مهر نوشت:

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از حضور هیات سرمایه گذاری فرانسوی در ایران در ماه جاری خبرداد و گفت: طیف متنوعی از پروژه های معدنی برای سرمایه گذاری به این هیات معرفی می شود.

مهدی کرباسیان گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال هماهنگی برای حضور سرمایه گذاران کشورهای مختلف دنیا برای حضور در پروژه های معدنی و فولادی کشور است که بر همین اساس، هیاتی از سرمایه گذاران فرانسوی برای مذاکره با ایمیدرو، به ایران سفر خواهند کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: طیف متنوعی از پروژه های معدنی و فولادی به این سرمایه گذاران معرفی خواهد شد تا بتوانند در مشارکت و سرمایه گذاری مشترک با ایرانی ها، در این پروژه ها حضور یابند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طرحهای مهم فولادی کشور هم اکنون در حال طی مراحل برای انعقاد قرارداد با سرمایه گذاران است و به این ترتیب جهش خوبی از اجرای پروژه های معدنی و فولادی در کشور صورت خواهد گرفت.

کرباسیان همچنین در خصوص قطع گاز صنایع معدنی نیز گفت: تدابیر لازم برای استفاده صنایع از سوخت‌های جایگزین اندیشیده شده است تا این صنایع دچار مشکل نشوند.

3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 330656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سالاری US ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    3 0
    آمدن سرمایه گذاران به ایران مهم است اما شرایط و قوانین سرمایه گذاری / نحوه حفط سرمایه های سرمایه گذاران در ایران در پروژ های اساسی و پربازده / احترام متقابل و جلب اعتماد سرمایه گذاران و همچنین برنده - برنده بودن طرفین مهم تر است و ما در این مورد تجربه های فراوانی داریم زیرا عادت داریم با کوچکترین تنش سیاسی انها را رد کنیم . از قدیم گفتن سرمایه گذار پرنده ای ترسو است و لب بام خانه های نا امن نمی نشیند. از امارات که در همسایگی ماست و یک وچب بیشتر نیست بیاموزیم . جذب سرمایه گذاری خارجی سبب اجرای طرح های متعدد / ایجاد اشتغال / رشد درامدها / کاهش بیکاری / توسعه اقتصادی و ابادانی خواهد شد.