بازیگر و تهیه‌کننده برنده اسکار در فیلم ابرقهرمانی «انت-من» به کارگردانی ادگار رایت مقابل دوربین می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مایکل داگلاس که دوشنبه صبح برای برای «پشت چلچراغ» برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شد، در پروژه سینمایی «انت-من» (Ant-Man) تولید مارول استودیوز مقابل پل راد ظاهر می‌شود.

داگلاس در این فیلم نقش دکتر هنک پیم را بازی می‌کند که یک دانشمند است. این اولین حضور داگلاس در فیلمی است که از روی قصه‌های مصور ساخته می‌شود.

مارول ماه پیش خبر حضور راد در پروژه «انت-من» را اعلام کرد، اما آن زمان به نکته اشاره نشد که او قرار است نقش کدام شخصیت را بازی کند، چرا که «انت-من» در واقع شخصیت دیگر دو شخصیت هنک پیم و اسکات لنگ است.

انت-من نخستین بار سال 1962 در یکی از قصه‌های مصور انتشارات مارول معرفی شد. در اولین قصه‌ها پیم یک دانشمند فوق‌العاده است. او ماده‌ای اختراع کرده که می‌تواند اندازه‌اش را تغییر بدهد تا با حشرات ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را کنترل کند.  

شخصیت لنگ اواخر دهه 1970 وارد مجموعه قصه‌های مصور «انت-من» شد. او سارقی اصلاح‌شده است که برای نجات دختر بیمارش این تکنولوژی را می‌دزدد. اکنون مشخص شد پل راد در «انت-من» به نقش لنگ ظاهر می‌شود.

«انت-من» 31 ژوئیه 2015 روی پرده سینماها می‌رود.

مایکل داگلاس در فیلم تلویزیونی «پشت شمعدان» به کارگردانی استیون سودربرگ در نقش لیبراچی پیانیست معروف آمریکایی کرده است. او اخیرا کمدی «آخرین وگاس» به کارگردانی جان ترتلتاب را روی پرده داشت.

این بازیگر 69 ساله اهل نیوجرزی مدتی به دلیل ابتلا به سرطان حنجره از سینما دور بود. داگلاس برای بازی در فیلم «وال استریت» و به عنوان تهیه‌کننده برای فیلم «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» برنده جایزه اسکار است.

هالیوود ریپورتر / 13 ژانویه / ترجمه: علی افتخاری

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 332668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =