کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از آذرماه سال جاری اقدام به صدور کارت شناسایی انگلیسی فارغ‌التحصیلی با اعتبار 5 ساله کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین رئیس مرکز ارتباط با دانش‌آموختگان اعلام کرد: به منظور تسهیل امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در کنگره‌ها و همایش‌های خارج از کشور، این کانون اقدام به صدور کارت شناسایی به زبان انگلیسی کرده تا دانش‌آموختگان بتوانند به راحتی و بدون نگرانی در جابجایی گذرنامه و مدرک تحصیلی در خارج از کشور با این کارت تردد کنند.

مهران عباسی انارکی اظهار داشت: کانون فارغ‌التحصیلان کارت‌های فارغ‌التحصیلی انگلیسی را برای دوره زمانی 5ساله و به‌صورت اینترنتی و آنلاین برای متقاضیان صادر می‌کند.

رئیس مرکز ارتباط با دانش‌آموختگان در مورد دیگر مزایای این کارت تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان جهت استخدام در شرکت‌های بین‌المللی می‌توانند در مراحل اولیه مصاحبه از این کارت به عنوان مدرک شناسایی بهره ببرند.

وی در مورد نحوه صدور این کارت عنوان داشت: دانش‌آموختگان پس از عضویت رایگان در کانون، باید برای صدور کارت شناسایی فارغ‌التحصیلی فارسی که حاوی اطلاعات فارغ‌التحصیلی و با تأیید اداره کل امور فارغ‌التحصیلان دانشگاه است، اقدام نموده و پس از آن درخواست صدور کارت انگلیسی کنند.

معاون اجرایی کانون فارغ‌التحصیلان هزینه صدور کارت شناسایی انگلیسی پنج ساله را 38000 تومان اعلام و خاطرنشان کرد: متقاضیان در زمان ثبت‌نام مشخصات خود را مطابق با متن درج شده در گذرنامه‌شان تایپ کنند تا در آینده دچار مشکل نشوند.
مهران عباسی انارکی در پایان، در مورد مدت زمان صدور کارت اظهار داشت: کارت شناسایی فوق‌الذکر، حداکثر یک هفته پس از ثبت درخواست در سایت کانون، صادر می‌شود.

گفتنی است کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی سیستم ترجمه مدارک دانشگاهی هم راه‌اندازی کرده است. فارغ‌التحصیلان بدون مراجعه حضوری به دانشگاه، دارالترجمه، وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه و تنها با ارسال مدارک دانشگاهی خود به سرعت می‌توانند ترجمه مدارک خود را با تائید وزارت دادگستری و امور خارجه دریافت کنند.

فارغ‌التحصیلان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارت فارغ‌التحصیلی انگلیسی با شماره تلفن 88777502-021 و در مورد ترجمه مدارک دانشگاهی با شماره تلفن 22895150-021 تماس بگیرند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =