مهرنوشت:

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی با اشاره به جزئیات طرح نوروزی راه آهن، گفت: در نوروز امسال زمان سفر با قطار به مشهد مقدس دو ساعت کاهش می‌یابد.

محسن پورسید  درباره اه اندازی سایت متمرکز برای فروش بلیت قطار اظهار داشت: تیمی مشترک از بخش خصوصی و شرکت راه آهن در حال کار بر روی این سایت هستند تا تمامی فروش بلیت شرکتها از طریق این سایت انجام گیرد.

وی افزود: تا زمان آغاز پیش فروش بلیت نوروزی این سایت آماده بهره برداری می‌شود تا متقاضیان و مراکز فروش بلیت بتوانند از این طریق بلیت های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت راه آهن تصریح کرد: مهمترین کار ما افزایش کیفیت و افزایش سرعت قطارهای مسافری است که امیدواریم تا قبل از آغاز سال جدید و به زودی حرکت قطارهای مسافری در مسیر مشهد حداقل دو ساعت زمان سیر آنها را کاهش می‌دهیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امسال تمرکز راه آهن بر افزایش کیفیت خدمات‌دهی قطارها است، بیان کرد: سعی داریم تا مسافران از کیفیت بیشتری بهره مند شوند و مسافرت بهتری را پیش رو داشته باشند.

پورسیدآقایی ابراز امیدواری کرد که با افزایش کیفیت و کاهش زمان سفر به مشهد مقدس، مسافران رضایت بیشتری از حمل و نقل ریلی داشته باشند.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 326188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 0
    چرا توضیح نداده که چه طوری زمان را 2 ساعت کاهش میدن؟
    • بی نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
      0 0
      سلام سیستم کنترل اتوماتیک قطار atcدر مسیر تهران مشهد و بلعکس اماده بهره برداری است همین سیستم باعث کاهش چشمگیر و یا حذف کامل تاخیرها و توقف های قطار در طول مسیر می شود.همچنین ظرفیت خط را بیش از دو برابر افزایش می دهد
  • بی نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    3 1
    یعنی به جای تهران بریم سمنان سوار قطار بشیم؟؟!!
  • بی نام A1 ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 0
    انگار این راه آهن تهران مشهد تخم دو زردس،خوب یه سر هم بزنید به راه آهن خرمشهر(اندیمشک) به تهران ببینید چه وضعیتی از نظر بهداشت و امکانات و کیفیت و سرعت و ... داره. انصاف هم چیزه خوبیه!!!
  • سعید IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 1
    والا تهران به مشهد , الان 11 ساعت هست که 2 ساعت هم تاخیر میخوره میشه 13 ساعت , احتمالا میخوان اون 2 ساعت تاخیر و کم کنن .. پس بازم همون 11 ساعت باقی میمونه !!
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 2
    ریل که همون ریله لکومتیو و قطارا هم بطور کلی همون هستن پس چطور میخواد سریعتر بره؟؟؟!!!!!
  • حسین A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    8 0
    افزایش قیمت خداتومنی بلیط ها رو هم بگید
  • بی نام A1 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    3 0
    وضعیت فروش اینترنتی روز به روز داره بدتر می‌شه. امکان استرداد اینترنتی رو ۲ سال پیش حذف کردند. بعد هم بعضی قطارها رو از سیسم فروش اینترنتی حذف کردند و الان هم قطره چکونی بلیط می فروشن.
  • behrouz IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    1 0
    مثلا چتد ساعت میشه؟ 12 ساعت ؟
  • مردم A1 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    1 3
    بجز قطار تندروی پردیس که این مسیر را 8 الی 9 ساعته میره ، زمان رفت قطارهای تهران - مشهد حدود یازده ساعت و زمان برگشت از مشهد به تهران حدود دوازده ساعت هستش که این اختلاف یک ساعته بخاطر قدیمی و فرسوده بودن ریل مسیر برگشته (ریل رضاشاهی) است ، من نفهمیدم وقتی ریلی تغییر نکرده و قطارها هم همچنان قدیمی یا تعمیری و در بهترین حالت چینی درجه 3 هستند ، مدیر عامل محترم با طراحی و ساخت یک نرم افزار فروش بلیط متمرکز چطوری میخواد ، دو ساعت زمان را کاهش بده ؟؟؟؟ شاید هم زمان خرید بلیط هم قسمتی از طول سفر بوده ما نمیدونستیم ؟ ضمنا حجم تردد روزی حدود 30 قطار در مسیر رفت و 30 قطار در مسیر برگشته که برای تعطیلات بیشترهم میشه .
  • م. EU ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
    1 1
    اوضاع قطارهای مشهد که اینه خدا به داد مسافرهای شهرهای دیگه برسه سال 92 به همراه خانواده قطارهای پردیس مشهذ رو انتخاب کردیم که بریم شد بدترین خاطره ی عمرمون از سفر .4تا صندلی پشت به مسیر بهمون دادن.صدای واگن سرسام آورزیاد بود و هدفون ها هم خراب و بهتر آنكه سی دی فیلم در حال پخش هم خراب.یك فیلم راهم دوبار پشت هم پخش كردند و سرویس بهداشتی هم خراب و درب آن قفل.تهویه سالن هم خراب.تمام طول مسیر هم چند نفر با آچار و پیچ گوشتی و ... دنبال هم از این سر قطار به آن سر قطار میدویدند.برای چای ماكه دستمان به هیچ كس نرسید!.از در و دیوار و صندلی های خراب ، چرك و میكروب فوران میكرد.فكر كنم حقوق اسرای جنگی از ما در این مسافرت بیشتر بود.یاد روزهای جنگ بخیر
  • تور زمینی مشهد IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
    0 0
    واقعا سفر زمینی به مشهد حال و هوای خاصی داره.