خبرگزاری ایکنا نوشت:

مصطفی امرائی، مدیر نشر بین‌المللی اسراء درباره انتشار رساله آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: این رساله با رساله‌های دیگر متفاوت است؛ چرا که به مسائل و نیازهای جامعه امروز توجه داشته و براساس این نیازها پاسخگوی مسائل آنهاست.

وی با بیان اینکه این موضوع مستلزم تحقیق و تفحص است، افزود: بخش اعظمی از وقت حضرت آیت‌الله جوادی‌آملی صرف فعالیت‌های پژوهشی، علمی و تدریس می‌شود؛ از این رو امکان تقریر رساله از سوی معظم‌له وجود نداشته و به همین دلیل تاکنون ارائه نشده است.

امرائی ادامه داد: برای تدوین رساله، ایشان باید وقت‌هایی را به پاسخ‌گویی به مسائل روز مردم اختصاص دهند؛ به همین دلیل در تلاش هستیم تا وقت آیت‌الله العظمی جوادی‌آملی را به پرداختن به موضوع این رساله معطوف کنیم.

مدیر نشر بین‌المللی اسراء با بیان اینکه هنوز زمان دقیق انتشار این رساله مشخص نشده است، تصریح کرد: همنچنین تصمیمی مبنی بر تعداد شمارگان این رساله گرفته نشده و با مشخص شدن این تصمیم، از طریق رسانه‌های جمعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در ادامه از انتشار چاپ صد و چهل و نهم مفاتیح‌الحیات خبر داد و بیان کرد: این اثر توسط آیت‌الله جوادی‌آملی و با شمارگان پنج هزار نسخه منتشر شده و با همان قیمت پیشین 145 هزار ریال به مخاطبان عرضه می‌شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 329024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    54 58
    بيصبرانه منتظريم
  • علیرضافاندر ازچالوس US ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
    16 3
    یاحق علامه جوادی و آقای قرائتی از کسانی هستند که اگر اتفاقی خدای ناکرده برایشان بیافتد راستی کسی هست که جای آنها را پرکند؟! علامه جوادی هم فقیه اند،هم فیلسوف،هم مفسر بزرگی از قرآن کریم)درس تفسیرش که 30سال پیش در قم ـمسجداعظم ـ شروع شد هنوز به 20جزءنرسیده است! آقای قرائتی هم علاوه بر هنر علمی اش در تفسیر قرآن(بگونه ای که «تفسیر نور»ش تاکنون بطور بی نظیری به چندین زبان ترجمه شده است)وصداقت ومردم داری کم نظیرش وحتی برنامه 35ساله تلویزیونش در درسهایی از قرآن را چه کسی میتواند مثل و مانند برایش بیاورد؟! بیایید تا هستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــند قــــدرشــــــــــان را بدانیم!
  • الحقير IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    6 1
    مگر چه تفاوتي با ديگر رسايل دارد؟ چيزي در اين مورد مرقوم نفرموده ايد.