برف و سرمایی که دو روزی است به کشور وارد شده، برخی مدارس چند شهر را در روز یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۲ تعطیل کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تاکنون مدارس شهرهای زیر تعطیل شده است؛ 

- فاضل تعلیمیان، مدیر آموزش و پرورش آستارا اعلام کرد: مدارس این شهرستان در روز یکشنبه به علت بارش سنگین برف، برودت هوا و یخبندان معابر برای دومین روز پیاپی تعطیل است. برای دومین روز متوالی به علت بارش شدید برف در آستارا مدارس این شهرستان تعطیل اعلام شده است. طی چند سال اخیر تعطیلی مدارس آستارا به علت بارش برف بی سابقه بوده است. بارش برف به حدی است که امکان حضور دانش آموزان در سر کلاس های درس در نوبت صبح و بعد از ظهر روز یکشنبه میسر نخواهد بود و به همین علت کلیه مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر این شهرستان برای فردا تعطیل اعلام شده است.

-  اسماعیل قربانزاده، فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش فومن گفت: به دنبال بارش برف که از ساعات اولیه جمعه به طور متناوب در فومن آغاز و هم اکنون با شدت ادامه دارد و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران فرمانداری فومن و با هماهنگی استانداری گیلان و در جهت رفاه و آسایش مردم، تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح و بعد از ظهر این شهرستان برای فردا تعطیل خواهد بود. روز شنبه هم مدارس فومن تعطیل بود.

عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در پی بارشهای برف در شهر همدان که از صبح شنبه آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد مدارس ابتدایی شهر همدان یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۲ تعطیل است. بارش برف فقط در شهر همدان است بنابراین تنها مراکز پیش دبستانی و ابتدایی نواحی یک و دو شهر همدان تعطیل هستند. دیگر مقاطع تحصیلی در شهر همدان فردا طبق روال باز و در شهرستانهای استان هیچ مدرسه و مرکز آموزشی تعطیل نیست و دانش آموزان باید در کلاسهای خود حاضر شوند. مدارس ابتدایی نواحی یک و دو همدان و مراکز پیش دبستانی این شهرستان به منظور جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان این مقطع تعطیل شده است.

سیدمحمد لنگری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: به دلیل تداوم بارش برف و سردی شدید هوا در غرب استان؛ دانش آموزان کلیه مقاطع تحصیلی در روستاهای، رباط قره بیل، چشمه خان و دشت، در شهرستان گرمه در روز یکشنبه تعطیل خواهند بود. به علت سردی شدید هوا و یخ زدگی معابر کلیه مدارس ابتدایی و راهنمایی اسفراین و نیز بخش ˈبام و صفی آبادˈ این شهرستان در نوبت صبح فردا تعطیل خواهند بود و دانش آموزان ابتدایی مناطق شهری و روستایی شهرستان های شیروان و فاروج نیز روز یکشنبه از رفتن به مدرسه معاف هستند. بارش برف و یخبندان روز شنبه نیز موجب تعطیلی مدارس بسیاری از مناطق و شهرستان های خراسان شمالی شده بود.

عیسی لطیفی، مدیر آموزش و پرورش بابل گفت: تمامی مدارس پایه ابتدایی شهرستان بابل یکشنبه ۱۳ بهمن ۹۲ بدلیل ادامه بارش برف و یخبندان تعطیل است. همچنین تمامی مدارس پایه متوسطه اول بخش بابلکنار نیز به دلیل سرمای شدید و برودت هوا فردا تعطیل است. شنبه نیز کلیه مدارس پایه ابتدایی شهرستان بابل بدلیل بارش برف و باران و لغزندگی جاده ها نیز تعطیل بود.

- اداره کل آموزش وپرورش استان اردبیل به علت سرما وبارش برف برخی مدارس استان اردبیل را یکشنبه تعطیل اعلام کرد. تمامی مقاطع تحصیلی نوبت صبح مدارس اردبیل، نمین، هیر، سرعین، نیر، خلخال و مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی پارس‌آباد، بیله سوار، جعفرآباد و شاهرود یکشنبه ۱۳ بهمن تعطیل است. روز شنبه نیز به علت بارش برف وسرما مقاطع مختلف تحصیلی مدارس استان اردبیل تعطیل بود.

- با توجه به اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مدارس ابتدایی نوبت صبح فردا یکشنبه در شهر قم تعطیل شد. روز یکشنبه در تمامی روستاها به جز بخش جعفریه تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است. مدارس قم به دلیل بارش برف که از عصر شنبه در استان قم آغاز شده و همچنان ادامه دارد تعطیل شده است.

احمد دهقان مدیر آموزش و پرورش تربت حیدریه از تعطیلی همه مدارس ابتدایی و متوسطه اول این شهرستان به دلیل بارش برف، یخبندان و لغزندگی معابر در نوبت صبح یکشنبه ۱۳ بهمن خبر داد: مدارس متوسطه دوم شهرستان تربت حیدریه باز است و دانش آموزان این مقاطع باید طبق معمول در کلاس های خود حاضر شوند. در صورت ادامه ریزش برف امکان دارد دانش آموزان ابتدایی و متوسطه شیفت عصر نیز در شهرستان تربت حیدریه تعطیل شود

 

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    65 8
    لطفا فردا را تعطيل كنيد
    • با نام A1 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      33 6
      خیلی خوب گفتی...خخخخخخخخخخ
    • بی نام IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      11 3
      اگه گیلان هستی که فردا هم دانشگاه ها هم مدارس تعطیله.
    • رضا A1 ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      7 5
      قم رو اشتباه زديد . الان اعلام كرد گفت كلا به جز جعفريه همه جا تعطيله
    • بی نام EU ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
      5 10
      خیر - بچه ها بمونن تو خونه چی کار کنن بلای جون بشن
    • للااغلباااااا A1 ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
      13 5
      پس تهران چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • سعید پور علی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
      3 2
      لطفا فردا طعتیل کنید
  • امیررضا A1 ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    5 4
    فردا تعطیل همه ی مدارس خوی را تعطیل کنید
  • فریـــــد IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
    13 16
    بابا انقدر تعطیل کردن مدارسو درسم ضعیف شده 3 تا تجدید آوردم ،، خانوادم باهام حرف نمیزنند
    • برف IR ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
      6 6
      از بس میشینی پای اینترنت....
  • شاهین IR ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 1
    تبریز؟ 13- با وزش بادی بسیار سرد یادتون رفت
  • برف IR ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    5 2
    مدارس شهرستانهای هامون وابتدایی زابل شمال سیستان وبلوچستان تعطیله.. بدلیل طوفان و کمی برف... ملت بیان ببینن ما چه زندگی غریبانه ای داریم... همش از غرب کشور حرف میزنن.!!!!!!!!!!
  • امیر حسین IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    3 2
    اصفهان راامروزتعطیل کنید
  • بی نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    4 1
    به قول مفتش 6 انگشتی هزار دستان : جماعت خواب جماعت چرتی جماعت نع..... ! همه دنبال تعیطیلی ان
  • الناز IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
    2 1
    فردا هم تعطیل کنند please