مخاطرات و فرصت‌های اقتصاد ایران زیر ذره بین «صنعت و توسعه»

«ایران پس از گسست زنجیر تحریم» عنوان اصلی جدیدترین شماره ماهنامه صنعت و توسعه است که در آن صاحبنظران از فرصت های پیش روی ایران پس از توافق ژنو سخن گفته اند.

به گزارش خبرآنلاین، در این شماره با حسین راغفر، مهدی بهکیش و فرشاد مومنی گفت و گو شده و چهره های شناخته شده اقتصادی نظراتشان را در خصوص مخاطرات پیش رو و ملاحظاتی که لازم است دولتمردان مد نظر قرار دهند مطرح کرده اند. در این پرونده تاثیر تحریم ها بر  دو حوزه ریلی و نیز حوزه نفت بررسی شده و این سوال برجسته شده که توافقنامه ژنو چه گشایش و روزنه ای پیش روی اقتصاد ایران قرار داده است.

صنعت و توسعه

در شماره جدید صنعت و توسعه زوایای خاص بودجه 93 بررسی شده و سعید لیلاز، اقتصاد ایران در شرایط جدید را واکاوی کرده است. همچنین گفت و گوی ویژه مجله با یک خانواده گردشگر آلمانی انجام شده که این گردشگران از حیرت ها و شگفتی های خود در سفر به ایران گفته اند. رنج های شهرنشینی هم پرونده دیگری است که در آن به گرفتاری ها و مشکلات روزمره ایرانیان پرداخته شده است.

اسحاق جهانگیری مدیرمسئولی ماهنامه ماهنامه صنعت و توسعه را برعهده داشته و این ماهنامه به قیمت 3500 تومان روی کیوسک های مطبوعاتی قرار گرفته است.

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =