ایسنا نوشت:

مجتبی راعی درباره سئوال اخیر یکی از نمایندگان مجلس از وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی گفت: «بهتر است همه کمک کنند هیچ چیزی مسئله ویژه‌خواران اقتصادی را تحت‌الشعاع قرار ندهد.»

این کارگردان سینما، درباره سئوال حمید رسایی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر اینکه دلیل تساهل و تسامحی که وزیر ارشاد دربرابر توهین به مقدسات و ترویج اباحه‌گری با پرداختن به موضوعات غیرضروری در پیش گرفته، چیست؟ بیان کرد: «به نظرم بهتر است هیچ چیزی مسئله ویژه‌خواران اقتصادی بخصوص مسائل ثابت نشده را تحت‌الشعاع قرار ندهد.»

او همچنین گفت: «معتقدم جامعه اینقدر عاقل هست که واکنشی نشان ندهد تا مسئله ویژه‌خواران همچنان به عنوان یک موضوع اصلی باقی بماند و بحث ویژه‌خواران هشت سال اخیر در مرکز توجه باشد.»

در این‌باره همچنین حسن برزیده اظهار کرده بود: «آقای رسایی باید امروز متوجه شده باشد که آن دوره هشت ساله گذشته و او در این مدت هرکاری خواسته انجام داده است. او باید بداند که مردم به دیدگاهی رای داده‌اند که شرایطی فراهم شود تا مردم و هنرمندان در فضای عمومی بتوانند تنفس کنند. این تنفس یعنی اینکه آن‌ها بتوانند حرف خود را بیان کنند و خود را نشان دهند.»

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی RO ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    328 8
    آفرین. خوب جوابی داده
  • بی نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    289 6
    "ویژه خوار" عالی بود
  • بی نام A1 ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    238 4
    او باید بداند که مردم به دیدگاهی رای داده‌اند که شرایطی فراهم شود تا مردم و هنرمندان در فضای عمومی بتوانند تنفس کنند بعضیا یه جوری فکر میکنن که انگار احمدی نژاد رئیس جمهوره بابا ملت به این دیدگاهی رای دادند که تو تبلیغات انتخاباتی از این حرفا میزد اگه دیدگاه امثال شما رو میخواستن به جلیلی رای میدادن آقای رسایی
  • بی نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    عزيزم شما نميخواد در كار نمايندگان دخالت كنيد واز وزير حمايت كنيد، شما فيلمتون را بسازيد، با اين حمايت مطمئن باشيد فيلمنامه تان تاييد شد تمام
    • محمد IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      124 6
      یه نگاه به منفی هات بنداز
    • بی نام A1 ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      76 4
      عزیزم شما که حرف دل مردم رو میزنی یکی دو روز بعد برگرد رای‌های مثبت و منفی‌ کامنت خودت رو بشمار!
    • علیرضا سوری A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      4 20
      شما هم کلاهتو بگیر باد نبره.
    • رضا A1 ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      8 16
      انصافا شما به غیر از مثبت منفی ها هیچ منطق دیگه ای واسه جواب دادن دارین؟؟؟؟؟؟به چی دلتونو خوش کردین؟؟؟؟؟به صد تا مثبت و ده تا منفی؟؟؟؟؟یا جواب طرفو درست بدین یا اگه جواب ندارین به این چهار تا مثبت منفی آویزون نشید
  • م.ع. IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    20 4
    وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مقصرند؛ بابا سهمیه آقای رسایی از وزارت ارشاد همین یارانه مطبوعات بود، چرا از این کارا می کنید و جلو معاون مطبوعاتی را نمی گیرید و لیست یارانه بگیرها را با ذکر مبلغ رسانه ای می کنید؟ اگه پس فردا این آقای انتظامی اومد لیست دوره قبل از خودشو هم رسانه ای کرد چه؟! حمید خان که نمی تونه معاون وزیر را به مجلس بکشونه، به شما گیر می ده. اصلا" این مبلغی که در دولت جدید به نشریه 9 دی دادید را جلو بچه بذارن قهر می کنه؛ اونم همینکارو کرده! فکر کردید همینجوری اسم گذاشته رو هفته نامه اش؟ سر کیسه را شل کنید، این جیب اون جیب شدن در دولت قبل رایج بوده، دوستان بد عادت شدن. همش تقصیر «شفافیت» در محاسبه و فرموله کردن میزان و از همه مهمتر، رسانه ای کردن یارانه های مطبوعاتی است.
  • بی نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    80 1
    آقای رسایی باید امروز متوجه شده باشد که آن دوره هشت ساله گذشته و او در این مدت هرکاری خواسته انجام داده است. او باید بداند که مردم به دیدگاهی رای داده‌اند که شرایطی فراهم شود تا مردم و هنرمندان در فضای عمومی بتوانند تنفس کنند. این تنفس یعنی اینکه آن‌ها بتوانند حرف خود را بیان کنند و خود را نشان دهند.»
    • بی نام IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      36 0
      اگه می تونستم 1000 تا لایک به این گفته آقای برزیده می دادم
  • بی نام A1 ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    31 2
    خدا نکنه بعضی ها بخوان با حرفهایی که میزنن برای خودشون در دور بعد رای جمع کنند.