تسنیم نوشت:

گروه موسوم به ارتش آزاد سوریه با صدور بیانیه ای خواستار بازداشت سه تن از سرکرده های این گروه به اتهام فساد شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، شبکه المنار گزارش داد: فرماندهی مشترک آنچه ارتش آزاد سوریه نامیده می شود خواستار بازداشت سلیم ادریس به عنوان سرباز فراری،عقاب صقر نماینده لبنانی و لوی المقداد معاون وی شد.
ارتش آزاد خواستار بازداشت این افراد به محض ورود به سوریه برای بازجویی از آنها درباره پرونده های مربوط به فساد درباره فروش و تجارت سلاح و مهمات به گروه های افراطی شد.
در بیانیه ارتش آزاد سوریه مدعی شده است: نظام سوریه و حزب الله به ستاد مشترک ارتش آزاد رخنه کرده اند و عقاب صقر به خوبی به ماموریت خود در ضربه زدن به ارتش آزاد عمل کرد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    42 5
    از فراغ وی چت بنویس
  • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    47 28
    همچین میگند ارتش ازاد کسی ندونه فکر میکنه خبری هست!! خب اینا اگه واقعا دنبال ازادی بودند چرا به ازادترین و میانه روترین کشور عرب یعنی سوریه حمله کردند؟؟!! تنها چیزی که القاعده و اینا که فقط اسمشون فرق داره میخواند نابود کنند همین ازادی داخل سوریه است بعد شرم هم نمی کنند که اسم ازاد و ازادی رو میارند.
    • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
      1 7
      ارتش آزاد سوريه عمدتا متشكل از خود سوريهاست كه خواستار تغيير حكومت كشور خودشون ( يعني آزادترین و میانه روترین کشور عرب!!!!) هستن. به نظرتون براي اين كار بايد به كجا حمله كنن؟ جوري حرف ميزنين كه انگار سالها در سوريه زندگي كرده و از آزاديهاي بي حد و حصر برادر عزيزمون آقاي اسد برخوردار بوده‌اين.
  • بی نام A1 ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    9 0
    میخواستم بدونم در عربستان سعودی چیزی بنام دموکراسی معنی داره؟خجالت نمی کشن برای کمک به دموکراسی به کشوری که ظاهرا هم شده دموکراسی داره حمله میکنن. ایا سعودی اصلا پارلمان داره؟
  • کاوه A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
    1 9
    حاج آقا ارتش آزاد یه ارتش آماده نبوده که از بیرون به داخل سوریه حمله کرده باشه!! بعد از برخوردها و بی توجهی دولت وقت سوریه یه یک سری از مردم معترض سوریه و برخورد با خشونت با اونها کم کم این اعتراضات فراگیر شد و موجب به تشکیل ارتش آزاد شد.. شما هم اگر کمی اخبار "آزاد" رو مطالعه کنی بد نیست، یه چیزی بهت اضافه میشه..
    • ایرانی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
      5 0
      معترض ویا ازادی طلب بودند ویا فرقه گرا هایی بودند که با شنیدن اخبار لیبی یک شبه هار شده بودند؟؟؟؟