معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به فعالان اقتصادی دارای نمایندگی کالاهای معتبر(برند جهانی) در این منطقه تا 20درصد تخفیف در عوارض واردات کالا ارائه می شود.

به گزارش سازمان منطقه آزاد قشم، فرزین حقدل افزود: سازمان منطقه آزاد قشم در راستای حمایت از فعالیت های اقتصادی به ویژه در حوزه کالاهای وارداتی دارای اعتبار جهانی تا 20 درصد از عوارض واردات کالا، تخفیف می دهد.

به گفته وی این سازمان از محل درآمدهای گمرکی 10 درصد تخفیف دیگر نیز به فعالان اقتصادی که کالاهای خود را از مبدا تولید کالا وارد گمرک قشم کنند، قائل می شود.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: این تخفیفات با توجه به حجم بارهای تجاری فعالان اقتصادی از ارزش و اهمیت ویژه ای برای آنان برخوردار است.

حقدل تاکید کرد: فعالان اقتصادی که کالایی با برند جهانی از طریق نمایندگی های خود در منطقه آزاد قشم وارد می کنند و همه کسانی که کالای خود را از مبدا تولید به گمرک قشم می آورند از این تسهیلات و تخفیفات ویژه برخوردار خواهند شد.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    6 0
    قشم مگه منطقه آزاد نیست . پس این عوارض گمرکیش چیه ؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
    0 0
    خوب برای همه مناطق آزاد این کار را بکنند و مناطق آزاد را افزایش دهند
  • بی نام US ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    حالا چرا بقیه ایران باید آشغالای ایران خودرو و سایپا رو بخرند. کل ایران را آزاد کنید. تعرفه و عوارض خودرو، ظلم در حق مردم هست.