کشته شدن 5 نفر تایید شد / هیچ بازیگری سر صحنه فیلم ده‌نمکی نبوده‌است

طی انفجاری که سر صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی «معراجی‌ها» اتفاق افتاد پنج نفر کشته شدند.

بابک برزویه عکاس فیلم سینمایی «معراجی‌ها» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره انفجاری که سر صحنه این فیلم سینمایی اتفاق افتاد و بر اساس آن تعدادی کشته شدند،گفت: «طی انفجاری که سر صحنه فیلمبرداری اتفاق افتاد پنج نفر کشته شدند که سه نفر از آن‌ها کارگر روزمزد شهرک سینمایی بودند.»

به گفته این عکاس، محمد جواد شریفی مسئول جلوه‌های ویژه، علی اکبر رنجبر مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس، رضا فرجی جانشین تولید فیلم و دو نفر دیگر کشته شده‌اند.

او ادامه داد: «هیچ یک از بازیگران سر صحنه فیلمبرداری نبودند و پروژه در حال حاضر متوقف است.»

خبرگزاری آنا هم گزارش داده، این حادثه امروز زمانی رخ داد که در سر صحنه فیلم جدید «مسعود ده نمکی»، جواد شریفی راد قصد داشت با استفاده از بنزین، یک انفجار بزرگ ایجاد کند. این انفجار ایجاد شد و ترکش های اتوموبیل منفجر شده به اتوموبیل جواد شریفی که در نزدیکی محل انفجار پارک بود اصابت کرد. در اثر این حادثه جواد شریفی که در نزدیکی اتوموبیل خود بود به همراه علی اکبر رنجبر، مدیر شهرک سینمایی دفاع مقدس کشته شد.

جواد شریفی از نیروهای بازنشسته نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران است که تاکنون در فیلم ها و سریال های مخلتفی به عنوان مدیر جلوه های ویژه حضور داشته است.

همچنین «رضا فرجی» که در صحنه این حادثه حضور داشت نیز کشته شد. یک کارگر صحنه و بدلکاری که سوار بر اتوموبیل بود نیز از دیگر کشته شده های این حادثه هستند.

طبق اطلاعات به دست آمده از سوی خبرنگار ما و طی تماس با یکی از افراد حاضر در این مکان، هم اکنون «مرتضی مولایی» یکی از نیروهای خدمات که در این حادثه آسیب دیده بود در اتاق عمل بیمارستان شهدای هفتم تیر شهر ری تحت عمل جراحی است.سایر مجروحان این حادثه نیز به بیمارستان های دیگر منتقل شدند.

کل مجروحان این حادثه 12 نفر اعلام شده اند. «حمید عرب شهیری» طراح صحنه و لباس سریال نیز مصدوم شده که حال وی خوب است و به صورت سرپایی درمان شده است.

57247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ A1 ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    واقعا متاثر شديم ... خدايشان بيامرزد
    • ناشناس A1 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      58 41
      دلیل منفی دادن برای چه است ایا برای تقاضای امرزش برای درگذشتگان منفی میدهند
    • ــ ــ ــ ــ ــ ــ ــ‌ ــ ــ ــ A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      59 46
      شادي روحشون صلوات . الهم صل علي محمد و ال محمد و عجل فرجهم .
  • بی نام US ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    23 3
    خدا بیامرزتشون. اگر خارج بود الان "سو" می کردند کارگردان را نفری چند میلیارد باید بهشون می داد.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    12 97
    امیدوارم این کارش نیز مانند کارهای قبلیش خیلی خوب بشه.
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    56 5
    باید این کار توقیف شود تا درس عبرتی برای بلندپروازهای کار نابلد باشد
  • امیر IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    73 3
    حاتمی کیا "آژانس شیشه ای" رو با موضوع دفاع مقدس میسازه که فقط یه گلوله توی فیلم شلیک میشه.دهنمکی هم خیر سرش فیلم میسازه که توش 10 تا انسان و میلیاردها پول میرن رو هوا !!!!
  • امیر IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    122 7
    خدايشان بيامرزد ولی سهل انگاری تا کی ...!!!
  • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    112 9
    وقتي روي يه سوژه اصرار زيادي بشه همين ميشه ديگه.
  • آرش IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    برای ده نمکی و سینمای ایران متاسفم.... یه بار گوهر خیراندیش تا دم مرگ میره یه بار ترانه علیدوستی یه بار... و هزارتا از این یکبارها و بعد میبینی که این همه آدم یهو نابود میشن... اگه تو هر کشور دیگه ای این اتفاق می افتاد گردن کارگردان رو میزدن اما اینجا مطمئنا فردا میگن همه این عوامل شهید شدن و خوش به حالشون کاش ما جاشون بودیم!!! بعد هم ده نمکی یه دیدار با خانواده هاشون میزاره و همه چیز ماست مالی میشه میره...
    • محمد A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      22 89
      همش انتقاد انتقاد انتقاد ...بابا بس كنيد ديگه تعداد كشته ها شيش تا شده به جاي يه تسليت ، يه هم دردي ، يه ابراز تاسف هميشه دنبال مقصريم اينا چن تاشون تو اتاق عملن به جاي دعا دنبال مقصريم ... فك ميكنيد الان ده نمكي چه حالي داره خوشحاله ؟ !!
    • میثم A1 ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      52 7
      محمد خان سطحی نگر نباش و از انتقادات جوش نیار! انتقاد هم جای خودش حتما باید انجام بشه. وقتی پیمان ابدی بدلکار مشهور ایرانی تو کبری 11 بدلکاری میکرد و اتفاقی نمیافتاد اینجا اومد بدلکاری کنه بخاطر نبود امکانات کشته شد. قرار باشه فقط بگی خدا بیامرزه و ماست مالی بشه بره چند وقت دیگه دوباره چند نفر دیگه کشته میشن.همه ی اینها بخاطر نبود امکانات سینما و جلوه های ویژه و سمعی بصریه.
    • علي A1 ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
      8 31
      باشه اقا ميثم از اين به بعد هر مجلس ختمي رفتيم يه انتقاد تپل به صاحب عزا و دورو بريا ميكنيم كه مثلا چرا گذاشتيد مرحوم تصادف كنه يا خفه بشه يا از فلان جا بيفته ...هر سخن جايي و هر نكته ... خدا بيامرزه همه اموات
  • mostafa A1 ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    46 2
    خود دهنمکی باید پاسخگ. باشه
  • بی نام A1 ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    35 2
    شدن 6 نفر!
  • وحید A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    39 1
    تو هیچ کاری نه ایمنی را در نظر می گیریم و نه عواقبشو... لااقل از دو تا کارشناس و کاربلد نظر می خواستید
  • میثم ایرانی IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    37 35
    واقعا جای تاسفه .... روحشون شاد ...... طفلک خانواده هاشون ...
  • مرضیه IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    72 8
    آخه این آقا چه اصراری به فیلمسازی داره ؟! اون آخرین فیلمش ، رسوایی ... چی بود آخه؟ ارزش یه بار دیدن هم نداشت!
  • بی نام A1 ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    55 5
    فکر میکنم دیگه وقت بازنشستگی آقا مسعود دهنمکی فرا رسیده
  • دانیال A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    22 4
    امیدوارم حداقل فیلم اینقدر ارزش داشته باشه که... بیخیال؛به خاطر چند تا شعار گل درشت باید شاهد مرگ چند نفر باشیم.
  • سام A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    5 4
    متا سفا نه حادثه خبر نمی ده. اما واقعا باید خیلی بیشتر از اینها احتیاط کرد. ده نمکی هم طفلی شاید بی تقصیر باشد. خودش هم خیلی از بروز این حا دثه پکر است. خدایشان بیا مرزد. به خا نواده هایشان تسلیت می گویم. اما باید از این تجر به ها درس گر فت تا شاهد مرگ هیچ انسانی نبا شیم. جان انسا نها برای نز دیکا نشا ن عزیز است. پس برای حفظ ان باید حد اکثر تمهیدات بکار گر فته شود. الان ملت همه نا راحت و شو که شده اند. مگر غیر از این است. بیا یید همدیگر را دوست بداریم. ما ها هم دیگر خیلی بی مسئو لیت شده ایم .
  • از دوستان معراجی ها A1 ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
    15 1
    امثال جناب ده نمکی جنگ را هم همین گونه مدیریت کردند و اضافه بر لزوم دفاع مقدس و شهدای عزیز، کشته های دیگری هم دادیم که از سر بی تدبیری بوده و اکنون داستان معراج شان روایتی شده برای پرواز این آقایان از سکوی های افتخار این دنیا. خداوند فوت شدگاان این حادثه را که نیت خیری داشته اند مورد رحمت خوش قرار دهد و به مدیران ما نیز بیاموزد که جان انسانها بازیچه دست ایشان نیست که فقط به آمار گیشه فخر بفروشند و آن را نشانه ای برای خود بدانند، امید آنکه قدری از سودهای این فیلم ها را هم صرف امنیت عوامل فیلم کنند و از فناوری های بهتر و البته گران تری بهره گیرند، آمین.