قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود؛ پشت ظاهر آرام و مهربان مردان چه می‌گذرد؟؛رازهایی در مورد مردان؛شوهرتان را اینگونه شیفته خود کنید! ؛ ویژگی های زنانی که مردان ترکشان می کنند؛ چهار حرف راستی که بهتر است به شوهرتان نگویید!؛با این ترفند شوهرتان را عاشق و دیوانه خود کنید!؛ خانم ها! مراقب حرف های تان باشید! شنیدن بعضی جملات مرد ها را ویران می کند و جملاتی که مردان را دیوانه میکند!! را برای تکمیل مطالب پیشین تقدیم می کنم،کامنتهای مطلب دیروز نشانم دادکه باید به مسائل خانواده هاخصوصا زنان و مردان بیشتر پرداخته شود و اوضاع بحرانی است وگواهم آمار طلاق....ازهمه خانمهای متأهل خواهش می کنم با احترام به شوهر ونشکستن غرور وحرمتش و حفظ آبرو و رازهایش و رعایت مسائل اخلاقی مراقب زندگی باشند،شگفتا! از رواج درب بروی شوهربستن و بیرون ماندن او وخروج بی اجازه او از خانه و فحاشی زنان. محبت کنیدضررنمیکنید:

برخی از کامنتهای دیروز مردان را بازنشر می کنم که قابل توجه و آسیب شناسی است ، اینها را قبلا بخوانید:
*من هرکاری برای زنم کردم وهرچی بیشتر علاقه ام رو براش آشکار کردم ایشون متوقع تر شد. فکر کرد فرد خاصیه که اینهمه لایق احترام وعلاقه است .
*زن موجودی خود خواه , انحصار طلب و حسود است , نوشتن زن مفهوم همگانی نداره بلکه اکثریت رو نشون میده , در مورد خودم همه این کار هارو انجام دادم و همسرم بیشتر و بیشتر میخواست , دیگه وقتی برای منطق , زندگی واقعی نگذشت , متاسفانه اکنون به آخر رسیدم و نمیدونم که چه بکنم تو غربت .
*با وارونه جلوه دادن حقیقت میخواین واسه زنا خوش رقصی کنین ولی با تبلیغات نمیشه فطرت ادما رو عوض کرد وگرنه تا حالا فمنیستا این کار رو کرده بودن، برای سایت خوش نامتون متاسفم
*بدین ترتیب زن ها فکر می کنن خدا هستن و هر روز و هر شب ناز می کنن.
*ای کاش کمی هم راجع به خواسته های آقایون هم مطلب بنویسید! چون مردها هم نیاز به بروز احساسات همسرشون دارند متاسفانه در این زمینه اکثر خانمها از شوهرشون طلبکارند
*این حرف‌ها مال تو کتاب‌ا زن فقط پول آروم و خوشبختش میکنه ! اگه پول داشتی بهترینی اگه نه، مجنون هم که باشی از نظر او بی عرضه ترین آدمی!
*این حرفا همش درست ولی‌ دیگه جواب نمیدن!! دخترای امروزی فقط پول شوهر براشون مهمه!!! این حرفا توی ایران خریدار نداره!! پول باشه، زنت یأ نامزدت خوشحاله وگرنه خودتو گول نزن!!


متأسفم که این موارد در حال گسترش است و برخی عرصه پرمهر زناشویی را با میدان نبرد و دشمنی اشتباه گرفته اند، قطعا در دعوا دو طرف مقصرند و کم و کاستی دارند و مهارتهای زندگی و حل مسأله را یاد نگرفته ایم و صبوری و تحمل و تلاش برای حفظ زندگی بی ارزش شده است و برخی دنیا را منتهای آمال قرار داده اند و نمی دانند که دیر یا زود عازم جهان دیگر خواهیم شد و باید پاسخگوی اعمال و ظلم و اذیت و رنجهایی که به دیگران خصوصا همسر وارد کرده ایم ، باشیم، گرچه سنتهای الهی در همین دنیا هم تلافی می کند و تقاص بدی را پس خواهیم داد و کائنات در قبال ناجوانمردی ساکت نیست .... کسی را امروز له می کنی و دو گام جلوتر له می شوی ، این قانون الهی است....
شنیده ام معدودی از زنان شوهر داری بدنبال خواستگارند تا طلاق بگیرند!! برخی زنان خودشیفته که محبت زیادی دیده اند و فکر می کنند خیلی خاص هستند که شوهرشان عاشق آنهاست و دهن بین هستند و خوشی زیر دلشان زده، نقشه ها می ریزند که با اموالی که شوهر بنامشان کرده به خارج بگریزند و عشق ابدی در آنجا بیابند!!  خیالاتی که مرگ یا " هادم اللذات" همه را بی سرانجام می گذازد و فقط افسوس و ننگ می ماند و وزر و وبال آخرت ....
کاش یاد می گرفتیم "باهم بسازیم" . با سازش و صبوری و عشق می توان زندگی شیرینی را رقم زن. دل خوش برتر از پول و لذات زودگذر است.... مجددا از همه خانمهای متأهل خواهش می کنم با احترام به شوهر و نشکستن غرور و حرمتش و حفظ آبرو و رازهایش و رعایت مسائل اخلاقی مراقب زندگی باشند،شگفتا! از رواج برخی موارد نابودکننده زندگی ... محبت کنید، ببخشید ، کینه ورز نباشید، قدردان باشید، دل مرد زندگیتان را گرم و برای حفظ کانون گرم خانه تلاش کنید،بخدا ضرر نمی کنید، ضمنا با مردهای دیگر خصوصا دوست شوهرتون درددل نکنید از قدیم گفتن دوست مرد دزد زنه و دوست زن دزد مرده، لابد یه چیزایی دیده بودن و به همین اخبار روزنامه ها دقت کنید که خیانتها درهمین ارنباطات با دوست نزدیک مرد یا زن رخ داده و آخر کار به قتل حداقل یکی از سه طرف کشیده شده... تکرار می کنم به مردان نامحرم هرقدر ظاهرالصلاح و بامحبت و دلسوز اعتماد نکنید اینها گرگند در لباس انسان.... شنیدم خانمی گفته که مستأجر خانه ای که شوهرم بنامم کرده بود متوجه دعوا وقهر من با همسرم شده بود و مرتب دلجویی می کرد و پیگیر احوال من بود! و متأسفانه هم این خانم اجازه داده بود مردک طماع نیمه های شب هم تلفن بزند و هم سرانجام به او برای تمدد اعصابش و بدون طمع! پیشنهاد سفر به خارج با گذرنامه خواهرش را بدهد(قابل توجه برادران پلیس گذرنامه که مراقب این موارد باشند) و این خانم پاکدامن -ولی درخطا از بابت این نوع ارتباطات تلفنی دلسوز نماها- نپذیرفته بود و گفته بود شوهر دارد و مردک گفته بود خیلی سخت نگیر درجایی که من بزرگ شده ام (اوکراین) این مورد عادیه!! و شوهرت چون نیست حقی نداره!! و گذرنامه خواهرم برای اینه که اون نقهمه..... و رن گقته بود برفرض شوهرم نفهمه اما خدا که هست و می دانم خلاف است.... بعدها طبق سنت الهی این مردک دچار مساله شده بود و همین خانم از او شنیده بود ( که البته خود ادامه ارتباط تلفنی نادرست بوده اما گویا چون مستاجر بوده صحبت داشته اند) که نامزد کرده و روزی ناگهای به خانه نامزدش  رفته و دیده با پسرعمویش جوری گرم گرفته که مردک تصمیم به طلاقش گرفته .... این زن هشیار و پاکدامن بلافاصله گفته بود:  عجب! در جایی که شما بزرگ شده بودی که این موضوع مهم نیست و چرا ناراحت شدی؟ و چطور به من شوهردار پیشنهاد سفر دونفره داده بودی!!.... راستی اضافه کنم این زن پاک یود و گول نخورد و گوهر آبرو و عفتش را برباد نداد اما "خطوات الشیطان" یا گامهای کوچک شیطان ، آرام آرام آدمی را خراب می کند و تضمینی برای سالم ماندن در ادامه این موارد نیست و بهتر بود که از اول این ارتباط تلفنی و درددل ایجاد نمی شد... اگر فیلم  UNFAITHFUL را دیده باشید می بینید که خانمی که ناحواسته به ورطه خیانت افتاد و در جایی به ارتباط همان جوان رذل با زنی دیگر اعتراض کرد !! (با آنکه خودش هم خائن بود) بعد که سرانجام جوانک کشته شده باخودش می اندیشد که ای کاش روز اول برای پانسمان پایش به خانه اون جوانک نمی رفت که .....

*************************************************************

قفل دل همسرتان با این کلیدها باز می شود!(اینجا)

احترام گذاشتن به یکدیگر در حضور دیگران، قدردانی کردن، "انعطاف پذیری" در رفتارتان، گوش کردن به حرف های دیگر و ایده پردازی در خلاقیت در زندگی از اصل های داشتن یک زندگی مشترک به دور از تنش محسوب می شوند.
بررسی ها نشان می دهند، زنان از همان بدو تولد نقش پر رنگی را در زندگی مردان ایفا می کنند و در شکل دهی و شخصیت و انتخاب درست مسیر و حتی موفقیت هایشان نقش زیادی دارند و پژوهش های جدید محققان نشان می دهد مردان بدون مادر، خواهر و همسر خوب موفق نمی شوند.

گفتنی است مردان و زنان با احترام گذاشتن متقابل به یکدیگر می توانند "اعتماد به نفس" را در هم افزایش دهند و اگر می خواهید همیشه شریک زندگی تان را شاد و خوشحال نگه دارید در حضور دیگران از توانایی های او تعریف و تمجید کنید.
نتایج مطالعات نشان می دهند خانم ها و آقایان باید قانون های مورد نظر خودشان را در زندگی مشترکشان بر روی کاغذ ثبت کنند و همواره بر روی آن ها برای به وجود نیامدن اختلاف در زندگی بحث و نظر خواهی کنند.

***************************************************

پشت ظاهر آرام و مهربان مردان چه می‌گذرد؟ (اینجا)

کشف شخصیت واقعی مردها بدون نقاب و رسیدن به واقعیت طرف مقابل از دغدغه‌های قدیمی و همیشگی خانم ها بوده و هست. شناخت عمقی مردان مشکلات و سوءتفاهم‌های‌تان را کم می‌کند و باعث برقراری رابطه بهتر بین شما می‌شود. کشف رازهایی از دنیای پر پیچ و خم مردان و توجه به آنها نه تنها به شما در تصمیم‌های‌تان کمک می‌کند بلکه با نگاهی تازه شما را وارد افکار و سیاست‌های مردانه می‌کند.حالا اگر روی معنی کارها و اخلاق همسرتان حساس شده‌اید چند نکته ساده اما اساسی در مردان را بشناسید.

کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است

همه ما فکر می‌کنیم وقتی همسرمان با جزئیات تمام برای‌مان تعریف می‌کند که کجا بوده ‌است و چه کرده است یعنی هیچ چیزی را از ما پنهان نکرده و با ما روراست است و می‌توانیم خیال‌مان راحت باشد اما باید بدانید که کاملا در اشتباه هستیم، چون وقتی او خیلی به تعریف جزئیات می‌پردازد یعنی در حال پنهان کردن موضوعی است و می‌خواهد با تعریف داستانی طول و دراز موضوع اصلی را پنهان کند. نشانه‌ای ‌مهم که می‌تواند عدم صداقت را نشان دهد زمانی است که شروع به تعریف کردن داستانی می‌کند و در آن بیشتر به جزئیات بی‌اهمیت می‌پردازد و مدام از موضوع اصلی طفره می‌رود، باید بدانید در این مواقع احتمالا در حال پنهان کردن موضوعی است، به‌خصوص اگر هنگام صحبت مدام مکث کند، چون در حال ساختن یک واقعیت خیالی است در این مواقع شما می‌توانید با سؤال کردن او را تا حدی مجبور به گفتن حقیقت کنید. اگر کمی با خود فکر کنید به این نتیجه می‌رسید که وقتی خودتان هم در حال گفتن حقیقت و تعریف کردن یک واقعه خاص هستید خیلی به جزئیات نمی‌پردازید.

احساسات‌تان را کنترل کنید

شاید همسرتان خیلی گرفتار باشد، همیشه سرکار است و شما خیلی کم او را می‌بینید، این موضوع به خودی خود اصلا شک‌برانگیز نیست ولی زمانی که همسرتان یکباره و به طور ناگهانی و بدون اینکه سابقه داشته باشد شروع به خریدن کادوهای خیلی گران​قیمت برای شما می‌کند، زمین و زمان را برای‌تان فرش قرمز پهن می‌کند تا حواس​تان از همه چیز دور باشد به این مسئله فکر کنید که شاید او دچار عذاب وجدان شده‌ است و می‌خواهد به نوعی جبران کند (البته این مسئله همیشه صدق نمی‌کند). گاهی نیز پیش می‌آید که همسر بی‌اعتنای شما ناگهان بیش از حد مهربان می‌شود و بیش از اندازه به شما توجه نشان می‌دهد همه اینها می‌تواند نشانه‌ای از احساس گناه او باشد بنابراین بهتر است در این مواقع در رفتارهای او دقیق شوید تا متوجه شوید واقعا چرا ناگهان اینقدر مهربان شده و آیا به راستی دچار تحول شده یا...

اگر شما آدم ساده‌ای باشید از چاپلوسی طرف مقابل خوشحال خواهید شد و همین رضایت خاطر شما نقطه آغاز شکست شما خواهد بود ولی اگر باهوش و زیرک باشید چاپلوسی او در برابر شما اذیت‌کننده نیز هست. نحوه روبه‌رو شدن با اینگونه افراد بسیار ساده است به این ترتیب که از کنارشان به گونه‌ای بگذرید که انگار چیزی نشنیده‌اید و با لبخند ساده‌ای پاسخگوی او باشید، چرا که در نهایت شما برنده‌اید اگر عقل را به همراه زیرکی و حربه‌های مخصوص خودتان به‌کار گیرید. یادتان باشد احساسات شما به حد کافی زیاد هست در مواقعی آن را به کار گیرید که ضروری باشد نه در همه موارد.

آنها سریع گیج می‌شوند

مردان مدت زیادی را در دایره خشم خود از شما باقی می‌مانند اما به محض اینکه بهتر شدند ناراحتی شما و کش و قوس‌های بحث بین‌تان را تاب نمی‌آورند. اگر زنی شناخت کافی روی مرد‌ها داشته باشد این احساس ناراحتی را با صبوری تحمل می‌کند تا همسرش هم بتواند عبور موفقی از بحران یا ناراحتی پیش آمده، داشته باشد. مردها حین صحبت سکوت می‌کنند تا احساس‌شان را نظم دهند. مردها هدف مدار هستند و در آن واحد می‌توانند به یک موضوع توجه کرده و در مورد آن حرف بزنند. اما زن‌ها دایره‌وار فکر می‌کنند و در آن واحد می‌توانند در مورد چند مسئله حرف بزنند. اما این کار مردها را گیج می‌کند. مردها نیاز دارند که احساس کنند، کارها را درست انجام می‌دهند بنابراین وقتی شما صحبت‌شان را قطع می‌کنید گویی به آنها گفته‌اید باز هم داری اشتباه می‌کنی! پس من تو را متوقف می‌کنم. این مسئله شاید به سرعت بین شما فراموش شود اما پس ذهن مردها را نمی‌توان به سادگی به حالت قبل برگرداند.

ما مردان قصه خودمان را داریم

مرد‌ها با بیان نکردن احساسات یا مشکلات‌شان، اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا می‌کنند. مرد‌ها فکر می‌کنند اگر بعضی مشکلات را با همسرشان در میان نگذارند و یک‌تنه آن‌ را حل کنند، مردانگی‌شان بیشتر می‌شود. آنها دوست دارند گاهی ژان‌وال‌ژان زندگی شما باشند. برای حل یک مشکل بزرگ دیر به خانه بیایند و به شما بگویند که سر کار بوده‌اند. به یکی از دوستان‌شان پول قرض بدهند و به شما بگویند که نمی‌دانند چرا از حساب‌شان پول کسر شده و حتی برای خرید یک هدیه مرخصی بگیرند و به شما بگویند سرکارند. اگر به مرد‌تان اعتماد دارید، همیشه به حیطه خصوصی‌اش وارد نشوید و بگذارید با این تصور که بخشی از زندگی و اتفاقاتش را به تنهایی مدیریت می‌کند،‌ احساس بهتری پیدا کند. بعید نیست که شما باتوجه به شناختی که از او دارید همه این پنهان‌کاری را کشف کنید اما نباید به او بگویید که سر از پنهان‌کاری‌هایش درآورده‌اید. اینها چیزهایی نیست که در ظاهر مردها به سادگی کشف کنید بلکه افکاری مردانه است که در ژن آنهاست و تا ابد هم این قسمت از زندگی‌شان را با شما قسمت نمی‌کنند. مردها از اینکه درقبال چیزی تعهد کلامی بدهند، بیزارند بنابراین تمام تلاش شما برای شنیدن پاسخی روشن از او با شکست مواجه می​شود. آن دسته مردانی که به هیچ چیز پاسخ روشنی نمی‌دهند همیشه در پس پرده‌ای از ابهام باقی می‌مانند. آنها شخصیتی آزارگر دارند و شما هرگز نخواهیدفهمید چه در افکارشان می‌گذرد یا چه احساسی دارند. این‌طور نیست که اصلا با شما حرف نزنند نه، آنها با شما صحبت می‌کنند، اما مشکل این است که هرگز پس از آنکه صحبت‌هایشان تمام شد، نمی‌توانید بگویید به شما چه گفته اند. آقای اسرارآمیز متخصص صحبت کردن و ارتباط برقرار کردن بدون دادن کمترین اطلاعات است.

ایده ال

***************************************************

رازهایی در مورد مردها که آقایان دوست دارند خانم ها بدانند (اینجا)


روانشناسان در مطالعه نقش های هر جنس، به نکات و نتایجی رسیده اند و رازهای آقایان را مشخص کرده اند. رازهایی که آنها دوست دارند خانم ها در مورد آنها اطلاع داشته باشند.


۱. آقایان با اعمالشان می گویند "دوستت دارم"


بعضی آقایان ترجیح می دهند نه با حرف بلکه با عمل نشان دهند که دوستتان دارند. آنها با تعمیرات وسایل در خانه، تمیز کردن حیاط یا حتی بیرون گذاشتن سطل آشغال یا هر کاری که خانه را برایتان تبدیل به جای بهتری کند، می گویند "دوستت دارم".


۲. فعالیت های مشترک، پیوندهای محکمتری را رقم می زنند.


آقایان با انجام کارهای مشترک با طرف مقابلشان و نه فقط با در میان گذاشتن افکار یا احساساتشان، روابط خود را محکم تر می کنند. برای بسیاری از آقایان ورزش باعث می شود که با طرف خود صمیمی تر شوند.


۳. آقایان تعهد را جدی می گیرند.


آقایان به ترسیدن از تعهد مشهور هستند. ولی شواهد نشان می دهد که آنها تعهد را جدی می گیرند. آنها زمان طولانی تری متعهد می مانند زیرا می خواهند مطمئن شوند که تا ابد روی عرشه کشتی زندگی مشترک می مانند. در یک تحقیق در مورد آقایانی که در حال حاضر متأهل هستند، ۹۰ درصد آنها اعلام کردند که اگر به گذشته برمی گشتند با همین فرد ازدواج می کردند.


۴. او واقعاً گوش می دهد.


شما وقتی به حرف های کسی گوش می دهید شاید لابلای حرف های او "بله"، "درسته" و از این حرف ها بگویید. بدین ترتیب نشان می دهید که به حرف های او گوش می کنید. ولی بعضی ها اینطور نیستند. چون مردی هیچ حرفی نمی زند دلیل نمی شود که اصلاً به شما گوش نمی کند. او ترجیح می دهد در سکوت به شما گوش کند و در مورد حرف هایتان فکر کند.


۵. آقایان به زمان مخصوص به خودشان نیاز دارند.


با آنکه فعالیت های مشترک از اهمیت بالایی برخوردارند، ولی آقایان به زمانی مختص خودشان نیاز دارند. موضوع مورد علاقه آنها هرچه باشد، از گلف گرفته تا باغبانی، بدنسازی و غیره، باید آنها را تشویق کنید که سرگرمی هایشان را دنبال کنند و شما هم زمانی را برای خودتان داشته باشید. وقتی هر دو طرف زمانی را فقط به خودشان اختصاص دهند، چیزهای بیشتری برای همدیگر خواهند داشت.


۶. آقایان از پدرانشان یاد می گیرند.


اگر می خواهید بدانید مرد موردنظرتان در رابطه اش چطور عمل خواهد کرد، باید پدرش را بشناسید. اینکه آنها با هم چه رفتاری دارند و رفتار پدر طرفتان با همسرش چطور است، به شما نکاتی در مورد رفتار همسر آینده تان با شما یاد خواهد داد.


۷. آقایان زودتر از خانم ها بی خیال می شوند.


خانم ها مدت زمان طولانی تری نسبت به آقایان تجربیات بد و منفی خود را به یاد خواهند داشت و استرس، اضطراب و غم را زود فراموش نمی کنند. در مقابل، آقایان کمتر روی رویدادهای ناخوشایند می مانند و سعی می کنند زود آنها را فراموش کنند. بنابراین وقتی شما سعی می کنید در مورد بحث دیشب سر حرف را باز کنید، همسرتان آن را کاملاً فراموش کرده است.


۸. آنها به سپاسگزاری پاسخ می دهند.


نشان دادن مراتب سپاسگزاری از او در نحوه برخورد و رفتار او تأثیر بسیار بزرگی می گذارد. مطالعات نشان داده اند که پدران وقتی همسرانشان از کمک آنها سپاسگزاری می کنند، بیشتر به آنها کمک می کنند.


۹. آقایان ایما و اشاره و کنایه های شما را درک نمی کنند.


آقایان ممکن است سیگنال هایی مانند لحن حرف زدن یا ایما و اشاره های شما را متوجه نشوند. به خصوص اینکه آنها از روی چهره شما نمی توانند غمگین بودنتان را تشخیص دهند. اگر می خواهید پیام خود را به او برسانید، باید مستقیماً در مورد پیامی که می خواهید بدهید، حرف بزنید.


۱۰. آقایان همیشه آمادگی رابطه جنسی را ندارند.


بر خلاف تصور خانم ها، آقایان همیشه حوصله رابطه جنسی را ندارند. آنها اغلب تحت فشار استرس کار، خانواده و پرداخت قبض ها هستند. استرس تمایل فرد به رابطه جنسی را از بین می برد. اگر همسرتان حاضر به رابطه جنسی نیست، دلیلش این نیست که دیگر شما را دوست ندارد، او فقط خسته است و روز سختی را پشت سر گذاشته است.

************************************************************
رازهای مردانه را بشناسید!(اینجا)

در کانون خانواده آنچه که باعث تداوم و بقای صمیمیت می گردد رفتارها و اعمال زن و مرد نسبت به هم است. در این میان نقش یک زن می تواند در ایجاد فضایی دلپذیر و جذاب بسیار مهم و قابل توجه باشد.

اگر چه ازدواج آسان نیست اما استمرار و تداوم آن بسیار مشکل تر و سخت تر است، اما در این گزارش به آنچه که زنان باید از مردان و زندگی مشترک خود بدانند می پردازیم. شناخت روحیه مردان نه تنها مشکلات زوجین را کم می کند بلکه باعث برقراری رابطه بهتر بین آنها می شود.

همه خانم‌ها دلشان می‌خواهد قلب شوهرشان را کاملا تسخیر کنند و از او حرف‌های حق‌شناسانه و محبت‌آمیز بشنوند، اما اغلب آنها گاه و بیگاه دچار امواج خشم، بی‌احساسی، بی‌حوصلگی و کم‌توجهی شوهرانشان می‌شوند. روانشناسان و مشاوران خانواده اعتقاد دارند که آقایان، پیام‌هاى دیدارى را دریافت مى‌کنند و خانم‌ها پیام‌هاى شنیدارى را دوست دارند.

لذا بهتر است برخی از رازهای درونی مردان را بشناسید تا بتوانید برای آنها زنی ایده آل و جذاب باشید :

** در نظر داشته باشید مردها طوری با شما رفتار می کنند که خودتان به آنها اجازه می دهید، سعی کنید، تماس های مکرر با همسر خود را فراموش کنید ، همیشه در دسترس بودن خانم ها خوب نیست.

**بسیاری از زنان فکر می کنند که برای اینکه مردی عاشقشان شود باید مانند یک سوپرمدل باشند. اما واقعا اینگونه نیست اگر چه به زیبایی بهای بسیاری می دهند اما اصلا آن چیزی نیست که زنان انتظارش را دارند. مردان انتظار ندارند که زنان شان مانند زنان و مانکن های مجلات باشند.زن زندگی باشید و با اخلاق زیبا مرد را نگهدارید.

** مردان از زنان با نشاط و با روحیه خوششان می آید. پس سعی کنید شادمانی را به زندگی خود راه دهید. زنانى که همیشه شاد هستند و در مورد خود احساس خوبى دارند، بیشتر مورد توجه همسرشان هستند و از جذابیت بیشترى برخوردارند

** مردان دوست دارند همسران قدرشناسی داشته باشند؛ وقتی شوهرتان خسته از کار روزانه به خانه برمی‌ گردد به استقبالش بروید و با خوشرویی از او پذیرایی کنید و هنگام رفتن به سر کار او را بدرقه کنید. وسایل او را از دستش بگیرید و از خریدهایش تعریف کنید.

** یکی از خصایص بارزی که می تواند احساس رضایتمندی را در کانون خانواده حاکم کند، قناعت است تلاش کنید قانع و راضی باشید.

** مردها معتقدند: خانم ها زیاد حرف می زنند یا بسیار غرغر می زنند، پس ثابت کنید اینگونه نیست. مردان از این خصیصه خوششان نمی‌آید، سنجیده و بجا سخن بگوید و غر نزنید، تلاش کنید چیزی هایی که برای همسرتان تعریف میکنید تکراری نباشد

** اگر می خواهید شوهرتان را اسیر کنید از ابراز احساسات غافل نشوید؛ البته نه تنها با رفتارها و گفتار کلیشه ای.

**  انعطاف پذیر باشید.

** مردان معمولا نیاز خود به نوازش و توجه را بر زبان نمی آورند.

** مردان بیشتر از آنکه به جا، مکان یا غذا بهاء بدهند، به مسائل جنسی اهمیت می دهند. بنابراین ریشه مشکلات خانوادگی را باید در خلوتگاه آنها یافت.

** مردان دوست دارند بیش از همسر خود در آمد داشته باشند زیرا به آنها احساس قدرت و امنیت می دهد.

** مرد ها دوست دارند تا جایی که ممکن است وسایل راحتی فکر و جسم آنها در خانه فراهم باشد.

** مردان ترجیح می دهند درمورد احساساتشان غیر مستقیم صحبت کنند. هیچ مردی از زن خود فقط نوازش طلب نمی کند، اما شما اگر واقعاً زندگی و همسر خود را دوست دارید حتما این کار را انجام دهید.

** غرور برای مردان اهمیت زیادی دارد و به هر طریقی اگر غرور او را بشکنید، او را از دست خواهید داد.

** شاید عجیب باشد ولی خیلی شنیده می‌شود که مردان، زنان باهوش را دوست ندارند و دلشان می‌خواهد همسرشان نسبت به آنان معلومات کمتری داشته باشند.

این موضوع به آنان حس بهتری می‌دهد و برعکس این موضوع حس حسادت و رقابتشان را برمی‌انگیزد. بنابراین جلوی آنها ابراز فضل نکنید و تا جایی که می‌ توانید با وجود توانایی جسمی و فکری از آنان کمک بخواهید. به همسرتان احترام بگذارید و به جای رقیب درست کردن برای او از او تعریف و تمجید کنید.

** مردها دوست ندارند که زن ها آنان را سرزنش کنند و راه درست را به آنان نشان دهند. به زن اندرز دهنده نیاز ندارند. گاه زن‌ها اشتباهات مردها را به آن‌ها گوشزد می‌کنند. این کار به خصوص اگر در مقابل دیگران انجام شود فاجعه است.

** اگرچه مردان سعی می کنند در بسیاری از فعالیت های خانواده مشارکت کنند. اما همه آنها نیاز دارند، زمانی مخصوص خود داشته باشند، به مرد ها فرصت بدهید، به مردها آزادی عمل بدهید، بگذارید به آنچه دوست دارند، دست پیدا کنند آنها را تشویق کنید مسافرت بروند و تفریح کنند، با دوستان خود باشند و یادی از دوران مجردی و کودکی خود کنند.

** هیچگاه همسر خود را با مردان دیگر مقایسه نکنید، او را سرزنش نکنید یا نقاط ضعف و منفی همسرتان را مدام به رخ او نکشید، تنها او را سلطان قلب خود و مردان دیگر بدانید و این را هم باور داشته باشید.

** در ناراحتی‌هایش شریک شوید و شنونده خوبی باشید و پند و اندرز دادن را کنار بگذارید و از گفته‌هایش سوء استفاده نکنید. آشپزخانه پر رونقی داشته باشید و اگر می‌خواهید از شوهرتان کمک بگیرید از کارهای ناشیانه‌اش ایراد نگیرید و هر کار خوب او را تحسین کنید تا برای انجام بقیه کارها، ترغیب شود.


************************************************************

شوهرتان را اینگونه شیفته خود کنید! (اینجا)

شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد.
اما آیا می توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می توانید کاری کنید که هر روزی که می گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟

چطور می توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟
شاید چشمش را گرفته باشید، اما آیا می توانید مطمئن باشید بطور دائمی مال شما شود؟ چطور می توانید کاری کنید که همیشه شما را بخواهد و برای آنچه که هستید دوستتان داشته باشد؟

مردها تک بعدی تر از زن ها هستند. یا شاید هم چیزها را آنطور که ما می بینیم نمی بینند.
در زندگی مردها هر موقعیت نمی تواند میلیون ها جایگزین یکسان داشته باشد.
برای آنها، زنگ نزدن شما خیلی ساده به این معنی است که سرتان شلوغ است و هیچوقت تصور نخواهد کرد که علاقه ای به او ندارید.
بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد.
با چه سلاحی؟ با اعتمادبه نفس و کنترلتان. ما به شما می گوییم چطور او را بدون هیچ تلاشی مجذوب خودتان نگه دارید.

1 - سر خود را شلوغ کنید
هیچوقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید.
و دقت کنید که حتماً او از فعالیت های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می دارد، باعث می شود وقتی برای او وقت می گذارید کلی متشکرتان باشد!

2 - هیچوقت نشان ندهید که اذیت می شوید
بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم ها مرتکب می شوند این است که مدام شکایت می کنند که « چرا دیشب \ دیروز\ فلان موقع به من زنگ نزدی؟ » اینجور سوال ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می کند. اینکه بگویید، « قبلاًها اینکار را می کردی » حتی اوضاع را بدتر هم می کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.
در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می رود و به مرحله ای می رسد که هر دوی شما با هم راحت تر می شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

3 - احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید
اگر می خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می آید و احساس می کنید جذاب می شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می گذارد.

4 - به ظاهرتان توجه کنید
شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی یا بدون آرایش ببیند.

5 - پیشقدم شوید
سرسخت بودن را فراموش کنید و خیلی وقت ها خودتان پیش قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید. پس برایش یادداشت بگذارید و از او بخواهید که در فلان روز همدیگر را ملاقات کنید.

6 - به غریزه اش رسیدگی کنید
این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید.

ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد.
فقط کافی است که دختری با اعتماد به نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که خیلی به حضور او نیاز ندارید.

اگر این نکات را رعایت کنید، خیلی زود می بینید که چطور او را شیفته خود می کنید و همیشه به دنبال خود می کشانید.

************************************************************

ویژگی های زنانی که مردان ترکشان می کنند(اینجا)

فکر می کنید چه زن هایی حال یک مرد را به هم می زنند؟ یا مردها چه زن هایی را ترک می کنند؟ در ادامه ویژگی این زن ها را می خوانید.

زن هایی که حال بدی دارند.

۱- زنان توجه طلب (هیسترونیک): زنانی هستند که دوست دارند مورد توجه واقع شوند و به محض این که شکار خود را می یابند بازی تام و جری را شروع می کنند و از دست چشمان هیزی که قبلا به هر قیمتی دلشان می خواسته حتی نیم نگاهی بگیرند، حالا فرار می کنند و جالب تر این که این زنان، دلشان می خواهد گرم و قدرتمند به نظر برسند در صورتی که به شدت در پشت صحنه، یخ زده اند.

۲- زنان همیشه مادر: این گروه از زنان، مردان را با کودکان خود، اشتباه گرفته اند. دلشان می خواهد مانند یک مادر، شش دانگ مراقب شوهر خود (بخوانید بچه خود) باشند.

ایرادهای بنی اسراییلی: "این کار را بکن و آن کار را نکن"، "آن چیز را نخور و این چیز را بخور"، «تو کی بزرگ می شوی؟" و... از زبان این زنان، بسیار شنیده می شود.

۳- زنان بچسب (سریش): این گروه از زنان، به شدت گیر می دهند. روزانه و به دفعات بسیار زیاد به همسر خود تلفن می زنند و قبل از سلام و احوال پرسی می پرسند: "کجایی؟!"

در محبت و بی محبتی، افراط می کنند. دلشان می خواهد همه جا به همسر خود منگنه شوند. یکی از این زنان سریش می گفت: "کاش می شد مرد خود را آن قدر کوچک کنم که درون کیفم، جا بگیرد."

این گروه از زنان گاهی آن قدر در مهرورزی افراطی هستند که مردان را از خود دور می کنند.

۴- زنان شکاک: این گروه از زنان به طرز شگفت انگیزی به همسر خود شک دارند. به طور مداوم در جست وجوی نشانه ای از خیانت، مرد خود را بازرسی می کنند، لباس هایش را چک کرده تا نشانی از جرم ناکرده اش پیدا کنند.

نقل می کنند: "مردی قبل از این که به خانه وارد شود، تمام لباس های خود را کنترل کرد! زن پس از آمدن مرد به خانه، ۲۰ دقیقه ای او را بازرسی کرد. وقتی چیزی نیافت، رو به مرد کرد و گفت: خاک بر سر بی لیاقتت! حالا دیگر با زن های کچل دوست می شوی؟!...

این زنان بدون مقدمه به دنبال مردشان راه می افتند و او را تعقیب می کنند. اگر به شرکت مخابرات بروید بعضی اوقات این گروه زن ها را می بینید که به التماس می خواهند صورت ریز مکالمه همسرشان را دریافت کنند. آنها مسیر نگاه مردشان را به طور دایم، دنبال می کنند که مبادا به جایی غیر از خودشان، چشم دوخته باشند.

۵- زنان مردنما: این خانم ها، افتخارشان این است که ما برای خود مردی هستیم! دوست دارند کارهای مردانه انجام دهند و به طرز عجیبی از ظرافت زنانه، دور مانده اند.

با این که ورود زنان به شغل های سخت و مردانه عاری از اشکال است، اما این گروه از زن ها آن قدر در این مورد افراط می کنند که گویی زن گرفته اند (به جای این که شوهر کنند). بلند حرف می زنند، اغلب، موهای خود را مردانه کوتاه می کنند، بیشتر شلوار می پوشند و خلاصه مردانی که با این گروه زندگی می کنند؛ مردانگی خود را از یاد می برند.

۶- زنان بدلباس: این گروه از زنان، اغلب با پیژاما در منزل دیده می شوند. چنان خود را از یاد برده اندکه موهایشان مانند سیم ظرفشویی و لباسشان مثل پادری شده است. اغلب دستانشان رنگ سبز (ناشی از خرد کردن سبزی) و صورتشان نشانی از بادمجان سوخته دارد. بیشتر اوقات، بوی پیازداغ و نعنا و جعفری می دهند و بدون رعایت مسایل بهداشتی، زندگی خود را سپری می کنند. آنها فکر می کنند با این کارها خود را قربانی نشان داده و در عجب اند چرا مردان از آنها گریزانند؟!

۷- زنان بچه مامانی: این گروه از زن ها بدون اذن مادر خود، آب نمی خورند. اغلب مادران اینها، زنان سلطه جوی خاموشی بوده اند که با این جمله: "دلت می آید به مادر پیرت، بی توجهی کنی؟"، خود را فدایی مادرشان می دانند. آنها می گویند: "شوهر پیدا می شود اما مادر، هرگز!"

دکوراسیون منزل این گروه از زن ها سلیقه قطعی مادرشان بوده و به طرز عجیبی حتی اگر بدانند که حق با مادرشان نیست، ادعایشان این است: "همیشه حق با مادرم است."

بیچاره شوهران این زنان که اگر مغضوب مادرزن شوند هرگز در دل همسر خود راهی نخواهند یافت. بیشتر دعواهای این زنان بر اثر مداخله مادرشان در زندگی، رخ می دهد و معمولا زندگی مشترکشان سرانجام خوشی نخواهد داشت.

۸- زنان عاشق تر به فرزند خود: یکی از تلخ ترین جملاتی که به طور مکرر، آن را از زبان زنان بسیاری شنیده ام این است: "من به خاطر بچه هایم با تو مانده ام" یا "به خاطر بچه ها مجبورم به زندگی ادامه دهم."

این گونه زنان به محض به دنیا آوردن فرزندشان؛ خود را وقف بچه می کنند. آنها غافلند که در جهان هستی، بزرگ ترین رسالت و وظیفه انسان ها؛ قبل از هر انسانی، وظیفه نسبت به همسرشان است، بعد کودکان، بعد والدین و بعد دیگران.

مرد وقتی از سر کار می آید می بیند همسر خود، بدون کوچک ترین توجهی به او برای فرزندش، آب میوه می گیرد، پس شوهر چه؟ آنها تمام اوقاتشان را با فرزندان خود می گذرانند. حتی خوابیدن در اتاق کودک را به اتاق خواب خودشان ترجیح می دهند.

۹- زنان مقایسه کن: این گروه از زن ها، به طور مداوم خود را با زنان دیگر مقایسه می کنند. خدا نکند جاری شان سرویس جدید طلای خود را در یک میهمانی به آنان نشان دهد، روزگار شوهرشان سیاه است. چشم و هم چشمی؛ آفت بزرگ این گروه از زن هاست. اگر کوچک ترین تغییری را در خانه همسایه و آشناها ببینند، نمی توانند تحمل کنند. جالب است این گونه زنان اگر دوستشان برای تعطیلات نوروزی قصد سفر به آفریقا داشته باشد، آنها پدرشوهرشان را درآورده تا به شاخ آفریقا سفر کنند. اگر فرزند دوستشان کلاس اسکی روی آب ثبت نام کند حتما مایلند اسکی زیر آب، ۳ متر بالای آب، اسکی روی چمن، اسکی روی آسفالت و... را برای آموزش بچه ها در نظر بگیرند.

آنها غافلند که هر بچه ای توانایی منحصر به خود را دارد و غافل از این تفاوت های فردی، دلشان می خواهد فرزندشان مانند فرزند دیگران پیشتاز باشد.

۱۰- زنان خاندان کنیز ملاباقر: این دسته از زن ها، پدر همسرشان را سر غرغرهای متوالی در می آورند. راجع به همه چیز اعتراض دارند. خدا نکند حتی ۱۰ درصد از کاری که همسرشان می کند بر وفق دلشان نباشد، از صبح تا شب و شب تا صبح با تکرار مکررات، غر خود را به سمت همسرشان پرتاب می کنند.

به سفری رفته اند. از این که کولر اتاق در هتل، کار نمی کند؛ تا چند سال (بخوانید چند قرن)، غر می زنند و گویی نمی خواهند زبان خود را جز به ایراد گرفتن، باز کنند و...

براین فهرست اینها را باید افزود: زنان خودسر و ناشزه ، بد زبان و فحاش، آبرو بر و برملاکننده رازهای مرد و زندگی زناشویی و به اصطلاح قدیمی سلیطه و هرزه درای ، پرتوقع و سیری ناپذیر و قدرنشناس و نمک نشناس ، لجباز و حق بجانب و خود پسند ، شیفته اندام و زیبایی ظاهر خود و تحت تأثیر حرف دیگران ، دهن بین و حسود بیش از اندازه ، بازجو و شکنجه گر ، حرمت شکن و عبورکننده از خطوط قرمز اخلاقی و اجتماعی، بدگو و تهمت زننده به شوهر و بستگان او ، خیالاتی و در جستجوی عشقی دیگر!! و آگراندیسمان کننده اشتباهات یا قصور مرد و تکرار مکرر و ممل آنها و ناچیز انگار محبتها و زحمات او

***************************************************

چهار حرف راستی که بهتر است به شوهرتان نگویید!(اینجا)

در زندگی زناشویی هم، مثل همه موارد دیگر، بی شک راست باید گفت و جز راست نباید گفت. این درست؛ اما هر راست را باید گفت؟

بنا بر این گزارش، برخی روان شناسان معتقدند، زن باید از برخی از سخنان راست که شوهرش را آزرده خاطر می کند بپرهیزد. ۴ مورد از این راست های شوهر آزار بدین قرار است:

۱- فلانی که اومده بود خواستگاریم خیلی مهربون بود. هر عاقلی می گوید، حرف شما درست است؛ چون هر آدمی حسنی دارد؛ اما زخم این سخن در وجود شوهر شما التیام ناپذیر است.
۲- بدم میاد ازت. طبیعی است که هر رابطه ای پست و بلند دارد، اما وقتی حالتان بد می شود، جملاتی از این قبیل فقط رابطه شما را برای مدتی خراب می کند و دیگر هیچ.
۳- چکار داری؟ بیان گذشته، آن هم با جزئیات و موبه مو، آن هم برای آدم مو از ماست کش، کاری کشنده است؛ اما پنهان کردن گذشته و سانسور آن هم زندگی خراب کن!
۴- از اون آبجی ات متنفرم. افکار منفی خود را درباره افراد برای خود نگه دارید. بخصوص اگر این افکار درباره دوستان یا بستگان شوهرتان باشد. سودی که ندارد هیچ، زندگیتان را هم تلخ نمی کند.
آری جز راست نباید گفت؛اما هر راست نشاید گفت .البته دروغ گفتن حتی اگر کوچک باشه بنیان خانواده رو نابود می کنه...

ایران پایا

*****************************************************

با این ترفند شوهرتان را عاشق و دیوانه خود کنید!(اینجا)

اغلب ما گمان می کنیم که آن ها ذاتا همین طور هستند و با چنین شخصیتی به دنیا آمده اند و به همین دلیل هیچ کاری برای تغییر این جنبه از شخصیت شان نمی توانیم بکنیم اما کمی بیشتر به این موضوع فکر کنید.

شاید دلیل این که شما و همسرتان نمی توانید در مورد احساسات با هم حرف بزنید شخصیت او نباشد بلکه باورهای نادرست شما چنین فاصله ای را میان تان ایجاد کرده است.
تا زمانی که شما فکر می کنید صحبت کردن از احساسات برای یک مرد، یک مشکل بزرگ است، قطعا نمی توانید آن طور که باید به او نزدیک شوید و با نفوذ کردن در احساساتش حرف دلش را هم بشنویدمرد ها هم در مورد احساسات شان حرف می زنند و هم با زبان بی زبانی آن را به ما نشان می دهند.

فقط کافی است، زبان شان را بشناسید تا حرف دل شان را بفهمید. به این 9 توصیه عمل کنید. نتیجه اش را خیلی زود خواهید دید.

زن زندگی باشید تا حسش را به شما بگوید

یک مرد برای این که از احساساتش حرف بزند، باید در مقابل همسرش احساس امنیت کند. او باید فکر کند، احساساتش برای شما ملموس و قابل پذیرش است و بدون این که در موردشان قضاوت کنید آن ها را می شنوید. در بسیاری مواقع مرد ها فکر می کنند، با همسرشان زبان مشترکی ندارند و حرف زدن از احساسات شان به قیمت یک سوء تفاهم بزرگ تمام می شود. به همین دلیل آن ها تا نشانه های درست نبودن این موضوع را در شما و زندگی شان نبینند، از آنچه درون شان می گذرد حرف نمی زنند.

صادقانه بشنوید
ممکن است شما احساسات خصمانه تان را پنهان کنید و در لحظه ای که او از احساساتش حرف می زند وانمود کنید که درکش می کنید و همه چیز برای تان قابل پذیرش است اما باید بدانید که این بدترین راه است. اگر او بفهمد که همدردی شما صادقانه نیست و قضاوت دیگری روی حرف های او دارید اما نشان نمی دهید، قطعا از آن به بعد روی احساساتش سرپوش خواهد گذاشت. او این نقاب دروغین را روی صورت شما تشخیص خواهد داد و به محض دیدنش از شما فاصله خواهد گرفت. به جای این کار، اجازه بدهید که او حتی آسیب پذیری تان را ببیند و به جایش نوعی حس اعتماد را در شما تشخیص دهد.

رفتارهایش را تحلیل کنید
مردها ترجیح می دهند، احساسات شان را از طریق حرکات و رفتار های شان به شما نشان بدهند، نه این که بگوییم هیچ وقت از زبان یک مرد « دوستت دارم » را نمی توانی بشنوی اما اگر فکر می کنید او قرار است هر روز با یک دسته گل به خانه بیایید و بعد از سلام این جمله را بگوید در اشتباهید. اگر همسرتان عاشق تان باشد، در بیشتر شدن تلاش و انگیزه اش برای پیشرفت، حمایت کردن و مراقبت از شما و میلش برای تفریح از شیوه های شما و بودن با آدم های مورد علاقه تان نشان داده خواهد شد. عشق از نظر یک مرد یعنی تلاش بیشتر برای ساختن یک زندگی آرام تر؛ زندگی ای که در آن همسرش بتواند بدون دغدغه و با آرامش در کنارش بماند.

به او حس امنیت دهید
شما دوست دارید که در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید با شما حرف بزند. حتی دوست دارید بپرسد که چرا در روزهای گذشته آرام بوده اید و چه چیزی شما را آزار می دهد.
این جرقه کافی است تا شما از تمامی احساساتی که در این ماه ها به شما هجوم آورده اند صحبت کنید و ذهن تان را آرام کنید اما در مورد مرد ها این طور نیست. آنها یک مکان امن می خواهند و یک زمان مناسب. مرد ها دوست ندارند که مدام در مورد حس شان پرس وجو کنید. فقط دوست دارند که شرایطی امن را فراهم کنید تا خودشان این واقعیت های درونی را بیرون بریزند.

احساسات‌تان را بدون مقصر دانستن او نشان دهید

شما اجازه دارید که احساسات تان را نشان دهید اما واکنش های خشمگینانه یا سرزنش را نه! حتی نباید برای به اشتراک گذاشتن حس درونی تان به او بگویید که باید یک تنه اوضاع را تغییر دهد و در غیر این صورت عواقب این کار رامی بینید. ترس، خشم، ناامنی و حتی خستگی می تواند باعث بروز واکنش های کنترل نشده ای شود اما اگر شما روی بدن و ذهن تان کنترل داشته باشید، می توانید بدون نشان دادن واکنش های هیجانی حس تان را بیان کنید یا اگر به جای این که بگویید از امشب باید زودتر به خانه برگردی، بگویید این روز ها کمی غمگینم و دوست دارم وقت بیشتری را با تو بگذرانم. در این شرایط، این که شما حس تان را از راهی امن با او درمیان می گذارید به او احساس آرامش خواهد داد و باعث خواهد شد که او هم بدون ترس از قضاوت شدن یا سرزنش شدن با شما حرف بزند.

حرف‌هایش را باور کنید
برخلاف زن ها که برای نشان دادن حس شان برنامه می ریزند یا نارضایتی شان را به زبان بی زبانی می گویند، مرد ها خیلی ساده آنچه در دل شان هست را نشان می دهند. در اغلب موارد دل و ذهن آن ها یکی است و اغلب مرد ها دلیلی نمی بینند که با نشان دادن احساسات دروغین همسرشان را فریب دهند. شاید شما فکر کنید که او تظاهر به دوست داشتن تان می کند اما در دلش چیز دیگری می گذرد.

رفتارهایش را در جمع ببینید
شیوه ای که او در میان جمع با شما برخورد می کند یکی از مهمترین نشانه هاست. آیا در مقابل ادعاها یا برخورد های نادرست دیگران از شما حمایت می کند؟ آیا بعد از هر مهمانی از شما قدردانی می کند و به خاطر این که در مقابل دیگران او را سربلند کرده اید از شما تشکر می کند؟ اگر این طور باشد باید بگوییم که او یک مرد عاشق است.

زیادی از احساسات‌تان حرف نزنید
شما فکر می کنید که اگر احساسات تان را با او قسمت کنید، او هم از احساساتش با شما صحبت خواهد کرد و به همین دلیل با وجود مقاومت های او هر روز و هر لحظه می خواهید حس تان را با او در میان بگذارید. این درحالی است که مردها روند احساسی متفاوتی دارند و این راهی که در پیش گرفته به هیچ وجه در مورد او کارگر نخواهد شد.گفتن بی وقفه از احساسی که دارید می تواند نتیجه برعکسی داشته باشد چون که مرد شما وقتی این قدر زیاد و اغراق شده در معرض حس تان قرار می گیرد نه تنها تمایلی برای شنیدن آن نخواهد داشت و آن را جدی نخواهد گرفت بلکه خودش هم گارد بیشتری می گیرد و سعی می کند آنچه در او می گذرد را با شما در میان نگذارد.

به رازهایش نزدیک نشوید
درست است! شما دوست دارید او را بیشتر بشناسید و از آنجایی که نسبت به او نوعی احساس مالکیت دارید، دلتان می خواهد که از همه راز و رمز هایش باخبر شوید اما دست نگه دارید. باید باور کنید که آدم ها برای زنده بودن به تعداد کمی راز احتیاج دارند. اجازه بدهید که برخی از گوشه های گذشته اش برای او مثل یک راز باقی بماند.
مطمئن باشید تا آنجا که برایش ممکن باشد از زندگی گذشته اش برایتان حرف خواهد زد اما اگر در مواردی سکوت می کند، نباید او را به دروغ گویی متهم کنید یا با قهر و تحت فشار قرار دادن همسر او را مجبور به فاش کردن راز هایش کنید.
زندگی او از زمانی که با شما آشنا شده متعلق به شماست، پس بگذارید که گذشته در گذشته باقی بماند.

تبیان

*********************************************************

خانم ها! مراقب حرف های تان باشید! شنیدن بعضی جملات مرد ها را ویران می کند(اینجا)

وقتی که خودتان را با اطرافیان تان مقایسه می کنید، فکر می کنید عاقل ترین زوج جهان هستید. از نظر شما خیلی از آن ها اشتباهات ساده اما وحشتناکی را مرتکب می شوند که شما از آن پرهیز می کنید و از این که خودشان از اشتباهات شان باخبر نیستند، تعجب می کنید. جالب است بدانید که همین اطرافیان پراشتباه نیز در مورد شماهم چنین قضاوتی می کنند. آن ها به اشتباهات ساده اما وحشتناک تان نگاه می کنند و همان جملات را در ذهن شان مرور می کنند. برای این که این موضوع را بهتر درک کنید و دست از گفتن جملاتی که در عین سادگی زندگی مشترک تان را ویران می کنند بردارید، چند نمونه از گلایه مردان خوشبختی را برای تان مطرح می کنیم که احتمال دارد زندگی عاشقانه شان همین روز ها از هم بپاشد.

● مرد بی اعتماد به نفس، مرد مرده است

علی ۳۸ سالش است. ۷ سال است که با همسرش ازدواج کرده و معتقد است که زندگی شان را با عشق شروع کرده اند و هنوز هم یکدیگر را دوست دارند اما در زندگی خوشبخت آن ها هم مسائلی وجود دارد که موجب رنجش و بحث می شود. او معتقد است همسرش هیچ عیب بزرگی ندارد اما با گفتن بعضی حرف ها، آرامش زندگی شان را به هم می ریزد و اعتمادبه نفس او را از بین می برد. او نمی گوید که حق با همسرش نیست و اشتباهی را مرتکب نمی شود بلکه می گوید:«اگر همسرم با این جملات به من حمله نکند حاضرم به اشتباهاتم اعتراف کنم و تمام تلاشم را برای جبران کردن شان انجام دهم.» اگر می خواهید که عشق تان ابدی باشد، جملاتی که علی را آزار می دهد و موجب دعوا در زندگی مشترک شان می شود را بخوانید و از آن ها پرهیز کنید.

● تقصیر تو بود

بعضی وقت ها، اوضاع اقتصادی و تصمیم گیری های مربوط به آن، وضعیت تحصیلی بچه ها و مشکلات شان یا خیلی مسائل مربوط به خانه، آن طور که باید پیش نمی رود. ما هم طبق عادت می خواهیم که گناه نامساعدبودن شرایط را به گردن یک نفر بیندازیم و از این طریق ذهن مان را آرام کنیم اما نباید فراموش کنید که در جریان زندگی مشترک، هزاران کار ممکن است آن طور که انتظار دارید پیش نرود؛ تصمیم گیری ها درست از آب در نیاید یا اتفاقات غیر مترقبه آرامش تان را به هم بریزد. اما حتی اگر واقعا این اتفاقات به دلیل اشتباهات همسرتان افتاده باشد، باز هم باید بدانید که سرزنش کردن هیچ چیزی را درست نمی کند و البته رابطه میان شما را سرد تر و پر تنش تر خواهد کرد.

● هزاربار گفته بودم...

به نظر ما اعتماد کنید؛ این ۴ کلمه می تواند همه چیز را از هم بپاشد و البته باید بگوییم که در یک رابطه عاشقانه و سرشار از اعتماد، این ۴ کلمه اصلا جایی ندارد. هیچ احتیاجی نیست که گفته های تان را به همسرتان (آن هم با این لحن) یادآوری کنید و به او بگویید که در چه مواردی حق با شماست و در چه مواردی او اشتباه کرده است. اگر فکر می کنید که نیاز است این حرف ها را دوباره به زبان بیاورید، بهتر است در روزهای بعد و در یک موقعیت آرام تر و آن هم بدون سرزنش کردن و اشاره به خراب کاری های همسرتان، این نکات کلیدی را به او گوشزد کنید.

● چرا تو همیشه...؟

همه آدم ها نقاط ضعف و قوتی دارند و حتی بعضی ها نقاط ضعف زیادی دارند. قطعا همسر شما هم بی عیب و نقص نیست اما بیش از حد تکیه کردن روی نقاط ضعف و عادی شمردن نقاط قوت، شما را با مشکل بزرگی روبه رو خواهد کرد. اگر رفتارتان را به همین شکل ادامه دهید، به تدریج این نقاط ضعف در او پررنگ تر و قوی تر خواهند شد و ویژگی های مثبتی که به نظرتان عادی بوده اند هم به مرور کمرنگ تر خواهند شد. شاید همسرتان فرد قدرتمند و شگفت انگیزی نباشد اما شما با این کار در عرض مدت کوتاهی او را به یک فرد ضعیف و ناتوان و همین طور بی اعتمادبه نفس تبدیل خواهید کرد.

● حس افتخار را از او نگیرید

محمد ۴۲ سالش است. او ۱۸ سال است که با همسرش زندگی می کند و یک دختر و یک پسر هم حاصل ازدواج شان است. آن ها زندگی خوبی دارند اما از همان ۱۸ سال پیش تا امروز، یک موضوع محمد را آزار می دهد و همسرش هم به هیچ طریق حاضر نمی شود که آن را ترک کند؛ این عادت گاهی اوقات فاصله زیادی بین آن ها می اندازد و موجب می شود تا چند روز رابطه ای سرد و همراه با دلخوری میان شان حاکم باشد. محمد معتقد است که همسرش تاکنون خیلی سازگار بوده و اگر این مشکل ها بین شان پیش نمی آمد، هیچ جای دلخوری در زندگی شان وجود نداشت. اگر شما هم چنین عادتی دارید، بهتر است قبل از آن که کار زندگی تان به جای باریک بکشد، فکری برای از بین بردنش بکنید.

● مادرم حق دارد بداند...

بیان جمله، «به خاطر فلان کار از تو دلخورم» در جمع، گفتن راز های خانوادگی یا نقدکردن همسرتان و ایرادگرفتن در کار هایش، آن هم در مقابل دیگران، یکی از مواردی است که کمتر مردی می تواند تحملش کند. طبیعی است که شما به عنوان یک زن و شوهر گاهی دعوای تان بشود و گاهی هم به شدت از کار های یکدیگر عصبانی شوید اما نصیحت دوستانه ما این است که بگذارید موضوعات خصوصی، خصوصی باقی بمانند، پس در همان چند ساعتی که در مهمانی یا مقابل دیگران هستید، به هر زحمتی که هست خودتان را کنترل کنید و بعد از آن، هرچه می خواهید را به همسرتان یادآوری کنید و تا گرفتن یک نتیجه مشترک با هم بحث کنید.

● فلانی این کار را کرد اما تو نتوانستی

مرد ها از این که با فرد دیگری مقایسه شوند بیزارند. این موضوع موجب می شود که احساس مردانگی و قدرت شان خدشه دار شود. آن ها دوست دارند همیشه برای شما مهم ترین و توانمند ترین شخص باشند و وقتی می شنوند که شخص دیگری (حتی در یک موضوع کوچک) از آن ها قدرتمند تر است و شما هم می دانید که مردتان به اندازه آن شخص توانمند نیست، همه چیز در ذهن شان به هم می ریزد. شما فکر می کنید که فقط یک مثال ساده زده اید اما او فکر می کند که از هرکسی در ذهن شما کم اهمیت تر است و این که شما حسرت زندگی ای را می خورید که او نتوانسته و نخواهد توانست که برای تان بسازد.

● مرد ها از تنهایی بعد از ازدواج می ترسند

سعید همسرش را دوست دارد اما به این ازدواج بی اعتماد است. آن ها ۵ سال است که با هم زندگی می کنند و نتیجه ای که بعد از این سال ها گرفته است این است که نظراتش برای همسرش اهمیتی ندارد و حتی گاهی فکر می کند همسرش او را دوست هم ندارد. از نظر سعید همسرش یک کدبانوی واقعی است و زنی است که در اجتماع هم کاملا موفق است اما با تمام این اوصاف او می گوید که در زندگی اش احساس خوشبختی صددرصدی نمی کند. وقتی او دلایلش را برای این حس بیان می کند، می بینیم که او تنها به موضوعاتی اشاره می کند که از نظر خیلی زن ها مهم نیستند و دقیقا به همین دلیل که فکر می کنند این کار ها اهمیتی ندارند، از تاثیرشان هم باخبر نیستند. برای مثال به ۲ اشتباه همسر سعید، که خیلی هم رایج هستند اشاره می کنیم:

● نظر تو برای خودت محترم است!

مشکلی که خیلی مرد ها از آن گلایه می کنند این است که همسرم به نظر من اهمیتی نمی دهد. آن ها برای این نظرشان مثال های شگفت انگیزی را بیان نمی کنند بلکه می گویند مسائل ساده ای از قبیل این آزارشان می دهد: وقتی که می خواهیم به رستوران برویم او از من می خواهد که جایی را پیشنهاد کنم و وقتی چند جا را به او پیشنهاد می دهم، رستورانی را انتخاب می کند که اصلا در فهرست من نبوده است. کمی فکر کنید. به احتمال زیاد شما هم مواردی از این قبیل را انجام داده اید و در آن لحظه فکر کرده اید که یک رستوران که اهمیتی ندارد! اما فکری که همسرتان کرده این است که او به حرف من اهمیت نمی دهد. همیشه خودرای است و اصلا برایش نظرات کس دیگری مهم نیست و... حق با شماست. مرد ها کمی اغراق می کنند اما چه می شود کرد؟ باید آن ها را با قانون های مردانه خودشان بپذیرید.

● دیدی فلانی چطور نگاهم می کرد؟

موضوعی که بسیاری از مرد ها را می ترساند و موجب می شود که نگاه خوشایندی نسبت به ازدواج کردن و تعهداتش نداشته باشند، محدودیت در ارتباط با جنس مخالف نیست. درحالی که ما فکر می کنیم مردها برای ازدواج نکردن هزارو یک دلیل دارند، آن ها تنها یک دلیل برای این موضوع دارند. مرد ها فکر می کنند که بعد از ازدواج عزیز ترین دارایی های شان، یعنی خانواده و دوستان شان را از دست می دهند. به همین دلیل، نشانه هایی که این تصور را در ذهن شان تقویت می کند، حتی اگر کوچک باشند می توانند بی اعتمادی بزرگی را نسبت به شما و این زندگی در او ایجاد کنند. بد گفتن از اعضای خانواده و دوستان شان یکی از این نشانه هاست. آن ها نمی دانند که این انتقاد ها یک درد دل زن و شوهری است بلکه زمانی که می گویید دیدی دوستت چه گفت و چه کرد و... آن ها می شنوند که دوستت دیگر حق ندارد پایش را در این خانه بگذارد و ما هم هرگز به دیدنش نخواهیم رفت. اگر می خواهید چنین استرسی را به همسرتان وارد نکنید، هرگز به خانواده یا دوستانش حمله نکنید و او را از تنهایی بعد از ازدواج نترسانید.

● فداکاری های تان را در دل تان نگه دارید!

سهیل تقریبا یک تازه داماد است. او و همسرش که ۲ سال از ازدواج شان می گذرد هنوز فرزندی ندارند. باعشق ازدواج کرده اند اما مشکلات کوچکی آن ها را آزار می دهد. او و همسرش در میان فشار های مالی زندگی شان را شروع کردند و حاضر بودند تا با تمام بی پولی یک زندگی عاشقانه را بسازند اما سهیل فکر می کند تمام آن بی پولی ها امروز برای شان به یک مشکل حل نشدنی تبدیل شده است. مشکلاتی که اگر از همین اکنون مدیریت شان نکنند، می تواند زندگی شان را با خطراتی روبه رو کند.

● من از همه چیزم برای تو گذشتم اما...

وقتی که خانم ها عاشق می شوند، حاضرند زندگی شان را حتی در سخت ترین شرایط شروع کنند؛ بدون امکانات زیاد و درآمد قابل توجه! آن ها فکر می کنند که مهم ترین موضوع همین علاقه است و به همین دلیل، برای رسیدن به همسرشان از تمام آرزو های کودکی شان می گذرند. بعضی از آن ها از این همه گذشتی که کرده اند پشیمان می شوند اما بعضی های دیگر هنوز هم حاضرند که گذشت کنند و همسرشان را از زیر این فشار ها نجات دهند اما حتی همین دسته دوم هم گاهی خسته می شوند. انرژی شان کم می شود یا وقتی که به دلیل موضوع دیگری با همسرشان دچار مشکل می شوند دل شان می خواهد که از این همه سختی که کشیده اند حرف بزنند و خودشان را سبک کنند. آن ها فقط با گفتن سرگذشت سخت این رابطه می خواهند خودشان را آرام کنند اما چیزی که همسرشان می شنود این است تو از همان اولش هم من را در سختی و بدبختی هایت شریک کردی. دیگر جانم به لبم رسیده و فکر می کنم که تو ارزش این همه خوبی من را نداشتی!

● از این بی پولی همیشگی خسته ام

حق با شماست! دوره زمانه عوض شده و شما هم در این زندگی به اندازه همسرتان در مسائل مالی درگیر شده اید. به همین دلیل استرس پس انداز و فراهم کردن هزینه های زندگی را پا به پای همسرتان به جان می خرید و می دانید که بی پولی مشکل او نیست بلکه مشکل ۲نفره شماست اما همسرتان گرچه مشارکت شما را پذیرفته اما هنوز هم در دلش با شما هم عقیده نیست. برای او که مردانگی و مدیریت پدرش را در خرید مایحتاج منزل و کادو های گاه و بی گاه دیده است، بی پولی یعنی یک ضعف مردانه و نه یک مشکل خانوادگی. اگر شما بگویید خسته شدم! دلم یک مسافرت خوب می خواهد یا اگر روزی که حسابی از فشار های مالی اول زندگی به تنگ آمده اید بگویید این قسط ها حالم را به هم می زند، تمام حقوق یک ماهم یک روزه از دستم رفت! او می شنود خسته ام کردی، تو حتی نمی توانی زنت را به یک مسافرت ببری یا حتی عرضه پرداخت قسط هایت را هم نداری؛ من این همه جان می کنم تا جور بی عرضگی تو را بکشم. حالا که این جملات را به زبان مردانه برای تان ترجمه کردیم، یک بار دیگر به حرف های تان فکر کنید؛ هنوز هم فکر می کنید دلیلی ندارد که او از حرف های تان برنجد؟

مجله سیب سبز
*********************************************************

جملاتی که مردان را دیوانه میکند!! (اینجا)

غرزدن و شکایت‌های زنانه و تداوم در چنین رفتارهایی باعث به هم ریختن آرامش اعصاب آقایان می‌شود و آقایان حاضر نیستند همیشه و هر روز مسائل احساسی و عاطفی زندگی صحبت کنند.
یافته‌های جدید نشان می‌دهند آقایان بر خلاف خانم‌ها تمایل به پیشگویی آینده ندارند از این رو متحمل شنیدن پیشگویی‌های زنانه درباره آینده را ندارند و ترجیح می‌دهند در حال زندگی کنند.
مرد‌ها آموخته‌اند که به سؤالاتی که در مورد زن‌ها می‌کنید پاسخ واضحی ندهند، آقایان کلی نگر هستند و فقط در موارد نادر و خاص جزئی جواب می‌دهند.
مرد‌ها از زن‌هایی که بیش از حد به وضع ظاهر آنها توجه می‌کنند، علاقه ندارند و گیردادن و تجسس در نوع رفتار‌ها و نحوهٔ لباس پوشیدنشان را کار چندان صحیحی نمی‌دانند و با این چنین صحبت‌ها و رفتارهای زنان سریعاً واکنش نشان می‌دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 334318

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 214
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک رفیق قدیمی IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    هر زنی که دکترای شوهر داری داشته باشد خوشبخت است پس علمش را بیاموزید
    • و یدا IR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      92 46
      واقعا یعنی بعضیا یه همچین زندگی وحشتناک و یه همچنین رابطه ای با همسراشون دارن که تو کامنتا گذاشتن؟ اینا زندگی می کنن یا جنگ؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      امکان نداره یک زن اگر هم دکترا داشته باشه بتون با شوهرش بسازه وزجرش نده......
    • نازنین A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      هر مردی هم که دکترای زن داری داشته باشد خوشبخت است پس علمش را بیاموزید-
    • یه رفیق جدید A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      به نظر من دکترا نیاز نیست خانوم ها همین چند سطر رو هم بخونن و عمل کنن بهش علاوه بر خودشون مردشونم خوشبخت میکنن
    • ..... IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      این حرفها در صورتی درست است که وقتی همه این کارها رو انجام بدی بعدش بفهمی همسرت بهت خیانت کرده آیا دوباره میشود مثل قبل با اون رفتار کرد؟ این صحبت ها برای مردهای وفاداره نه بی وفا
    • یک زن A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
      زن واسه مردی که "ارزششو داشته باشه "جونشم میذاره.
    • مریم A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
      بقول استادم تووجودمردارابطه بازن دیگه گذاشته شدهاین هنرزنشه که این رابطه فقط ذهنی باشه یابه رختخواب کشیده بشه
  • ناشناس NL ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    این مطلب، عکس و محتواش بسیار نامناشب است.
  • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    ای بابا....اینا همش قصست...الان زن ها چه مجرد چه متأهلش به سمت مردای پولدار غش میکنن.
    • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      نه كه آقايون فقط ريخت و قيافه طرف و درآمد زن كارمند نميخوان؟؟!!!
  • بی نام IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    همچنین اضافه میکنم که خانومای محترم آقایون دوست ندارن شما با 50 تا پسر دیگه در ارتباط باشین و بگین که اینا داداشامن!!!!!!!!
    • بی نام IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      و همچنین این را هم اضافه کن که آقایان محترم خانمها دوست ندارن با صدها زن دیگه در ارتباط باشین و بگین همکارم بود ، دوستم بود، داداشم زنگ زد، با همکارا قراره بریم بیرون، کار پیش اومد ووو.... خیلی سرکاریهای دیگه که به خورد خانمها میدین و فکر می کنین که خیلی زرنگین و طرف نفهمید!!!!!!!! گرچه که میفهمن ولی به روی شوهرهای .... نمیارن به دلایل مختلف یکی از اون دلایل بچه است و بعد آبرو....
    • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      58 33
      دقیقا این شده مد که به هانه اینا مث داداشمن زندگی آدمو به بحران میکشانن، آمار بالای طلاق، خیانت مردان، همه و همه از عدم تعهد طرفین میاد و مخصوصا این جور خانوما که میگن طرف مث داداشمه...
  • محمد A1 ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    62 7
    بسیار جالب بود. چیزهای خوبی یاد گرفتم
  • احسان IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    78 41
    زن هنرمند و توانا و وفادار می تواند شوهرش و زندگی اش را به عرش برساند.زن نیکو گوهر پارسا/کند شوهر خویش را پادشاه
    • بی نام A1 ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
      زن هم آدمه. شما انتظار دارین یه آدم فرشته خصال داشته باشین.یا یه عروسک کوکی که همه چیزش در بهترین شکل ممکن باشه.شما فقط زن رو در رابطه با خدمت به مرد و کاری که می تونه برای مردش بکنه تعریف می کنید.در حالی که زن هم یک انسانه مثل مرد.اون هم نیازهایی داره.اون هم نمی تونه همیشه خوب باشه.اون هم ضعفهایی داره که شوهرش باید اونا رو بپوشونه. چرا فکر می کنید زن آدم نیست یا نباید باشه و فقط باید خودشو وقف شوهرو بچه ها بکنه ؟!!!
    • بی نام A1 ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
      55 16
      اری تو راست میگویی احسنت
  • سید A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    خانمای محترم لطفا اگه امکانش هست و واستون زحمتی نیست اول به شوهرتون عشق بورزید بعدا به پول و مالش. خواهش میکنم این عشق تصنعی نباشه .اگر عشقی بورزید البته
    • بی نام IR ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
      14 7
      فقط خانوم ها نیستن که عاشق پول شوهر میشن،خیلی از آقایون نه تنها فقط عاشق پول همسرشون هستن بلکه به خاطر پول ازدواج میکنن
  • بی نام IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    56 24
    بخدا شماهم جرات ندارید تو یک جمله به زنها بگید خوب باشن و همیشه حق با اونها نیست مگرنه این همه فلسفه نمبافتین.
  • غریب A1 ۰۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    79 28
    منم الان با همین مشکل مواجه هستم با اینکه زنمو خوب درک میکنم اون فقط پول میخواد ومنم که پول ندارم از نظر اون بی عرضه ام
  • شاکی IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    82 18
    من تجربه تلخی داشتم، بنظر من باید به خانم ها بگویید تعهد داشته باشند، سر حرفشان باشند و در تمام غم ها و شادی ها کنار هم باشند نه بخاطر لج بازی همه چیزو خراب کنن!
    • طرفدار IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      سلام لابد یه بلایی،یه آزاری ،اذیتی بوده که اینطور حرف میزنی به نظر من ما مردا باید تعهد بدیم که سر حرفامون باشیم چون با یک نگاه به کس دیگه از راه در میریم و نمیتونیم خودمون رو جمع کنیم
  • بی نام A1 ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    88 16
    بی زحمت خلاصه تر باشه تا ملت رغبت کنن بخونن!!!
  • مجرد A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    53 55
    تو این دوره زمونه ایی که طرف دنبال پولته چرا باید زن بگیری آخه ؟؟ :)
  • محمود IR ۰۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    39 9
    شما فیلم " بی وفا " رو دیدی؟ توصیه می کنم زیاد از این فیلما نبینی.
  • رضا IR ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    94 18
    کاسه ای زیر نیم کاسه است...این پاراگراف مزخرف محض هست...مردی که که به عنوان مثال یک روز کاری خود را با جزئیات توضیح می دهد لزوما در حال پنهان کردن مسئله ایست؟!!!!! چی میگی مفسر؟؟؟؟؟؟؟؟
    • الناز US ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
      95 17
      درسته ک بعضی از تقصیرا گردن زناس.قبول.ولی خیلی وقتا مردا درک نمیکنن و احساس میکنن اگه به ما بگن دوست دارم ما پرو میشیم و متوقع.ولی چجوری بفهمونیم بهشون ک اشتباه میکنن؟؟؟؟فک میکنن اگه به ما احترام بزارن و مشورت کنن ما با ترس و حساب بردن از ما اشتباه میگیریم.چجوری بفهمونیم ک رابطه باید دو طرفه باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • سمیرا IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۱
      38 17
      موافقم. مزخرفه. همسرمن همه چیز رو با جزییات تعریف میکنه ومثل چشام بهش مطمئن هستم. به من احترام میذاره با این کارش
    • امیر RO ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
      5 3
      زیاد هم بیراهه نگفته ...
  • اقدس IR ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    15 13
    عمرا
  • فرید IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    41 24
    فیلمای صهیونیستی و قبیح رو تبلیغ نکنین.
  • آشناس IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    51 28
    آقا با مشكل بزرگ «ســـــــــــــــوســـــــــــــــكـــــــــــــــــ... + جــــــــــــــــــــــــيــــــــــــــــــــــغ» چيكار كنيم؟ زنم از سوسك مي‌ترسه، مي‌گه خونه‌مون رو عوض كنيم بريم يه جاي بدون سوسك، آيا جايي هست با تضمين بي‌سوسك بودن و بي‌سوسك موندن؟ اين‌همه خانوما رو راهنمايي مي‌كنين، والا ما آقايونم نيازمند به راهنمايي سبزتان هستيم، امروز را درياب كه فردا دير است
  • مريم A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    حالا اين همه توجه كنيم تا خوشي بزنه زير دلشون و خيالشون كه از خونه راحت شد برن با دوستاشون خوش باشن و دنبال مواد و زن و....
    • میلاد IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
      35 33
      حرفت درسته
  • خشایار A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    52 32
    اگر خانم من هم نصف این موارد را رعایت میکرد الان تو فکر طلاق دادنش نبودم.
  • بی نام IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    39 38
    به هرکدوم از دوستام که گفتم می خوام ازدواج کنم نظرتون چیه، تقریبا هشتاد درصدشون گفتن: بعد ازدواج بیا ببینیم حرفت چیه!
  • قدير سيبيل IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    مرد بايد خسته از سركار برگرده و پاش بو بده، زنش في الفور براش چايي قند پهلو رو آماده كنه پاهاشو بشوره شونه هاشو ماساژ بده واسش آب پرتقال آماده كنه و به حرفاش گوش بده و مطيع محض باشه
    • بی نام A1 ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      از دوره دایناسورا جا موندی؟
    • فاطمه IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      95 57
      راست میگن اگه هر کاری برای مرد زندگی کنین که ببینه بهش توجه میکنین،دیگه نمیشه مرد میشه غلام دربند.من این رو امتحان کردم.ما زنا فکر میکنیم از شوهرامون طلبکاریم و فقط باید همسرمون بهمون محبت کنه فکر میکنیم از دماغ فیل افتادیم نه بابا اینطوریا که فکر میکنیم نیست. واقعا بدون مرد نمیشه زندگی کرد .
    • محسن IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
      36 24
      از دوره دایناسورها اومده؟؟؟ اگه که همینطور با همون وضع منقول هم بیاد تو خونه اگه زنش تحویل بگیره و به بهانه خستگی تو خونه بودن خودشو از شوهرش پنهون نکنه و در عوض بهش محبت کنه و درکش کنه مطمئناً جواب تمام این کاراشو به بهترین حالت خواهد دید. مردا سر کارشون زیاد حرص میخورن و نسبت به زنها بیشتر خسته میشن. متاسفم واسه خانمهای غیر دایناسوری و نوین که حتی غرورشون مانع از توجه و محبت نسبت به شوهراشون میشه. تو این دور و زمونه خانمها هیچوقت هیچ چیزی رو مثل قدیمیا یکسان عمل نمیکنن و بیشتر خودرای و خودخواه و یکدنده و لجباز هستن و سر کوچکترین مساله ای قهر میکنن و تمام زندگیشونو به چالش میکشن. من اگه میدونستم زندگی زن و شوهری امروزی اینقد مشکل و سخته ؛ به خدا هزار سال سیاه اگه ازدواج میکردم...
    • zohre karimi IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
      56 7
      مرد و زن در کنار هم احساس خوبی دارن این درک نکردن جنسیت هست که دو زوج رو از هم دور میکنه
    • صدف A1 ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
      6 4
      بودي حالا
  • ایرانی A1 ۰۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    پدر بزرگم میگفت مردهاتونو با زبونتون برای خودتون نگه دارین ...
  • د IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    29 7
    عالی بود
  • po A1 ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    40 33
    به عنوان یک مرد از اینکه بیشتر محبت و توجه همسرم معطوف به فرزندمان شود دیوانه می شوم. می ترسم از اینکه صاحب فرزند شویم. چون دیده ام بسیاری از زنان بعد از به دنیا آوردن فرزند از همسری خارج و فقط " مادر " می شوند.
    • بی نام IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
      39 9
      آخه شما مردا کمک خانما کنین ک وقت کنن خانما ب شوهراشون برسن، مردا از اول زندگیدفقط فقط همون کاری ک داشتن انجام میدن و دیگر هیچ مرد پررو بچه مال توهم هست ب درسش برس،بچه رو نگه دار،عوضش کن ،ظرفاروبشور کمک کار خانمت باش ببین خانمومت بهت نمیرسه بعد بگو خانما فلان وفلان مردا دست ب سیا سفید نمیزنن انتظار محبتم دارن ،عزیزم ازدواج کردی دیگه خونه مامانت نیستی ک هیچ کار نکنی یکی همش قربون صدقت بره تو مرد ن دردی توزندگیت میکشی ،همه دردا واسه خانوماست ،مرد ک اصلا غصه بچه نمیخوره بچه هزارتا درد سر داره،ن کار خاصی میکنی فقط ی سر کار میری وبس
  • کاظم A1 ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    سلام هرکی حوصله داشته باشه این متن رو تا آخر بخونه معلومه به درد زندگی میخوره چون خیلی اعصابش سر جاشه و میتونه با همسرش کنار بیاد .
    • یه خانوم IR ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
      55 23
      جمله شما رو باید با طلا نوشت
    • مهسا2020 IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
      17 13
      من همه ی متنو خوندم ولی هنوز احساس میکنم بازم آدمادگی شو ندارم
  • امید A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    45 13
    از مطلبتون بسیار سپاسگذارم امیدوارم خانمها به دقت مطالعه کنند چون عین واقعیته رعایت نکردن یکسری ریزه کاریها باعث از هم پاشیدن زندگی میشه هر چند کوچک به نظر میاد ولی بسیار حیاتیه همینها باعث جدایی من از همسرم شد!
    • بی نام A1 ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
      58 2
      مرد باید به زنش بگه که من چی می خوام از هر لحاظ زندگی زناشویی و....... و به زنش هم بگه تو چی می خوای همدیگر را درک کرده و به نحو احسن زندگی کنند وهر دو به نحو احسن پابند خواسته های همدیگر باشند
  • باب لرد A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    61 52
    گشتم نبود نگرد نیست من الان پسر 30ساله م ولی همچین دختری پیدا نکردم
    • سارا IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      95 20
      پسرم بستگي به ملاك انتخابت داره بهت توصيه ميكنم چشاتو بازكن دنبال دختر خوب پدر ماردار( البته منظورم فقط پولدار نيست) وبا خدا باش كم نيستن دخترايي كه سنگين متين و زندگي دار وسازگار نه ازين رنگارنگاي ول تو خيابون و قرتي متاسفانه غالبا پسراي حالا دنبال غر وفرن وتيپ وقيافه و خانواده پولدار ( كسي كه زيبايي انديشه داره زيبايي ظاهر خودشو برا ديگران به نمايش نمي ذاره و ميخواد منحصر باشه نه مال همه ) لطفا به خودتم توجه كن واز همكفو خودت نه بالاتر وبهتره اين كار رو به بزرگترات واگذار كني اونا تجربه دارن قطعا " موفق ميشوي وخوشبخت نگو نيست درست بگرد
  • حبیب A1 ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    31 10
    وایضا" هر مردی که دکترای زن داری داشته باشد!!
  • مرد بزرگ IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    28 8
    اخ اخ.کی اینارو گفته.هرکی هست باید هم وزنش طلا بهش داد.
  • حبه انگور A1 ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    72 27
    قبل از این مطالب خداوند در قران کریم اورده که و عاشروهن بالمعروف..اگه اسلامی رفتارکنیم هم زن به شوهرش وهم مرد به زنش اسلامی رفتارکنن هرگزکفه ترازو به نفع یک نفرتنها بالا یا پایین نمیره.الگو فقط وفقط مولا علی و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما هستند وبجز انها هیچ کسی نمیتواند باشد.کارهای داخل منزل برای حضرت زهرا گذاشته شد و کارهای بیرون برای امام علی.وقتی اسلامی رفتار نشه همین میشه که زن به حرف مردش گوش نمیده مرد هم بحرف زنش.برای درست رفتارکردن باید جزییات زندگی خانم فاطمه زهرا و مولا علی را بخوانیم وسعی کنیم کمی مثل انها بشیم.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    38 66
    چو هرگز نیابی نشانی ز شوی ز گهواره تا گور دانش بجوی
    • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
      46 13
      خیلی بی کلاسی
  • حبه انگور A1 ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    41 24
    قبل از اینکه روانشناسان راجع به زن و شوهر حرف بزنن خداوند مهربان در قران کریم اورده که و عاشروهن بالمعروف.......باهمسرانتان بخوبی رفتارکنید.اگه میخواهیم درست و بدون تنش باشه رابطه بین زن وشوهر باید زن و شوهر اسلامی رفتارکنن.برید راجع رفتارهای مولا علی وحضرت فاطمه زهرا سلام الله علیهما مطالعه کنید و کمی سعی کنید اونجوری رفتارکنید.هم زن هم شوهر نسبت به هم وظیفه دارن.زندگی دوطرفه است و یکی نمیشه همش محبت کنه اون یکی نه.هر دو به موازات هم.
  • بی نام NO ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    جالبه بعضی از اقایون نه پول دارن، نه کار، نه تیپ و قیافه، هی میان اینجا پز مجرد بودنشون رو هم میدن، حالا کی به شما دختر میده؟
    • بی نام A1 ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
      74 21
      من پول ندارم.خونه و ماشین هم ندارم. مکانیک نیوتنی و نسبیتی را خوب بلد هستم. کمی هم از فلسفه ملاصدرا سر در میارم. خوش تیپ تر از بابک زنجانی هم هستم. به من زن میدین؟
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    32 58
    این دومین مقاله ای هست که در روزهای اخیر توسط خبرآنلاین در رابطه با این موضوع منتشر میشه.کافیه که دوز هورمونهای استروژن و تستسترون در خانمها و آقایان کنترل بشه همه این مشکلاتی که در مقاله بهش اشاره کردید حل میشه .نیازی نیست مرد و زن اینقدر شناخت عمیق از هم داشته باشن.اون دو تا هورمون هم که عرض کردم هم میشه به طریق طبیعی کنترلش کرد و هم به شکل مصنوعی. از بیان جزییات معذورم. باباجان زن و مرد یه چند صباحی میخوان کنار هم زندگی کنن بعدش هم به سرای باقی بشتابند. تا بخوان این فلسفه پردازیهای شما رو یاد بگیرن و بهش عمل کنن. بانگ الرحیل صداشون زده. یه راهکار سریعتر نشون بدین. اون قضیه هورمون درمانی زودتر جواب میده به نظرم.
  • حميدرضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    86 18
    باسلام اگرانسان باعقل ازدواج كندباعشق زندگي كنداين زندگي تاابدپايدارمي ماند
  • آزاده IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۶
    من از شوهرم طلاق گرفتم و با دوستش ازدواج کردم اما طرف معتاد از آب درومده و همش کتکم میزنه. به زندگیتون برسید و فکر خیانت رو از سر بیرون کنید. من چند سال باهاش دوست بودم و متوجه اعتیادش نشدم.
    • ahmad IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
      منفی دادن به ای نظر چه معنی میده آخه؟ بعضی ها دیوونن به خدا! این بنده خدا اومده ماجراشو خیلی مختصر و مفید گفته و همه رو دعوت کرده که ازش عبرت بگیرنو درگیر اون بی شرفایی که با زن دوستش میریزن رو هم نشن، بعد یه سری میان به این منفی میدن، خدا شفاتون بده....
  • ali IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    77 63
    عشق کجا بوده اگر زندگی کسی رو دیدی که دو نفر عاشق هم بودند سلام منم بهشون برسون. تو کشورما همه دنبال نفطه ضعف همدیگه هستند.
    • بی نام A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
      16 12
      واقعا درست گفتی آفرین
  • ی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
    41 15
    من و شوهرم خیلی همو دوست داریم و واسه هم میمیریم اما شوهرم همش دنبال توجهه ی روز که سرم شلوغ باشه و بیشتر درگیر کار باشم باهام سر میشه میگه واست مهم نیستم درک نمیکن که من باید به کارامم برسم همش میخواد واسه اون وقت بزارم و اونطوری رابطش باهام عالی میشه
  • بی نام IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    60 41
    منم میگم ازدواج نکن قسم میخورم که الان خیلی راحتی.. .
  • مریم US ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    این نظریه ها اغلب نادرست است و تجارب منفی است . من و همسرم 27 ساله ازدواج کردیم هنوز هم را دوست داریم . هر دو شاغل بودیم زندگی را ساختیم . خدا را شکر و دو تا پسر دسته گل مهندس داریم که مایه افتخار هستند . هنوز نیز عاشق هم هستیم . کمترین مشکلی با هم نداریم / افراد باید هم فرهنگ / هم سنگ و با شعور و با گذشت باشند تا در زندگی خوشبخت شوند .
  • تارا A1 ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۲
    56 7
    به نظر من قبل از ازدواج خوب است زن ومرد در این باره ازهمدیگر سوال کنند برای چه ازدواج مکنند؟ برای قبول مسولیت وهمسرداری؟ یااینکه دوست دارند فقط با او باشند ؟یا بهانه ای برای فرار از محدودیت خانه تمام مطالب را خواندم خیلی ممنون باعث شد که به ایراد هایم پی ببرم
  • آفتاب IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
    64 5
    لطفا درباره وظايف مردان در قبال همسرشان هم مطلب منتشر كنيد.
  • بی نام A1 ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
    63 79
    آدم تا ازدواج نکرده وقتی یه زوجی رو تو خیابون میکنه دلش غش میره میخواد ازدواج کنه وقتی ازدواج کرد(با هزار مکافات)اونقد بار مسولیت رو دوشش میافته کهیادش میره برا چی ازدواج کرده.دخترای امروز تا ازدواج نکردن هیچی نمیخوان باهات توبیابونم میان اماااااابعدش هزار تا خواسته دارن هرچه بیشتر بدی گشنه تر میشن اگه ندی درنده میشن زنان امروز یه نفر میخوان دربست دراختیارشون باشه وبراشون کم نزاره از اونجایی هم که هیچوقت سیر نمیشن ...تا یه ماشین مدل بالا میبینن فکشون میافته زمین دهنشون مثل ...باز میشه..تو پول داشته کچل باش میگن جذابی پول داشته باش اخلاقت مثل سگ باشه میگن جذبه رووووووو
    • آی ناز IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
      آقایون محترم تا وقتی لقمه گنده تر از دهنتون ورمیدارین نتیجش همین میشه.همتون دنبال دختر پولدارین که جهیزیه خوب بیاره،پول باباشو بالا بکشین،کارمند باشه،خوش تیپ و خوش استیلم باشه،فکرشو نمیکنین همین خانم که تا دیروز تو خونه پدرش تو رفاه بوده همینو بعد از ازدواج از شما میخواد اسلامم همینو گفته،اگه خانمتون خونه پدرش کنیز داشت وظیفتونه واسش شماهم کنیز بگیرین و... اولش میرین خواستگاری قول میدین بعدش میزنین زیرش و سر مردم با وعده های دروغ کلاه میزارین که دختر دسته گلشونو بدن بهتون بعدم میزنین زیرش و انتظار دارین حالا عاشقتونم باشن. من خودم شخصا دنبال هیچ پولی نیستم فقط یه زندگی آروم و پر آرامش میخوام. اول خودتونو بشناسین بعد برین دنبال ازدواج به همه خانم ها و آقایون میگم،بدونین چی میخواین.
  • ب.ب A1 ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    21 7
    باسلام چراانقدربهم می تازین حقیقت اینکه احترام هم داشته باشیدزندگی روش خودش میخوادبعضی ها یادبگیرن اصلاح کنیدهرکی هم دوست نداره تاعمق مشکلات پیش میره وهنوز نمیداند
  • نگار A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
    59 8
    من 28 سالمه و کارمندم و یک ساله که عقد کردم ولی به دلیل اینکه خانواده من در شهرستان هستند اون هم با من زندگی میکنه به دستور پدرش من رو با خانوادم قطع رابطه کرده اما خانوادش همه امار زندگی من رو دارند. تو این یک سال چندین بار کتک خوردم که سری اخر کلیه ام مشکل پیدا کرد خانوادش هم طرف اون رو می گیرند و همیشه من رو مقصر می کنند اما به در خواست خانوادش و حفظ ابروی شوهرم به خانوادم و کسی چیزی نگفتم چند باری هم دیدم به زن هرزه ای که تو مجردیش باهاش رابطه داشته پیام داده و وقتی اعتراض کردم گفته در حد همین پیام بود و تمام شد به نظر شما دیگه چه کاری می شده که نکردم؟؟ و چیکار کنم؟؟
    • نرگس A1 ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
      31 12
      مطالب خیلی عالی است ولی تا دو طرف رعایت نکنند فایده ای ندارد من وشوهرم محمد دو سال است که رندگی مشترکمان راشروع کردیم تو زندگی همه مشکل هست ولی باتوکل به خدا آرامش زندگی بیشتر میشه
    • میلاد A1 ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
      36 16
      آبجی گلم اول ببین واسه چی‌ میزندت اگه مشکل از تو هستش سعی کن خودتو اصلاح کنی اگه بعد یه مدت درست نشد برو با پدر و مادرت در میون بزار حتما . چون اونا بهتر میتونن برات تصمیم بگیرن باتجربه ترن
  • ضد نامرد IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
    79 43
    به مرد نبايد رو بدي ارزشش رو ندارن
  • رها A1 ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
    113 9
    زنی هستم که همه کار برا زندگیم کردم اما همسرم با همکارم رابطه داشت اینو کجای دلم بذارم اون وقت خیلی زنای سربه هوا و بد دهن که یکی از این توصیه ها رو عمل نمی کنن شوهراشون مثل موم تو دستاشونن
  • مریم IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
    30 23
    دوستای خوبم سلام.دوست پسرم که واقعا همیشه ازش احترام و اعتماد دیدم کمی تحت فشار مالی بود اومدم تو نت تا یه راهی واسش پیدا کنم که حداقل بدونم تو این شرایط که نمیتونم کمک مالی بهش کنم چه طوری میتونم آرامشش باشم .که به اینجا رسیدم نظر شماهاو.... دوستای خوبن نمیدونم نظرمو میخونید یا نه.اما چه پسر چه دختر هیچ فرقی ام نداره اگه کمی زندگیش واسش مهم باشه اگه کمی انتظاراتشو کمتر کنه اگه فقط به پول طرف مقابلش نگاه نکنه یا بجای ظاهر طرفش به دل مهربونش هم امتیاز بده میبینیم که میتونه فردد مورد نظرشو ئاشته باشه.همه دم از بی اعتمادی میزنن در صورتی که وقتی من با طرف مقابلم صادق باشم و بهش فرصت بدم طرف مقابلم هم به من اعتماد میده.پس اول خودمونوو درست کنیم قانع کنیم و دست از رویاپردازی برداریم.میرسییییییییم
  • مریم A1 ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
    11 20
    نظری ندارم
  • شیلا IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۶
    154 9
    خیلی به شوهرم محبت می کردم خودم مشتاق خواسته هاش نشون دادم دیدم پر رو شد خوشی زد زیر دلش تا تقی به توقی میخورد قهر میکرد حرفمون میشد رختخواب ازم جدا میکرد واسم ناز کرد دیگه تحملم تموم شد تصمیم گرفتم حد وسط رو نگر دارم اندازه نگه دار که اندازه نکوست ...
  • ناشناس US ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
    40 11
    واقعا مطالبتون عالی بود. من 6 ماهه عقد کردم بنظرم شناخت خوبی نسبت به مرد داشتم اما بعد از گذشت این مدت و الان با خوندن این مطالب فهمیدم خیلی جاها بچه بازی درمیاوردم. اما الان چشمم بیشتر باز شد... ممنون
  • بی نام EU ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    97 35
    مردها بی معرفت ترین موجودات هستن که همیشه در حال دروغ ودغل هستن همه این کارهارو کردم وبه خودم گفتم همه چی درست باز خیانت دیدم
    • فا A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
      76 3
      من از همسرم خیلی خیانت دیدم من برای بهتر شدن زندگی و شرایط مالی مناسب خیلی تلاش کردم اما یه روز چشمم رو باز کردم و شاهد یک زن لخت توی خونه و رختخوابم شدم به من قول داد چبران کنه آسیب روحی شدیدی دیدم اما دوباره خیانت دیدم باز به خاطر بجه هام حتی به خانوادهام هم نگفتم اما متاسفانه باز تکرار کرد الان تصمیم گرفتم تمومش کنم چون میدونم دوباره اینکارو میکنه و من هر چی تلاش کنم نمیتونم روح پلیدش رو اصلاح کنم و نگرانم بچه هام اون سر مشقشون قرار بدن
    • بی نام A1 ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      22 4
      دقیقن.
  • بی نام A1 ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    73 15
    من که یه پسری رو به همه جا رسوندم،حالا واسه خودم دم گرفته،و بهم میگه دیوونه،چون خیانتشو بر ملا کردم،منی که از خودمم گذشتم،آخه چرا بعضی مردا همه چی براسون فراهم باشه باز هم چششون جای دیگست،آخرشم بهانه جور میکنن واسه خیانتشون.از هرچی مرده دیگه حالم....میخوره
    • بی نام A1 ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
      33 9
      من چند ماهه عقد کردم. نامزدم تقریبا اخلاقاش خوبه.قبول دارم که بهانه گیر هستم اما چون هرمردی ک اطراف خودم دیدم چشم چران و خیانت کار بوده نمیتونم ب نامزدم اعتماد کنم خیلی باور کردن یه مرد برام سخته بخاطر بهانه های من و حرفای نامزدم تو هر ملاقاتمون یه بحث و دعوا داریم خودم خسته شدم من چیکار کنم واقعا؟؟ همیشه ترس از خیانت اون نسبت ب خودمو دارم...
  • رها IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    35 16
    خيلي عا لي بود ولي راجب احترام افايان به خا نم ها هم بكوييد
  • غزاله A1 ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
    19 10
    مطالبتون خیلی عالی بود واقعا مشکل اصلی اینجاست که زن و مرد جنس همدیگرو نمیشناسن وقتی همدیگرو بشناسیم برا خیلی از چیزا ناراحت نمیشیم و به طرف مقابلمونم حق میدیمم که گاهی اونطور که ما میخوایم نباشه ما همه ادمیزادیم باید در برابر اشتباهات همدیگه گذشت داشته باشیم ...........بازم ممنوووووووووووووووون
  • بی نام IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
    12 9
    مطالب خيلي خوبي بود
  • بتی IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    38 6
    زن و مرد باید از خدا کمک بخوان حتما اون بهترین راه رو نشونشون میده
  • فرشته IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    43 11
    مطالب خوبی بود ولی تا دو طرف رعایتش نکنند هیچ دردی رو دوا نمی کنه حالاتو بیارمان نبویس کیه که گوش کنه؟ من خودم زنیم که از احساس گرفته تا پول و خونه و ماشین ، همه چی برای شوهرم فراهم کردم ولی هر بار قدر نشناس تر از قبل و پر توقع تر از قبل شد. منم تصمیم گرفتم که حتی از حد اعتدالم پایینتر باشم . به نظر من شوهر رو باید همیشه تشنه نگه داشت
  • درسا A1 ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۹
    48 3
    خوب بود اما باید مردها هم به همسرشان اهمیت بدهند نه تنها فقط زنان
  • بی نام A1 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
    7 8
    خوب بود
  • اریستا A1 ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    60 8
    با سلام از مطالب خوبتون ممنون هستم ولی معتقد هستم که اگه زیادی به اقایون محبت کنی و رو بدی میزارن میرن حالا هر چه قدر هم تناز و جذاب باشی البته باید بهشون احترام بذاری و حرف بد نزنی اما اینکه کنیزشون بشی در بست یه اشتباه محظ عزیزم
  • بی نام A1 ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    24 6
    مطالب تون عالی بود ولی فقط به نفع اقایونه
  • ثمین A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
    36 5
    خنده م میگیره از آقایونی که با اسم یک خانم میان نظرمی گذارن و فکر نمی کنن چون به تمام جنبه های روحی زنان آگاه نیستن ممکنه جایی توپوق بزنن و خرابکاری کنن بابا یک ذره اعتماد به نفس داشته باشین و حرفها و گلایه های مردانه تون رو از زبان خودتون بنویسین نه اینکه برای خراب و بده کردن جنس مخالف و ارضای حس تنفرتون با آیدی زنانه نظر بگذارین. مطمئن باشین خانمها متوجه میشن نظر تقلبی یه به خانمها نمیتونین دروغ بگین.
  • farhad A1 ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
    36 9
    دوست نویسنده، این مطلب در یک کلام مرد را یک هیولای کور و کر و لال جلوه داده که هیچ چیر نمیفهمد. خیر. خیلی موارد وجود دارد که یک مرد با انعطاف احساس بیشتری نسبت به جنس مونث زنان جامعه یا بنیاد خانواده خویش با مشکلات کنار اومده،با وجود افسانه بودن این مطلب اما همه میدانیم فرهاد با شنیدن خبر کذب مرگ شیرین مرگ واقعی را تجربه کرد و جان به جان آفرین تسلیم کرد. این موضوع حاکی از چیست؟ کسی را سراغ دارم که وقتی رانندگی میکند طوری قانونمند رانندگی می کنه،که بقول خودش حس میکنه عشقش کنارشه و فقط برای لذت بردن اونه که آروم و ریلکس و قانونمند رانندگی میکنه.این فرد یک مذکر است. آری در دستان ضمخت و خشن مردان برای عشقشان عشق و گرمی و محبت جریان دارد حتی در سردترین جا و هوا.همه را با یک چوب نزنید.
  • رها A1 ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    48 2
    همه خانمها مثل هم نیستن خواهشا همرو به یک دید نبینید وقضاوت نابجا نکنید
  • بی نام A1 ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    19 3
    خیلی طولانی وخسته کننده بود
  • ثنا US ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    52 2
    مطالب بسیارعالی بود آرزو میکنم همه جوونای دنیا خوشبخت بشن.کاش یکی به این مرد ها میگفت یکم مراقب چشماتون باشید بابا لاقل وقتی با زنت میای بیرون رعایت کن زنت متوجه این کارت هست ولی روش نمیشه به روت بیاره .بفهم / / /
  • یلدا A1 ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
    27 3
    خیلی عالی بود هرکسی به این مطالب عمل کنه حتمازندگی خوبی خواهد داشت فقط قدم اول که انتخاب یه ادم اصیل وریشه دار هست رودرست برداره
  • محياازتهران IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    57 10
    من 19ساله ازدواج كرده ام امايك چيزهميشه ازارم ميدهدچرامردهاهميشه قول كه مي دهندبه قولشان عمل نمي كنند
  • مريم A1 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    81 4
    خداييش بعضي مردا از رنگ كردن موهای خانمشون بيزارن ولي موندم چرا به يه خانم تو خيابون كه موهاشو رنگ كرده اينقد نگاش ميكنن اگه من ميدونستم چرا حسابشونا ميرسيدم.
  • طاهی A1 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
    24 8
    سلام به همگی . شوهرم خییییییییییلی دوسم داره و بهترینا رو برام میخواد ولی عشقشو به زبون نمیاره ما عاشق همیم ولی این رفتار کم حرف بودنش اعصابمو بهم میریزه بنظرتون من چکار کنم؟
  • امیر A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    دختر خاله خانمم را حد ود 6 ماه هست صیغه کردم ... واقعا بی نظیر هست .. زیبا ..اندام خوشگل..اخلاق خوب. ..تو این 5 سال زندگی مشترک با همسرم هیچوقت این چیزهایی که در این 6 ماه تجربه کردم را ندیدم ... بینهایت به فکرم هست و برای رضایتم همه کار میکنه ..نمیدونم با همسر و پسرم چه کار کنم .. خیلی خسته هستم
    • بی نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
      95 5
      براتون واقعا متاسفم شما که هنوز معنی متاهل بودن ومتعهد بودن رو نمیدونید .اما این کار شما بی جواب نخواهد بود چون احتمالا دختر خاله همسر شما با شما چنین کاری خواهد کرد کسی که به دختر خاله خود رحم نکند چه برس به شما که یک فرد غریبه هستید
    • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
      46 14
      بنظرم شما چون فرزند از اون خانوم دارید برای بازگشت به زندگی قبلیتون تلاش کنید اگه که با عشق با همسرتون ازدواج کردید با او صحبت کنید با او حرف بزنید بگویید که دوست دارید او چطور باشد متاسفانه خانوم ها بعد ازدواج فراموش میکنن که باید همان طور زیبا و اراسته مثل روزهای اول اشنایی باشند و یا بعد فرزند دارشدن در لاک مادر بودن خود میمانند . اگر زندگیتان از هم بپاشد و منجر به طلاق شود خیلی بد میشود شاید برای شما خوب شود اما برای فرزندتان بد میشود من خودم بچه ی طلاق هستم و توی روحیاتم خیلی تاثیر بدی گذاشته خیلی بد همیشه حسرت کنار هم بودن خانواده ام را خوردم . اگر زندگی فرزندتان را دوست دارید اگر به فکر اینده خانوادتان هستید با همسرتان صحبت کنید با هر طریق که او متوجه میشود او را متوجه کنید.
    • بی نام EU ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
      از متاسف بودن هم گذشته . حتی اگر بدترین همسر دنیا را هم داشتید حق همچین کاری را نداشتید . بیشتر از همه برای اون دختر خاله خانمتون متاسفم که واقعا حق فامیل بودنش و انقدر خوب ادا کرده. به نظرم تو کار خیانت هیچ بهونه ای قابل قبول نیست
    • بی نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
      88 3
      با سلام اون ممکن بخاطر رقابت شدید با همسرتون اینکارها را کرده باشد شما باید خودتون عاقل باشین و فریب مدت کوتاه آشنایی را نخورید بعد از جلب نظر شما و ارضا شدن حس برتری خودش صددرصد رفتارش تغییر میکند.
  • مادربزرگ A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
    53 3
    سلام خیلی جالبه نظر اقای امیررضا که گفته خانومم به بچه هاش خیلی میرسه به بچه هاش؟؟؟
  • پروفسور A1 ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
    26 3
    من واسه خانومم همه کاری کردم.اونم واسه من یه فداکاریایی کرد ما بعد از یکسال زندگی مشترک مامانش اومد زیر گوشش خوند و بردش و یک کلام گفت طلاق میخام.جالبه یکماه قبل از این اتفاق هم گذاشت رفت گفت فقط اگه حق طلاق بدی برمیگردم چون دوستش داشتم بهش دادم حالا حال روز من دیدن داره.هیچ وقت نه بهش خیانت کردم نه پیچوندمش.هرجا میرفتیم باهم میرفتیم غیر از این آخریا که ما مامانش و خواهرش واسه خودشون میرفتن و میومدن.اون اشتباهاتی هم که نباید انجام میداد همه رو انجام داده.خیلی دوستش دارم اما وقتی تو روی بابام واستاد و بهش توهین کرد دیگه برام تموم شدس زندگی باهاش.حتی یکسال و اندی بخاطرش با خانوادم قطع ارتباط کردم همه احتیاجاتش رو براورده کردم اما هیچوت تمکین نکرد با بهانه های مختلف و حالا میگه شوهر مشکل داره.
  • آرش FI ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
    25 39
    متاسفانه قوانین حقوقی صد در صد اشتباه ما هم قبل و بعد از طلاق آزار دهنده است...زن طلاق گرفته رفته با این و اون مرد همچنان باید مهریه بپردازه..یا بچه باس تا7سال پیشه مادر باشه ...بخدا75درصد طلاقها مشکل از زنهاست ....زنه رو با یه دماغ یه کیلویی میگیریم اونجا نمیگه من زشتم بعد از چند سال زندکی یادش میوفته که دماغش زشته باس عمل شه ..پول عمل هم که نداریم میرن تو فکره پول دارا...با احترام به زنهای پاکدامن بخدا این یه واقعیته تو زمانه امروزه
  • بی نام A1 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    52 2
    اقایون محترم شما تو سایت رازهایی که زنان متاهل باید بدانند چه میکنید بهتر نیست کمی به خودتان بپردازید بجای محکوم کردن همسرانتان
  • بی نام A1 ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
    76 6
    آقا امیر فکر می کنید صیغه شما شده وبه دختر خالش خیانت کرده خیلی خوبه یکی هست لنگیه خودت اگه ولش کنی میره صیفه ی یکی دیگه هم میشه
  • بی نام A1 ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
    8 4
    ﺧﻮﺑﻪ
  • ناشناس IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۴
    49 2
    اول خدمت اون اقا عرض کنم زنها زیبایی و طلا دوست دارن نه پول خانمت هم به خاطر این خوشحال شده که بهش اهمیت دادی نه طلا چرا با یه بوسه وبا یه دوست دارم وبا یه شاخه گل امتحان نمیکنی تا ببینینی خوشحالیشو بهت نشون نمیده یا نه چرا خیال میکنید زنها فقط پول میخوان اونم به خاطر پیشرفت خودتون هست روزی که به زنهای بیچاره خیانت میکنید کدوم قسمت از مالتون گیر زن بدبخت میشه که این طوری حرف میزنید من خودم به شخصه برا شوهرم همه کار کردم از مهربونی گرفته تا اونجا که خیانتش رو هم بخشیدم وخیلی چیزهای دیگه که فکرش هم نمیتونید بکنید اما شوهرم تا مدتی خوب بود ولی بازم همون بوده که بوده دیگه نمیدونم چیکار کنم
  • رضا EU ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۷
    35 5
    به نظر من علت بیشتر خیانت ها تنوع طلبی و راحت به دست اوردنه حالا هر چی بگی حرف حق خدا می دونه عامل اصلی اینا دوستی با جنس مخالف هست و اینکه حتی کسی این دوستیا رو نداشته ولی تو این دوره زمونه پاکدامنی کم شده و دوستیا راخت
  • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    25 2
    درسته همه مردها یه سری نقاط مشترک دارن همونطور که همه زنها نقاط مشترک دارن اما نمیشه اینطوری کلی نظر داد. تا ادم با طرف مقابلش زندگی نکنه نمیفهمه چجوری باید رفتار کنه. البته مطالعه هم خیلی خوبه من خودم همیشه سعی میکنم در این زمینه مطالعه کنم اما خیلی از چیزها رو هم در برخورد با نامزدم یاد گرفتم. مثلا ایشون به شدت ادم عاطفیه و روزی چند بار به من میگه دوستم داره و اگه فقط یه بار من جوابشو ندم بهش برمیخوره که دیگه دوستم نداری؟ یا مثلا اینکه کمتر از شوهرتون بدونید و جلوش اظهار فضل نکنید صددرصد در مورد بعضی مردها اشتباهه چون انوقت فکر میکنن زنشون پپه اس و دیگه نمیتونن بهش افتخار کنن. چیزی که مهمه اینه که به غرورش احترام بذارید و همیشه اپدیت باشید و در سختیها بهش ارامش بدید
  • الهه A1 ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    40 16
    مردان خیلی نامردترن
  • مرمر A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    35 17
    بزرگترین کاری ک میشه کرد واسه داشن زندگی آروم لج نکردنه زنای قدیمی چون آب رو آتیش بودن و صبور زندگی میکردن حتی با سختی و شاید چند سال طول میکشید ولی کلی از مشکلاتشون حل میشد . کاش خدا روزی قدرتی بهم بده ک حداقل با خودم لج نکنم با بقیه ک پیش کش.. :
  • ب.م IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    39 3
    سلام من زنى هستم كه فقط به همسرم خدمت مىكنم وخانه دار هم هستم ولى اخيراً ازخيانت هاى همسرم آگاه شدم زندگى برام سخت شده چه كنم نمى توانم حتى نفس بكشم
    • بی نام A1 ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
      48 12
      وای که اگر خداوند را نمی شناختیم یک لحظه هم قادر به ادامه زندگی نبودیم.....
  • شادی A1 ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    9 14
    خیلی مطالب مفیدی بود .اگه ادم یکیو واقعا دوست داشته باشه میتونه طرفشو خوشبخت کنه ولی باید فقط خودشو بخواد نه پولشو .............. منکه عاشقه نامزدمم و با تمامه وجودم میخوام خوشبختش کنم البته همین حسم ایشون نسبت بمن دارن پس حتما خوشبخت میشیم چون ارامشه همدیگرو میخوایم فراهم کنیم فقطو فقط
    • بی نام A1 ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
      25 1
      دوران نامزدی همه فکر می کنن همدیگر رو دوست دارن یه ده سال بگذره و مشکلات مالی و تفاهم نداشتن سر موضوعات و اینا پیش بیاد، اونوقت فکر کن ببین عاشقشی
  • سمیه A1 ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    36 24
    نظر من اینه که مردان ذاتشان خرابه هر چی بهش روی بدی پر رو میشن و هرزه هستند
  • حسن RO ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    24 14
    با سلام اگر یک زن دیوانه وسواسی عصبی بد دهن بی ابرو داشته باشید چیکار میکنید؟ تمام این نکته ها را که گفتم عین واقعیت است اصطلاح نبوده. امروز 21 رمضان است دیروز قرار بود بریم خانه پدری من و شب خانمم انجا احیا کند و بنده بروم حسینیه خودمان. از قرار خانم بنده باردار است گفت که نمیتواند میروم خانه و پای تی وی مینشینم تا تو از احیا بیایی ما هم رفتیم. ساعت 1 زنگ زد بلند شو بیا. گفتم من احیاء هستم و ما قرارمون را گذاشتیم. خلاصه با بدخلقی گوشی را قطع کرد. ساعت 5 که امدم خانه اول یه ده دقیقه من را پشت در هال نگه داشت بعد که در را باز کرد با تشر و اهانت: الواطیت تموم شد کثافت بیشعور؟ منم بخاطر بارداری اش کوتاه امدم اما ان بیشتر ادامه میداد و حرف های بد دیگر فحش میداد تا اینکه منم عصبانی شدم چون دیگر داشت.....
  • حسن RO ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    26 15
    ...............ادامه.......چون دیگر داشت از خودم بدم می آمد و غرورم له شده بود منم با دست به میز کوبیدم و دوتا ناسزا بهش گفتم و بهش گفتم اگر پشت گوشت را دیدی مرا میبینی و لباس پوشیدم و امدم بیرون. او هم فریاد میزد مرد نیستی اگه نری. مرد نیستی. این ملایم ترین دعوای ما بوده. از گیرهای بیخود خسته شدم. دیگر طاقت ندارم .نگویید باردار است و این دوران... خیر تازه در این دوران بارداری کمی بهتر شده تا بیشتر جایی از بدنم نمانده زخم و چنگ نخورده حتی یکبار با چاقو بطرفم حمله کرد. یکبار با اتو بطرفم حمله کرد. از خودم هم بگم من ادم اروم و مهربان و از خود گذشتی هستم نه ترس از جدایی دارم نه ترس از زدنش دارم .ترس از انسانیتم دارم. فقط شما بگویید با چنین زنی چیکار میشه کرد؟ دعواها: چرا پنجره باز ماند؟.چرا دیر امدی؟.چرا نمیخوابی؟.
    • ع A1 ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
      17 25
      حسن آقا کاملا درکت می کنم. بدان که این تنها مشکل تو نیست. من هم مشکل تو را دارم. بسیاری از مردان، همسرانشان این گونه اند. متأسفانه بسیاری از دخترها همه عقده هایشان را سر مردها خالی می کنند. جالب این که خودشان هیچ و پوچند از هر لحاظ. اما متأسفانه امثال من و تو فریب خورده ایم و جوانی و زندگی مان را پای این ها فدا می کنیم و هیچ کس، هیچ کس قدر ما را نمی داند و ما را درک نمی کند. همه از ما طلبکارند و پیش هر کس هم درد دل کنی، بیشتر ما را مقصر می دانند فعلا راهکار و پیشنهادی به ذهنم نمی رسد، بعدا شاید برایت چیزی نوشتم و بیشتر درد دل کردم. ما درد مشترک داریم از دست این زنهای عقده ای و خودخواه و مریض...
    • لیلا A1 ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
      49 4
      سلام اقاحسن.ببخشیدقصددخالت ندارم.ولی به عنوان خواهرمیخواستم مطلبی روبگم.خانم شمایه مشکلی باشما دارن.نمیدونم چیکارکردین یاچی گفتین.ویاشایدرفتارارام شماباعث شده.شماازچشمش بیفتین.نگین فقط تقصیرازاونه.من مطلب شماروخوندم.شمامیتونستید اون موقع که بهتون زنگ زده بدو.بیاین خونه وببینید چراناراحته.هردوشمابارفتاراتون ازهم فاصله گرفتین.داداش حسن میشه لطفااین دفعه که حرفتون شدوخانمتون عصبانی شد.میون دعواعوض سکوت اونوبغل کنید وبامهربونی ازش بپرسبن.مشکلش چیه؟ریشه مشکلت روپیداکن.سعی کن اونطوری که اون دوست داره رفتار کن.اگه بازهم مشکلتون حل نشد.قبل ازاینکه دیربشه به مشاوره وروان شناس مراجعه کنین.البته اگه طرفت واقعااراده کنه که میخواباهاتون خوب زندگی کنه. خیلی زیادپیشش بمون.اون ازدوری شمارنج میبره
    • مهناز A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
      21 5
      شما ک ممتونی مشکلتو باخانمت حل کنی چرا بچه دار میشی اشایدم بخاطربارداریش یافشارهای ک تو زندگی داشته انقد عصبی هست بجای اینکه ازش فرارمیکنی درکش کن ولجبازی نکن باهاش.
  • زندگی یه بازیه. US ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    منم بخاطر تهمت ها و گیرای بیخود زنم کاری که از ان ترس داشت انجام دادم از بس گفت فلانی کیه چرا رفتی حموم چرا اینطوری کردی با خودم عهد بستم ازین به بعد همینکارا میکنم تا دیگر این حرفهایش عذابم ندهد با اینکه بخاطر زندگیمون ازین کارها دوری میکردم الان چندتا دوست دختر دارم زن صیغه میکنم تا حالا هم یک بار نفهمیده بخدا حقشه اینجور زنها حقشونه واقعیت را لمس کنند تا بفهمند تهمت زدن با واقعیت چقدر فرق دارد.
  • حمزه IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    29 1
    با همه تفسیر های که از زن و مرد شد ولی من هم چنان معتقدم اگر زن و مرد درک کنن که وظیفه اشون تو زندگی مشترک و خانواده چیه و نسبت به هم درک متقابل داشته باشن هیچ یک از مشکلاتی که مطرح شد پیش نمیاد بلکه اون موقع است که شما دوستای عزیز روی خوش زندگی رو خواهید دید "مردان و زنانی که زوجیت را درک کنند هر دو مانند لباسی برای هم هستند که بدی ها و نقص های یکدیگر را می پوشانند" سربلند و پیروز و موفق باشید
  • سما A1 ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    35 5
    من همه کار برای همسرم کردم اما ارزش نداشت با تمام خوبی تو نداری و معتاد بودنش توقعش بالا بود هوا برش داشت بهم خیانت کرد من دارم جدا میشم بعضی از عاقایون واقعا با فهمن ولی توصیه میکنم برای مردایی که متوجه نمیشن وقت نذارید من 5 سال وقت کذاشتم فقط عمرم رفت و تمام
  • یک رفیق قدیمی IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    67 1
    زن با نداری شوهرش کنار میاد ولی با بد اخلاقی اش نه پس مردان احتیاط کنید
  • يك زن A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    21 6
    با درود. وقتي اين پيام ها رو ميخوندم تنها يك سوال تو ذهنم پيش اومد. اقاي حسن شما اول ازدواجتون هم همينطوري با هم صحبت ميكردين؟ اي حرمت و احترام رو دفعه اول چه كسي خرابش كرد؟با خودتون صادق باشيد...
  • عباس A1 ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    19 55
    واقعا 80 درصد زنها نسبت به مردانشان بد رفتار میکنند.
  • محمدی FI ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    47 5
    به نظر من با این اخلاق های شما آقایون ما هرکار هم بکنیم براتون کمه و شما هیچ‌ وقت راضی نمیشید وفقط از همسرانتون ایراد میگیرید همینه که خانمها با وجود این همه مراعات حال شما و سازش در زندگی ،دلسرد میشوند و دیگه هیچ دلخوشی ای نسبت به همسرشون ندارن ولی مجبورن بمونن و وفادار باشن،ولی آقایون انگار دنبال بهانه میگردن تا همه چیزو گردن خانم بندازن و در نتیجه تمام زحمات و فداکاریهای خانم رو نادیده میگیرن و بقیه مشکلات و مسائل ...
  • بیماه A1 ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    1 6
    مطالب درباره تکنیک های مذاکره و موفقیت عالی بود. تمایل زیاد به دانلود فایل صوتی فن بیان دارم.موفق نشدم لطفا راهنمایی کنید. سپاس
  • رزا A1 ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
    21 4
    مشکل اینجاست که اقایون نمیدونن که باید کتاب روانشناسی بخونن ولی خانمها همیشه دنبالشن میتونین امار بگیرین
  • سحر IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    17 6
    به نظرمن باید اول باید هم مرد هم زن درک متقابل ازهم داشته باشن تا زندگی دوام داشته باشه گذشت تو زندگی خیلی مهمه
  • الیاس A1 ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    11 18
    یک زن وقتی مرد خودش رو درک میکنه که مردانه وار به شوهرش نگاه کنه در غیر صورت ممکنن نیست زنهای خوب انگشت شمارن در تمام دنیا
  • بی نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
    26 1
    قوانین مدینه فاضله بود ... ولی به نظر من هر زوجی یک مجموعه قوانین مخصوص به خودش رو برای خوشبختی داره به تعداد زوج ها در دنیا راه برای خوشبحتی متفاوت میشه. فقط باید مثل طلا دنبالش باشن. خستگی ناپذیر.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    16 0
    نمیشه واسه همه دستور کلی صادر کرد
  • شیدا A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    22 4
    چه نظرات جالبی هر کس دیگری رو مقصر میدونه تو اینکه یه سری از ادما چه مرد چه زن مریض هستن که شکی نیست. من یه زنم به زنایی که مدل من هستن تو گروه خانوما زن بیچاره میگن چرا چون من و امثال من ادمایی هستیم حرف گوش کنتو سری خور نه خیلی دیر عصبی میشیم عصبانیتمون در حد اینکه سکوت میکنیم و حرص میخوریم اصلا داد نمیزنیم نه اینکه بلد نیستیم نه. قهر کردنمون در حد یه ربع طول میکشه و ناراحتی شوهرمون حکم مرگ رو برامون داره تا خوش حالش نکنیم اروم نمیگیریم. اشکال بیشتر زندگیا اینکه زن و مرد میخوان خودشونو بهم ثابت کنن میخوان گربه رو دم حجله بکشن سرکشن میخوان ثابت کنن که بدون طرف مقابلشون دنیا به اخر نمیرسه اما این اشتباهه به نظر من ادمایی موفقن که شش دانگ احساساتشونو طرف مقابل بدونه بی هیچ کم و کاستی
  • ترانه A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    33 6
    من یه دختر با تحصیلات لیسانس و کارمند از یه خانواده بالا و تحصیل کرده بودم دو ماه پیش با پسری آشنا شدم که سیکل داشت و از نظر مالی ضعیف و پدر و مادرش متارکه کرده بودند چون فکر می کردم این آدم سختی کشیده پ قدر زندگی رو می دونه بهش بله گفتم حتی گفت باید با مادرم زندگی کنی گفتم باشه اما متاسفانه یه آدم زود جوشه که اصلا فکرشم نمی کردم با همه چیش کنار اومدم اما دو هفته پیش چنان کتکی ازش خوردم که هرگز توو تخیلاتم هم نمی گذشت که یه روز با این همه خواستگارهایی که داشتم این اتفاق واسم بیفته اون شب بهش گفتم که دیگه هرگز شوهرم نیستی خیلی عذر خواهی کرد اما هرگز نمی بخشمش
    • بی نام A1 ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
      39 5
      برات متاسفم، داشتن این چنین لحظاتی خیلی سخت وشوک آوره،اما بنظر من مرد باید یه سروگردن از زنشبالاتر باشه تا حس قدرت وسلطه کنه در مورد تو گام صادق نیست خودت باید بهش اعتماد به نفس بدی اگه این کارا ی زنند رو ترک کرد چه بهتر وگرنه زندگی برات جهنم میشه
  • دلشکسته IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    29 2
    خسته ام از این زندگی
  • سام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    18 3
    این حرف دوست عزیزمون شیدا حرفش درسته و کاملا صحیح ///چه نظرات جالبی هر کس دیگری رو مقصر میدونه تو اینکه یه سری از ادما چه مرد چه زن مریض هستن که شکی نیست. ازدواج یه بازی یا خریدن هندونه نیس که داخلش سفید یا قرمز باشه، هیچ دو انسانی وجود نداره که هم فکر و هم عقیده باشن،ولی یه چیزی وجود داره اونم حرمت،دوست داشتن با باید درمقابل هم کوتاه بیان///و متاسفانه.........
  • مهتا A1 ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    28 2
    سلام من مدتیه که نامزد کردم. به تازگی متوجه شدم همسرم با خانمی که قبلا عاشقش بوده ارتباطش رو هنوز در فیسبوک حفظ می کنه. من ازش خواستم اون خانم رو از فیسبوکش حذف کنه می خواستم عکس العملش رو ببینم. البته اول غیر مستقیم و با روش های مهربانانه زنانه درخواستمو مطرح کردم.. ولی قبول نمی کنه... حتی الان دیگه کار ما به درگیری کشیده... حس خیلی بدی دارم. از طرفی به ایشون خیلی علاقه دارم از طرفی اینکه شوهرم با من نامزد کرده چون اون خانم الان متاهل شده و دیگه امکان دسترسی به اون خانم رو نداره... یعنی اگه همین الان هم اون خانم طلاق بگیره نامزدم فورا میره سراغش
    • بی نام A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۳
      44 2
      لطفا اگر هنوزباهاش عقد نکردی ازش جداشو .
  • مهتاب IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    21 8
    با سلام و خسته نباشید. من خانمی 30 ساله هستم و مدت 8 سال است که ازدواج کرده ام و حاصل این ازدواج دختری 3 ساله است... همسر من مردی فوق العاده کم حرف است که از اعتماد به نفس پایینی هم برخوردار است.تمام تلاشم در طی این هشت سال دادن اعتماد به نفس به او بوده . خیلی بی توجه با من و دخترم برخورد میکند مثلا اگه به او نگم با محیای 3 ساله ات بازی کن او احتیاج داره با پدرش به تفریح بره این کارو انجام نمیده . توی خونه باید صد بار صداش کنم تا بلکن یه کلمه از زبونش بشنوم بشدت عاشق تماشای فیلمهای جنگی و پر زدو خورد هست کلا از دنیای منو فرزندم فاصله زیادی دارد.اهل حرف نیست نه دردودل میشنوه یه میتونم درددول کنم باهاش.. خیلی کم اوردم اصلا اهل معاشرت با خانواده خودم یا خودش هم نیست..تصمیم به جدایی دارم کمکم کن
  • باران A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    5 10
    عالی بود
  • بی نام IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۹
    14 6
    میشه خواهش بکنم دست از سر این کائنات تخیلی بردارید و به واقعیت بچسبید توی این دنیا خیلی ها قراره مثل حیوون پائین تر زندگی کنند و بقیه هم اگه بهشون ارث برسه مثل آدم زندگی کنند لطفا اگه پدر پولداری ندارید از این طرز تفکرات خطرناک کائنات بیایید بیرون و ببینید اطرافتون چه خبره و شما چکاره هستید و جایگاهتون کجاست الکی شب به آرزوی سوار شدن مرسدس بنز نخوابید و خوابش رو هم نبینید چون خودمون مطمئن هستیم که لیاقتش رو نداریم و لیاقت ما همون اتوبوس سوار شدن و کشیدن منت انسان هاست و تحقیر کردن خودمون نه بیشتر
  • بی نام A1 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    31 6
    به نظرم بعضی مطالب خوب بود ولی بیشتر تاکید داشت بر اینکه خانمها هیچ حرفی نزنند وهیچ کاری نکنندکه مبادا به اقایان بر نخوره
  • بی نام A1 ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
    25 4
    سلام دوستا به نظرمن زندگی مشترک رافقط بادرک وصداقت دوطرف میشه ساخت بس .
  • مجید A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
    25 5
    بنظرمن روزی نیم ساعت عاشقانه باهم صحبت کنیدهمه چیز حل
  • مادر IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    11 6
    اگه همه این کارارو بکنی بازم مردجماعت بی منظوره
  • بی نام A1 ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    28 2
    بهای محبت باید پرداخت بشه در غیر اینصورت بی ارزش میشه
  • پروانه A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۳
    15 6
    من دو ساله نامزدم و جلسات زیادی رو پیش مشاورم رفتم اکثرا توصیه هایی از این قبیل داشتن ومن هم انجام میدادم و همه شاهده عاشق بودن همسرم بهم هست و مثل موم تو دستمه و مهربون و قدر دان و منت کش....اما انگار زیادی اعتماد به نفس بهش دادم کار خراب شد
  • تنها A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
    19 7
    من يك سال ونيم ازدواج كردم منم مشكل بي پولي همسرمو دارم ولي هيچ وقت اعتراض نميكنم شوهر خيلي خوبه ولي نيازهاي ماديمو نميتونه برطرف كنه اينم باعث ميشه هر روز خدا گريه كنمج
  • بی نام IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
    54 6
    این همه میگید زن ها چیکار کنند که مردها دوستشان بدارند زن ها فلان کنند و چیکار کنند و چیکار نکنند باباااااااااااااااااااا یه کم هم بگید مردها چه طور باشند و چیکار کنند که زن ها دوستشان بداااارنند
  • یک مرد دل شکسته A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۷
    23 47
    پیامبراکرم میفرماید اگه سجده بجز خدابود به زن دستور میدادم به شوهرش سجده کند
    • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
      10 7
      میشه منبعشو بگی
  • لیلا A1 ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
    37 13
    من سیزده ساله ازدواج کرده ام در این سال ها ازشوهرم هیچ وقت حرف زشت نشنیده ام من هم همیشه سعی کرده ام درکش کنم حتی چندین بار به خاطربدهی اش طلاهایم رافروخته ام خیلی همدیگررادوست داریم خانوم هاتوروخدا شوهراتون رو عذاب ندید تااونی بشند که شماهمیشه آرزو می کنید درضمن ازیادخداهم درزندگیتان غافل نشوید
  • فاطمه A1 ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
    5 4
    اگر هر دختر و پری قبل از ازدواج و آشنایی اول خودشون و بعد دنیای جنس مخالفشون رو بشناسن و بعد اقدام به اشنایی و ازدواج بگیرن و در دوران عقد هم کتاب های روانشناسی کمی دوتایی بخونند زندگی خوبی رو شروع می کنند اما به شرطی که درک و شعور و شناخت از هردو حاصل شده باشه.لیلا خانم عزیز هم فرمودند درک پس فقط درک متقابل
  • سارا IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
    9 10
    مطالب‌‌خیلی جالب بود.من میفهمم چون بخاطر رعایت نکردنه همین موارد نامزدمو از دست دادم.کاش چندتا راهکار برای صبر وحوصله و اعصاب میگفتین.اینارو میدونم اما موقعیتش که پیش میاد از کوره در میروم.
  • حمید IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
    24 9
    از مجرد ها خواهش میکنم قبل از ازدواج خوب طرف مقابل رو بشناسن،زن من خیلی نمک نشناس هست،از صبح تا شب کار میکنم تا شهریه میلیونی دانشگاهش رو جور کنم ،دو ساله که با هم آشنا شدیم واسه اون هرچیزی از قبیل طلا و لباس و .... خریدم ولی باسه خودم یه جورابم نخریدم،هر چی میخواد سریع واسش تهیه می کنم ولی اون به محض اینکه از کوچکترین چیزی ناراحت بشه به من انواع توهین ها رو میکنه و منو تحقیر میکنه،ای کاش میشد زمان به عقب برگرده
  • راضیه A1 ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    12 22
    چرا توی خیلی از نظرها میگن همه ی زنها ،همه ی مردها، همه شوهرها؟؟؟؟ همه آدمها باهم متفاوتن، فقط یه سری مشترکاتی باهم دارن خانوما اگه واقعا مطالب بالا رو با دقت خونده باشید میبینید که مردها واقعا چیز زیادی نمیخوان، چرا انقد گنده اش میکنید؟؟؟ همش اینو میرسوند که به مردها باید توجه و احترام گذاشت خانوما، همونجور که دوست دارید باهاتون رفتار بشه رفتار کنید،جنگ که نیست لجبازی میکنید کسایی که میگن ما همه موارد و رعایت کردیم ولی نشد،یه جای کارشون میلنگه یا واقعا خواستن خودشون و دلگرم کنن که ما همه کاری کردیم ولی نشد فقط بهم احترام بزاریم،
  • اغر IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۹
    17 21
    الان کهداشتم اینارو برای خانوم میخوندگفت واسه خودت بخون وگرفت خوابید
  • اشکا A1 ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
    26 14
    من که از همسرم راضیم خدا ازش راضی باشه
  • بی نام IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
    33 12
    مدتیه خانم همکارم که در شرف طلاق گرفتنه با اس ام اسهای عاشقانه اذیتم می کنه .چندباری بهش تذکر دادم که این کارو نکنه ولی خیلی پرروتر ازاین حرفهاست.نمی دونم از دستش چی جوری خلاص شم .زن وزندگیمو دوست دارم .دوست ندارم زنم بفهمه چون ناراحت می شه وفکر می کنه که منم یه ریگی به کفشمه شما بگید من با این خانوم بی حیا بی چشم ورو چی کار کنم .تو محیط کار هم از آبروم می ترسم؟
  • بی نام A1 ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    53 7
    شماره تلفنتو عوض کن و اصلا بهش رو نده.
  • متین A1 ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
    9 6
    15 ساله ازدواج کردیم با عشق با همه نداری شوهرم میسازم بچه دار نمیشیم حتی پول نداریم بریم درمان ناباروری شوهرم با حرف مادرش از اینرو به اونرو میشه یه بار یواشکی خواسته ازدواج کنه مادرش از خجالت پدر و مادم نذاشته مادر شوهرم پر توقعه هی میگه دستتون چیزی نیووردین بابا ببین توی خونه میتونم بخوریم اضافه هم داشته باشیم باید بریم دکتر .به نظر شما من با این زندگی چیکار کنم
  • فاطمه IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
    54 28
    به مرد جماعت اگه رو دادی کارت تمومه.....
  • الی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
    14 14
    من پنج ساله باشوهرم ازدواج کردم ازهمون اول قناعت کردم گفت میخوام خونه بخخرم ندارم طلاواست بخرم گفتم عیب نداره الان که پنج سال اززندگیمون میگذره هنوزه یه تیکه واسم نخریده همیشه بده منم جاریام تمام درامدشوهراشونوپدرشوهرمومیگیرنداوناروقدیسه میدونه ومیگه اونازن زندگی ان امامنکه همیشه ازخودم گذشتموچیزی نخواستم یعنی گذشتم ازهمه چیزهمیشه بده هستم یه گوشی ساده نمیتونست واسم بخره همش ازپس اندازخودمه،واسه خونشم که خرجی درست وحسابی نمیده میگه بازارخرابه ندارم،من بااین مردبی لیاقت چکارکنم باوجودیه بچه کوچیک ،
  • معصومه A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    20 4
    سلام من هم شوهرم بازنان شوهر دار چت میکنه که اینکا رآزارم میده به نظر شما چه کنم؟
  • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    11 10
    متاسفم که همه چی برا مرده
  • تانی A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۷
    21 8
    شوهرم بهم میگه تو هرچی من میگم بگو چشم و به حرف من گوش بده منم دنیا رو به پات میریزم و یه لحظه هم بدون تو هیچ جا نمیرم.....منم امتحان کردم جواب داد تازه اون بیشتر به حرف من گوش میده منتظر بود که من یه کلمه بهش بگم باشه...تا ازاین رو به اون رو بشه....عجیبن این مردا
  • فهیمه IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
    24 6
    ولا این چیزا که شما نوشتی ینی مردا رو اصلا باهشون حرف نزنی بهتره، بهتره هر دو طرف به تعادل برسند.
  • مریم IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    43 7
    این مقاله به نظر من قابل تامل بود از این نظر که شما تو هر سطر و متنی که نوشتین فقط و فقط دارین این رو به خانمها میگید که از همه نظر باید به مردهاشون اهمیت و سرویس بدن بعد با مردها هیچ کاری نداشته باشن. ینی به مردها نباید گفت که بالای چشمتون ابرو آیا این درسته؟ همه چیز یک طرفه است.
  • بی نام A1 ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
    6 16
    اگر امادکی ازدواج ندارید ازدواج نکنید در ضمن شرایط سخت مادی کشور امادکی ازدواج را به کسی نمیده. مشکل اینجاست .افتضاد. البته 90 درصدش.
  • بى نام A1 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    27 11
    مردها خودخواه هستند همه چيز رابراى خودشون مى خوان اين هم مقصر زناى قديمن كه با همه چيز مى ساختند و كو تاه مى ميومدند وسختى را تحمل ميكردند ولى زناى امروزى نمى تونند
    • من EU ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
      2 10
      کی گفته
  • صبا IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    70 14
    مرد بچه ننه اگر جان به جانش کنی بازم مامان جانش براش حجته. من عاشقانه شوهرم رو دوست داشتم. اما بیشعور به خاطر اینکه واسه ویار حاملگی نتونستم از مامانش پذیرایی کنم و غذا بزارم جلوش منو که سه ماهه باردارم و تهدید به سقط هستم یک ماهه رها کرده و رفته بدون یک ریال خرجی. میگه مامانم بیشتر به من نیاز داره. همچبن مردی رو باید با اره معرق کاری تکه تکه کرد خب...
  • لیلا IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
    3 10
    سلام من یه سوال از آقایو ن دارم اگه مردی در برابر دریافت هدیه از دختری که بهش ابراز علاقه کرده و گفته دوسش داره به تشکر ساده و ابراز خوشحالی سکوت کنه یعنی چی؟ نمیدوم ازش هم ننظرشونپرسیدم چون پرسش در مورد هدیه رو درست نمیدونم با این حال برام سواله و متعجب شدم ممنون میشم از جوابتون
  • وحید IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
    7 21
    ها موجوداتی پول پرست و مردها رو نوکر خود میدانند که تا شوهر کردنند مرد میشه نوکرشون و خودشون میشن اربابزن
  • نحیف A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
    20 25
    به نظر من باید ازدواج در سنین کودکی حذف شود و ازدواج در میانسالی جایگزین آن شود.
    • بی نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
      7 8
      نه اشتباه میکنی عزیزم
  • بی نام IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    18 14
    مرد من بهترین مرد دنیاس .....
  • منص A1 ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    10 1
    به اعتقاد من توزندگی مشترک "حریم خصوصی" یک اصل هست "احترام" متقابل مهم ترین ابزار "درک " مهمترین راه کار و عشق و وفا ستون زندگی مشترکه اینا همه ش برای زندگی مشترک اسمش میشه ازدواج یکیش کم باشه سفت وسخت بهتون میگم ازدواج نکنین و خلاص
  • زینب IR ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
    2 14
    خیلی عالی بود مرسی
  • هانیه A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
    5 7
    خانم های محترم توصیه میکنم قبل از هر چیز تو زندگی خودتون رو بشناسین اگر از وجوه و ابعاد مختلف زنان آگاهی نداشته باشید چطور انتظار پیش بینی و درک یا کنترل مرد زندگیتون رو دارید؟ چطور می خوایم به مردا و تصمیمات و رفتارشون احترام بذاریم؟ مردها خیلی ساده تر از ما هستن اگر پیچیدگی خودمون رو درک کنیم... پیشنهاد من مطالعه است: "زن بودن" نوشته ی دکتر تونی گرنت میتونه شروع خوبی باشه حتی خوندنش برای آقایون هم عالیه و در آخر می خوام بگم هر انسانی چه مرد یا زن اگر با خودش در صلح باشه با شخص دیگه ای درگیر نمیشه
  • شبنم A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
    30 4
    همه چیز باید دو طرفه باشه..درک کردن،عشق ورزیدن،از خود گذشتکی،همه و همه اگر یک طرفه باشه هیچ نتیجه ای نداره. زن کانون گرمابخشه منزله،اینو قبول کنید اگر خانوما نباشن مردا انگیزشون ب زندگی کم میشه،پس آقایون هم باید ب خانومشون توجه و اعتماد ب نفس بدن تا خانوما هم ب خودی خود دکترا افتخاری شوهرداری بگیرن.
  • الهام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    12 3
    سلام بعضی از نظرا رو خوندم گاهی حق با آقایونه گاهی هم با خانما همه چیزم نسبیه حق مسلم هر زن و مردی محبت و احترامه ولی من خودم این و به تجربه فهمیدم که هر محبتی همیشه و لزوما از طرف مقابل درک نمیشه و جواب داده نمیشه به عنوان مثال خواهر خودم اصلا باورتون نمیشه دوازده سال از ازدواجش میگذره و واقعا در حق شوهرش محبت داره و نمونه ی کامل یه زن سازگاره یه شوهر دهن بین و خسیس و بداخلاق و بسیار عصبی داره ولی از هیچ کاری ام واسش دریغ نمیکنه و قابل توجه اونایی که میگن زن فقط دنبال پول مرده شوهر خواهر من کارگر کاشی فروشیه حتی زورش میاد وقتی خواهرم مریض میشه ببرتش دکتر ولی خواهرم حاضر نیست حتی کوچکترین بی حرمتی ای به شوهرش بکنه و یه زن ساکت و صبوره ولی در عوض شوهرش روز به روز پرتوقع تر میشه
  • الهام A1 ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
    10 6
    زندگیشو به گند کشیده واقعا خودمونم موندیم که چه جوری داره این عفریته رو تحمل میکنه. حتی بهش پیشنهاد دادیم طلاق بگیر داری خودتو از بین می بری ولی فقط میگه من شوهرمو دوست دارم. دوستان عزیز به خدا اگه زن شوهرشو دوست داشته باشه حاضره به خاطرش بدترین سختیارو تحمل کنه اگه نکنه باید به دوست داشتنش شک کرد.
  • آقای نویسنده A1 ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
    16 10
    سلام نویسنده محترم انصافا من تا قبل از خوندن این مطالب نمی دونستم که چقدر تو این کشور زن سالار به مردان بیگناه ومظلوم این سرزمین ظلم میشه قانون و فرهنگ و عرف و دین و هر چه حقوق مکتوب و غیر مکتوب تو این مملکت هست علیه شما موجودات ظریف و بی دفاع موندم تا حالا چجوری دوام اوردین چقدر شماها بی چشم و رو هستین تو این جامعه زندگی نمی کنین یا خودتون به حماقت زدین قرنها ست به ظالمانه ترین شکل به زنها ظلم میکنین همین الان هم آب باشه از داعشی ها شناگران ماهرترین هستین نسلتون هم منقرض بشه کمه
  • sh IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    8 2
    سلام بر مردان و زنان سرزمینم ،اول سپالی دارم در مورد این مسئله که میگن:مردها رو ازار ندید،سر میزارن به بیابون و این یعنی اینکه زندگی رو رها میکنن و میرن...ولی من عجیب ذلم میخواد جواب این پرسش رو بدونم ،،ز اه از زندگی خسته بشن تکلیف چیه و چه میکنند،متاسفانه بعضیها در دادن جواب به کامنت دوستان این قضیه رو در نظر نگرفتن که مردها و زنها دودسته خوب و بد دارن ،،متاسفانه زن زجر کشیده زندگی با دار مکافات یک زن بی لیاقت و بداخلاق و عقده ای به پای چوبه دار میره و گاهی مردان هرزه خود را حق تلقی میکنند تا کارهاشون جنبه قانونی بگیره و از زیر بار وجدان راحت بشن و در مقابل هستن مردانی که واقعا مردان بی نام و سینه سوخته در زندگی اند و لی مشکل ما نادیده گرفتن وجدان،فراموش کردن زندگی مجردی اینکه بعضی از
  • sh IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
    9 2
    دختران که در خانه پدری حتی گوششان سوراخ ندارد و چه هااا که بر سر شوهر بدبخت می اورند و کسانی مثل ما که انقدر بیشائبه محبت کردیم و خودمون رو پله ترقی افراد نادان کردیم که حالا پایین کشیدنشون مساویست با از دست دادن زندگی ،من در طول زندگی نه کلاسی رفتم ،نه بینی عمل کردم نه حتی مریض شدم شکر خدا،نه حتی پروتز و نه طلا خریدم نه لباسی برای عروسی و حتی میهمانیهای ساده ،و بعد از 16سال زندگی منی که در دوران دبیرستان نام اور ورزش بودم 16سال ورزش نکردم و با وجود دو بچه اندامم نقصی ندشت چون نه گدا بودم نه گشنه که در خانه شهر خودم رو بنندم به غذا و غیره،ولی بعد از این همه سال سکوت بریدم ،چون نفهمید ،تازه فرمودند در زندگی ال پدر مادر و خاهر و برادر بعد زن ،،و من تازه فهمیدم خود کرده را تدبیر نیست ،
  • بی نام A1 ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
    0 3
    سلام ببخشید من و همسرم 8ماه عقد کردیم اوایل زندگیمون خوب بود اماالان سر چیزهای بیخود دعواس پرخاشگرشده بهم توجه نداره دلیلش چیه دلیل اصلی دعواهامون سر خانوادشه
    • بنده خدا IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
      4 9
      سلام . 34 سالمه یک سال هست نامزدم لیکن بخاطر تحقیق نکردم و اعتماد به حرف دختر و مادر دختر که قسم به قرآن خوردند همیشه و همه حال خود را با زندگی که بیان کردم دخترش وقف دهد الان جهنمی شده عکس پنجاه میلیون وام بانکی مدام تلفن کی عروسی می کنیم عرضه نداری بیکاری مهریه من را بده جهیزیه بخرم و .... بگذریم فقط می دانم چوب اعتماد قسم دروغین آنها را خوردم زنی که خوبی ببیند و اسرار مرد را در خانه ی مادرش و بستگان و دوستان و اهالی محل پخش کند نیستی اش بهتر از وجودش است و باید طلاق اش داد و 100 بعد اتمام اقساط طلاق اش می دهم همه بدبختی به فرهنگ منحوس تربیتی مدرسه بر می گردد وقتی پسری حیا داشت همان بهتر تنها باشد مانند نظام مدارس دینی حیف من حیف من توکل کنید و دو رکت نماز بخوانید مشکل حل می شود
  • پاک A1 ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
    19 1
    باسلام. انسانها شخصیت های بسیار متفاوتی دارند.مخصوصا توی این زمونه ی مدرن. تنها راه خوشبختی اینه که کسی رو پیدا کنی که از نظر روحی و شخصیتی سالم و متعهد باشه. چون این ویژگی باعث میشه فرد اگر مشکل جزیی هم داشته باشه در زندگی زناشوییش به دنبال راه حل درست بره و زندگیشو نجات بده
    • بی نام A1 ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
      11 0
      به نظرمن مردهایاهم فرق میکنن یه مردتوجه زنشووظیفه زنش میدونه یه مرددیگه اصلن اون توجه رونمیبینه یکی دیگه هم توجه روتویه چیزخاص میبینن
  • دنا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
    20 16
    به نظرمن صلانبایدازدواج کرد
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
    12 0
    خداازدواج روبرای ارامش زن ومردراکناریکدیگرقراردادجای بحثی نیس وقتی عشق بین زن وشوهرباشه باهمه مشکلات باهم زندگی میکنن ولی اینه که هیچ کدوم نباید ازاین عشق سواستفاده نکنن ووای به روزی که این عشق یک طرفه بشه
  • صدف A1 ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
    0 0
    بودي حالا
  • گالیله IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
    3 0
    سپاس
  • جمشید A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
    4 8
    اسمشو گذاشتم زنی از جنس یخ در فکر نوشتن کتابی هستم
  • زری A1 ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۷
    12 3
    هرمردی باز عاشق وشیفتت باشه ولی میبینی نگاهش ی جایه دیگرهسته غریزشون اینجوره پس بهتره ما خیلی بهشون بها ندیم مستقل ازامرکردناشون باشیم تااینجوری درارامش باشیم.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
    2 12
    سلام دوستان مشابه این مطلب برای زنها هم توی سایت گذاشتن دوستان بهتون توصیه می کنم چه زن و چه مرد هر دو مطلب رو بخونید. رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند رازهایی که مردان متأهل باید آن را بدانند قول می دم هر دو طرف راضی میشد. اون وقت یکی نمیاد بگه چرا فقط ما زنها یا ما مردا با تشکر