امروز سه تغییر جدید در بخش زیست محیطی شهرداری و سازمان محیط زیست اتفاق افتاد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یوسف رشیدی که پیش از این مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بود، با حکم معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به سمت سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

اما جایگزین او در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، وحید حسینی، است که از جعفر تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل شهردار تهران، حکم گرفته است.

از سوی دیگر وحید نوروزی که تا پیش از این مشاور معاون شهردار تهران بود معاون اجرایی و مدیر ارم طرح ترافیک را در کارنامه کاری خود دارد طی حکمی از سوی تشکری هاشمی به ریاست اولین دانشگاه علمی کاربردی حمل و نقل شهری منصوب شد.

گفتنی است ابتکار امروز زهرا صدراعظم نوری را به‌عنوان مشاور رئیس سازمان در محیط زیست شهری منصوب کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 327590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اکرم IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
    3 0
    خانم دکتر آلودگی هوای ما دو تا منشاجدی داره : 1- بنزین اتومبیل ها با فرمول های سرطان زا 2- سوخت نیروگا ه ها و صنایع که به جای گاز از سوخت مواد نفتی با ترکیبات اصلاح نشده بهره می گیرند. پس همش یه جورایی بر می گرده به این ترکیبات سوخت . اگه یه زمانی مشکل تنها آلاینده دی اکسید ازت و اکسید کربن و ... بود الان اونقدر فرمولش به هم پیچیده شده که باید عناصر جدیدی به مندلیف افزود. به جای اینکه گیر دادن به واژه آلودگی هوا ترکیبات سوختی رو اصلاح کنید ، سرطان کاهش می یابد ، آلودگی هوا هم یه تصمیمی در مورد کاهش خودش می گیرد.
  • نانا A1 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    0 0
    کاشکی تعطیت می شدیم