصد صورت نمی گرفت سوخت رئاکتور پزشکی تهران تامین نمیشد کی به ما سوخت 20 درصد می داد غربی ها که نمی دادند ما 20 درصد رو نمیخاستیم اونا ما رو مجبور کردند هر چند بدست اوردن دانش غنی سازی 20 درصد پیروزی بزرگ علمی بود که برای همیشه بومی شد در ضمن غربی که یه زمانی روی یه سانتریفیوژ مذاکره میکرد به خاطر 20 درصد اومده رو 5 درصد توافق کرده این که دیگه قابل انکار نیست
  • بی نام A1 ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    4 29
    اين نظرات نشون ميده دوستان همه نگاه ظاهري دارن و خداروشكر جوانان ما ذهن تحليلي ندارن بخاطر همينم هست كه از لحاظ فرهنگي و پيشرفت هميشه عقبيم به دوستان سفارش مي كنم حالا كه اينقدر علاقه مند به اظهار نظر هستيد كمي در مورد مسائل هسته اي و غني سازي مطالعه كنيد تا بفهميد براي داروي بيماران نياز به اورانيوم با غناي 20 درصد داريم
    • امید A1 ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
      10 0
      برای داروی بیماران نیاز به بودجه نداریم ؟؟؟ نیاز به ارزی که به دلیل تحریم ها بلوکه شد نداریم؟ شما چرا همیشه یک طرف قضیه رو میبینید و نتایجش رو نمیبینید ؟ ضمن اینکه ما نیازی به نگه داری اروانیوم 20 درصد غنی سازی شده نداشتیم میتوانستیم با نظارت آژانس اورانیوم غنی سازی 20 درصد شده رو بلافاصله تبدیل به اکسید یا صفحه سوخت کنیم که هم در راکتور تهران قابل استفاده باشه و هم غرب نتونه بهانه جویی کنه و مارو متهم به نگه داری اورانیوم 20 درصدی برای مقاصد نظامی کنه.
  • حداد A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    1 1
    اصلن این 30 درصد روزی که مشکلات ما با غرب شروع شد، وجود نداشت!
  • علی.ب IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    11 1
    مقاومت به چه قیمتی؟!
  • مصطفی NL ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    15 3
    خبر جان اینقدر رو اعصاب مردم راه نرو با این تیترهای کیهان ... صدبار هم ما یه چیزی بگیم کو گوش شنوا ... ما اگه بخوایم کیهان بخونیم میریم از دکه میخریم یا تو اینترنت میبینیم من که از اول عمرم کیهان نخریدم هی شماهام اینجا براما تیتر میزنید
  • فرهاد EU ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    12 2
    ما همه ایرانی هستیم دوست داریم کشورمان پیشرفت کند همراه باعزت وسربلندی چه با احمدی نزاد چه با روحانی وچه با خاتمی ورفسنجانی
  • کم حرف RO ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    10 2
    اینم که فقط دنبال اینه که تیتر و خبری چاپ کنه که مردم مجبور شن بخونن(اصلا هم واسش مهم نیست که همه مخالفن و واسه نقد میخونن...انشاالله اینم خوب میشه...ولش کنید...سخت نگیرید...)
  • وحید IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
    8 0
    حسین اقا خودش هم حالا فهمیده که دیگه حناش برا هیچکه رنگی نداره داره از این تیترا می زنه.بابا ادمی جایز الخطا است. مثل یه مرد بگو من تا حالا اشتباه می کردم می خواهم درست بشم ........
  • بی نام CA ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    8 0
    افرادی که نگرانی بابت در آمد، شغل، آینده شغلی‌ و تحصیلی خود و فرزندان‌شان ندارند. تولید نفت و صنعت به صفر برسه و مملکت بخوابه ذره ایی به کار و زندگی و موقعیت شغلی‌‌شان لطمه وارد نشه. اقتصاد براشون می‌شه سیر کردن شکم مردم(بخور و نمیری) و پیشرفت هم می‌شه هر چی‌ که ذهن مبارکشون میپسنده. این جور افراد کلا زیاد ... میگن.
  • امید A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    10 1
    پس نتیجه میگیریم اگر غنی سازی 20 درصد انجام نمیشد در نتیجه تحریم های کمر شکن به ملت ایران تحمیل نمیشد و در نتیجه غربی ها برگ برنده ای در مذاکرات نداشتند. اگر غنی سازی 20 درصدی برگ برنده ما بود تحریم های ناشی از عدم تفاهم با غرب و غنی سازی 20 درصدی هم برگ برنده اونها بود. لج بازی با جامعه جهانی شمشیر دو لبه است آقای شریعتمداری.
  • علی A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    4 1
    حسین قفل ساز
  • هادی A1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۸
    2 1
    برای عوام فریبی خیلی خوب بود ولی به من بگید کدوم مدیر عوض شده یا کدوم تفکر در حوزه ی اقتصادی عوض شد لیبرال ها رفتند لیبرال ها آمدند چه فرقی کرد وقتی رسیدید به اینکه اقتصاد ربا محور جنگ با خداست انشاالله اوضاع هم درست میشه ولی با این مغزهای علیل گمون نکنم دولت احمدی نژاد فریدمنی بود این دولت هم نئوکینزی قول میدم وضع بدتر بشه
  • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 1
    با كيهان. چون وقتي واسه مردم خودمون اينجوري فكر ميكني كيهان جان ببين واسه دنيا چه نسخه هايي داري. ميگفتيم كيهان غني شده داريم. اونم نه ٢٠ درصد ١٢٠ درصد.
  • بی نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 0
    قبول! امتیازاتی که گرفتیم دستاورد تلاش‌های گذشته بود ولی احیاناً کیهان و کیهانیا حاضرن بپذیرن و اذعان کنن که امتیازات نسبتاً گسترده‌ای هم که دادیم نتیجه عملکرد فاجعه بار دولت و تیم مذاکره قبلی بود یا نه؟ با شناختی که من از کیهان دارم اونا موضعشون اینه که امتیازاتی که گرفتیم مال ماس ولی امتیازاتی که دادیم تقصیر روحانی و ظریفه.
  • علی A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    1 1
    خواهشاکیهان اظهارنظرنکنه جامعه ارام شده
  • ارکان IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
    0 0
    از ابتدا چرا کلی هزینه کردیم وغنی سای 20درصدی انجام دادیم و تحریم شدیم ؟
  • بی نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    اولا گر واقعا سیاست داشتیم مثل آمریکا اورانیوم 95 درصد تولید می کردیم بعد سر میز مذاکره می شستیم و 20 درصد ازش کم می کردیم ولی متاسفانه سیاست مداران کنونی فقط نوک دماغشون رو می بینند ثانیا آقای روحانی گفت 100 روزه وضعیت اقتصادی کاملا بر می گرده ولی کو قیمت طلا اومد پایین ولی ماکه توصفره هامون طلا نمی خوریم چرا بقیه ی چیزا نه تنها ارزون نشد گرون هم شده چرا نمی خاهیم باور کنیم که خودمان باید راه حلی پیدا کنیم و منجی ما آمریکا نیست.
  • امید IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    0 0
    دستاوردهای هسته ای بدست اومده حاصل خون شهدا است وبجاست که اقای ظریف به لبخندی به بادشوننده

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین