ایسنا نوشت:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هم نقدها باید منصفانه باشد و هم کسانی که مورد نقد قرار می‌گیرند باید تحمل‌شان را بالا ببرند، چراکه هدف ما سربلندی نظام و جمهوری اسلامی ایران است.

 علی جنتی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: رهبری در صحبت‌های اخیرشان به وحدت اشاره داشتند و قطعا ایشان ملاحظه کرده‌اند که گاهی بعضی از نقدهایی که صورت می‌گیرد، نقدهای غیرمنصفانه است.

او ادامه داد: حتا گاهی کسانی که مورد نقد و انتقاد قرار می‌گیرند، تحمل لازم در این راستا را ندارند، بنابراین رهبری لازم دیدند که تذکری در این زمینه بدهند.

وزیر ارشاد تصریح کرد: ما سلیقه‌های مختلفی داریم، اما هدف همه ما یکی است و هدف واحدی را دنبال می‌کنیم که این هدف سربلندی نظام و جمهوری اسلامی است.

او اظهار کرد: پیام مردم حمایت از انقلاب و ارزش‌های انقلاب است که به روشنی جهانیان شاهد آن هستند.

علی جنتی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گاهی دیده می‌شود بعضی از مسؤولان تحمل انتقادها را ندارند یا انتقادهایی می‌کنند که به تخریب مسؤولین دیگر می‌انجامد. رهبری با اشاره به مسائلی که پیش آمده احتمالا چنین ضعفی را در مسؤولین مشاهده کرده‌اند که آنان را به وحدت و همدلی دعوت کردند.

وزیر ارشاد همچنین گفت: همه باید این تذکر را رعایت کنند. به هر حال در کشور سلیقه‌های مختلف وجود دارد و اختلاف‌نظرهایی هم در ادامه به وجود می‌آید، اما باید بدانیم که همه مسؤولین یک هدف را دنبال می‌کنند و این گفت‌وگو‌ها و اختلاف‌ها نباید به جدال‌های رسانه‌یی بینجامد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین اظهار کرد: ما باید سعی کنیم حرف یکدیگر را بفهمیم و اگر کسانی هستند که خلاف سلیقه ما عمل می‌کنند آن‌ها را به کج‌روی متهم نکنیم.

او با بیان این‌که بزرگ‌ترین مسأله نظام حفظ ارزش‌های نظام است گفت: از لحاظ فرهنگی بزرگ‌ترین مسأله ما حفظ ارزش‌های نظام است و باید سعی کنیم از آرمان‌های امام خمینی (ره) پایداری کنیم و نگذاریم اهداف انقلاب از بین برود.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =