سعید راد بازیگر سرشناس سینمای ایران در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر از بهروز وثوقی و محمدعلی فردین به عنوان ستون های بازیگری سینمای ایران نام برد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او که به همراه فرامرز قریبیان برای اهدای جایزه بخش مواد تبلیغی روی سن تالار وحدت آمده بود، گفت:«این سن خیلی باشکوه است و من این مهربانی و بخشندگی را که در میان مسئولان می بینیم ،  خواهش می کنم با توجه به این امید ایجاد شده، به من اجازه بدهنید که به عنوان یک بازیگر یادی داشته باشم از بزرگان بازیگری ایران آقایان بهروز وثوقی و محمدعلی فردین.»

او ادامه داد:«چه بخواهیم و چه نخواهیم این های ستون‌های بازیگری در سینمای ما هستند و محمدرضا فروتن، حامد بهداد و پولاد کیمیایی که الان در سالن هستند از روی دست آن ها مشق بازیگری کرده اند.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 335897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 92
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهرونذ A1 ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    بابا دمت گرم حرف حساب جواب نداره
    • بی نام IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      اگه ستون ها این ها هستند که باس فاتحه این سینما رو خوند
    • بی نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • کاپیتان IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      بهروز وثوقی بهترین بازیگر مرد تاریخ سینمای ایران است چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید من با کارها و حرفهای سیاسی تازه اگر هم زده باشه که من نشیدم کاریی ندارم من با شخصیتهای مختلف مثل داش اکل ممل امریکایی کندو گوزنها بهترینش سوته دلان کار دارم --اعجوبه سینمایی ایران بود حیف شد سی و سه ساله ازش استفاده نمیکنیم
  • احسان IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    همین مونده که آقای ظریف بیاد و از میرزا ملکم خان یا محمد علی فروغی و دیگر قدمای سیاسی ایران به عنوان بزرگان سیاست ایران یاد کنهو آرزو کنه در حضورشون سیاه مشق داشته باشه . آقا ما نمی دونیم امروز چی شده که دولت 50 درصدی به جای انجام کار مردم راه افتاده دنبال این بچه بازیا که بقیه هم دارن یاد می گیرن .
    • محمدعلی RO ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      50 درصد واقعی بهتر از 62 درصد دروغی.
    • احمذ A1 ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      اصلا سنت مال اين حرفها هست ؟
    • بی نام A1 ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      حالت خوبه؟ جشنواره فجره می دونی جشنواره فجر درباره چیه؟ سینما قربونت!سینما جای اون حرفهایی که می گی اینجا نیست.
    • میلاد A1 ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      چیز خاصی نشده. راحت باش. شما از دولت 50 درصدی توقع داری بیفته دنبال کار مردم ولی از دولت 63 درصدی توقع نداشتی تورم رو نرسونه به 45 درصد؟ داشتی یا نداشتی؟ :دی
    • بی نام DE ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      بنطر تو پیرو اون آقای هستی که نصفه شب بروی مردم هفت تیر کشی کنه آره ؟ شما به هفت تیر کشیتون برسید ما به هنر.
    • امین A1 ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      اتفاقا از اهداف اصلی 50 درصد اعلام شدن رای روحانی جلوگیری از دم درآوردن دولت وی بود که الحمدالله با این چنین کامنت هایی از سوی امثال جنابعالی پرواضح به نظر می رسد.
    • اریایی A1 ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      چقدر گفتن دولت 50 درصدی مشمئز کننده است.این یعنی اینکه جنابعالی و همفکرانتان هنوز از سوزش شکست مینالید.
    • مهندس A1 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      بابا تاریخ دان.بابا مطالعه.فهمیدیم تاریخ بلدی.بابا میرزا ملکم خان شناس
    • بی نام EU ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      اگر هم بگه دروغ نگفته فروغی بزرگترین سیاستمدار معاصر ایران هست.بقول آقای راد چه بخواهی چه نخواهی
    • آرمان IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      50 در صد 70 درصد عزیزم اگه اون 30 در صد رو بهش اضافه کنی میشه 80 در صد ملت ایران موافق این رویه اند پس لطفا سکوت
    • ناشناس RO ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      20 60
      آرمان ریاضی چند گرفتی؟
    • بی نام A1 ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      70 7
      حیف زحمات دولت جدید که متاسفانه شامل شما هم میشه .... حیف
    • رکسانا IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      144 6
      مگه آوردن اسم فروغی جرمه؟!! اتفاقا آقای ظریف کار بسیار درستی انجام داده. فروغی از بزرگان این مملکت هست، مثل دکتر مصدق و خیلی های دیگه!
    • أزاد IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      دوستان زود قظاوت نكنيد.من به٥٠٪و٦٠٪ ابنها كار ندارم ولى اين اقاى راد هم كذشته خيلى جالبى نداشته.
    • بی نام SE ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      6 71
      شما نمی دانید چون خود را به نفهمیدن میزنید!!!
    • بی نام A1 ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      96 8
      حداقل این 50% حداقل ادب و درک دارن
    • بی نام IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      21 2
      ای بابا....
    • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      66 4
      فروغي را نمي دانم اما علي اميني را مي دانم سياستمدار بزرگي بود و يكي از اشتباهات شاه طر او بود .
    • بی نام RO ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      18 2
      به اشتباه مثبت دادم گفتم حیفه تصحیح نکنم
    • علی آقا IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      59 9
      شما درست میگی. البته کار اصلی دولت 50 درصدی ماله کشی خرابکاری های دولت 63 درصدی هست. نوش جوووونت. !!؟؟||
    • مسعود IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      53 2
      خطاب به احسان كه تاريخ را نميداند.محمد علي فوغي كسي است كه مي گويد : «خلاصه با مرارت و خون دل فوق العاده و با رعایت بسیار که نسبت به نظرهای آقایان علما به عمل آمد مبادا حکومت شرعیه از میان برود، اول قانونی که از کمیسیون گذشت قانون تشکیلات عدلیه بود که بر طبق آن عدلیه ایران دارای محاکم صلح و محاکم استیناف و دیوان تمیز و متفرعات آنها گردیدید و دوم قانونی که گذشت قانون اصول محاکمات حقوقی بود که تهیه آن را مرحوم مشیرالدوله دیده و زحمت گذراندنش را از کمسیون کشیده بود، اما هنوز رسمیت نیافته بود تا اول سال ۱۳۳۰ قمری یعنی ۲۵ سال پیش نوبت اولی که من وزیر عدلیه شدم آن قانون را به رسمیت رسانیدم و حکم به اجرای آن دادم.» احسان !!مي بيني كه بنياد وزارت عدليه (قوه قضاييه)را مرحوم فروغي بنا نهاد.
    • عزيز IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      20 2
      آزاد جان قضاوت نه قظاوت !!! در ضمن گذشته راد يا 8 گذشته جالب نبود؟
    • دکتر A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      27 5
      شب بخیر بابا. تو اون 8 سال کذایی کجا تشریف داشتی؟؟
  • فرهام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    اقای راد مچکریم که یادی از کسایی که خاطراتمونن کردی ومثل یسری چاپلوس نیستی موفق باشی
  • بی نام A1 ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    عالی بود.اون جمله مانی حقیقی عزیز هم منتشر کنید در رابطه با حوزه هنری .عالی بود
  • نوید IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    حرف دل مارو زدی
  • بی نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    احتمالا با این حرفایی که زده دیگه ایشون را در سینمای ایران نخواهیم دید!! تا حالا که رسمش این بوده
  • محمد A1 ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    ممنونم اقای راد.واقعا یادش گرامی
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    واقعا جای تاس دارد که نام وثوقی به عنوان ستون بازیگری ایران برده میشود!!!! آنهم از طرف سعید راد که نیاز است کمی اطلاعات تاریخی خود را افزایش دهند !!!!!!!! وثوقی اگر هیچ مشکلی نداشت در ایران می ماند و فیلم بازی می کرد!!! مانند بسیاری از بزرگان که بعد از انقلاب ماندند و در این ممکلت کار کردند و فیلم ساختند و به عنوان ستون سینما شناخته میشوند!!!!
    • بی نام A1 ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      146 5
      مرحوم ایرج قادری موند، چند تا فیلم بازی کرد. آقای ملک مطیعی هم مونده، اون چند تا فیلم بازی کرده؟
    • بی نام A1 ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      8 85
      اگه قراره مثال بیاری اونوریش هم هست داوود رشیدی عزت الله انتظامی اینا کم کار بودند؟ خودتون هم می دونید بهروز وثوقی چه آدمی ...... معنی هنر و هنرمند هم فهمیدیم ....
    • منصور IR ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      43 6
      دوست عزیزی که میگید اگر وثوقی در ایران می موند اسمش میشد ستون و چون نموند پس هیچی نیست! مگه ارزش هنر به زمان و مکانه؟ مگه ارزش هنرمند به خوش اومدن یا نیومدن شماست؟دوست عزیزی که میگید مگه قادری و ملک مطیعی چندتا فیلم بازی کردند که ستون حساب بشن؟ شما ظاهرا بیشتر ازیکی دو فیلم از سینمای قبل از انقلاب چیزی ندیدید یا نشنیدید.هرکدوم ازینها نزدیک به 75 فیلم فقط بعنوان بازیگر در کارنامه خودشون دارند و مرحوم قادری نزدیک به 34 فیلم رو شخصا کارگردانی کرده اند. شما یکی از بازیگران بعد از انقلاب رو نام ببرید که بعنوان بازیگر 50 تا فیلم بازی کرده باشد و 30 تا فیلم رو هم کارگردانی کرده باشه.دوستی که میگن بهروز با اشرف بوده و فلان. درست میگید اماخبر دارید چاپلین هم 4 تا زن داشته و دایم تو دادگاه اخلاق بوده؟
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    یعنی امشب تا صبح بعضی روزنامه ها شش موتوره دارند علیه این حرفها مطلب چاپ می کنند. فراخوان نویسنده اصافی هم دادند. به آتش نشانی هم خبر دادند با سطل آب بیاید کمی حرارتشون را کم کند.
  • علی A1 ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    143 8
    واقعا "رادی " و جوانمرد ...............................
  • بی نام A1 ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    واقعا همینه. تمام جوانهای نسل ما سینمای ایران را با فیلمهای فردین بهروز و کیومرث میشناسن
    • بی نام A1 ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      22 38
      ببخشید کیومرث کیه ؟
    • شاپور IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      48 3
      احتما منظورتون ناصر ملک مطیعی هستش . شما اشتباها زنده یاد کیومرث ملم مطیعی رو نام بردید .
    • بی نام IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      29 2
      ملك مطيعي
  • محمدرضا A1 ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    تمام هنر انقلاب این بود که این پایه های فاسد سینما را از بیخ و بن فروریخت.
    • yasin IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      35 15
      چقدر هم موفق شد ، سینما که هیچ ، اقتصاد و سیاست و...اصلا فساد نداریم
  • عباس IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    چقدر بعضی ها کم بینند بابا بهروز وثوق و فردین بخشی از تاریخ این کشورند.
  • ali IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    لطفا بفرمایید از سرکار خانم ها : اقدس چار چشم و مرحومه سکینه قاسمی مشهور به «پری بلنده» هم تقدیر اساسی بشود .چون این بزرگواران نیز نقش زیادی در اغفال و احیای دختران فراری و به کار گیری آنان در سینمای قبل از انقلاب داشته اند !
    • ario A1 ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      55 70
      برو بابا دلت خوشه
    • بی نام IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      42 71
      عينكتو عوض كن .
    • محمد IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      75 49
      برادر شوما كه دوس نداشتي نميديدي خوب پري بلنده رو...
    • بی نام A1 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      44 33
      هر وقت تفاوت هنر و فساد رو فهميدي بيا نظر بده جناب علي
    • قربانی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      45 56
      نه که بعد از انقلاب نسل این آدمها از بین رفت ! بیشتر هم شدن .شما یگیر با چادر به سر کردن ... متاسفانه کسانی که در باره تاریخ و هنر و اقتصاد و...کشور سخنرانی میکنند و همه چیز را از بن و ریشه می زنند یا مغرضند یا بیسواد.
  • حسین م A1 ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    حقش این بود که از ناصرملک مطیعی و مرحوم ایرج قادری هم یادی میکردند اینها سرمایه های سینمای ایرانند.
    • بی نام IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      10 32
      ایرج قادری چه ربطی به بهروز داره؟؟!!
  • بی نام IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    انقلاب به کجارسید ادمی مثل رادبیایدوازبهروزوثوقی رفیق اشرف پهلوی ومعدن فساد تعریف کند وای بحال اینده انقلاب
    • بی نام A1 ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      18 39
      سرتو مث کبک کردی زیر برف...از فساد اقتصادی هم کمی بگو لطفا
  • رکسانا IR ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    هنوز بعضی ها بعد از گذشت 35 سال چقدر با کینه و نفرت - و بدون داشت کوچکترین اطلاع و آگاهی - از آدمها و گذشته نام می برند.
  • بی نام A1 ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    سینما و اکثر بازیگران قبل از انقلاب جز ترویج فساد و بی بند و باری چیزی برای گفتن نداشت. همین بهروز وثوقی در آغوش گوگوش و روی قایق به هم تنیده بودند آیا آنها جز ترویج فحشا حرف دیگه ای داشتند؟ من الان با روند این نظام صددرصد مخالفم چون به بیراهه می رود ولی خدا رشکر که انقلاب رخ داد .لااقل از آن سینمای فاسد فاصله گرفتیم هر چند الان هم کم کم داریم بهش نزدیک می شویم .
    • محسن IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      63 6
      بی نام ؛ میشه ی مقدار از سینمای ایده آل خودتون برا ما بگی .... ؟!
    • بی نام IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      86 9
      برادر شما چه خوب صحنه هاي فيلم با گوگوش رو يادته ، نگرانتم به فحشا گرايش پيدا نكني خودت ، لااقل خودت اينقدر با دقت نگاه نمي كردي :))))
  • mehdi 88 A1 ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    46 8
    دمت گرم جناب اقای بازیگر به دوستان منتقد توصیه میکنم که انصاف بدارن همه عرصه ها رو با هم قیاس نکنن قبل از انقلاب هم سیاسیون معتدل و با شرف داشتیم .
  • بی نام A1 ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    44 8
    از یه پرسپولیسی غیر این انتظاری نمیره ... دمش گرم
  • ارشاد اسلامی A1 ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    در اینکه آقای بهروز وثوقی از بازیگران پیشکسوت و مطرح سینمای ایران هستند شکی نیست. خب باید حقیقت رو گفت. اما فیلمهایی که ایشان بازی کردن سکانسهای مستهجن هم که ایشان بازی کرده کم نداره. ان شا الله خدا از سر تقصیرات ایشان بگذره.در هر صورت حرمت سکانسهای مستهجن چیزی نیست که با تعریف و تمجید آقای راد و یا آقای جنتی برطرف بشه. بازی چنین صحنه هایی که گناه علنی هم بوده و از کسی هم پنهان نیست مشمول کیفر الهی هست مگر اینکه ایشان توبه کنند و سعی در جبران گذشته کنند. ان شا الله که مورد مغفرت قرار گیرند.دوستان منفی دادن را شروع کنند اما منفی دادن شما حرام خدا را حلال نمیکنه. با تشکر
    • پیمان IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
      76 15
      ارشاد خان اول شما سعی کن به روسری و لباس مردم گیر ندی و بذاری مردم زندگیشونو بکنن. دوم اینکه بعد از 35 سال این چه کینه ای هست که شما از اون زمان و آدمهای اون زمان دارین؟ از چی می ترسین؟ حتی از اسم و یاد و خاطره اون زمان و آدمهای زمان هم باید این ترس و واهمه داشته باشین؟ آخه چرا؟
  • بی نام FI ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    62 4
    چرا بعضي از دوستان ، هنر بازيگري يك بازيگر را با شخصيت او قاطي ميكنند، بي شك بهروز وثوقي بازيگري صاحب سبك در سينماي ايران بود كه هنوز كسي در سينماي ايران به پاي او نرسيده، حالا اين قضيه چه ربطي به مسايل اخلاقي اين هنرمند دارد؟ بطور مثال : اريك كانتونا يكي از بد اخلاقترين بازيكنان تاريخ فوتبال انگليس بود ولي هنوز در دل مردم انگليس به عنوان يك اسطوره جاي دارد.
  • ایرانی IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    بهتر نبود این آقا هیچی نمیگفت ؟! بابا مرتیکه قحط آدمه که اسم این وثوقو میبری ؟ لامصب این وثوق غیر از ترویج بی ناموسی کاری هم بلد مگه اصلا کسانی که طرفدار این بازیگر هستند تعداد فیلم هایی که توی اونا به رواج بی ناموسی مشغول بوده رو میدونن؟ حالا هم سر پیری بازم ولکن نی تا دید گلشیفته فراهانی ضد سینمای ایران شده دست بکار شده و با اون هم توی دیار غربت فیلم درس کرده !!
  • بی نام IR ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    11 74
    سعیده من نظرم اینه که این اشخاص را میشه از دو منظر نگاه کرد، اول اینکه هر دوشون واقعا بازیگر های قابلی بودن تو این شکی نیست، اما خیلی از فیلم هایی که بازی کردن به خصوص فیلم های علی فردین، باعث میشد بازیگری اونها زیر سوال بره چون واقعا فیلم های سخیف و بی ارزشی بودن
  • فصل جوان A1 ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    6 115
    سلام صحبت من با سر دبیران و مسئولان خبر آنلاین است/آقای راد درست یا غلط از کسی تعریف کرده اند چرا شما کاسه داغ تر از آش شدید؟ اگر قراره خبر رسانی کنید نباید با قرار دادن و انتشار نظرات عده ای در زیر این خبر، ریشه نظام را بزنید، لطفا نظرات را بخوانید و آنهایی که با کینه به نظام اسلامی کج دهنی کرده اند نظراتشان را غیر منتشر کنید/ در آخر بگویم که با مثبت و منفی دادن غیر طبیعی و سلیقه ای مسئولان خبر آنلاین به نظرات واقعیت عوض نخواهد شد
    • اریایی A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      27 3
      اقای محترم اصل دموکراسی ایجاب میکنه که تمام نظرات که حاوی توهین نباشد درج شود.
  • علی IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    ستونهای لاتهای چاله میدانی
  • مسعود IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۱
    48 7
    گناه امثال بهروز وثوقي و ديگر استاداني اينچنين كه در ان دوره چشم به جهان گشودن و استوره شدن چيست ؟؟ مابايد به ايران و ايراني بودن خودمان بباليم ، سپاس و درود به هركس كه در راه ترقي ايران گام برداشت و بر ميدارد ،
  • وجدانی A1 ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    14 5
    وجدانا بگیم کدامیگ ازمااگر دران دوران ودر شرایط وجوحاکم برانزمان بودیم واشرف تقاضا ویاحکم بردوستی بااورابرایمان صادرمیکرد میگفتیم پیف پیف بومیدی گه وثوقی اسطوره بازیگری ایران جرات کند بگویدوجدانا{البته بدون اطلاع و توجه به اینگه رژیم پهلوی درسالهای اخر حگومتش میباشدو اینگه درجندسال بعده ان شرایطی ایچاد میکردد مطابق باانجه ایجاد گردیده }
  • امین CA ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    56 14
    بهروز وثوقی بهترین بازیگر مرد تاریخ سینمای ایران است.
  • بی نام A1 ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    24 4
    دمت گرم غیرت قدیما را با یاد انها به جوانان اموزش دادی.
  • بی نام IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    18 2
    با سلام این جمله رو مینویسم به کامنتهای که جنبه منفی فیلمهای دهه 50 رو میبینن توی تمام فیلمها نکات تکنیکال چه از نظر فیلمنامه و چه بازیگری یک هنرمند وجود داره واز نظر کاراکتر بودن سکانس که خیلیها از دید منفی و منفی گری نگاه میکنن همه و همه بر میگرده به طرز تفکر یک کارگردان چه بسا که نامهایی چو حاتمی کیا و کیمیای و مرحوم قادری و در اخر به یک نکته کلیدی اشاره میکنم که در فیلمهای ده 50 اصل بازیگر به جوان مردی بود که با ان دوره هم خون بود مثل کوچه مردها ... قیصر که در این فیلم برای ناموس خون ریخته میشه و در اخر میرسیم به ماه عسل که باید یک مناظره گذاشته بشه تا در باره تاریخ سینمای ایران بحث کارشناسی شود
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    39 5
    زنده باد استاد سعید راد . شهامتش مثال زدنی بود . برنامه پخش مستقیم رادیو که رفت رو هوا . قطعش کردند و سرود پخش کردند .
  • بی نام IR ۰۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    39 5
    درود بر زنده یاد محمد علی فردین و بهروز وثوقی عزیز
  • محمد IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    41 5
    سینمای ایران تابحال هنوز بهروز وفردین بخودش ندیده میخوای مخالف باش میخوای موافق باش
  • محمد IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    33 5
    من از اقاي سعيد راد تشكر مي كنم . جاي خيلي از بزرگان در ايران خالي ست . اميدوارم به زودي همه ي بزرگان ايران به ميهن بازگردند.
  • جمشید A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    30 7
    اسطوره سینمای ایران بودن
  • بی نام A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    38 3
    آقای راد نشان داد که نون به نرخ روزخور و جیره خوار نیست چون حرف دلش رو راحت زد.این حضرات ضد فرهنگی و ضد مردمی هم مراسم خاکسپاری مرحوم فردین رو بیاد بیارند تا بفهمند فرق بین هنرمند مردمی با هنرمند مواجب بگیر چیه.
  • محسن A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    28 15
    من کاری به مسائل سیاسی و اخلاقی بهروز وثوقی ندارم که قطعا از این نظر کارنامه قابل دفاعی نداره؛ اما به لحاظ بازیگری انصافا یکی از بهترین بازیگران سینمای ایران بوده.
    • بهروز وثوقی A1 ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      5 4
      اخلاقم به خودم مربوطه
  • رضا IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    3 17
    کاری که آقای سعید راد کردند ادای دین ایشان به دوستان وهمکاران قدیمیش بود و این فی نفسه اشکالی ندارد همچنان که قبلا همین نظر را با برنامه هفت هم بیان کردند. ولی کاش در افتتاحیه مطرح نمی کردند زیرا عده ای همین را پیراهن عثمان کرده بر فرق پیکره نهیف سینما وجشنواره فجر ،همچنین مسئولان جدیدش می کوبند،ولی مسئله آقای وثوقی ربطی به فیلم هایی که بازی کرده ندارد ایشان به خاطر رابطه با اشرف پهلوی مشکل ریشه داری دارند که به هیچ وجه قابل حل نمی باشد.اگر این مورد نبود شاید ایشان هم می توانستند در این سینما فعالیت نمایند. همانطور که برادرانش چنگیز و شهراد توانستند فعالیت نمایند.
  • عزيز IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    7 1
    دكتر جان ! تو اون 8سال كذايى با خريد و فروش دلار و سكه سرگرم بوديم :)
  • pat IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    9 27
    آنان كه دم از دين . مذهب مي زنيد گذشته ديگران را به رخ مي كشيد آيا شما خود گناه نكرده اي. در ضمن امام علي (ع) به مالك اشتر مي فرمايند : اي مالك اگر شب كسي را در حال گناه ديدي صبح به آن دبده به او نگاه نكن شايد بيمه شب توبه كرده باشد و تو نداني .شايد شايد آقايان يا خانمهايي كه نام برديد توبه كرده اند و شما نمي دانيد يا مگر شما خداييد كه قضاوت مي كنيد . عينكتان را عوض كنيد
  • یه حرف IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    11 7
    یه سوال چه چیزی از بهروز وثوق دیدید یا شنیدید یا چه اثری داشته در زندگیتون فرهنگتون که ستون سینما می نامینش؟ اول لفظ رو نگاه کنید ببینید چی گفته راد بعد رگتون بزنه بالا بزرگای سینمای ایران کسای دیگه ای هستن.
  • منصور IR ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    6 0
    از خبر آن لاین عزیز میخوایم یک نظر سنجی در مورد بازگشت بازیگران پیش از اتقلاب به عرصه سینما یک نظرسنجی بگذارن که در اون هم وزارت ارشاد هم مردم نظرهاشون رو بدن و به یک نتیجه خوب برسیم. شما ببینید دوره ای که اونها درش حضور داشتند از سر اختیار نبوده بلکه ناخواسته در اون جو بودند. بعضیهاشون هنرمندان واقعا بزرگی بودند که الان در گوشه خونه های محقرشون غریب موندن و در انتظار مرگ هستند. آدمی مثل نصرت الله وحدت ، بهمن مفید ، پوری بنائی و ... بعد از 35 سال واقعا دیگه توجیه خاصی نباید کرد ضمن اینکه اینها اونقدر فرتوت شدن که کسی حتی اونها رو بیاد نمیاره ، ستاره هم دیگه نیستن. اما برای رضای دل اینها که اقلا با بازگشت به هنر شاد ازین دنیا برن بالاخره باید قدمی برداشت...
  • نجمه دهقان IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
    4 1
    اولا:نباید تریبون دست هر کسی داده میشد دوما:به جای این تعارف تیکه پاره کردنها به فکر وضعیت عصفبار سینما باشید .جوانان ما به جای رو در رو شدن دست به کار بشن و فیلمهایی بسازند تا فرهنگ غنی خودشونو به دیگران عرضه کنن نه اینکه رنگ و بوی غربی به خود گرفته و از اونا فقظ تقلید کنن
  • ایمون ۳تا۳تا IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
    6 3
    آقا اسطوره سینمای ایران بهروز تمام شد رفت من فیلم گوزن هارو بیش از ۲۰بار نگاه کردم هر دفعه نگاه می کنم با نقش بهروز حال می کنم حالا قیصرو کندو وسوته دلان و ممل و رضا موتوری و داشششش آکل و.....بماند
  • محسن2211 A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
    6 3
    باسلام به نظر من اگر قراراست که چهره های فاسد سینما شناخته شود باید اول به سینمای خودمان نگاه کنیم وببینیم آیا خودمان سینمای اسلامی داریم یا نه. چرا ما همیشه خار را در چشم دیگران می بینیم ولی شاخه را در چشم خودمان نمی بینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ابوالفضل A1 ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
    11 5
    بهروز سلطان سینمای ایران