تسنیم نوشت:

یک روزنامه آمریکایی در گزارشی اعلام کرد که القاعده 70 شهروند آمریکایی را برای اقدامات تروریستی در سوریه به کار گرفته است.

به گزارش ورلد تریبون، سرویس های اطلاعاتی آمریکا در گزارشی اعلام کردند: القاعده دستکم 70 نفر از اتباع آمریکا را برای جنگ با نظام بشار اسد در سوریه به کار گرفته است.

دستگاه های اطلاعاتی آمریکا اخیرا فاش کردند که القاعده شهروندان آمریکایی را در داخل و خارج این کشور جذب خود می کند و از آنها به ویژه کسانی که پیشینه اسلامی دارند برای اعزام به کشورهای بحرانی همچون سوریه و یمن استفاده می کند.

"جیمز کومی" رئیس "اف.بی.آی" با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر بر روی این موضوع متمرکز هستیم تا شهروندان آمریکایی که جذب القاعده شده اند را شناسایی کنیم.

در همین راستا پیش از این رسانه های خارجی گزارش داده بودند القاعده صدها نفر از اتباع انگلیس را در سوریه آموزش می دهد و این افراد برای جنگ با نظام بشار اسد و انجام حملات تروریستی در کشورهای غربی آماده می شوند.

52261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 333710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    3 8
    اگر امریکا نبود هیچ تروریستی نبود اگر امریکا نبود مردم جهان هرگز اجازه ی قدرت نمایی به وحشی های زیر حمایت عربستان و ترکیه نمی دادند تا جهان و حقوق بشر رو به تمسخر بگیرند. تا امریکا قدرت اول جهان است جهان رنگ ازادی و نابودی تروریسم را نخواهد دید.