علی دایی در نشست خبری قبل از دربی پایتخت گفت اید این بازی را ببریم چون می خواهیم فاصله مان با صدر جدول را کم کنیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دایی این را گفت و ادامه داد:«نیازی به حرف های اضافه نیست،حساسیت بالاست و همه هم به خوبی این را می دانیم.در این دیدار اصلا به تساوی فکر نمی کنیم.به دلیل اینکه باید فاصله مان با صدر جدول را کم کنیم.می خواهیم طوری بازی کنیم که هواداران راضی باشند.همه می دانیم که استقلال تیم خوب و با ارزشی است.آنها در بازی قبل از دربی پیروز شده اند و روحیه شان خوب است.کادر فنی و بازیکنان خوبی هم دارند اما باید بگویم که این بازی برای ما از آنها مهم تر است.»

 

خبرنگاری از او پرسید که غیبت نکونام و منتظری در این بازی تا چه اندازه تاثیر دارد که دایی این واکنش را نشان داد:«آنها از بزرگان فوتبال ما هستند اما استقلال بازیکنان دیگری هم دارد.ما می خواهیم بازی خودمان را انجام بدهیم البته می دانیم که کار سختی داریم.استقلال همیشه استقلال است و بازی کردن مقابل آنها دشوار.»

دایی در ادامه خطاب به هواداران پرسپولیس گفت:«می دانم که آنها مثل همیشه می آیند و ما را تنها نمی گذارند.می خواهم در کمال ادب آنها فقط تیم خودشان را تشویق کنند.آرزویم این است که فردا ورزشگاه پر شود.»

خبرنگاری از دایی درباره قضاوت مظفری زاده سوال کرد:«ایشان از داورهای خوب ما هستند وامیدوارم قضاوت خوب و بدون اشتباهی را انجام بدهند.»

سرمربی پرسپولیس درباره تمرین نکردن شاگردانش در روز گذشته هم گفت:«این اتفاق وقفه ای کوتاه در کار فنی ما ایجاد کرد اما این مسئله را در تمرین امروز جبران می کنیم.من با همه بازیکنان حرف زده ام  و می دانم که آنها با تمام وجودشان مقابل استقلال به میدان خواهند رفت.مردم بدانند که نه تنها بازیکنی از ما کم نمی گذارد، بلکه همه بازیکنانمان با تمام توان به میدان می‌روند و پا پس نمی‌کشیم. ما پنج ماه است که هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم. مدام به ما می‌گویند فردا پول می‌دهیم یا هفته‌ دیگر پول می‌دهیم. بازیکنانمان روی قرارداد‌هایشان حساب کرده‌اند و خانه گرفته‌اند حالا مانده‌اند که چگونه جابجا شوند. لوازم خانه آنها در کامیون است و تا پولی داده نشود این وسایل جابجا نخواهند شد. باید این مسائل حل شود تا فوتبالمان پیشرفت کند.»

 

اما حرف های پایانی دایی.آنجا که او درباره تاثیر حضور مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در تمرینات یکدیگر حرف زد و گفت:«تاثیر مثبتی خواهد داشت. امیدوارم با این کارها هواداران خوب ما فردا تنها تیم‌های خودشان را تشویق کنند.»

 

251 41

کد خبر 333077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =