مهلت ارسال آثار برای شرکت در بیستمین جشنواره مطبوعات تا ده روز دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقبال افراد شرکت کننده و درخواست روزنامه‌نگاران مبنی بر تمدید این مهلت، باعث شد تا دبیرخانه این جشنواره ده روز دیگر را برای مهلت ارسال تمدید کند. 

بر اساس گزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیستمین جشنواره مطبوعات، مراسم اختتامیه این جشنواره در هفته اول اسفند ۹۲ در تالار وحدت برگزار می‌شود.
احمد توکلی، لیلا رستگار، محمدرضا زائری، یونس شکرخواه، سیف‌الله صمدیان، سیدجلال فیاضی، رضا مقدسی، حسن نمکدوست تهران و کسری نوری داوران نهایی بیستمین جشنواره مطبوعات هستند.

همچنین ، دبیرخانه این جشنواره در پاسخ به درخواست‏های روزنامه‏نگاران مبنی بر پذیرش آثار با نام‏های پوشیده نیز اعلام کرد: "شرکت‏کنندگان می‏توانند آثار منتشر شده بدون نام یا با نام مستعار را نیز ارسال کنند. در این صورت پدیدآورنده اثر موظف است پس از راهیابی به مرحله نهایی، نامه‏ای از سوی مدیرمسئول روزنامه یا خبرگزاری، مبنی بر احراز هویت اثر به دبیرخانه جشنواره ارایه کند."
روزنامه‏نگاران، نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان مطبوعات و همچنین خبرگزاری‏ها و پایگاه‏های اطلاع رسانی اینترنتی می توانند آثار برتر خود را که از آغاز فروردین ماه 1391 تا پایان شهریورماه 1392 انتشار یافته‏اند، به سایت www.jashnvarehrasaneh.ir  ارسال کنند.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    7 0
    مگر قبلا اسامی مستعار احراز هویت نمی شده اند که ابتدا از پذیرش مطالب با اسم مستعار رویگردان می شوند و حالا با شرط احراز هویت شرکت این گونه آثار بلامانع اعلام می شود؟! کلا ضوابط این دوره هم از جهت تعداد آثار و هم شرابط دیگر عجیب است. مثلا درباره محدود شدن تعداد آثار ضیق وقت را بهانه کرده بودند در حالی که سال گذشته نیز آثار در همین ایام در جشنواره پذیرش شد و همان هفته اول اسفند که تالار وحدت از ترافیک اختتامیه های جشنواره های فجر رهایی یافت، نوبت به آیین پایانی جشنواره رسانه ای ها رسید. در این دوره به گونه ای همه چیز را جلوه می دهند گویی چه کار متفاوتی در حال انجام است و هیچ توضیح روشنی هم درباره دلایل تغییرات پرسش برانگیز این دوره از جشنواره داده نشده!