مذاكرات غيرمستقيم ايران و آمریکا

ایرنا نوشت:

رئیس مرکز آمار ایران که از دوره احمدی نژاد تا کنون در این سمت قرار دارد، می‌گوید آمارهای ارایه شده از سوی حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهوری، نظیر نرخ تورم، رشد اقتصادی، نرخ بیکاری و یا ضریب جینی مورد تائید مرکز آمار ایران است و ادعای محمود احمدی نژاد در این زمینه صحیح نیست.
عادل آذر  با اشاره به نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق مبنی بر تشکیک در آمارهای ارائه شده از سوی آقای روحانی در گزارش 100 روزه، افزود: آمارهای ارایه شده از سوی مرکز آمار ایران بر اساس استانداردهای ملی و بین‌المللی تدوین می‌شود و بدور از تغییر دولتها، سلیقه‌ها، احزاب و گروههای خاص است.
وی تاکید کرد: مرکز آمار ایران به عنوان مرجع رسمی آمارهای کشور در تهیه و تولید و انتشار آمارهای رسمی مسئولیت دارد.
آذر اظهار داشت: اصول حرفه‌ای مرکز آمار ایران این نهاد را ملزم می‌کند با رویه مشخص و متناسب با استانداردهای جهانی به تولید آمار بپردازد.
به گفته وی ارائه آمارهایی نظیر سری زمانی نرخ تورم، نرخ بیکاری و رشد اقتصادی سالهای متمادی است که به طور متداول از سوی این مرکز انجام می‌شود.
رئیس مرکز آمار ایران تاکید کرد مرکز آمار ایران برای تنظیم آمارهای رسمی کشور سوگند حرفه‌ای خورده و به این سوگند پایبند است.
وی در پایان اظهار داشت: آمارهایی که رئیس جمهوری در گزارش صد روزه خود نظیر نرخ تورم، بیکاری و رشد اقتصادی ارایه دادند مورد تائید این مرکز است و این آمارها بدون هیچگونه جانبداری و بر پایه علمی تنظیم شده است.

1717

کد خبر 326039

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 224
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    7 0
    خبرانلاين چرا خبرها را با تاخير نسبت به سايت هاى ديگر پخش مى كنى؟ خبر تازه وداغش خوش مزه است!
  • بی نام A1 ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    پس بگو چرا با وجود تغییرات گسترده ایشون همچنان سرجاشه تا بعد از سیاهنمایی بگن مدیر خود احمدی نژاد حرفهای وی رو قبول ندارد
    • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      آقا بس کن دیگه مرکز آمار نمی خواهد معلومه که چه قدر تورم و بیکاری دارید به نظر من به خاطر رایت به احمدی نژاد عذر خواهی کن .... خواهشا درج کنید
    • بی نام IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 2
      به این می گند مدیر شایسته باد هر طرف بوزد همان طرف میره
    • امین A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      بله شاید ایشون اقای صادقی بودن که موندن
    • بی نام A1 ۰۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      اينا سياه نماييه يا واقع گرايي؟؟ از خواب بيدار شده صبح شده!
    • بی نام A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      بالاخره مدیر عوض شود یا نشود!!! خوبه شما یک لیست از مدیرانی که باید عوض بشود یا نشود را با همکاری رییس جمهور قبلی و سایر دوستانتان تهیه کنید و به تصویب مراکز مختلف برسانید تا بعدها شائبه ای ایجاد نشود!!!!!!!!!!
    • محسني A1 ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      احمدی‌نژاد خودش استاد غزل كردن بود. او اگه می‌‌دونست چنین مدیری داره قطعا چند سال پیش برکنارش کرده بود، متكي رو كه يادته؟
    • بی نام A1 ۰۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      چی؟سیاه نمایی.معلومه جناب عالی استخدام شدی بعد اینکه معاف شدی برادر
    • جواد A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      هرکسی دیگر بجای او بود باز انتقادمیکردین میگفتین این مدیر از خودشونه و آمارو جعل میکنه ؛ حال که مدیر احمدی نژاده باز انتقاد میکنید ؟؟!! امان از دست این مخم مخم مخالفم ها...
    • بی نام NL ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      اگه عوض می شد از نظر شما سیاه نمایی نبود برادر؟ اگه که عوض می شد هم می گفتید چرا عوضش کردین
    • بی نام A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 1
      چرا بيخودي خودت رو زدي به خواب؟ اصلا کاري به آمار احمدي نژاد يا روحاني ندارم. خود همين شما در طول اين سال ها هيچ فشاري به زندگي تون وارد نشد؟ هيچ مشکلي براتون پيش نيومد؟
    • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      بدجور داری میسوزی نه!!! آبو بریز اونجا که میسوزه ها ها ها
    • با نام IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 2
      مثل اينكه تو جزو مردم نيستي وتو دوره احمدي نژاد به يه نون و نوائي رسيدي
    • مسعود IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 2
      اونی که خوابه بالاخره بیدار میشه اما اونی که خودشو بخواب میزنه رو نمیشه بیدار کرد. چشاتو ببند بی نام جان. در جواب بی نام اولی هم عرض کنم ایشون اگه خیلی توضیحات و توجیهات دارن تشریف ببرن دادگاهشون و محاکمه رو به تعویق نیندازند مناظره پیشکش.رییس جمهور بیکار نیست با هر شهروند عادی مناظره راه بندازه
    • بی نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 2
      این امثال شما هستین که با وجود این همه مدرک و دلیل باز هم باید از این بابا دفاع کنین وگرنه یکی که وجدان بیدار داشته باشه همچین کاری نمیکنه
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      من نمیدونم شماها تو چه کشوری زندگی میکنید ! ولی تو ایران احتیاجی به سیاه نمایی و بزرگ نمایی و ... نماییهای دیگه نیست. مردم مشکلات رو دیدنو میبینند و زجرها و دردها رو کشیدنو میکشن.
    • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      بیش از اندازه بدبین هستید.انصاف داشته باشید
    • ali A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 1
      مگه تو کره ماه زندگی میکنید و وضع موجود رو نمی بینید که دم از سیاه نمایی میزنید
    • بی نام A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 3
      داداش هرکی کارش درس باشه انشاالله که تو این دولت میمونه بقول یه نفر که گفت تورم رو ننه جون منم میفهمه و نمیشه راجع بهش دروغ گفت الان هم دارم خودم میبینم مثلا پارکتی که میخریدم متری 38 تومن با منت اونم نقد الان 32.5 دارم میخرم اونم چکی انشاالله بازم بهتر میشه
    • بی نام IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 1
      شما احیانا اسمت دایی جان ناپلئون نیست؟؟!!!
    • از تربیت مدرس A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      دوست عزیز، دکتر اذر استاد من هستن. این نهاد حاکمیتی هست. و ربطی به دولت ها نداره.کار ایشون به حدی درسته که شما حق اینو ندارین راجع بهشون نظر بدین. درضمن وقتی از چیزی و کسی اطلاع ندارین لطفا سکوت کنید. اجازه بدید متخصصین نظر بدن
    • بی نام A1 ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      درود بر تو که لپ مطلب را گرفتی.
    • مهران A1 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      0 1
      آفرین از کجا فهمیدی ؟
    • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 2
      هر کی میاد اینجا از احمدی نژاد تعریف میکنه کاملا مشخصه که در 8 سال دولت قبل به چه شکل زندگی کرده و از همه مهمتر فکر نکنم اینا بیشتر از 2 ساله که به اینترنت دسترسی پیدا کرده اند! آخه چه کسی میتونه از دولت احمدی نژاد تعریف کنه : دلال های نفت برای دور زدن تحریم امثال بابک زنجانی , دلال ها برای دور زدن تحریم های کشتی هواپیمایی دارو و .... در داخل هم که دلار فروش ها دلال های سکه آدم فروش ها لباس شخصی های کهریزک و ...... دیگه جای بحث کردن با امثال شما نیست به خدا! تو این دنیا هم شما جواب پس میدین حالا نگاه کنین!
    • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      خیلی جالبه درباره دکتر عادل آذ اینگونه صحبت می کنید. این که در دوره خود احمدی نژاد ایشان ساکت بود دلیلی بر همراهی ایشان با آقای دکتر است. گاهی سکوت درون خودش هزاران معنی داره.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 1
      دوست عزیز امار زمان آقای احمدی نژاد موجود است و می شود به انها رجوع کرد!! فکر می کنید چرا ایشون منتشر کردن آمار رو ممنوع کردن و امار رو که در همه دنیا ازادانه به مردم و رسانه ها داده می شه رو امری محرمانه خواندند؟ مملکت به ویرانه ای تبدیل شد و اقایون وزیر 100 میلیون 100 میلیون پاداش می گرفتند!!
    • بی نام IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      33 5
      اگه ایشون سر جاش نباشه که می گین بولدوزری برداشته مدیران رو
    • ایمان IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      ادبیات بگم بگم تموم شده عموجون.کسی یادش نرفته در دوران ریاست احمدی نژاد شایسته سالاری نبود و افراد از بیخ و بن عوض شدند. اما در این دوره همچنین چیزی نبود و افرادی که لیاقت داشتند در مقام خود باقی مانند. احمدی نژاد با آمار اشتباه به دنبال تداوم قدرت بود و این مسئله در روز ثبت نام کاندیدای ریاست جمهوری آشکار شد.احمدی نژاد کارنامه ای ندارد پس سکوت کنید و منتظر پایان دوره باشید. مناظره هم باشد در پایان دوره بعد ، البته اگر احمدی نژاد در دور بعد شرکت کرد.
    • علي EU ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      0 2
      كافر همه را به كيش خود پندارد
    • همشهری آذر IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      0 3
      این اقا می بینه الان دور اقای روحانیه و گفتن این حرفا موجب ثبات پستش میشه این حرفا رو زده تا سال پیش که احمدی نژاد براساس امار این مرکز حرف می زد تایید می کرد که حرفای رییس جمهور درست اندو سندیت دارن .............. ای از این پستها......
  • بی نام A1 ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    جناب آقای رئیس جمهور مگر نمیگید همه حرفهای شما درسته و دولت قبل به مردم دروغ می گوید خب بهتر نیست بجای جلو انداختن این افراد خودتان جلو آمده و با رئیس جمهور سابق مناظره کنید؟ ممردم قضاوت خواهند کرد
    • امین A1 ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      88 4
      مگه اقای روحانی بیکارن که هر کسی خواست بیاد باهاش مناظره کنه اونم کسی که از نظر صداقت اینقدر غیر قابل اعتماد هستن در ثانی مگه در دولت ایشون به جریان مخالف حق اظهار نظر هم قائل بودن که حالا این حقو برا خودشون میدونن که با عالی ترین فرد دولت به مناظره بشیند؟؟؟
    • علی A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      63 2
      درخواست این مناظره درخواست برای دروغ های دیگه هست
    • حسین A1 ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      54 4
      مشکل اینجاست که احمدی نژاد بهدنبال بازگو کردن حقایق نیست و فقط میخواد خودشو تبرئه کنه
    • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      59 5
      چرا تو این 8 سال رییس جمهور را استیضاح نکردن؟ به مردم ظلم شده است. نمایندگان مجلس باید پاسخگو باشند
    • هموطن A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      32 2
      شما فکر می کنید اگر به فرض در خصوص یک موضوع یک فرد فرهیخته با یک اوباش مناظره کند، حاصل این مناظره روشن شدن حقیقت برای ناظرین و مستمعین است؟ مناظره شرایطی دارد که اهم آن ملتزم بودن طرفین به رعایت ادب، صداقت و پرهیز از هوچیگری است. و فکر می کنم ملت ایران هشت سال به عینه فقدان این شروط را در آقای احمدی نژاد به کرات مشاهده کرده اند.
    • احمدرضا A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      25 2
      آقای محترم اگر شما حتی یک درصد حدس بزنید که طرف شما فردی است که برای اثبات دروغ خویش آبروی شما را با اتهاماتی عجیب وغریب به راحتی میریزد آیا با اومناظره علنی خواهید کرد؟
    • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      14 1
      جواب مکر رو با مکر میدن.بنابراین نمیشه یه آدم صادق با یه آدم دروغگو مناظره کنه.روحانی قبول کنه که یه مناظره مث مناظره با موسوی یا کروبی دربیاد؟؟؟؟...
    • بی نام A1 ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      25 1
      نه عزیزم جناب احمدی نژاد تو مناظره هاشون نه جواب واضحی میدن نه سوالات مرتبطی مطرح میکنن ایشون فقط استاد در زمینه مقلطه و فرافکنی هستند و برگذاری این مناظره هیچ دستاوردی بجز تشویش جو خوب فعلی نخواهد داشت .میتونه از طریق وب سایت ها ،خبر گذاری ها ،مجلات و هزار تا رسانه دیگه صحبت هاش رو بگه .
    • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      19 1
      بنظرم بهتره يه كارشناس اقتصادي مثه صفايي فراهاني بياد با احمدي نژاد مناظره كنه تاعدالت هم رعايت بشه.
    • بی نام IR ۰۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      24 2
      موضوع اينجاست كه مردم قضاوت كرده اند! به همين دليل به اقاى روحانى راى داده اند! مابه كدام زبان بگوييم از ادبيات اقاى احمدى نژاد برائت مى جوييم
    • بی نام IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      21 2
      احمدی نژاد در حدی نیست که بیاد با روحانی مناظره کنه مخصوصا با کارنامه سیاه دروغ و تقلبی که از خودش بجا گذاشته همون که خودش گفته یعنی راه اندازی یک سایت اینترنتی بهترین راه برای دفاع از خودش هست
    • محمدرضا IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      16 2
      رئيس جمهور با چه كسي مناظره كنه ؟ با آدم دروغگو كه 8سال همه مردم رو سركار گذاشته كه مناظره نميكنن ! ايشون فعلا بايد محاكمه بشه كه چرا در پاكترين دولت تاريخ آقاي مرتضوي از پول من كارگر به معاونين-وزار-نمايندگان و... هديه دادن !!!!!!!!! آقاي دكتر روحاني كارهاي خيلي مهم تر از مناظره دارن ........
    • آروین IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      17 1
      شما که به حق اون آدم دروغگو و عوامفریب که هشت سال همه رو سر کار گذاشت و دروغ تحویل مردم داد و مملکت رو به عقب برد برای جواب دادن به آمارهای تائید شده مرکز آمار و رئیس جمهور منتخب اعتقاد دارین، تنها به این سوال جواب بدین که توی اون مناظره کذائی که محمود خان هرچی دلش می خواست خلاف عرف و اخلاق و شرع خدائی و اسلامی به موسوی بیچاره و هاشمی و سایرین گفت، چرا شماها رگ غیرتتون نزد بالا که به اونها هم اجازه دفاع در مناظره های دیگه بدین؟ همینطور تهمت و دروغ بست این آقای محمود خان و هیچ کس هم صداش درنیومد. یادتونه که؟!!! حالا چی شده تا یکی اومده کمی از واقعیتها رو میگه شماها و محمود خان برآشفته شدین؟؟؟ کجای کارتون می لنگه؟ خدا رو هم که از یاد نبردین دیگه مطمئناٌ؟
    • saeed IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      20 1
      دوست عزیز ، احمدی نژاد آدم بی آبرویی هست و قطغا درمناظره باعث آبروریزی ایران خواهد شد مخصوصا باآن آمارهای من درآوردی که دارد. خدا لعنتش کند
    • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      13 1
      کسی به زور رئیس آمار دوره احمدی نژاد را مجبور به تایید سخنان آقای روحانی نکرده تنها تفاوت این است که احمدی نژاد تصور میکند هر آمار غلطی که ایشان ارائه دهد را همگان باید بپذیرند غافل از آنکه مردم در عمل همه چیز را احساس کرده اند و میدانند کی راست میگوید و کی ........ میگوید
    • حسام + 10 A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      21 1
      رئيس جمهور سابق اگه اهل مناظره بود در زمان دولت خودش وقتی‌ ۱۰۰ اقتصاددان او را به مناظره دعوت کرده بودند قبول می‌‌کرد.
    • نادر IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      14 1
      مثل اینکه شما ازشنیدن دورغ های احمدی نژاد بسیار خوشحال می شوید.هشت سال دورغ و فریب مردم کم نبود باز خواستار مناظره هستی
    • بی نام A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      11 1
      اشتباهی مثبت دادم از مردم ایران عذرخواهی میکنم، بی نام جان چه دل خجسته ای داری تو، 8سال وقتو زندگی مردمو تباه کرد بازم بیاد که چی بشه ، نکنه دلش برای صدا سیما تنگ شده
    • بی نام IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      14 1
      سال 88 وقتی آقای روحانی تقاضای مذاکره کرد، احمدی نژاد نپذیرفت. حال چرا باید آقای روحانی قبول کنه.
    • سعید IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      9 1
      مناظره برای چی ؟ دوست من احمدی گفت مناطره نه درست نیست درست شد ؟ وضعیت کشور معلوم هست نیاز به توضیح اضافه نیست .
    • جواد A1 ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 5
      عزیزم شما اصلا متن این خبر رو خوندی یا خودت رو زدی به کوچه علی چپ؟!
    • سيد A1 ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      13 1
      مگه شماها هنوزم هستين؟! :))). ببين دوست عزيز اولاً در شان رييس جمهور نيست كه با آقاي احمدي نژاد مناظره كنه و. آقاي احمدي نژاد ميتونه با يكي از كارشناس هاي دولت مناظره كنه ثانياً نكنه ميگي گزارش تحقيق و تفحص مجلس از تامين اجتماعي هم الكيه؟! ببين جناب بي نام شما به اشتباه به كسي راي دادي كه باعث و باني تمام بدبختي هاي امروز ما و اين فسادهايي است كه هر روز يكي اش از پرده برون افتد ديگه لااقل از اون خراب كاري دفاع نكن.
    • شهاب IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      13 0
      مردم بهترین آمار هستن آقای بی نام
    • بی نام NL ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      15 1
      آدم با کسی که انقدر دروغ گفته که خودش هم باور شده کار بیهوده ایه و از قدیم گفتن جوابشان خاموشیست
    • بی نام IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      9 1
      فقط کافیه نگاهی به امتیاز نظرت بندازی
    • سالار IR ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      12 1
      آقای احمدی نژاد (خوشبختانه) هیچ سمتی در دولت جدید نداره و (باز هم خوشبختانه) هیچ حقی اضافه بر یک شهروند عادی نباید براش قائل شد من به عنوان یک هوادار دولت جدید از رئیس جمهور منتخب ملت میخوام هیچ واکنشی به این حرفهای بی اساسی که 8 سال عادت کرده بودیم گوش کنیم ندهند و به رسالت خودشان برسند اصن آقای احمدی نژاد شما درست میگی آمارها غلطه زمان شما ما نبودیم ایران گلستان بود آقای روحانی هم اشتباه کردند برو با چند صد هوادارت خوش باش بذار آرامشی که اومده بمونه..... طرف نمیدونه جمعیت دنیا 6 میلیونه یا ملیارد حرف از آمار میزنه جالبه!!!
    • یوسف A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      14 1
      مناظره با دیوانه ای شارلاتان، بیشتر دستمایه سوءاستفاده دیوانه است تا طرف دیگر!
    • بی نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      9 1
      احمدی نژاد الان دیگه یک فرد عادی مثل بقیه مردم در حدی نیست که بخواد با رئیس جمهور مملکتمون مناظره داشته باشه . احمدی نزاد بفکر دادگاه خودش باش مناظره پیشکش. ما خودمون توی این 8 سال می دونیم چه گندی زده
    • احمد IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      9 1
      تا کی میخواهید خودتان را به خواب بزنید؟ واقعاً شما از ته قلبتان اعتقاد دارید که احمدی نژاد عملکرد خوبی داشته؟ بابا دیگه دلار 3500 تومانی که دیگه انکار کردن نداره. به نظر من کسانی که اینگونه به شدت از عملکرد احمدی نژاد دفاع میکنند همانهایی هستند که منافع میلیاردی جهش قیمتی نصیبشان شده.
    • محمد A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      6 1
      حقا که آن "و لا یبصرون" که قرآن می فرماید شمایید! مرکز آمار سیاه نمایی می کند و دروغ می گوید، خود شما وضع زندگی مردم را نمی بینید؟
    • بی نام IR ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      7 1
      که کشور دوباره برگرده به سال 88؟ ملت دیگه رو دست امثال شمارو نمی خورن. شما کسانی هستید که با امنیتی کردن آب را گل آلود می کنید و ماهی می گیرید. در ضمن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
    • علی A1 ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      7 1
      رئیس جمهور سابق به قدر کافی لیاقتشونه نشون دادن حالا باید در دادگاه محاکمه بشن و مسئولیت تمام مشکلات و هزینه هایی که به مردم تحمیل کردن جوابگو باشن
    • شهاب IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      8 1
      من رئیس جمهورم. من بیکار نیستم.
    • بی نام A1 ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      8 1
      مگه بیکاره؟احمدی نژاد بیکاره. روحانی باید خرابکاریای اونو پاک کنه. مشکل شما اینه چون تو دولت قبل از مستضعف در امدید و البته خیلیای دیگه رو مستضعف کردید!!!مدیون احمدی نژادین
    • بی نام KW ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      7 1
      ايشون اگه اينقدر پاكدست بودن چرا الان تو دادگاه پرونده دارن
    • بی نام IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      6 1
      احمدی نژاد یک شهروندعادیه ونمیتونه بارییس جمهور مملکت درخواست مناظره کنه
    • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      8 1
      نه عزیزم مگه این همه تهمتی که ....نژاد زد گذاشت کسی باید جواب گو باشه؟ مگه روحانی بیکاره بیاد حرفای ی پوپولیست رو گوش بده.ما آرامش الان رو نمیخوایم از دست بدیم.دوباره که اسم .... نژاد اومده آرامشمون بهم خورد.اگه میخواستیم به جلیلی خب رای میدادیم.عجبا.
    • محمد فتاحی IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      7 1
      اقای نسبتا محترم برو مناظره سال 88 رو ببین چه کسی این مناظره رو بهش دامن زدوحرفای بی ناموسی زد و باعث اختشاشات شد حال باز میخاین مناظره بزارین بگین مادر چطوره خانمش چطوره :))خداوکیلی بس کنین :))
    • حسین A1 ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      6 1
      توصیه یک استاد اخلاق به روحانی درباره مناظره: به‌جای اتلاف وقت، به آینده جوانان برسید داداش وقتشو نداریم . اینقد مناظره مناظره کنین تا مذاکره دانتون پاره بشه
    • حسین A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 1
      این اقا با این حرفا دو جا خیانت کرده.یکی به مردم در زمان اقای احمدی نژاد که صداش در نیومده...یکی الان که به احمدی نژاد خیانت میکنه...
    • بی نام A1 ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      آقای احمدی نژاد باید اول تضمین کتبی بدهد که شرط ادب و اخلاق را رعایت کند اگر قرار باشد تصویر خانواده آقای روحانی را ب دست بگیرد و در تلویزیون نمایش بدهد و بگم بگم کند. یا در چشم میلیون ها نفر نگاه کند و مثل 8 سال گذشته دروغ بگوید یا پای دولت افرادی را که امکان دفاع از خود ندارند را به میان بکشد هیچ کس مایل به این مناظره نخواهد بود.
    • ابوالفضل IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 5
      این گونه نظرها مانند شما میگویند معتدل و حق گرا و منصفانه نه فقط در مقام حرف شعار اعتدال بدهیم من کاملا با نظر شما موافقم خدا خیرتان دهد 100 درصد احمدی نژاد بر حق است و مانند مناضره با موسوی پوز ادعا گران را به خاک می مالد به نظر من اگر روحانی مناظره کند 6-0 میبازد ولی بهتره که نیاد تا 3-0 بازنده شود
    • بی نام IR ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 2
      این اقایان بی نام فکر کنم منبعشون قطع شده ، این طوری دارند قضاوت می کنند و چشم بسته راه میروند، اصلا این امارها نه،این گرانی ها رو که هممون لمس کردیم، این بی اخلاقی ها رو هممون که دیدیم، این بی قانونی ها رو که هممون دیدیم، این مخالفت با مجلسی ها رو هممون که دیدیم و هزارو یک گزارش و سخنرانی در مورد عملکرد شاهکار دکتر بی قانونی محمود احمدی نژاد حالا منبع بعضی ها قطع شده دلیل نداره که قضاوت بی پایه و اساس کنند.لطفا خبر انلاین یکبار هم پیام ما رو بذار
    • آرمین IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      در اینکه دولت قبل به مردم دروغ گفت و آمارهای غیر واقعی داد هیچ شکی نیست.این را هم در نظر بگیرید شان رییس جمهورنه حسن روحانی خیلی بالاتر از این است که با یک شهروند عادی مناظره کند.
    • بی نام A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      مناظره؟ اونم با احمدي نژاد؟ آخه بدبختي اينه که همچين چيزي اصن مناظره نيست. احمدي نژاد مياد عکس خانواده روحاني رو ميگيره جلوش و شروع ميکنه به بگم بگم و ارائه آمار دروغ. اين شد مناظره واقعا؟
    • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      ی ضرب المثلی هست که میگه با ...... خاموشی به. دوست عزیز هدف احمدی نژاد این نیست که بیاد و عملکرد خودش رو در دولت نهم و دهم دفاع کنه.هدف اینه دوباره کشور رو ببره تو آشوب و بلوا تا از آب گل آلود ماهی بگیره.اون ی موقعی رئیس جمهور بود الان با من و تو فرقی نداره.اگه اینطور باشه باید روحانی تا 50 سال هر روز با یک ایرانی بشینه و مناظره کنه. متاسفم که اینقدر ساده فکر نکنی
    • بی نام A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      7 1
      بنده به عنوان دهیار یکی از روستاهای ایران حاضرم با آقای احمدی نژاد مناظره کنم ولی آقای رییس جمهور حتی با فکر کردن به این موضوع شخصیت خودشان را پایین نیاورند.
    • بی نام IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      دلت دوباره هوای اشوبهای خیابانی کرده تا اقتصاد خرابتر از این وتحریمها بیشتر از این شود
    • بی نام A1 ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      8 1
      مناظره باید با یه ادم منطقی باشه نه با محمود چاخان
    • بی نام A1 ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      شما وقتی قبلا عمق مسئله رو درک نکردی چه اصراری داری؟
    • سید حسین IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 1
      احمدی نژاد در حدی نیست که بخواد با روحانی مناظره کنه. اون دروغ گوئه و با فرافکنی آرامش جامعه رو بهم میزنه. اگه من جای مسئولین بودم سریعا میشوندمش پای میز محاکمه
    • باانصاف IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      من فکرم میکنم یا شما در ایران زندگی نمیکنید که گرونی ، تورم یا بیکاری رو نمی بینید یا اصلا شما خرید نمیکنید یا واقعا آدم های مغرضی هستید جهت اطلاع بهتون یک آدرس میدم برید این آمار رو ببینید متوجه میشید که آقای احمدی نژاد چه عملکردی داشنه این آمار رو آقای نیلی در برنامه پایش ارائه کردند وایشون جزو افرادی بودند که در دولتهای مختلف مدیر بودند و از افراد باسواد این مملکت هستند و در دولت آقای احمدی نژاد نیز رییس پژوهشگاه پولی و بانکی بودند الان هم مشاور آقای روحانی http://payeshtv1.ir/index.php/surveyresults/item/981
    • باب اتش A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 1
      مناظره با ادم دروغگو آب در هاون کوبیدن است . لطفا زرنگ بازی در نیاورید چون محاکمه نزدیکه ریس جمهور و کشور نیاز به مناظره ندارند احمدی نژاد و ان شالله دوستان نزدیکش را در داداگاه عدی الهی خواهیم دید نه در تلوزیون
    • محسن EU ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 2
      حرف حساب رو باید طلا گرفت
    • ماهان NL ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      7 1
      الان وقت محاکمه است نه مناظره
    • رضا IR ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      ممردم قضاوت خواهند کرد !!!!!! مردم دیگه از دروغ گویی خسته شدن 8 سال بدبختی کافی نبود!!!!!!
    • رضا A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 2
      اول محاکمه بعد مناظره
    • بی نام A1 ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      1 2
      پاسخ ترکان روشنه. به شرطی که رئیس دولت قبلی راستگو باشه که ...
    • بی نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      احمدی نژاد میخواد خودشو مطرح کنه. او در حدی نیست که روحانی باهاش مناظره کند.به نظر من یکی از کارشناسان درجه چندم وزارت اقتصاد برای مناظره با وی در رادیو گفتگو کافی است.
    • هاتف IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      مناظره ؟ اون هم با ااحمدی نژاد ؟ همون 88 بستمونه. کسی که علت گرانی و تورم و بیکاری جوانان را در نشان دادن عکس زن رقیب می داند باید با امثال خود مناظره کند. تابه حال هم به احترام رهبر عزیزمان گسی خراب کاریهاش رو نشون نداده. شرط مناظره راستگو بودن و منطقی بودن طرفین است. از خودتان می پرسم. آیا احمدی نژاد چنین است؟
    • بی نام IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 1
      بابا احمدی نژاد دیگه شهروند عادی نیست یک مجرم است تا شب اخر ریاست جمهوریش تو تلویزیون فک زد حالا اگر دلیل داره بره دادگاه که احضارش کردن چرا نمیره؟ چون میترسه احمدی نژاد یک بز دله الان وقت محاکمه است نه مناظره
    • بی نام A1 ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 2
      مردم تو 24 خرداد قضاوت کردن دیگه.فکر نمیکنم هر کاری بکنیم عرصه ای جامع تر از اون برای قضاوت پیدا بشه.
    • بی نام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      آخه برادر عزیز مشکل اینجاست که آقای احمدی نژاد آداب مناظره را بلد نیست ! ضمنا مردم نیاز به آرامش دارن و از دعوا و منازعه سیاسی مسوءلین خسته اند . بگذارید آقای احمدی نژاد با کوله باری از اقدامات درخشان هشت ساله ! قدری در کنار خانواده خود در آرامش زندگی کند !!!
    • ساروي IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      انسان بايد با همسنگ خود مذاكره كند
    • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      وضع اسفناك كشور براي شما ملموس نيست؟ پس ضرب المثل العاقل في الاشاره و..... رادر مورد شما بايد بكاربرد !
    • ابراهیم A1 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      مگر آقای روحانی بیکار تشریف دارند که با هر کسی که درخواست مناظره کرد، مناظره کنند؟ آمارها از سوی مرکز آمار تائید شد و مشخص شد کی بوده که تو 8 سال به مردم دروغ میگفته و با این دروغاش بوده که تونسته بود عده ای از مردم رو فریب بده و طرفدار خودش بکنه
    • مهران04 IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      مطمئن باش اگر اون آقا ادب مناظره را داشت من هم موافق بودم
    • حامد ش IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      آقای بی نام دوره عوام فریبی تمام شد، مردم قضاوت کردند باید چشم بینا داشته باشی در انتخابات و بعدش دیده باشی ، دوران عوام فریبی به پایان رسید و هیچ دلیلی نداره تا وقت ارزشمند رئیس جمهورمان به مناظره با یک فرد عوام فریب بی منطق دور از صحنه هدر شه
    • کوروش A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      احمدی نژاد دیگه تموم شد. خدا رو شکر که تموم شد. احمدی نژاد از مناظره هدفش اینه که جامعه رو ملتهب کنه دوباره.. دل تو دلش نیست که ملت یکم آرامش پیدا کردن تو این 100 روز.. احمدی نژاد دوست داره مطرح باشه و به هر قیمتی حاضره این کارو انجام بده.. دیگه احمدی نژاد تموم شد.. آن سبو بشکست، آن پیمانه ریخت..
    • بی نام IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      این احمدی چرا اون موقع که راس کار بود,اون موقع که مردم زیر فشار شدید گرانی ناشی از قدرت طلبی این آقا بودن ,اون موقع که کلی دارو توی گمرک بود اجازه ترخیص نمیداد, اون موقع که دلار را تا 4000 تومان رسوند ,اون موقع که قیمت ها ساعتی افزایش داشت ,نمیامد با کارشناسا مناظره کنه ...!!!!! دوباره میخواد بیاد بگم بگم راه بندازه!!!!!! بسه دیگه چی میخواید بزارید مملکت درست بشه بهتره شما تندروها مثله رئیستون به تاریخ بپیوندید مملکتو 16 سال برد عقب این آدمه......
    • بی نام A1 ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      7 1
      متنفرم از آدم های نون به نرخ روز خور
    • بی نام A1 ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 3
      متنفرم از آدم های نون به نرخ روز خور
    • پارسا A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      مگه دولت بیکاره ؟ مگه رئیس جمهور بیکاره ؟ با آدم بی منطق میشه مذاکره کرد به نظر شما ؟ چقدر ساده اید که 8 سال رو با چشم خودتون دیدید حالا منتظر مناظره هستید تا قضاوت کنید ! عجر کم عند الله
    • بی نام IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      با توجه به سابقه و شخصیت رئیس دولت قبلی بهتره مناظره ای در کار نباشه.ایشون فقط دنبال فرافکنی هستند و مطمئنا قصد ندارند جواب علمی بدهند و فقط میخوان به حاشیه دامن بزنند.ضمنا مگه در زمکان این آقا هیچ آدم مخالف ایشون میتونست در تلویزیون با ایشون مناظره کنند کما اینکه الان هم آقای ضرغامی هنوز دست از آن حرف ها برنداشتند و هنوز سهم نااصولگرایان احمدی نژادی در تی وی بیشتره و انگار رسانه ملی هنوز در خدمت ایشون هست
    • مصطفی A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      اقا یا خانم محترم مردم همین الان قضاوت میکنند البته نه از روی امار بلکه از روی معیشت و وضع زندگیشون .... اگر اون چیزی که رییس جمهور گفت به غیر از اون بود الان وضع ما اینطوری نبود ... شما هم از روی وضع زندگیتون قضاوت کنید (نمیدونم ولی بالا خره بعضیا تو این گرونیها ثروتشون 2 برابر شد خوب باید هم راضی باشن )
    • بی نام A1 ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 1
      رییس جمهور قبل اول باید به جرم ویران کردن سرزمین من و هدر دادن جوانی من محاکمه بشه!
    • بی نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 1
      از جانب مردم حرف نزن !
    • میثم IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      مذاکره با امثال شماهایی که نه حرف رییس جمهور فعلی و نه رییس مرکز آمار و نه واقعیات جامعه رو قبول دارید و فقط یه گوش شنونده واسه شنیدن تهمت زدن میخواید مثل کویبدن آب در هاونه! پس بهتره وقت خودتون و مارو با این کری خونی ها نگیرین!
    • یه شهروند عادی IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 1
      که باز بیاد با عوام فریبی و مظلوم نمایی زل بزنه تو دوربین بگه دولت من پاک دسته ؟ که با وقاحت بگه من کشور را آباد کردم ؟ که بگه نفتو آوردم تو سفره ی مردم ؟ 8 سال مجبور شدیم تحملش کردیم بسه دیگه ! اگه ما نخوایم ببینیمش ایرادی داره ؟ هر وقت میبینمش یاد بلاهایی که تو این مدت سرمون آورده میفتم ! آرزوم اینه یه روزی در یک دادگاه عادل به تمام تخلفاتش رسیدگی بشه ؛ مطمئنم اگه این دنیا نشه در دادگاه عدل الهی جای دروغ و مغلطه نیست خدا به دادش برسه فقط
    • فتحی A1 ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      اقای احمدی نژاد دیگه در جایگاهی نیستن که با رئیس جمهور مناظره کنند.
    • مریم IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 1
      عزیزم 100تا دیگه کامنتم بذاری برای پاکترین دولت تاریخ وکارتهای هدیه 100میلیونیش هیچ افاقه نخواهدکرد. برای مناظره هم به یه شرط مناظره قبوله که پزشکان متخصص تایید کنند دروغ گفتن حناق میاره و آدمو خفه میکنه.
    • علی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 0
      لطفا شما از دهن مردم حرف نزن ... 8 سال گفتید و ما دندون رو جگر گذاشتیم بس نیست ... شرم رو خوردین حیا رو قی کردین بخدا
    • عظيم IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      شماها و امثال شما حتي به ادعا‌هاي خودتون هم شك داريد كه بدون نام نظر ميزاريد.مثل ريس جمهور محبوبتون شجاع باشيد !!!!!!!!!!!.....راستي الان كجاست؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      مناظره با کسی که در چشم 70 میلیون آدم نگاه می کنه و با اعتماد به نفس دروغ شاخدار میگه جز بر هم زدن آرامش عمومی مملکت هیچ سودی ندارد و اتفاقا قصد احمدی نژاد هم همین بر هم زدن آرامش کشور است تا در سایه آن افرادی سودجو به چپاول بیت المال بپردازند.دقیقا همان کاری که در 8 سال ریاستشان انجام دادند.
    • بی نام A1 ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      5 1
      هيچ وقت با يه گوريل شطرنج بازي نكنن.
    • ا A1 ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      مناظره ؟؟؟؟؟؟ احمدی نژاد کی هست که بخواد با روحانی مناظره کنه؟ نیازی به اینکار نیست دروغ گو
    • بی نام EU ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      چرا احمدی نژاد در خرداد 88 دعوت به مناظره روحانی رو قبول نکرد؟ در شان رئیس جمهور نبود با یک شهروند عاوی مناظره کنه؟ دقیقاً به همین دلیل روحانی با احمدی نژاد مناظره نمی کنه و نهایتاً ممکنه یکی از اطرافیانش با یارو مناظره کنه.
    • بی نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 1
      هیچ وقت نباید با کسی که چشم خود را می بنندد و دهان خود را باز می کند دهان به دهان شد...
    • حامی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      44 9
      رئیس مرکز آمار ایران پس تا حالا کجا تشریف داشتید؟؟؟ وقتی احمدی نژاد آمار دروغ تحویل مردم میداد کجا بودید؟!
    • بی نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      4 1
      عزیز دل برادر مردم قبلا قضاوت کردن که دکتر روحانی رئیس جمهور شده اگر نه که الان جلیلی هنوز داشت با اشتون مذاکره می کرد
    • بی نام IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      2 2
      آخه احمدی نژاد به لحاظ شخصیت در حدی نیست که بخواد با روحانی مناظره کنه، بهتره بیاد من خودم جوابش رو میدم. از پایه خنده داره این مناظره
  • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 2
    آخه نه اینکه احمدی نژاد تو مناظره هاش راست میگه ؟؟؟این اقا عشق رسانه هاست چند وقته تو رسانه ها زیاد ازش خبری نیست داره دق میکنه
  • بی نام A1 ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    جناب آقای رئیس جمهور مردم دیگه احمدی نژاد رامی شناسند که یک دروغگوبیش نیست .............. لطفا نمایش دهید.
  • من A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    اگه اقای احمدی نژاد خیلی دوست دارن پاسخگو باشند لطفا در دادگاه حضور پیدا کنند
  • محمد A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    بوی خیانت بوی جاه طلبی و..........میاد
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    محمود "مذموم" خجالت بكش بسه ديگه
  • پرهام IR ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    مگه ما تو این جامعه زندگی نمی کنیم ما گرونی رو با گوشت و استخونمون احساس می کنیم پس نیازی به مناظره نیست عملکرد دولت آقای احمدی نژاد مشخص است پس نیازی نیست که آقای روحانی روی بحثی که برای مردم مشخص است وقت بگذارد ...من خواهش می کنم این بحث مناظره رو تمومش کنید
  • دوستدار ایران IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    چه فایده مرغ احمدی نژاد فقط یک پادارد وارائه آمار از مراکز معتبر نه برای او ونه برای طرفداران ایشان اهمیتی ندارد واینهمه فقر ومحرومیت درزمان ایشان حاصل عدم توجه به نظرات آگاهان جامعه می باشد.
  • بی نام EU ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    اگه الان راست می گویی پس 8 سال به مردم ودولت قبل دروغ می گفتی وباعث بدبختی های ایرانی واگه کشور 10 نفر مثل تو داشته باشه انقلاب ملت نزدیکه وشبیخون فزهنگی کارش را کرده ای جاسوسهای انگلیس
  • بی نام NZ ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    امان از این نان به نرخ روز خوران...
  • بی نام IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    اخه مطمئنا" کم می آرن چون حداقل کشاورزی رو به رشد به تاریخ می پیوند ودر حال عقب گرداست؟
  • بی نام IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 1
    درود بر وجدان پاکت
  • majid A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    5 1
    آقای احمدی نژاد اول باید در دادگاه حضور یابد چون متهم است بعد بیاد مناظره کند.
  • بی نام A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    فرقی نمیکنه این آقا آمار رو اعلام کنه یا افراد یا مراکز دیگر! حقیقت و واقعیت و آمار و اعداد و ارقام و میزان تورم و گرانی و بدبختی و بیکاری و فقر و فحشا و موفقیت در اتمام پروژه ها و تاثیر تحریمها و میزان موفقیت در مدیریت جهانی و قطر هاله نور و اقدام به ترور .... همانی است که رییس جمهور قبلی می گوید و بس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ناصر IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 4
    با مشاهده مصاحبه صدروزه احساس کردم اعتدال یعنی سیاه نمایی و دروغ. قبلا فکر می کردم اعتدال یعنی میانه روی. لذا تشکر می کنم از دولت اعتدال که واژه جدیدی را به من یاد داد.
  • مهدیار A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 2
    بهتره برای به دست آوردن آمار صحیح به سفره هایتان ، به خانه هایتان ، به جوانانتان و به ایران خود رجوع کنید !! سفره هایی که با بوی نفت ! از سال84 کوچک تر شد ، جوانانی که با صدقه45هزارتومانی دولت مهر! ازدواج و اشتغال را به افسانه ها سپردند ! و ایرانی که ریالش روز به روز در دره ی بی تدبیری سقوط کرد !! درباره دولت تدبیر و امید هم هنوز زود است چیزی بنویسم ، یعنی انصاف نیست ، تازه 100 روز است که سرکار آمده است . راستی در این گرداب بحران اقتصادی ، بودند کسانی که در 8سال از فرش به عرش رسیدند و پاسخگوی هیچ محکمه ای هم نبودند !!!.........................
  • رضا ایرانی IR ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    متاسفم واسه افرادی مانند دوستان سحرخیز نظرات اول و دوم!!!واقعا وضع خراب اقتصادی این 8سال و تورم رو درک نمی کنید!؟واقعا احتیاج به آمار و بقول شما سیاه نمایی داره وضع خراب اقتصادی مملکت!!!؟؟
  • امید A1 ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدار بیدار کرد دوستان تلاش بی فایده ست....
  • سپهر A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    اصلا به فرض که اون آمار غلط باشه که من بعید میدونم اینطور باشه. یعنی شما نیاز به آمار و ارقام دارید تا بفهمید که بیکاری و مشکلات اقتصادی داره تو مملکت بیداد میکنه؟ متأسفم برای ساده لوحی و کوتاه اندیشی بعضی ها...
  • علی IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    اقای روحانی بسیار مواظب باشید این اقا نون به نرخ روز میخوره
  • بی نام IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 0
    چه خوشگل نظرات منفی میدید. اگه می گفت آمارها غلطه الان کلی به به وچه چه میکردید... ولی عزیزجان مردم بهترین قاضیند چون مصیبتهای واردشده در سالهای گذشته بدجوری دامن زندگیشونو گرفته .
    • بی نام A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
      0 2
      تو این هشت سال به اندازه ای کار و آبادانی شد که تو سی سال نشد...کاش همه چیز رو باهم میدیدین
  • بی نام A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    قابل توجه آقای رییس جمهور سابق لطفا" مطالعه بفرمایند!
  • علی رزی IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    اقای بی نام ونشان .. از این همه منفی متوجه شدی خیلی بی ربط نظر دادی ؟؟ رییس جمهوری که برای مسکن مهر بیا از بانک مرکزی قرض بگیره لایق طرفداری امثال شماهاست نه ما ..
  • ehsan IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    به نظر شما چرا خبر آنلاین عمدتا خبرها و نظرهای جهت دار و همسو با دولت فعلی را در سایت خود قرار می دهد!!! خدا مرگم
  • امین IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 2
    کارهای بودار تو این مملکت زیاده یکیش اینه که همه عوض شدن ایشون فعلا مونده گزارش جناب روحانی روتایید کنه بعد بگن رییس مرکز آمار دوره احمدی نژاد تایید کرد البته خدمت جناب عادل آذر عرض کنم باهمه این خوش خدمتی ها داس این دولت شما رو هم خوشه چین می کند بزودی
  • رضا A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    عملکرد دولت احمدی نژاد و تاثیر منفی آن بر زندگی اکثر مردم گویای همه چیز است و دیگر نیازی به آمار و مناظره و نمودار ندارد
  • قنبر EU ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    وقتی مردم با گوشت و پوست و جانشان تورم و بیکاری را حس میکنند دیگه لازم به آمار نیست اگه مرکز آمار غیر از این بگه جای شک و تردید داره کسانی که با حرف مرکز آمار ایران مخالفن مشخصه که ارزاق عمومی را مجانی میبرند در خونه براشون .
  • بی نام A1 ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    به نظر من رییس امار خاین است جون رگرراست میگوید جراقبلاطوری دیکراعلان میکردند
  • سعید IR ۰۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 2
    دکتر عادل آذر یکی از بهترین استادان آمار در ایرانه و مطمئناً دولت آقای روحانی اینو دانسته که ایشون رو در سمتش باقی گذاشته
  • احسان EU ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    فکر کنم که کاراهای مهمتر و بسیار با ارزشتر از وقت گذرانی باشه برای ریس جمهور که بخواد پاسخ هر کسی رو بده جناب روحانی مردم سر یفره هاشون احساس میکنن شما کارتون را ادامه بدین بعضی ها دلشون برا تلویزیون و جنجال درست کردن تنگ شده به قول بعضی ها اینقد مناظره کنید تا مناظره دانتان...
  • بی نام IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 2
    شما که اینقدر متعهدی چرا در دوره احمدی نژاد آمار های غلط به مردم می دادی؟
  • مهدی CH ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    آقای بی نام در دروغ بودن حرف ها و آمار های رئیس جمهور قبلی که هیچ شکی نیست هر روز هم یک پرونده از دارو دسته ایشون رو میشه کلی این 8 سال هم همش داغون کرده حالا که رئیس مرکز آمار خودش هم داره می گه آماراش دروغ بوده باز شما داری می گی بیاد با دکتر روحانی مناظره کنه ؟!!! رو چه حسابی ؟ منظورت اینکه باز بیاد تو صدا سیما چرت بگه !!! خجالت هم خوب چیزیه.
  • بی نام IR ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    اگر آقای احمدی نژاد به آمار های ارائه شده شک دارد این نشان می دهد که فرد فوق الذکر مستقل عمل ننموده و در دوران آقای احمدی نژاد هم بنا به دستورات وی آمارهای اشتباه ارائه می کرده است.
  • علی A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    مناظره با کسی که هیچی رو قبول نداره . نه مجلس نه قانون نه.........چه فایده ای داره . بعدشم بیکاری تورم بدبختی ما مردم می دونیم روحانی هم بگه دروغه ما میدونیم وحشتناکتر از درسته . فقط یه عده از اینکه مردم به خاطر اسلام و انقلاب مشکلات تحمل میکنن سواستفاده میکنن میگن هیچ مشگلی نیست. لطفا حیا کنید استغفار کنید
  • امید US ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    خیلی بی انصافید اولا الان جناب آقای رئیس جمهور نگفته همه حرفهای من درسته رئیس مرکز آمار در دوره احمدی نژاد گفته ثانیا مردم فهیم ایران امارهای احمدی نژاد و واقعیتها را با تمام وجود لمس کرده اند دروغهای شاخداری مثل پاکی دولت احمدی نژاد-امار تورم پایین امار بیکاری رو به کاهش -هاله نور .................را مردم فراموش نکرده اند
  • علی A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    دروغ گو تر از احمدی نژاد اگه هست بگید نگرد نیست اون احمدی نژآد 8 سال قحطی و خشک سالی به مردم تحمیل کرد و این دولت جدید چند سال باید زحمت بکشه تا خراب کاری و بدهکاری دولت قبل رو درست کنه
  • بی نام US ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    رو نیست که سنگ ...............
  • انصاف A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 4
    دکتر عادل آذر انسان بسیاربزرگی است. ایشان استاد مسلم آمار در دانشگاه های تربیت مدرس و تهران هستند، قطعا آدمی نیستند که دنبال منافع باشند. ایشان کاملا علمی و منصفانه آمارها را ارائه می کنند. نه احمدی نژاد نه روحانی نه ایکس تاثیری در آمار ایشان ندارد.
  • عادل IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    واسه بعضی ها ماست سیاه هست که سیاه هست. مردم از دست مردمانی مردم نما. خدایا ما را از آزادگان و راستوگویان قرار بده . خدایا ما را نان به نرخ روز خور قرار مده. دادا گذشت دوران مردم فریبی
  • بی نام IR ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    بهتر بود ايشون روزه سكوتشون رو ادامه ميدادند. دوره اقاي احمدي نژاد چرا حرفي نميزدند؟ اين فرد لياقت تصدي مركز امار رو نداره چون دروغ دولت قبل رو پنهان كرد
  • بی نام A1 ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    تورم و بیکاری دیگه آمار نمیخواد ما داریم با خون و پوستمون درک میکنیم..
  • محب IR ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    بي نام اينجور كه از حرفهاي شما بر مياد دولت قبل براي شما خيلي خوب بوده و از نظر اقتصادي مشكلي نداشتي و شايد هم به بركت اون دولت وضع مالي شما بهتر هم شده بوده كه الان داري اينجوري حرف ميزني . در هر صورت شنيدن واقعيت هميشه تلخ بوده . واقعيت چيز ديگه اي بوده كه الان دكتر روحاني از روي آن پرده برداشتند.
  • بی نام NL ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    رئیس آمار هم نمی گفت مردم این آمار رو تو زندگیشون حس کرده بودن نیازی به مناظره نیست وقتی همه چی احساس شده
  • حسین A1 ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    واقعاً خیلی رو میخواد که این آقای احمدی نژاد بجای اینکه بیاد به خاطر این همه فقر و فلاکت و بد بختی که برای مردم به وجود آورده و چهره ایران و ایرانی رو تو دنیا تخریب کرده، عذر خواهی کنه و بره به شکایاتش توی دادگاه جوابگو باشه، خودشو به کوچه علی چپ زده و میخواد بیاد جلو رئیس دولت نوپای ما بازم همون دروغهای همیشگیشو سر هم کنه و با عوام فریبی بازم دولت سرا و پا اشکالشو پاک ترین دولت نشون بده.
  • hajireza IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    شما اصلا عادل آذر رو میشناسید!!!؟تقریبا تموم کتاب های آمار ایران از کارشناسی تا دکتری رو ایشون نوشتند.....
  • یاس IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    هیچکی نمیتونه با دکتر محمد جون مناظره کنه همه کم میارن مخصوص دولت صد روزه هه هه فقط جلیلی میتونست مشکلات کشور را حل کنه
  • بی نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    بابا راستگو
  • سید IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    تو این ۸ سال معلومه چه بالایی سر این مملکت اومده اومده یا بعضیا کورا که نمیبینا یا دستشون تو کاسه دولت قبلیه.فقط دریای خزر مونده که خشک نشده اگه عمری بود از تو صندوق بازم درآوردنش جبران میکنه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    اگه مرکز آمار هم تائید نمی کرد مردم خودشون متوجه همه چیز هستند(یه پا آمار گیرند) و میفهمن کی راست میگه،کی از خودش در میاره!!!!!
  • ashna IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    متاسفم واسه همچین مدیرایی. اگه راس میگی چرا تو زمان احمدی نژاد حقایق و نگفتی. چند سال بعدام میگی روحانی دروغ میگه. میدونی چرا؟ چون عاشق اون میز و صندلی. دکتر روحانی این آدمو اخراج کن لطفا.چون تو دولت راستگویان جایی نداره
  • بی نام IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    آقاي آذر اونوقت كه آقاي احمدي نژادآمار بافي ميكرد چرا نميگفتيد دروغ حالا كه رفته ميگيد پس شما هم نون به نرخ روز خوريد
  • آقا خوبه IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    اصلا من نمیفهمم این جمعیت بی سواد طرفداره اسمشو نبر چطور وقاحتو به حد رسوندن ...رییس جمهور دکتر روحانی منتخب مردمیه که 8 سال بدبختی واکسینشون کرده...
  • آقا خوبه IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    دکتر روحانی کارش درسته مناظره با کسی که از دروغ شرم نمیکنه وقت تلف کردنه
  • مرتضی IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    اینا نون به نرخ روز میخورند.
  • فرزاد A1 ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 0
    امار زمان احمدی نژاد رو هم گفتی درسته؟!!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    ایول خدا پدرت بیامرزه بعضیا رو از خواب زمستونی درآوردی البته اینا مغزشون مهر خورده ممکنه بازم بی طرفی شمارو متوجه نشن!همه رو دشمن میبینن و رقیب!
  • بی نام A1 ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    ربطی نداره . اقای آذر از استاد دانشگاهی هست که اصلا هم باند باز نیست .خواهش می کنم در مورد ایشان این طور قضاوت نکنید . از احمدی نزاد راست میگه کارشناس بفرسته مرکز امار ببینید چی میگن بهش
  • گنبد کاووس A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    داداش من اگه اینها رو نگه ک جاش اونجا نیس مثل بقیه باید صندلی شو تحویل اون مجری تلویزیون یا کس دگه بده... همین اقا ک موقع خود آقای احمدی نزادم همه چیرو تایید میکرد حالا....
  • محمد A1 ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    نان به نرخ روز خور
  • بی نام IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    جالب اینجاست آقای آذر زمان ریاست جمهوری احمدی نژا آمار دولت رو درست میدونست!!!!!!!! فکر کنم ایشون کلا آمار هر دولتی که روی کار بیاد رو درست میدونه!!فردا روزی هم دوره آقای روحانی تموم بشه و یکی دیگه رییس جمهور شه اگه آقای آذر سرکار فعلی باشن احتمالا آمار رییس جمهور جدید رو درست و آمار قبلی رو غلط بدونه!!!
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    اگه قرار باشه اقای روحانی با اقای احمدی نژاد مناظره کنه باز رئیس جمهورمیبایست مستنداتش را از مرکز آماروبانک مرکزی ووزرا.... بگیره پس چه دلیلی داره که مستقیم برخوردکنند .بهتر اینکه اقای احمدی نژاد جواب هایش از این طریق دریافت نمایند.
  • بی نام IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 1
    آره بابا سییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییاهنمایی ولی شما خیل خوبی
  • سینا A1 ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    من نمیدونم این آقای احمدی نژاد چی میخواد از جون این مردم بعد 8 سال دست بردار هم نیست ، بابا برو دست بردار دیگه ......
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 1
    خداییش چرا صداوسیما این حرفای خیلی مهم و پخش نمیکنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چرا هرچیزی به نفع محموده فقط پخش میکنه؟!!!!دیشب 20.30 فقط یه جمله از صحبت های آقای نوبخت پخش کرد اون تیکه که راجع به مرکز آمار بود پخش نکرد!
  • بی نام IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 0
    مدیران ما اکثرا نان به نرخ روز خور هستن!!!!
  • موسی A1 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    احمدی نژاد استاد تشویش اذهان است آحاد مردم فرصت بررسی ریز مطالب را ندارند و ایشان برای جنجال آفرینی از این مورد میخواهد استفاده کند ما قبلا نیز مناظرات ایشان را دیده ایم ایشان بهتر است به دادگاه رفته و به اتهامات خودش پاسخ بدهند و زیاد حرص آقای روحانی را نخورند.
  • محمد IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    از این بزرگوار بپرسید چرا در دوران قبل که محمود خان آمار میداد و ماهم با آمارهای ارائه شده ایشان آن دولت را انتخاب کردیم،نگفتید آماری که میدهد توهم و الآن دم از سوگندی که خوردید میزنید؟
  • بی نام A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    تازه دکتر روحانی خیلی از رانت خوری های دولت قبل رو نگفت که الان یکی یکی داره رو میشه۰ احمدی نژاد هشت سال مناظره کرد ما فکر کردیم داریم تو اروپا زندگی میکنیم خودمون خبر نداریم۰ پراید بیست میلیون۰ خودش گند زده بعد میگه کیلویی چند؟
  • امین IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 0
    خب پس چرا همون موقع این امارهای احمدی نژاد رو تکذیب نمیکردی؟میترسیدی عوضت کنن؟خیلی جالبه به خدا
  • بی نام A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    یادتون رفته این همون مرکز آماره که احمدی نژاد سریعا به اون ارجاعمون میداد،البته ما ارجاعش میدیم به صاحب الزمان
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    تمام شدورفت .دیگه جای حرف و حدیث باقی نمونده . دولت باید با اقتدار هرچه تمامتر امور را به پیش ببرد .
  • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    خبرآنلاین چرا توهم شدی عین صداوسیما اخبار مهم و کامنتاش نمیدی!یا خیلی دیر میدی!
  • بی نام IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    (ادعای محمود احمدی نژاد در این زمینه صحیح نیست) رئیس مرکز آمار این جمله را نگفته است
  • موسی A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    با توجه به اینکه آحاد مردم فرصت آ«را ندارند دنبال ریز مسائل بروند ، از این خلاء آقای احمدی نژاد نهایت استفاده را میکنه و با تخطئه افکار شروع به جنجال آفرینی به نفع خودش میکنه الان هم باز در توهمات خودش سیر آفاق میکنه من پیشنهاد میکنم ایشان بجای مناظره به دادگاه رفته تا به اتهامات خودش پاسخ بده ما قبلا هم مناظرات ایشان را دیده ایم
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 3
    درود بر مرد ایلامی شجاع
  • مهرداد IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 2
    این دو مورد بالا از جمله استدلالهای طرفداران احمدی نژاد است!!!!!!!
  • جلال IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    مردم تا الانم میدونستن که دولت قبلی آماردروغ میداده والان مطمئن ترم شدن.ولی به نظرمن مناظره با احمدی نژاد به صلاح مملکت نیست چون آدم بهم انداز ودرغگوئی هستش
  • بی نام IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 1
    مرکز آمارم اگه احمدی نژاد رییس جمهور باشه میگه حرف احمدی نژاد درسته،اگه روحانی رییس جمهور باشه میگه روحانی حرفش درسته
  • حسین A1 ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    درود بر روحانی و افسوس برای 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد
  • ملت EU ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    احمدی نژاد نعمت دردناکی بود برای مردم و کشور... شاید باید می آمد تا پس از 8 سال بفهمیم بی تدبیری و دروغ و کله شق بازی چه بلایی بر سر سفره و آبروی یک ملت میاره ... عبرت تلخی بود .... خدا هدایتش کنه
  • بی نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    آفتاب آمد دلیل آفتاب
  • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    احمدي نژاددرحدي نيست بارييس جمهور مناظره كنه.
  • مجید IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    احسن بر ریئس اسبق مرکز آمار ایران نشون دادی شیر پاک خورده ای
  • بی نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 3
    به جای تخریب به فکر عمل باشید آقای رئیس جمهور. مردم نتایج کارهردوی شما را در چند سال دیگر با هم مقایسه خواهند کرد و خواهند فهمید چه کرده اید/
  • ashna IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 2
    جالبه هر کی مخالف دولت نظر میزاره انعکاسش نمیدین. ای خبر آنلاین ذورغگو
  • كوروش A1 ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 3
    يه سوال احمدي نژاد گفت 12 ميلياردو 800 ميليون دلار بود صندوق ذخيره ارزي چرا روحاني همون 10 روز اول نگفت كه صندوق خاليه بعد 2 ماه بعد گفت؟وقت خالي كردن نداشت؟
  • بی نام RO ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    اصلا نیازی به تایید ایشون نیست وضعیت جامعه کاملا گویاست
  • بی نام IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    آخه اینها از قبل ادمهایی همه جا دارن . مثل هاشمی که آدمهای خودش مثل بابک زنجانی و غیره رو از اون دوره تو آبنمک خوابونده بودند و یا دانشگاه آزاد که فقط آدمهای خودشون حق مدیریت اونجا رو دارند . چون قرار نیست کسی غیر از اینها تو این مملکت زندگی آروم داشته باشه . هرچی هم کثافت کاری بکنند میندازند سر دولت یا افرادی که با اینها نیستند . بالاخره خاندانی دارن میخورن همه چیز رو .....
  • امیر IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    بی نام عزیز از آرای مثبت و منفیت قضاوت مردم مشخصه نیازی به مناطره نیست. چندوقته صدای دکتر احمدی نژاد رو نشنیدیم ، درآرامشیم .گرچه سختیها و تبعات مدیریت جهانی ایشان در زندگی تک تک ما تا مدتها باقی خواهد ماند...
  • بی نام IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    سوگندو خوب اومدی-میگم تو دوره قبلی سوگند نخورده بودی؟یا سوگند مصلحتی خورده بودی!!!!؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    جالب تر از اون اینه که وزیر اقتصاد حرف های جناب روحانی رو که که شروع دولت جدید خزانه خالی بود رو تکذیب کرده
  • کوروش A1 ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 0
    چرا نظرمو درج نکردید؟
  • بی نام IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 1
    مناظره که کنن که چی بشه مگر محسن رضایی سال 88با جناب ایشون مناظره کرد با آمار و ارقام جناب دکتر شما زیر بار رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باور نمی کنم شما ها شهروند عادی این مملکت باشین و طعم ویران شدن اقتصاد رو نچشیده باشین با همه سلولهاتون.....مگر اینکه مثل بعضیا!!!!!!!کارت هدیه 100ملیونی گرفته باشین
  • امیرحمزه A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 1
    با سلام دکتر عادل آذر یک انسان شریف و استاد دانشگاهه و نویسنده تعداد زیادی کتاب و به حق در این جایگاه خدمت میکنه بسیارم با سواد و کاریم به این سیاسی کاریا نداره و علمی صحبت کره و آمارهای دکتر روحانی بر اساس آمار واسناد موجود تایید کرده.
  • حمید IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 2
    رئیس آمار اگه بادمجون نباشه که ورش میدارن ازایشون بخاطر حفظ موقعیتش ممنونیم آقای روحانی تورو خدا اینو ور ندار ببین چقدر خوب پاچه خواری میکنه
  • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    آقایان آیا شما هالو گیر آورده‌اید. رئیس مرکز آمار از آسمان آمده‌اند. آیا ایشان فرزند کوچولوی همین آقایان نیستند. مردم ؛ ای ناآگاهان همیشه تاریخ خانه از پای بست ویران است خواجه در بند نقش ایوان است؟
  • بی نام A1 ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 13
    به رای مردم احترام میزارم ولی زنده باد دکتر محمود احمدی نزاد
  • کوروش IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 0
    تمام ملت ایران باتوجه به شرایط کنونی می دونن کی راست میگه وکی دروغ میگه به نظر بنده به عنوان یک ایرانی به وضوح میبینم که دردوران احمدی نژاد مملکتم حداقل 20سال ازدنیا عقب افتاده وبغیر از عدهای سود جو بقیه به فلاکت افتادند خدا ازکسانی که باعث این عقب افتادگی وفلاکت شدند نمیگذره .آمین
  • بهروز A1 ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 2
    عادل آذر شخصی بسیار توانمند ،باسواد و دلسوزیه عادل آذر در زمان ریاست احمدی نژاد در شبکه دو این آمار رو اعلام کردند. و گفتند از هر 100 تومنی که دست این دولت(احمقی نژاد) بوده 45 تومن آن برای کشور استفاده نشده و در واقع هدر رفته! و 65 تومن باقی مانده هم به درستی استفاده نشده!!
  • بی نام IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    3 0
    البته که در دروغگویی و حیله گری دولت قبل و عواملش شکی نیست ولی این رییس مرکز آمار آدم رو یاد اون عریضه نویس پای مسند قدرت در سریال مختارنامه میندازه !!
  • علی A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    3 0
    این اقا متوجه نیست مردم میخوان محاکمه بشه اونوقت درخواست مناظره میکنه ؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین