ایرنا نوشت:

وزیر کشور گفت: افراد زبده ای با حضور در محل حادثه آتش سوزی ساختمان تولید پوشاک خیابان جمهوری، گزارش کامل آن را تهیه خواهند کرد تا در آینده از بروز اینگونه حوادث جلوگیری شود.

«عبدالرضا رحمانی فضلی» عصر چهارشنبه در پایان نشست خود با مدیران و روسای برخی رسانه های داخلی که در محل ستاد مبارزه با مواد مخدر تشکیل شد در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درمورد آتش سوزی خیابان جمهوری و چگونگی پیگیری آن افزود: معاونت های وزارت کشور پیگیر مشخص شدن عاملان کوتاهی در این حادثه هستند و افراد زبده ای با حضور در محل، گزارش های کامل تری را تهیه خواهند کرد تا در آینده از بروز اینگونه حوادث جلوگیری شود.

وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه در این جلسه چه راهکاری برای مبارزه با موادمخدر اتخاذ شده، گفت: از مدیران رسانه ها استمداد طلبیدیم و آنها نظرات و پیشنهادات خود را درمورد کمک به اجتماعی کردن مبارزه با موادمخدر ارایه دادند.

رحمانی فضلی ادامه داد: مدیران و روسای رسانه های حاضر در جلسه، بسیار مشتاقانه اعلام همکاری کردند و گفتند برای مقابله با این بلیه آماده هرگونه همکاری هستند.

به گفته وزیر کشور، مبارزه با موادمخدر دغدغه همه مردم است و بر اساس نظرسنجی های نیروی انتطامی از سال 86 تا کنون، اکثریت مردم اعتیاد را دغدغه اصلی خود عنوان کرده اند و خواستار مبارزه با آن بوده اند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =