ثبت نام دوره دکتری تخصصی (PHD) دانشگاه آزاد اسلامی سال 93 تا روز شنبه 14 دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد، دکتر ناصر اقبالی- رئیس مرکز آزمون از تمدید مهلت ثبت نام دکتری 93 خبر داد و گفت: ثبت نام در این آزمون تا روز شنبه 14 دی ماه ادامه دارد و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

وی ادامه داد: آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانسته‌اند در دوره دکتری تخصصی سال 93 ثبت نام کنند می‌توانند در فرصت ایجاد شده با مراجعه به سایت مرکز آزمون این دانشگاه به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی، درخصوص تعداد رشته/محل‌هایی که هر داوطلب می‌تواند انتخاب کند، خاطر نشان کرد: هر داوطلب آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند یک رشته و حداکثر 5 واحد دانشگاهی را انتخاب و در سایت درج کند.

301301

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا A1 ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    10 0
    برای همه دانشجویان عزیز ایران آرزوی سلامتی و موفقیت دارم
  • بی نام A1 ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
    8 3
    دانشگاه آزاد تا دکترا رو هم مثل لیسانس و فوق لیسانس بی ارزش نکنه دست بردار نیست. واحد علوم و تحقیقات فارس بدون هیچ گونه آزمایشگاه و امکاناتی دکتری میکروبیولوژی میگیره !!1 آخه خدا این چه دانشگاهی هست کجای دنیا اینطوری هست؟!خبر آنلاین لطفا نمایش بده و پیگیری کنید و یک خبر هم در این زمینه تهیه کنید. مشکلات باید اطلاع رسانی بشه تا بعد اصلاح بشه