مهر نوشت:

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشی تلفن همراه از نبود نظارت جامع در عرصه خدمات پس از فروش گوشی موبایل خبر داد و گفت: روزانه بالغ بر ۵۰ مورد شکایت از خدمات پس از فروش گوشی‌های موبایل به این اتحادیه ارائه می‌شود.

ابراهیم درستی در گفتگو با خبرنگار مهر، بر نظارت جامع در حوزه خدمات پس از فروش موبایل تاکید کرد و گفت: باید ساختاری در وزارت صنعت معدن و تجارت شکل گیرد تا با بازرسی و نظارت بیشتر در بخش خدمات کالاهای دیجیتال، مصرف‌کننده آسیب کمتری ببیند.

وی با اشاره به تعدد اتحادیه‌های مرتبط در این زمینه ادامه داد: با همگن کردن خدمات در این بخش و جلوگیری از موازی‌کاری‌ها در بخش اتحادیه‌های این صنف، می‌توان تا حدودی معضلات مربوط به خدمات پس از فروش، تعمیرات و ضمانت‌نامه‌های خرید گوشی را رفع کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی و تصویری و تلفن همراه ادغام منطقی اتحادیه‌های مرتبط با خدمات تلفن همراه را به نفع مصرف‌کننده دانست و گفت: در این زمینه وزارت صنعت معدن و تجارت می‌تواند این اختلافات را حل و فصل کند.

درستی با بیان اینکه هم اکنون بیشترین مشکلات کاربران تلفن همراه مربوط به بحث خدمات پس از فروش گوشی است افزود: بحث تعمیرات و نبود کارایی ضمانت‌نامه‌های گوشی از دیگر مواردی است که کاربران و خریداران نسبت به آن شکایات بسیاری را مطرح می‌کنند.

وی با تاکید براینکه شکایات واصله به اتحادیه فروشندگان تلفن همراه طبق موازین قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با متخلفان برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: روزانه بالغ بر ۵۰ مورد شکایت در زمینه خدمات پس از فروش و شرایط ضمانت‌نامه‌های گوشی‌های موبایل به این اتحادیه ارجاع می‌شود که براساس مکانیزم‌های قانون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

56503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 555 IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    5 0
    خواهشمند است محل اتحادیه را تغییر دهید ... خیلی جای نامناسبی داره......
    • بی نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
      4 0
      موافقم بايد 100هزار تومان كرايه رفت و برگشت بدي تا برسي به اتحاديه
  • بی نام IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
    2 0
    اقتصاد نت هنجار یعنی همین نبود خدمات پس از فروش حتا برای اجناس داخلی نادیده گرفتن حقوق مردم اگر اقتصاد آزاد باشه همه چیز درست میشه شرکت ها موضفند پاسخ گو باشند و منافع مشتری را تامین کنند
  • محسن RO ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    0 0
    بايد تاسف خورد براي خدمات پس از فروش هواوى فردا ميرم شكايت ميكنم