مهر نوشت:

رئیس سازمان بازرسی کل کشور آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، خاوری، حادثه جمهوری و مسمومیت شهروندان در پردیس را تشریح کرد.

ناصر سراج در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: گزارش اولیه خود را به دادسرا ارائه دادیم و در حال بررسی اموال او در داخل و خارج از کشور هستیم تا مشخص شود توانایی پرداخت میزان بدهی خود را دارد یا نه.

وی افزود: سازمان بازرسی از همان ابتدا به این پرونده ورود کرد و در حال حاضر پرونده او در دادسرا در حال رسیدگی است.

سراج در خصوص محاکمه خاوری و جهرمی در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی نیز گفت: انشاء الله تا پایان سال محاکمه مدیران سابق بانک ملی و صادرات برگزار خواهد شد.

وی افزود: پلیس اینترپل برای خاوری اعلان قرمز کرده است تا هرجا مشاهده شد او را تحویل دهد و برای دستگیری وی نیاز به صدور حکم و قطعیت آن نیست.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص حادثه خیابان جمهوری نیز گفت: در حال کار در این زمینه هستیم و دادگاه در خصوص مقصران احتمالی این حادثه تصمیم گیری خواهد کرد.

سراج درباره مصمومیت آب منطقه پردیس نیز گفت: سازمان بازرسی به طور دقیق و گسترده در این رابطه مشغول کار است و نه تنها به عنوان یک موضوع بلکه به صورت کلی بررسی می شود.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۳
    6 24
    درود خدا بر اقای سراج . با توکل به خدا و بدون هیچ ملاحظه ای و باتوسل به روح شهدای این کشور حقوق به یغما رفته ملت نجیب ایران را از حلقوم منافقین یقه سفید و یقه طلایی بیرون بیاورید .تمامی مسئولین حسب وظیفه ای که دارند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند
    • دانیال IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
      2 5
      الآن اینایی که منفی دادن به چی منفی دادن؟