مهر نوشت:

رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با توجه به تشدید آلودگی هوای شهر تهران، به شهروندان به ویژه کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و ریوی توصیه کرد از منازل خود خارج نشوند.

دکتر کاظم ندافی اظهارداشت: بیماران قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از فعالیتهای طولانی مدت در خارج از منزل خودداری کنند. ضمن اینکه سایر شهروندان نیز باید فعالیتهای طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وی تاکید کرد: با توجه به امکان تداوم این شرایط برای روزهای آینده ضروری است اقدامات مربوط به ماده 7 قانون نحوه جلوگیری از آلودگی هوا به مورد اجرا گذاشته شود و مصوبات کمیته اضطرار باید به گونه ای باشد که زمینه اجرای توصیه های بهداشتی را فراهم نماید.

ندافی همچنین از آماده باش مراکز درمانی برای پذیرش بیماران قلبی، ریوی و سالمندان خبر داد و گفت: به این مراکز ابلاغ شده با توجه به تشدید آلودگی هوای شهر تهران و احتمال افزایش مراجعه افراد مبتلا به بیماریهای قلبی، ریوی و سالمندان به مراکز درمانی، آمادگی لازم را برای پذیرش این افراد داشته باشند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • saeed A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
    4 0
    توصیه ای غیر از این هم مگه میشد کرد!؟ از خانه های خود خارج نشید!!!
  • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    9 0
    آیا بچه ما که کلاس هفتم هست آلودگی برایش مشکلی ایجاد نمی کنه...بچه هایی که تو سن رشد هستند آقایون لطفا بخونند
  • فرید. IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    6 0
    همیشه راحت ترین و دم دست ترین راه حلها توصیه می شود . بدون اینکه بعد از سالها راه کار اساسی و بنیادی برای نجات جان مردم انجام شود.توصیه مقام مسئول به مردم - ازخانه های خود بیرون نیایید. واقعا برای انجام این مسئولیت که به شما سپرده اند حقوق و پاداش هم میگیرید؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    2 0
    بجاي حل اين بحران فقط توصيه مي كنن! بايد يكبار براي هميشه با سختگيري اين معضل رو حل كنن، بايد حمل و نقل عمومي رو با وسايل نقليه با كيفيت افزايش بدن كرايه ها رو كاهش بدن به راننده تاكسي ها و موتوري ها براي خريد ماشين درست و حسابي وام بدن موتورها و ماشينهاي دودزا رو بدن اغماض توقيف و اوراق كنن كيفيت بنزين رو افزايش بدن،......زهي خيال باطل!
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    9 0
    ده سال مردم تو آلودگی دارن عذاب میکشن .....واقعا جون مردم مهم نیست؟؟!!!!...یکم غیرت به خرج بدین
  • سلام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    4 0
    سلام واقعا باید به زکاوت مسوولین محترم بنازیم. آخی بچه 4 ساله من هم می ف همه که وقتی خودش تعطیل می شه لازمه مادرش هم تعطیل بشه تا ازش مراقبت کنه . نه اینکه بچه رو تو خیابونا بچرخونه تا یکی از فامیلا اگه قبول کنن نگهش دارند ...
  • بی نام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    1 0
    1- وقتی اتوبوس برقی تهران رفت و شد بی آر تی 2- وقتی خودروها همه شدند پر مصرف 3- وقتی معاینه فنی شد بازی بازی ... . 4- وقتی لوازم ما شده پر مصرف و نامرغوب (مانند بخاری گاز سوز و . . .) 5- وقتی مهرآباد نمی رود فرودگاه امام 6- وقتی پالایشگاه تهران را نمی شود برد یک کمی دور تر !!! 7- وقتی نیروگاه برق تهران در جنوب شرق تهران خوب خوب کار میکند و دود می کند .... ببخشید لطفا اعلام فرمایید هر کس می تواند ، یا برای زنده ماندن و سرطان نگرفتن از تهران بروید . با تشکر یک تهرانی که 40 سال است خودش و 60 سال است پدرش در تهران است .
  • كارمند گرفتار IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    اگه اداره جات تعطيل نشه ميشه بيرون نبود چرا فكر مردم نيستيد وقتي بچه دبستان و مهد كودك تعطيله و مادر و پدر سر كار ، اين بچه كجا بايد باشه؟ توروخدا شرايط همه را در نظر بگيريد . يه روز تعطيل كنيد تا همه در خانه باشند
  • بی نام IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    4 0
    دیدید بچه های مهدکودکی رو که امروز دست تو دست مادرشون تو خیابون کشیده می شدن برای رسیدن به محل کار مادر؟؟؟ این هم راهکاره که شما ارائه می دید؟؟ امروز بچه های مهدکودکی خیلی بیشتر از روزهای دیگه هوای کثیف نوش جان کردن؛ همون بزارید مهد ها باز باشند بهتره حداقل بچه می مونه تو مهد به جای این که برای مزاحم کار مادر نشدن توی حیاط اداره ها پرسه بزنه